50v mies???? Etkö oo jo turhan vanha tälle sivulle😄
Mitä teet täällä ?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on. Ja minä olen liian vilpitön palstalle.
Etsi mulle netistä suosittu, 50 väestölle tarkoitettu keskustelupalsta, niin voin siirtyä sinne. Muussa tapauksessa jatkan höpöttelyä täällä, koska täälläon ihan kivaa.
- Anonyymi
Kapeakatseisuutesi yllättää minutkin, joka ei muuten helposta ylläty. Täällähän on vielä paljon vanhempiakin ja miksei olisi. Oletko kenties ikärasisti? Muuta itänaapurin, siellä ajattelullesi löytyy enemmän ymmärrystä. Osaatko asettua muiden asemaan, anteeksi epäilyni, aloituksesi herättää epäilyjä tämän suhteen.
Liian vanha ilmeisesti ihan minne tahansa.
- Anonyymi
Mun kaveriks et olis liian vanha.
- Anonyymi
Niin ja ikäeroa sulla ja mulla on noin yhdeksän vuotta mä olen sua nuorempi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ikäeroa sulla ja mulla on noin yhdeksän vuotta mä olen sua nuorempi
Kiva. 😊
- Anonyymi
50 on vasta nösi poikia.terv.Iso D.
- Anonyymi
Aloittaja on kolmekymppinen peräkammarin Olli-Pirkko Eikömukamuunsukupuolinen, joka asuu vanhempiensa luona. Elantonaan käy hakemassa mielenterveyspotilaan kela-korvaukset seinästä.
- Anonyymi
Ei kai. Huumoria ilmeisesti naiselta.😋
- Anonyymi
Aloittaja on 30 kalkkunanpoika ja aina kun hän katsoo peiliin hän toistaa olen liian vanha palstaileen.
LOL. - Anonyymi
Vanha se tulee sinustakin
- Anonyymi
On siinä iässä asioinut suhteessa jo paljonkin. Itsensäkin kanssa.
- Anonyymi
Aloittaja on joogamies,hoitelee hommat itsenäisesti,
ei ymmärrä palstaa.
- Anonyymi
Ehdottomasti joka sivulle.
- Anonyymi
Aloittaja omistaa palstan naiset,kunnes totuus
paljastuu,että hän onkin pelkkä aisuri - Anonyymi
Tällaisena ikinuorena hopeakettuna yritän vongata palstan ylipainoisilta yksinhuoltajilta pimpsaa ja jos oikein hyvä tuuri käy niin kakkostakin voi irrota. Ei muilla palstoilla ole mitään mahdollisuutta saada mitään kontaksia nelikymppisiin naisiin, täältä lohkeaa kerran vuodessa. Siksi täällä.
- Anonyymi
Homppeli mene omiesi joukkoon.hyi.
- Anonyymi
Voi POJAT, 😍😍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v12788Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3701796Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391604Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281589Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481181- 731013
- 58994
- 47756
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60755Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25709