Suomalainen nainen

Anonyymi-ap

Olen ollut Tinderissä parisen vuotta. Yhdet lyhyet treffit on ollu ja siinä kaikki. Mitä he hakevat? Mikä heille kelpaa, tuntuu että hyvin vaativaa/pinnallista porukkaa? Ensimmäiseksi kysytään pituutta mm. näin. Nyt minulla neljän kanssa juttua jonkin aikaa, eikä yksikään niistä ole suomalainen. Toki en ole ihan nuori enää. Enkä ole mallimies, muuten ihan normi tervejärkinen koulutettu kaveri. Juttunikin pitäisi kestää päivänvalon. En ole ehdottelemassa seksiä eka enkä toka viestissäni, jos lainkaan.

49

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi olkoon, jos olet oikein treffeillekin päässyt sitä kautta. Minun kokemukseni on se, ettei siellä saa edes chättikaveria. Kukaan ei vastaa edes tervehdykseen. No ei kai, kun sata muutakin äijää juttelemassa samalle pimulle. Tuskin yksi tavallisen näköinen köriläs siinä jaksaa kiinnostaa. Ja kun oletus heti on että ollaan seksiä vonkaamassa. Sitä siellä tekee naisetkin, ei yksin miehet. Pinnallista roskaa eikä missään tekemisissä todellisuuden kanssa. Tarkoitan livenä ihmisen kohtaamista. Kiiltokuvapojat ja tytöt noissa pärjää.

      • Ja joo, ulkomaalaisten kanssa siellä tulee juttuun, mutta ne ovat huijareita pääasiassa kaikki. Ainakin kannattaa lähteä sillä oletuksella liikkeelle. Minua on koitettu kusettaa useita kertoja.


      • Anonyymi

        Ja maine pedarina auttaa aina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja maine pedarina auttaa aina

        No kiitos sinullekin sen maineen luomisesta ja edistämisestä.


      • Anonyymi

        Sinulle sava viesti kuin aloittajalle. Miksi et kokeile jotain toista deittisovellusta. Latauksia raportoivien sivustojen mukaan Baddoo ja Bumble ovat seuraavaksi ladatuimmat sovellukset Suomessa Google Play ja Appstore.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sava viesti kuin aloittajalle. Miksi et kokeile jotain toista deittisovellusta. Latauksia raportoivien sivustojen mukaan Baddoo ja Bumble ovat seuraavaksi ladatuimmat sovellukset Suomessa Google Play ja Appstore.

        Ne on samaa kuraa kaikki. Mikään ei niissä perustavanlaatuisesti voi muuttua. Miehiä niissä on määrällisesti enemmän ja kaikki piirittää niitä kymmentä nuorinta ja näteintä misua. Enkä nyt ole etsimässä mitään. Olen valaistunut.


    • Anonyymi

      Näyttäis välillä siltä että siellä roikutaan jo lähinnä harrastusmielessä ja muutoksia omaan mukavaan elämään haetaan vain ja jos nimenomaan unelmien prinssi osuu kohdalle. Naisilla ego muuttuu suht. ilmavaksi varsin helposti kun huomataan huomiota saavan varsin vähällä vaivalla, suurin osa suhteen metsästäjistä kun on miespuolisia. Unohda koko potaska ja hae silmästä silmään kontaktia jollain muulla tavalla.

      • Anonyymi

        Naisille se on useimmiten täyttä harrastelua.
        Naispuolisten työkavereiden kanssa jutellut näistä asioista ja kyllä kommentit on "ihan hyvän näköinen mies, mut en mä tiedä... kelle kehtaa ees sanoa että oltais tavattu jossain tinderissä". Tietävät kyllä että itse miehenä olen ollut Tinderissä. Ja kyselleetkin miesnäkökulmaa.
        Mut silleen eli täyttä harrastusta "aikuiseen makuun".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille se on useimmiten täyttä harrastelua.
        Naispuolisten työkavereiden kanssa jutellut näistä asioista ja kyllä kommentit on "ihan hyvän näköinen mies, mut en mä tiedä... kelle kehtaa ees sanoa että oltais tavattu jossain tinderissä". Tietävät kyllä että itse miehenä olen ollut Tinderissä. Ja kyselleetkin miesnäkökulmaa.
        Mut silleen eli täyttä harrastusta "aikuiseen makuun".

        Nosehän se vasta tervettä olisi, että johonkin tinderiin pitäisis suhtautua haudanvakavasti ja tosissaan. Ylipäänsä tuo asenne ei oikein sovi koko seuranhakuun.


      • Anonyymi

        Ei pelkästään treffipalveluissa vaan kautta fylogeneesin on parinvalinta ihmisillä ollut kaikkialla niin päin että miehet saalistaa/pyytää ja tytöt ovat saaliita/antautuvat.

        Treffipalveluissa suurin ongelma on että ne leikkaavat pois kaikki ne todella tärkeät tapahtumat (ja niiden synnyttämät hormonikuohut) jotka reaalissa edeltää ensimmäistä treffiä. Kannatan myös ”silmästä silmään” prosessia reaalissa. Pitää muistaa että tytöt silmäilevät paljolti eri asioista kuin miehet, ja paljon silmäillään puolin ja toisin ennen silmästä silmään katsetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille se on useimmiten täyttä harrastelua.
        Naispuolisten työkavereiden kanssa jutellut näistä asioista ja kyllä kommentit on "ihan hyvän näköinen mies, mut en mä tiedä... kelle kehtaa ees sanoa että oltais tavattu jossain tinderissä". Tietävät kyllä että itse miehenä olen ollut Tinderissä. Ja kyselleetkin miesnäkökulmaa.
        Mut silleen eli täyttä harrastusta "aikuiseen makuun".

        Itse suosisin sitä seksitreffit sivustoa jos ihan puhtaasti seksi seuraa ehtisin mu sielläkin naiset vaikuttaa sen verran tasokkailta ettei sänkyynsä ihan mitä tahansa renttua huoli niistä miehistä en si tiedä mitkä siellä niiden naisten kuvilla hakee mies seuraa jotkut kuvanneet jopa siskojaan kun nämä ovat nukkuneet alasti sitä kuinka sairasta se si taas on voi jokainen miettiä itsekseen saattaa muutoi joku herkkähipiäinen ottaa ihteesä siitäkin jos erehtyy kommentoimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nosehän se vasta tervettä olisi, että johonkin tinderiin pitäisis suhtautua haudanvakavasti ja tosissaan. Ylipäänsä tuo asenne ei oikein sovi koko seuranhakuun.

        Mikä asenne ei sovi?
        Minusta on naurettavaa että profiilitekstiä naisten keskuudessa kirjoitetaan 2 A4:sta.

        Ja mukaan vielä kuvia kotieläimistä, maisemista ja ties mistä.

        Ja niin.. "ei seksin vonkaajille" bannerri on ihan must.


    • Anonyymi

      Joo en ymmärrä, mikä suomalaista naista vaivaa! Ei niitä unelmien prinssejä tai vapaana olevia nallekarhuja niin vain ole.

      • Anonyymi

        Siksi ne samat henkilöt roikkuu siellä ja useissa deittimestoissa vuosia.


    • Anonyymi

      Paha mennä sanomaan, huonoa tuuria ehkä? Tinderissä porukkaa laidasta laitaan. Oletko kysynyt ja selvittänyt asianomaisilta syitä? Eri ihmisille merkitsevät erilaiset asiat, pituus on ollut avainasemassa heille. Ei sitä miehen tarvitse malli olla, eikä edes nuori (suhteellista tämä 'nuoren' määritelmäkin), mutta toivon että löydät etsimäsi Tinderistä.

    • Anonyymi

      Lyhykäiset välit onkin kaikkein parhaita pitkässä juoksussa ihan luonnossakin.

    • Anonyymi

      Itsehän, näin naisena, en olisi toivonutkaan vastaan tulevan mitään muuta kuin tavallista keskustelutaitoista suomalaista miestä. No, se aika meni jo. Kerta riitti Tinderissä, näkymkseni mukaan siellä pyörivät varatut miehet, salasuhdetta etsivät, yhden illan juttuja kalastelevat jotka eivät viitsineet keskittyä yhteen naiseen kerrallaan. Ehkä lopputulemana voi pitää sitä että en sieltä mitään lopulta saanut muttei sitä omana menetyksenä voi pitää, ei näkemäni ja kokemani perusteella, sääli.

      Tsemppiä Tinderöijille, älkää antako itsetuntonne ym. latistua tuollaisen sovelluksen vuoksi (:

      • Anonyymi

        Pakkohan sitä on keskustelua pitää yllä jonkin aikaa, että saa edes jotain tuntumaan vastapuolesta. Ennen mahdollista tapaamista. Miehenä en niin montaa keskustelua voi edes ylläpitää, että menisin heidän kesken sekaisin. Vai pitäisikö sinun mielestäsi niistä muutamasta heti kättelyssä kaikki muut ja keskittyä vain yhteen? Eikä naisillakin sanallinen varasto niin hallussa ole. Vastaavat vain sanalla parilla. Ja monilla profiilissa vain muutama sana. Joten naiset, menkää itseenne!!! Olette tosi omituisia, luulot itsestään suuret, teot mitättömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan sitä on keskustelua pitää yllä jonkin aikaa, että saa edes jotain tuntumaan vastapuolesta. Ennen mahdollista tapaamista. Miehenä en niin montaa keskustelua voi edes ylläpitää, että menisin heidän kesken sekaisin. Vai pitäisikö sinun mielestäsi niistä muutamasta heti kättelyssä kaikki muut ja keskittyä vain yhteen? Eikä naisillakin sanallinen varasto niin hallussa ole. Vastaavat vain sanalla parilla. Ja monilla profiilissa vain muutama sana. Joten naiset, menkää itseenne!!! Olette tosi omituisia, luulot itsestään suuret, teot mitättömät.

        Otit viestini siis (tahallaan/tahattomasti?) väärällä tavalla. Tottakai molempiin suuntiin toimivalla keskusteluyhteydellä ne mahdollisuudet saadaan ja myös menetetään. Ei minun mielipiteellä tässä kohtaa merkitystä niin ole, jokainen tekee päätöksen lopulta itse, että mikä on mielekäs määrä ylläpitää keskusteluseuraa. Missään kohtaa en kantaa ottanutkaan naisten kommunikoinnin puolesta, puhuin vain omasta mielipiteestäni ja siitä kuinka keskustelutaitoa jalustalle nostan. Kommunikointi on mielestäni se kiinnostusta nostattava, sillä ilman toimivaa keskustelua ei mielestäni ole mitään mahdollisuutta myöskään suhdetta rakentaa tai sitä ylläpitää. Ikävää, jos viestini sai tunteesi kuumenemaan, en minäkään koko naissukupuolta edusta mielipiteineni. Olen varsin tietoinen, että kuten miehiä, niin myös naisia, on joka lähtöön niin hyvässä kuin pahassa. Ei kannata luoda kummankaan osapuolen lähteä muodostamaan kaiken kattavaa mielipidettä vastakkaisesta sukupuolesta tämän palstan tai edes Tinderin perusteella. Ikävät kokemukset toki tuppaavat paremmin mieleen jäävän, mutta ehkä kannattanee kuitenkin muistaa, että toisen käytös kertoo enemmän hänestä itsestään kuin sinusta. Voin kuitenkin vakuuttaa ettei minulla ole suuret tai turhat luulot itsestäni, päin vastoin, olen vajavainen ihminen, hyvine ja huonoine puolinen ja omat kipupisteeni ja kehittymispaikkani tunteva. Ehkä kaikki ollaan jollain tapaa omituisia, ainakin jonkin mukaan. Tärkeämpää kuitenkin mitä mieltä itse itsestään on, sillä jokainenhan on oman itsensä paras asiantuntija siinä mitä on tai ei. Parempaa illanjatkoa ja leuka pystyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit viestini siis (tahallaan/tahattomasti?) väärällä tavalla. Tottakai molempiin suuntiin toimivalla keskusteluyhteydellä ne mahdollisuudet saadaan ja myös menetetään. Ei minun mielipiteellä tässä kohtaa merkitystä niin ole, jokainen tekee päätöksen lopulta itse, että mikä on mielekäs määrä ylläpitää keskusteluseuraa. Missään kohtaa en kantaa ottanutkaan naisten kommunikoinnin puolesta, puhuin vain omasta mielipiteestäni ja siitä kuinka keskustelutaitoa jalustalle nostan. Kommunikointi on mielestäni se kiinnostusta nostattava, sillä ilman toimivaa keskustelua ei mielestäni ole mitään mahdollisuutta myöskään suhdetta rakentaa tai sitä ylläpitää. Ikävää, jos viestini sai tunteesi kuumenemaan, en minäkään koko naissukupuolta edusta mielipiteineni. Olen varsin tietoinen, että kuten miehiä, niin myös naisia, on joka lähtöön niin hyvässä kuin pahassa. Ei kannata luoda kummankaan osapuolen lähteä muodostamaan kaiken kattavaa mielipidettä vastakkaisesta sukupuolesta tämän palstan tai edes Tinderin perusteella. Ikävät kokemukset toki tuppaavat paremmin mieleen jäävän, mutta ehkä kannattanee kuitenkin muistaa, että toisen käytös kertoo enemmän hänestä itsestään kuin sinusta. Voin kuitenkin vakuuttaa ettei minulla ole suuret tai turhat luulot itsestäni, päin vastoin, olen vajavainen ihminen, hyvine ja huonoine puolinen ja omat kipupisteeni ja kehittymispaikkani tunteva. Ehkä kaikki ollaan jollain tapaa omituisia, ainakin jonkin mukaan. Tärkeämpää kuitenkin mitä mieltä itse itsestään on, sillä jokainenhan on oman itsensä paras asiantuntija siinä mitä on tai ei. Parempaa illanjatkoa ja leuka pystyyn.

        Kiitos rakentavasta viestistäsi! Kyllähän se turhauttaa kun yrittää löytää naisseuraa Tinderistä, mutta mitään ei tapahdu. Naisilla vaan on niin paljon helpompaa, sen kun valitsee parhaimman lukuisista tarjokkaista. Tietysti se valittukin voi ajan mittaan osoittautua vääräksi valinnaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit viestini siis (tahallaan/tahattomasti?) väärällä tavalla. Tottakai molempiin suuntiin toimivalla keskusteluyhteydellä ne mahdollisuudet saadaan ja myös menetetään. Ei minun mielipiteellä tässä kohtaa merkitystä niin ole, jokainen tekee päätöksen lopulta itse, että mikä on mielekäs määrä ylläpitää keskusteluseuraa. Missään kohtaa en kantaa ottanutkaan naisten kommunikoinnin puolesta, puhuin vain omasta mielipiteestäni ja siitä kuinka keskustelutaitoa jalustalle nostan. Kommunikointi on mielestäni se kiinnostusta nostattava, sillä ilman toimivaa keskustelua ei mielestäni ole mitään mahdollisuutta myöskään suhdetta rakentaa tai sitä ylläpitää. Ikävää, jos viestini sai tunteesi kuumenemaan, en minäkään koko naissukupuolta edusta mielipiteineni. Olen varsin tietoinen, että kuten miehiä, niin myös naisia, on joka lähtöön niin hyvässä kuin pahassa. Ei kannata luoda kummankaan osapuolen lähteä muodostamaan kaiken kattavaa mielipidettä vastakkaisesta sukupuolesta tämän palstan tai edes Tinderin perusteella. Ikävät kokemukset toki tuppaavat paremmin mieleen jäävän, mutta ehkä kannattanee kuitenkin muistaa, että toisen käytös kertoo enemmän hänestä itsestään kuin sinusta. Voin kuitenkin vakuuttaa ettei minulla ole suuret tai turhat luulot itsestäni, päin vastoin, olen vajavainen ihminen, hyvine ja huonoine puolinen ja omat kipupisteeni ja kehittymispaikkani tunteva. Ehkä kaikki ollaan jollain tapaa omituisia, ainakin jonkin mukaan. Tärkeämpää kuitenkin mitä mieltä itse itsestään on, sillä jokainenhan on oman itsensä paras asiantuntija siinä mitä on tai ei. Parempaa illanjatkoa ja leuka pystyyn.

        Hei, sinuun voisi tutustua paremminkin. Ajatuksesi ovat järkeviä, tästä maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakentavasta viestistäsi! Kyllähän se turhauttaa kun yrittää löytää naisseuraa Tinderistä, mutta mitään ei tapahdu. Naisilla vaan on niin paljon helpompaa, sen kun valitsee parhaimman lukuisista tarjokkaista. Tietysti se valittukin voi ajan mittaan osoittautua vääräksi valinnaksi.

        Varmasti turhauttaa, ja saa turhauttaakin. Ihmekös tuo on, jos sukupuolesta riippumatta saa kerta toisensa jälkeen pettyä. On varmasti totta, ihan jo tilastojen valossa, että Tinderissä on naisille enemmän seuraa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä. Tämä ei kuitenkaan ole tae mistään, edes siitä että nainen sieltä itselleen mitään pysyvämpää ja pitkäaikaisempaa saisi. Vaaditaan aika paljon hyvää tuuria matkaan, että sieltä etsimänsä löytää ja kaksi samanhenkistä kohtaisivat. Ja aivan kuten totesit, vaikka sieltä jotain löytäisi ja siitä jonkinlainen suhde kehkeytyisi niin sekään ei ole vielä varmuudella se mitä alkujaan ajatteli, vaan aika näyttää ja on aina viisaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, sinuun voisi tutustua paremminkin. Ajatuksesi ovat järkeviä, tästä maailmasta.

        Hei itsellesi ja kiitos mielipiteestäsi, otan tämän ehdottomasti kohteliaisuutena. Pidän itseäni varsin maanläheisenä ja terveen maalaisjärjen omaavana. Mahdatko olla jo tämän palstan aikaisempia kommentoijia, vai kirjoititko nyt ensimmäisen tähän ketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei itsellesi ja kiitos mielipiteestäsi, otan tämän ehdottomasti kohteliaisuutena. Pidän itseäni varsin maanläheisenä ja terveen maalaisjärjen omaavana. Mahdatko olla jo tämän palstan aikaisempia kommentoijia, vai kirjoititko nyt ensimmäisen tähän ketjuun?

        Olen tämän ketjun aloittaja. Muutaman kommentoinkin lisännyt jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän ketjun aloittaja. Muutaman kommentoinkin lisännyt jälkeenpäin.

        Okei, kiitos selvennyksestä! Vaikutat vakaalta ja hyvät käytöstavat omaavalta mieheltä ja olenkin, totta puhuen, pahoillani aidosti mm. puolestasi ja kokemastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kiitos selvennyksestä! Vaikutat vakaalta ja hyvät käytöstavat omaavalta mieheltä ja olenkin, totta puhuen, pahoillani aidosti mm. puolestasi ja kokemastasi.

        Niin ja se piti lisämäni, että itsekin vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä johon voisi tutustua paremmin, tämä ketju ei vain taida olla ihan sopivin siihen (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kiitos selvennyksestä! Vaikutat vakaalta ja hyvät käytöstavat omaavalta mieheltä ja olenkin, totta puhuen, pahoillani aidosti mm. puolestasi ja kokemastasi.

        Kiitos kauniista sanoistasi! Kai minä olen kohtelias ja vakaa. Mutta riittääkö se? Tähän asti ei ole riittänyt. Pitäisi jotenkin erottua porukasta. Luoda kiinnostava ensivaikutelma, se on tärkeää. Teille naisille kuten on sanottu riittää tykkäyksiä. Sinäkin olet harkitseva, järkevä ja vaikutat koulutetulta. Juuri tuollaista naista etsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi! Kai minä olen kohtelias ja vakaa. Mutta riittääkö se? Tähän asti ei ole riittänyt. Pitäisi jotenkin erottua porukasta. Luoda kiinnostava ensivaikutelma, se on tärkeää. Teille naisille kuten on sanottu riittää tykkäyksiä. Sinäkin olet harkitseva, järkevä ja vaikutat koulutetulta. Juuri tuollaista naista etsin.

        Ole oikein hyvä, sillä tarkoitin myös mitä sanoin. Tapanani ei ole puhella vain lämpimikseni, kuten sanotaan. Valitettavasti kaikille ei taida riittää tai he eivät osaa arvostaa vakaata, kohteliasta, terveen järjen omaavaa miestä. Riippunee pitkälti naisesta/miehestä mitä etsii, mitä painottaa parinvalinnassa ja mitkä ominaisuudet eivät merkitse. Näissä tilanteissa mietinkin monesti, että jos joku etsii jotain sellaista mitä en ole tai ei arvosta minua tällaisena, niin antaa olla, silloin on parempi olla ilman sillä emme näissä tapauksissa etsi ja/tai halua samoja asioita. Jokainen on tietysti henkilökohtaisesti vapaa valitsemaan merkityksellisemmät asiat joita parinvalintaan liittää, ja se heille suotakoon, toiset katsovat vain pintaa, toisille merkitsee luonne ja ominaisuudet enemmän, tai näille asioille annetaan erilaisia painotuksia. Itse en mallia etsi tai mitään pinnallista, vaan toivoisin nimenomaan syvällisyyytä, aitoutta, oikeita asioita joihin aikuismaisen suhteen voi rakentaa. Arvostan elämänkokemusta, vakautta, samanlaisia arvoja ym. Toki, haittaa ei ole jos vastakkainen sukupuoli myös miellyttää silmää, mutta tätä varmaan kaikki oikeutetusti toivovat, että itseään miellyttää ja se taas voi tarkoittaa erilaisille ihmisille erilaisia asioita. Opiskelen tällä hetkellä korkeakoulussa, mutta itse väittäisin että omasta elämänkatsomuksesta ja -kokemuksesta kertovat enemmän elämäni tapahtumat jotka näkyvät ja vaikuttavat taustalla. Ne ovat muokanneet minusta ihmisen joka olen tällä hetkellä ja miltä kulmalta asioita katson.


      • Anonyymi

        Ei pyöri pelkät varatut miehet. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja se piti lisämäni, että itsekin vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä johon voisi tutustua paremmin, tämä ketju ei vain taida olla ihan sopivin siihen (:

        Okei, miten löytäisin sinut? Haluaisin tutustua sinuun ihan oikeesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, miten löytäisin sinut? Haluaisin tutustua sinuun ihan oikeesti!

        Kysymyksesi on hyvä, sillä suoraa vastausta minulla tähän ei ole. En oikein tiedä, että mitä kautta tämä järjestyisi parhaiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksesi on hyvä, sillä suoraa vastausta minulla tähän ei ole. En oikein tiedä, että mitä kautta tämä järjestyisi parhaiten.

        Olisiko sähköposti mitään? Vai liian uskaliasta laittaa tänne näkyviin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sähköposti mitään? Vai liian uskaliasta laittaa tänne näkyviin?

        Minulla ei ole mitään nk. Epävirallista s-postia, mutta voin toki luoda väliaikaisen jonka tänne ilmoittaisin.


      • Anonyymi

        Hei, laitoin tuohon sähköpostiin juuri viestiä😁


    • Anonyymi

      Hakevat kukin ihan sitä omaa juttuaan, tiedäks, sun pitää kysyä niiltä yksitellen. Ja miksei naisilla saisi olla vaatimuksia miesten suhteen, kun miehilläkin on naisten?

    • Anonyymi

      Naiset rauhoittaa ikä ! Kurttunaamasena osaa jo puhua. Naisen teho ikä 17...30 v.
      Sitten peli pelattu.

    • Anonyymi

      Tinderiähän on paljon testattu ja siitä on tehty artikkeleitakin. Se on huono kun ei näytä edes kaikkia tarjokkaita alueelta josta haet. Ja 75 % on miehiä mikä luo pahan epäsuhdan. Se perustuu käytännössä kuvaan/kuviin. Eihän sinne edes mahdu kovin montaa sanaa profiiliin. Mutta tottakai sanavalmis ja pelisilmää omaava itsensä lyhyestikin osaa esitellä ja menee niillä mitä on. Tinderistä on ollut kasvava joukkopako muihin deittiappeihin kun parempiakin jo löytyy.

      • Anonyymi

        Onko sinulla suosituksia paremmista sivustoista? Suomi24 ei toimi, muita en ole niin kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla suosituksia paremmista sivustoista? Suomi24 ei toimi, muita en ole niin kokeillut.

        Mikään virtuaalipalvelu ei toimi (hyvin) pariutumistarkoituksessa, pätee kummallekin osapuolelle. Siinä leikkautuu soidinmenot kokonaan pois, ja kaikki siihen kuuluvat tunteet, jolloin hypätään suoraan kysymykseen meille vai teille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla suosituksia paremmista sivustoista? Suomi24 ei toimi, muita en ole niin kokeillut.

        Suomi24 oli vielä n. 13 vuotta stten kelpo treffisaitti. Tarjontaa oli enemmän, tarjonta vaihtui ja palvelu oli ilmaiskäytettävissä kaikkine toimintoineen. Deitti. netissäkin pyörii niin samat ja siihenkin tullut huononnuksia. On niitä muutama, en nyt jaksa luetella tähän. itseäni ei Suomen tarjonta enää kiinnosta. Mutta hae haulla deittipalvelu/treffit niin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään virtuaalipalvelu ei toimi (hyvin) pariutumistarkoituksessa, pätee kummallekin osapuolelle. Siinä leikkautuu soidinmenot kokonaan pois, ja kaikki siihen kuuluvat tunteet, jolloin hypätään suoraan kysymykseen meille vai teille.

        Tämäkin totta, osin, varsinkin deittiappien osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 oli vielä n. 13 vuotta stten kelpo treffisaitti. Tarjontaa oli enemmän, tarjonta vaihtui ja palvelu oli ilmaiskäytettävissä kaikkine toimintoineen. Deitti. netissäkin pyörii niin samat ja siihenkin tullut huononnuksia. On niitä muutama, en nyt jaksa luetella tähän. itseäni ei Suomen tarjonta enää kiinnosta. Mutta hae haulla deittipalvelu/treffit niin löytyy.

        Omko sulla kokemusta/kuullut kommentteja sexpartner.fi sivuista. Onko täynnä pelkkiä feikkihahmoja tai maksullista naista?


    • Anonyymi

      Jakuitenkin kaikissa maissa miehet valittavat tinderinkin ja oman maansa naisten suhteen ihan tuota samaa. Maa vaihtuu, miesten virsi pysyy saman.

      • Anonyymi

        Wanhat naiset (mummoutuvat ja mummelit) eivät valita, sillä he eivät etsi/halua/kaipaa seksiä enää.


    • Anonyymi

      Ne algoritmithän on rakennettu sellaiseksi, että ne yrittää pitää ihmiset siellä rahastettavina, eikä saada heitä nopeasti yhteen.
      Siksi toisekseen, mukavan oloiset normaalipainoiset naiset saa siellä ihan tolkuttoman määrän tykkäyksiä. Siitä voitte laskea miehenä todennäköisyyden päästä treffeille tai saatteko edes vastauksia chatteihin.

    • Anonyymi

      ""Mikään virtuaalipalvelu ei toimi (hyvin) pariutumistarkoituksessa, pätee kummallekin osapuolelle.""

      Pätee miehiin, ei naisiin. Tavisnaiset saavat tinderissä tuhansia tykkäyksiä eli valinnanvaraa on ja mätsejä tulee jos tavisnainen vaan jaksaa swaippailla.

      Tinder ei tietysti toimi pinnallisille naisille pariutumistarkoituksessa kun suurin osa naisista operoi miehiä ulkonäkö edellä ja jos nainen ei ole mallimiehen tasoinen, niin kasvaa todennäköisyys, että mallimies haluaa vain ja ainoastaan seksiä, mutta nainen tietysti menee ulkonäkö, koska voi mätsää niitä komeimmistoon kuuluvia miehiä.

      • Anonyymi

        -Pariutumistarkoituksessa- pätee yhtä lailla sekä miehiin että naisiin.

        Tytöt ja neidot arvioivat miehessä ensisijaisesti (useita) muita seikkoja kuin ulkonäön "komeutta".

        Naiset ja mummelit katsovat ensisijaisesti lompakon paksuutta ja monet miehen palvelualttiutta (kynnysmatto syndrooma) jolloin ”komeus” voi olla yksi selvä meriitti (etenkin mummeleille).


    • Anonyymi

      nainen tietysti menee ulkonäkö, koska voi mätsää niitä komeimmistoon kuuluvia miehiä."

      Ääliö! Opettele suomea. Pitää kirjoittaa voi mätsätä. Eikä voi mätsätä. Ääliö!

    • Anonyymi

      Aloittajalle. Miksi olet Tinderissä, jos sieltä ei löydy sinulle mitään. Eikö kannattaisi kokeilla jotain muuta. Onhan näitä Bumble, Baddoo etc.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe