Miksi nainen hypit kukasta kukkaan

Anonyymi-ap

Etkö kestä olla hetkeäkään yksin ?

15

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö miten kauan olen ollut yksin ja viihtynyt hyvin? Et.

• Anonyymi

Voi kuule olet taas se ilkiö joka mustissaan on.

• Anonyymi

Toiset eivät osaa olla mikä on todella alhaista tietävät sen itsekin kovasti puolustus kannalla aina näissä eivät kestä kun on ihmisiä todella jotka tuntevat tämän ihmisen mallin eikä kysymys ole mustasukkaisuudesta

• Anonyymi

Oon ollut ainakin kaheksan vuotta täysin yksin joten ihan höpö höpö juttuja nuo.

• Anonyymi

Oon suosittu uuuuh lääh puuh

• Anonyymi

No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
        miekkoset vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
        miekkoset vastaan

Mihin viittaat tällä, että jonkun ns maine on kiirinyt monen korviin, viittaatko mahdollisesti omiin haiskahtaviin valheisiisi ja mikä tuon lopussa olevan uhkauksen päämäärä on? Ja se tärkein miksi kommentoit trollaajille miten koet sen vaikuttavan asioiden kulkuun? Taidat olla pahemmin sekaisin kuin arvaakaan kun kirjoittelusi yltää jo tuolle tasolle. Ehkä sinusta pitäisi tehdä joku ilmoitus vaan saatat olla jo epävirallisessa kiusallisessa seurannassa mitä olen muutamia vihjauksia tulkinnut ja en ihmettele jos näin on.

• On kyllä tullut oltua jo useampi vuosi yksin.

• Anonyymi

Mitäs voitaisiin tehdä asialle? Oletkohan Se yksi B. nainen?

• Anonyymi

Tuuliviiri rauhaton... näin laulettiin jo ennen muinoin. Kai tällaiset pelkää joutuvansa jäämään yksin, ettei kukaan heitä kelpuuta? Aina löytyy mies, jolle kelpaa tällainenkin, toinen juttu on sitten ovatko kuinka sopivia toisilleen. Näin heistä tulee näitä kukasta kukkaan hyppijöitä, kun aina se lopulta johonkin stoppaa ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Joillakin voi olla tällainen tapa toimia. Tapa toimia ruokkii itse itseään. Miehille ovat vain pano muiden joukossa.

• Anonyymi

Ei ole minulle tämä. Ei ole ollut pitkään aikaan ketään, muuta kuin yksi, josta olin kiinnostunut.

• Anonyymi

Mä nauran sinkuille oon täydellinen ja piruilen minkä ehdin!!

• Anonyymi

Mitä helvettiä sulle kuuluu kenenkään seksielämä?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      266
      4654
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3019
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2847
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      2590
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1644
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1511
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1400
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95