Jaaha, mun on syytä lähteä muutamaksi tunniksi evakkoon, ettei tilanteet eskaloidu...

Anonyymi-ap

Mimmillä on tapaaminen isänsä kanssa, puolenpäivän jälkeen, meillä. Mimmi saa mennä "Paapan ja Eemon" luo kylään siksi ajaksi. Sovin asiasta vanhempieni kanssa. Mä en halua sitä miestä nuuskimaan mun asuntoani, kun olen itse poissa paikalta.
Ja takuu varmana tiedän, hän kyllä katselisi ympärilleen; aina vaatehuonetta myöten!

Palailen takaisin asunnollemme siinä klo 15, kun Mimmi on vielä päiväunillaan ja äijä hävinnyt horisontin taakse. Pankoot tekstiviestiä tulemaan, jos on jotain asiaa.
Silloin mullakin on aikaa harkita mitä vastaan, sytyttämättä täyttä sotaa välillämme.
Kiukkuisena mulla on taipumus sivaltaa, taatusti arkaan kohtaan tunteita.

Myönnän siis saavani nykyään useinkin riidat aikaiseksi, piikikkäillä lausunnoillani.
Ketuttaa vastapuolta; kun ei osaa artikuloida samaan tahtiin takaisin, ja siitäkös mä nautin... Ihan oikeesti; tuntuu hiton hyvälle, olla ns. niskanpäällä sanallisestikin. Se on kuin palsamia haavoilleni.
trollikka

24

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Myönnän siis saavani nykyään useinkin riidat aikaiseksi, piikikkäillä lausunnoillani.
      Ketuttaa vastapuolta; kun ei osaa artikuloida samaan tahtiin takaisin, ja siitäkös mä nautin... Ihan oikeesti; tuntuu hiton hyvälle, olla ns. niskanpäällä sanallisestikin. Se on kuin palsamia haavoilleni. "

      Eikö hyvänolontunteesta huolimatta kuitenkin olisi parempi yrittää vain tulla sopuisasti toimeen? Kasvatat mimmistä hirviön antamalla tuollaisen nainen kyykyttää mies alistuu -käytösmallin jo pienestä pitäen. Sanoinpahan nyt vaan.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Sivusta totean, että minkähän takia luulet aloittajan häipyvän itse paikalta. Jos toisen naamakin vituttaa, niin käytökselleen on välillä paha tehdä mitään ja silloin paras vaihtoehto on olla olematta paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että minkähän takia luulet aloittajan häipyvän itse paikalta. Jos toisen naamakin vituttaa, niin käytökselleen on välillä paha tehdä mitään ja silloin paras vaihtoehto on olla olematta paikalla.

        Tai sitten ei vit.ta vaan pelkää miehen nähdessään et rakastuu mieheen vain lisää puhumattakaan jos ei riitelis ja sanois piikikkäästi niin rakastuu mieheen lisää ja mimmi vois saada äkkiä pikku veljen tai siskon eli siksi poistuu ja jos pakko tavata niin on ilkeä miehelle jota rakastaa mut tunne on yksipuolinen kun miehellä on jo nainen ja vaimo ja perhe eikä rakastama mies valinnut häntä niin nyt yrittää esittää ettei olis tunteita vaik oikiasti rakastaa miestä ja mimmin isää ja toivoo et mies sanois jätin vaimoni ja haluan trollikan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että minkähän takia luulet aloittajan häipyvän itse paikalta. Jos toisen naamakin vituttaa, niin käytökselleen on välillä paha tehdä mitään ja silloin paras vaihtoehto on olla olematta paikalla.

        Itse tuossa aloituksessaan kertoi lähtevänsä evakkoon ja varmaan viisainta onkin häipyä, ei lapsen tarvitse nähdä vanhempien riitelyä. Minä vastaus taas on ihan yleisesti, jos äiti kohtelee isää kyykytysmallilla ei se ole lapselle hyväksi, ottaa siitä oppia ja sehän kyllä sitten kostautuu varmaan myöhemmin sekä teini/äiti että teini/isä suhteessa kun lapsikin sitten kokeilee rajojaan ihan vanhemmiltaan oppimallaan tyylillä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tuossa aloituksessaan kertoi lähtevänsä evakkoon ja varmaan viisainta onkin häipyä, ei lapsen tarvitse nähdä vanhempien riitelyä. Minä vastaus taas on ihan yleisesti, jos äiti kohtelee isää kyykytysmallilla ei se ole lapselle hyväksi, ottaa siitä oppia ja sehän kyllä sitten kostautuu varmaan myöhemmin sekä teini/äiti että teini/isä suhteessa kun lapsikin sitten kokeilee rajojaan ihan vanhemmiltaan oppimallaan tyylillä.

        -harmiseikirj-

        Yliesesti pitää paikkansa, mutta miten se aloittajaan liittyy, jos hän tosiaan erikseen sanoi nimenomaan tuosta syystä häipyvänsä? Varsin looginen oletus on, että hän on tietoinen tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ei vit.ta vaan pelkää miehen nähdessään et rakastuu mieheen vain lisää puhumattakaan jos ei riitelis ja sanois piikikkäästi niin rakastuu mieheen lisää ja mimmi vois saada äkkiä pikku veljen tai siskon eli siksi poistuu ja jos pakko tavata niin on ilkeä miehelle jota rakastaa mut tunne on yksipuolinen kun miehellä on jo nainen ja vaimo ja perhe eikä rakastama mies valinnut häntä niin nyt yrittää esittää ettei olis tunteita vaik oikiasti rakastaa miestä ja mimmin isää ja toivoo et mies sanois jätin vaimoni ja haluan trollikan

        Noi nyt on noita sun fantasioitasi ja harhaisia kuvitelmiasi, kun et ihmisistä mitään tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi nyt on noita sun fantasioitasi ja harhaisia kuvitelmiasi, kun et ihmisistä mitään tajua.

        Ei ole vaan kyllä se noin on tunteet ja rakkaus ja nyt ns kostaa kun ei valinnut häntä naisekseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan kyllä se noin on tunteet ja rakkaus ja nyt ns kostaa kun ei valinnut häntä naisekseen

        Jep, kuten totesin niin sä et tajua ihmisistä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kuten totesin niin sä et tajua ihmisistä mitään.

        Leikitään sitten niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikitään sitten niin

        Ei tarvitse edes leikkiä. Se on ilmiselvää juttujesi perusteella, että sä et tajua tuon taivaallista mistään ihmisiin liittyvästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse edes leikkiä. Se on ilmiselvää juttujesi perusteella, että sä et tajua tuon taivaallista mistään ihmisiin liittyvästä.

        Välis on käsittämättömän tyhmä edes ätmiksi ihmisten suhteen.


    • Anonyymi

      En tiedä tilannettasi sen tarkemmin, mutta lapsen takia olisi hyvä yrittää pitää sivallukset itsellään ja keskittyä yhteisestä lapsesta huolehtimiseen. Koskee tottakai molempia osapuolia.

    • Ap. näyttää kerännen kamaloituksia saadakseen vihaisen reaktion. Ei hyvä. 🌹👀

    • Anonyymi

      Onpa katkeran kuuloista. Miksi hommasit lapsen mulkeron kanssa? Katkeransuloinen kosto miehen vaimolle?

      • Anonyymi

        Jännämies sai römpsän kostumaan.


      • Anonyymi

        Ei kuule sinnepäinkään, se eukko on monisuhteilija, ja viis välittää äijänsä seksisuhteista.
        Ainoa mikä sitä naista korpee on ett mies maksaa Mimmin säästötilille rahaa, omasta tahdostaan.
        Ja syy miksi mä lähdin evakoon; Ei ole Mimmin vika, ett meidän vanhempien välit ovat mitä ovat. Mä en myöskään halua Mimmin edes näkevän tai kokevan, niitä sanaharkkoja.
        Kyllä hän oppii ihan itse, ja jostain muualta kuin minulta, pahasuiseksi ja itsepintaiseksi akaksi. Epäilenpä vaan ett se kulkee geeneissä, sisua tuolla pikkuisella on vaikka muille jakaa.

        Viime yön lapsi kitisi, aika ajoin... ja kuolaa ihan hirveesti, aamupuuroa syödessään tunki sormeaan suuhun kuin kokeillakseen jotain. Mimmi nyt on sen ikäinen ett saattaa saada jo poskihampaita. Joten mä sain älynväläyksen ja työnsin etusormeni hänen suuhunsa, tunnustellakseni ientä. Hitonmoinen virhe, nyt mulla on laastari etusormessa. Neidillä
        kun on etuhampaat kuin naskalit, sain huomata!
        Paikattuani sormeni, aloin saarnaamaan Mimmille; ettei saa purra ketään, niin ei vaan tehdä, onko selvä? Silmät kiukkua leiskuten; sain nyrkin kokoisen mulkaisun; oma vikasi! Se kate kertoi kaiken, sanaakaan ei tarvittu!

        No, toiset teistä ovat tajunneet, syyt ja seuraukset samoin kuin minäkin. En mä aio siirtää omia pettymyksiäni perintönä lapselleni. Mitä vähemmän hän näkee riitelyä kotioloissa, sen sosiaalisemmaksi luultavasti opii, toivoisin. Kyllä ulkopuolinenmaailma opettaa ne huonommat puolet elämästä aikoinaan hänellekin, kantapään kautta.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuule sinnepäinkään, se eukko on monisuhteilija, ja viis välittää äijänsä seksisuhteista.
        Ainoa mikä sitä naista korpee on ett mies maksaa Mimmin säästötilille rahaa, omasta tahdostaan.
        Ja syy miksi mä lähdin evakoon; Ei ole Mimmin vika, ett meidän vanhempien välit ovat mitä ovat. Mä en myöskään halua Mimmin edes näkevän tai kokevan, niitä sanaharkkoja.
        Kyllä hän oppii ihan itse, ja jostain muualta kuin minulta, pahasuiseksi ja itsepintaiseksi akaksi. Epäilenpä vaan ett se kulkee geeneissä, sisua tuolla pikkuisella on vaikka muille jakaa.

        Viime yön lapsi kitisi, aika ajoin... ja kuolaa ihan hirveesti, aamupuuroa syödessään tunki sormeaan suuhun kuin kokeillakseen jotain. Mimmi nyt on sen ikäinen ett saattaa saada jo poskihampaita. Joten mä sain älynväläyksen ja työnsin etusormeni hänen suuhunsa, tunnustellakseni ientä. Hitonmoinen virhe, nyt mulla on laastari etusormessa. Neidillä
        kun on etuhampaat kuin naskalit, sain huomata!
        Paikattuani sormeni, aloin saarnaamaan Mimmille; ettei saa purra ketään, niin ei vaan tehdä, onko selvä? Silmät kiukkua leiskuten; sain nyrkin kokoisen mulkaisun; oma vikasi! Se kate kertoi kaiken, sanaakaan ei tarvittu!

        No, toiset teistä ovat tajunneet, syyt ja seuraukset samoin kuin minäkin. En mä aio siirtää omia pettymyksiäni perintönä lapselleni. Mitä vähemmän hän näkee riitelyä kotioloissa, sen sosiaalisemmaksi luultavasti opii, toivoisin. Kyllä ulkopuolinenmaailma opettaa ne huonommat puolet elämästä aikoinaan hänellekin, kantapään kautta.
        trollikka

        Mies on viaton kun saa lapsen vieraalle? Ei kannata puuttua toisten väleihin, ei varsinkaan hankkiutumalla raskaaksi.


    • Anonyymi

      Sivusta totean, että kun eiole hyvää sanottavaa niin silloin on tosiaan parempi olla sanomatta mitään ja jos tietää, että toinen tulee vaatimalla vaatimaan jotain sanottavaa niin silloin on tosiaan parempi vain itse poistua paikalta. eipä siihen tapaamiseen muutoinkaan sinua lienee tarvita, eli fiksu ratkaisu.

    • Anonyymi

      Kasvatat mimmistä miesasianaista kun noin kohtelet hälle rakasta isukkia?

      • Anonyymi

        Mimmi kyllä ymmärtää vielä, että rakas isukki on kohdellut mimmin äitiä huonosti ja valehdellut.


      • Anonyymi

        Tai miesasialuuseria.


    • Anonyymi

      Ymmärrän tunteesi, sanallinenkin kosto voi tuntua suloiselta . Toivon kuitenkin, että ajan myötä pääset yli tunteestasi. Se nimittäin syö sinua itseäsikin sisältäpäin, niin inhimillistä kuin onkin. Kaikkea hyvää toivotan sulle ja pikkuisellesi 😊

    • Anonyymi

      Olet onnekas, kun saat tapaamisen noin järjestettyä, hienoa.

      - Sheena

    • Oikein viisasta. Lapsi ja isä voivat viettää aikaa keskenään eikä sitä tärväänny aikuisten väliseen kinasteluun. Nuo ylempänä olevat syyllistämiset voi jättää omaan arvoonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe