Miksi nainen hypit kukasta kukkaan

Anonyymi-ap

Etkö kestä olla hetkeäkään yksin ?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö miten kauan olen ollut yksin ja viihtynyt hyvin? Et.

• Anonyymi

Voi kuule olet taas se ilkiö joka mustissaan on.

• Anonyymi

Toiset eivät osaa olla mikä on todella alhaista tietävät sen itsekin kovasti puolustus kannalla aina näissä eivät kestä kun on ihmisiä todella jotka tuntevat tämän ihmisen mallin eikä kysymys ole mustasukkaisuudesta

• Anonyymi

Oon ollut ainakin kaheksan vuotta täysin yksin joten ihan höpö höpö juttuja nuo.

• Anonyymi

Oon suosittu uuuuh lääh puuh

• Anonyymi

No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
        miekkoset vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
        miekkoset vastaan

Mihin viittaat tällä, että jonkun ns maine on kiirinyt monen korviin, viittaatko mahdollisesti omiin haiskahtaviin valheisiisi ja mikä tuon lopussa olevan uhkauksen päämäärä on? Ja se tärkein miksi kommentoit trollaajille miten koet sen vaikuttavan asioiden kulkuun? Taidat olla pahemmin sekaisin kuin arvaakaan kun kirjoittelusi yltää jo tuolle tasolle. Ehkä sinusta pitäisi tehdä joku ilmoitus vaan saatat olla jo epävirallisessa kiusallisessa seurannassa mitä olen muutamia vihjauksia tulkinnut ja en ihmettele jos näin on.

• On kyllä tullut oltua jo useampi vuosi yksin.

• Anonyymi

Mitäs voitaisiin tehdä asialle? Oletkohan Se yksi B. nainen?

• Anonyymi

Tuuliviiri rauhaton... näin laulettiin jo ennen muinoin. Kai tällaiset pelkää joutuvansa jäämään yksin, ettei kukaan heitä kelpuuta? Aina löytyy mies, jolle kelpaa tällainenkin, toinen juttu on sitten ovatko kuinka sopivia toisilleen. Näin heistä tulee näitä kukasta kukkaan hyppijöitä, kun aina se lopulta johonkin stoppaa ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Joillakin voi olla tällainen tapa toimia. Tapa toimia ruokkii itse itseään. Miehille ovat vain pano muiden joukossa.

• Anonyymi

Ei ole minulle tämä. Ei ole ollut pitkään aikaan ketään, muuta kuin yksi, josta olin kiinnostunut.

• Anonyymi

Mä nauran sinkuille oon täydellinen ja piruilen minkä ehdin!!

• Anonyymi

Mitä helvettiä sulle kuuluu kenenkään seksielämä?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10330
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3525
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      52
      3268
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2865
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      205
      2230
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2023
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1446
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe