Nainen mitä hankkisit tai tekisit

Anonyymi-ap

Kun miehesi sanois tekisi niin mieli kalaa niin tekisitkö uunilohta ostat savu siikaa savulohta tai savusilakoita tai paistaisitko silakoita vai mitä ja söisittekö pelkkää kalaa vai olisko esim perunamuusia ja kalaa

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kun halvimpia ranskalaisia ja halvinta uunilenkkiä mikrossa...saa sille turakullille kelvata.

      • Anonyymi

        Kyllä se kävis mutko nyt haluais kalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kävis mutko nyt haluais kalaa

        Sitten mies nostaa "pikku peppunsa" ylös penkistä, sipsuttelee "sievillä jaloillaan" kauppaan ja ostaa mitä mielensä tekevi. Sillä siitä pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten mies nostaa "pikku peppunsa" ylös penkistä, sipsuttelee "sievillä jaloillaan" kauppaan ja ostaa mitä mielensä tekevi. Sillä siitä pääsee.

        Niin nyt on jo myöhäkin jo eikä kaupoissa kalaa eli ranskalaiset kelpais hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kävis mutko nyt haluais kalaa

        Kaupat on kiinni ja vesien äärillä on pimeää kalastella.
        Keitä puuroa ja syö sitä.


    • Anonyymi

      Sanon, että ole hyvä ja käy kaupassa. Mä käyn kaupassa kerran viikossa ja jos silloin pyydetään niin tietysti ostan. Vaan yllättävät mieliteot saa jokainen ratkaista ihan itse.

      • Anonyymi

        Eikö sinun tee mieli kala voileipiä tai syödä kalaa sellaisenaan eli kävisit nyt kaupassa et saatte jotain kalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun tee mieli kala voileipiä tai syödä kalaa sellaisenaan eli kävisit nyt kaupassa et saatte jotain kalaa

        Ei, mun ei tee tälle päivälle enää mieli yhtään mitään. Huomisen ruoat on kokattuna jääkaapissa ja seuraava kauppapäivä minulle on ensi torstai. Pakasteessa lienee löytyy vielä yksi purkki jansoninkiusausta ja kaupasta lisää. Joudut tosin menemään autolla, sillä tähän aikaan auki olevaa kauppaa ei ole lähistöllä. Tai mene tonne huoltsikalle. Se lienee auki, mutta vähän pidemmän kävelyn päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mun ei tee tälle päivälle enää mieli yhtään mitään. Huomisen ruoat on kokattuna jääkaapissa ja seuraava kauppapäivä minulle on ensi torstai. Pakasteessa lienee löytyy vielä yksi purkki jansoninkiusausta ja kaupasta lisää. Joudut tosin menemään autolla, sillä tähän aikaan auki olevaa kauppaa ei ole lähistöllä. Tai mene tonne huoltsikalle. Se lienee auki, mutta vähän pidemmän kävelyn päässä.

        Mitä kai sinä nyt vielä iltapalan syöt ja janssonin kiusaus on hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kai sinä nyt vielä iltapalan syöt ja janssonin kiusaus on hyvää

        En syö. Mä syön viimeisen kerran about seiskalta illalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö. Mä syön viimeisen kerran about seiskalta illalla.

        Äläs ny eikö tule nälkä vielä eli söisit nyt jotain vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny eikö tule nälkä vielä eli söisit nyt jotain vielä

        En syö. Mä syön viimeisen kerran about seiskalta illalla ja jankuttaminen on ihan turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kai sinä nyt vielä iltapalan syöt ja janssonin kiusaus on hyvää

        P.S. Ja siis eihän Jansoninkuisauksessa ole kalaa juuri lainkaan, mutta jos se riittä niin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Ja siis eihän Jansoninkuisauksessa ole kalaa juuri lainkaan, mutta jos se riittä niin ok.

        Kyllä se kelpaa ja onhan siinä janssonin fileitä mut nyt rupean itse syömään iltapalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö. Mä syön viimeisen kerran about seiskalta illalla ja jankuttaminen on ihan turhaa.

        Älä nälkää näe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kelpaa ja onhan siinä janssonin fileitä mut nyt rupean itse syömään iltapalaa

        Ei niitä niin paljoa siinä ole, kunhan nyt mauksi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nälkää näe

        Siihen ei ole tarvetta ylensyödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä niin paljoa siinä ole, kunhan nyt mauksi,

        Älä pihistele vaan laita kalaa säästelemättä eli reilummin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen ei ole tarvetta ylensyödä.

        Mitä söit iltapalaksi ja siit on jo kolme ja puol tuntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pihistele vaan laita kalaa säästelemättä eli reilummin

        Laitan just tasan sen verran kun itse tykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä söit iltapalaksi ja siit on jo kolme ja puol tuntia

        Ruisleipää, teetä ja hedelmiä. Aamulla siitä on jo 12 tuntia OMFG. xD


    • Anonyymi

      Kalaa ja muussia. Lohta valmiina, loimulohta ja muusia ja punajuurta, porkkanaraastetta

      • Anonyymi

        Kelpaa


    • Anonyymi

      Ois kyl kiva tietää mistä mielisairaalasta tää heppu on karannu? Vai onko vaan pistetty avohoitoon <3

    • Anonyymi

      Jääkaapissani on sianlihapaisti ja jos se ei kelpaa perunoiden kanssa uunissa paistettuna ja haudutettuna niin sitten menkööt mies sen kalan itse hankkimaan, vaikka ongella tai virvelillä ja tehkööt sille mitä lystää.
      Ja toisekseen en tule menemään naimisiin ja kolmanneksi mies ostakoot itselleen omat ruoat, mikä minä olen häntä elättämään ja hänelle ostamaan kalliita lohia ym. ruokaa.
      Jos jotain miestä tapaisin, niin yhdessä tehtäis ruokaa ja molemmat laittaisi rahaa niihin aineksiin sen verran kun sitä ruokaa söisi. Fifty-Fifty.

    • Anonyymi

      Kävitkö siikoja ongimassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe