Marraskuussa alkavat

Anonyymi-ap

Muistakaa, että marraskuussa alkavat aina ne oikeat ja pitävät suhteet. Talvella ihmiset lyöttäytyvät aidosti yhteen, eivät kesällä, kesä on hummailun aikaa.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nukuttaa kyllä sitten ihan väärällä hetkellä. Tekisi miele mennä jo peiton, valot pois ja pimeään.

      • Anonyymi

        Sepä siinä on, että yhdessä on hyvä nukkua peiton alla, marraskuun pimeitä öitä ja päiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä siinä on, että yhdessä on hyvä nukkua peiton alla, marraskuun pimeitä öitä ja päiviä.

        No niinpä. Sopisin sen puoleen palstarinssille, että olen oikea todellisuuden ruusunen...Mutta toki toivon siihen palstarinssin sijaan jotain itselleni todella tärkeää :)


    • Anonyymi

      Niin se taisi mennä, kun muistelen vuoteen 2009. Kun otin yhteyttä nykyiseen kumppaniini viestillä, se oli marraskuun loppupuolta. Joulukuussa jo höpötimme päivittäin etänä eläen.

      Jasu

      • Anonyymi

        Jouluna hän oli perheineen eli sisaruksineen ja äiteensä kanssa perhejoulua viettämässä ja minä muistan, että oli ikävä kun ei kuulunut mitään pariin päivään. Muistan kappaleenkin mitä kuuntelin jouluna tuolloin.

        https://youtu.be/9beZIzDhqEo

        Jäänyt hyvin mieleen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouluna hän oli perheineen eli sisaruksineen ja äiteensä kanssa perhejoulua viettämässä ja minä muistan, että oli ikävä kun ei kuulunut mitään pariin päivään. Muistan kappaleenkin mitä kuuntelin jouluna tuolloin.

        https://youtu.be/9beZIzDhqEo

        Jäänyt hyvin mieleen.

        Jasu

        Mutta seuraavana kesänä 2010 jo asuimme yhdessä ja käveltiin käsikädessä kummallekin uudessa kotikylässä koskenpauhuille ja kaupasta ostamaan jäätelöt. Se oli yksi elämäni parhaista kesistä ikinä.

        Vastarakastunut, onnellinen, uusi koti ja hyvä olla yhdessä.

        https://youtu.be/wgaEFvyDlpU

        Jasu


    • Anonyymi

      Nainen kertoi että haluaisi minusta kumppanin mutta en tiedä haluanko itse. En ainakaan voisi muuttaa yhteen koskan olen työtön mutta voisin tapailla ja olla viikonloppu poikaystävä.

    • Saattaa tuossa olla totuuden siementä, kun muistelee omien suhteiden alkuvaiheita...

      • Anonyymi

        Näin se menee. Ap tietää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. Ap tietää

        Omalla kohdalla pitkistä suhteista 2/3 osuu, pidemmistä suhteista 2/4 osuu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Omalla kohdalla pitkistä suhteista 2/3 osuu, pidemmistä suhteista 2/4 osuu.

        Minulla on alkanut aina marras-joulukuussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on alkanut aina marras-joulukuussa.

        No itsellä se on mennyt puoliksi kaavalla loppuvuosi (loka-joulu) ja puoliksi kaavalla kesä (kesä-elo).


    • Vaikea on kuvitella, että marraskuussa mikään alkaisi. Ehkä ensi vuonna. 😂 Harvoin kukaan kotoa käy hakemassa tai soittaa ja ottaa yhteyttä. Pikkujoulutkin, ne kaksi, osuu vasta joulukuun alkuun.

      Jos elämä yllättää, sitten pitää heittäytyä aallon mukaan. Mutta enpä kyllä sellaista lähtisi kovin isoilla toiveilla odottamaan. 😁

      • Todistetaan ikuinen väittämä "ei ketään kotoa tulla hakemaan" vääräksi. Mä voin tulla hakemaan sut kotoa kahville johonkin kivaan kahvillaan 🤗


      • Anonyymi

        Kyllä alkaa ;)


      • randombypasser kirjoitti:

        Todistetaan ikuinen väittämä "ei ketään kotoa tulla hakemaan" vääräksi. Mä voin tulla hakemaan sut kotoa kahville johonkin kivaan kahvillaan 🤗

        Hui, en ole treffeillä käynyt 10 vuoteen. Edellisen kerran ex kanssa, 10v sitten, ennen kuin päädyimme pariksi. Vielä en ole saanut itsestäni saanut aikaiseksi lähteä kovin aktiiviseen miesten nielemiseen, vaikka erosta on jo 3-4 vuotta.

        Voin kyllä sinänsä antaa positiivista palautetta, siitä että olet ihan täysjärkisen oloinen ja vähintäänkin fiksuhko myös. Ja peukut vielä aktiivisuudesta, vaikka epäilen etten taida ihan sinun etsimäsi nainen olla sen perusteella mitä olet asiaa joskus sanoittanut. Mutta ei kahvit vielä sen suurempaan veloita, tietenkään. Yrittänyttä ei laiteta.

        Sinänsä jos käyn edes kahvilla, haluan jutella ensin mailissa ja haluan varmuuden siitä, että kumpikin säilyttää lojaalisti anonyymiyden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä alkaa ;)

        Mites niin? Selvännäkijän kykyjä? Jos oikeassa elämässä tietää ihmisen ja huomaa molemmin puolisen viehtymyksen, ja itse suunnittelee aloitetta, voi olettaa ehkä rakkauden mahdollisuuden, mutta anonyymin kohdalla tätä ei taida ennalta voida nähdä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hui, en ole treffeillä käynyt 10 vuoteen. Edellisen kerran ex kanssa, 10v sitten, ennen kuin päädyimme pariksi. Vielä en ole saanut itsestäni saanut aikaiseksi lähteä kovin aktiiviseen miesten nielemiseen, vaikka erosta on jo 3-4 vuotta.

        Voin kyllä sinänsä antaa positiivista palautetta, siitä että olet ihan täysjärkisen oloinen ja vähintäänkin fiksuhko myös. Ja peukut vielä aktiivisuudesta, vaikka epäilen etten taida ihan sinun etsimäsi nainen olla sen perusteella mitä olet asiaa joskus sanoittanut. Mutta ei kahvit vielä sen suurempaan veloita, tietenkään. Yrittänyttä ei laiteta.

        Sinänsä jos käyn edes kahvilla, haluan jutella ensin mailissa ja haluan varmuuden siitä, että kumpikin säilyttää lojaalisti anonyymiyden.

        En oikeastaan ikinä lähde treffeille, vaan aina ainoastaan kohtaamaan toisen ihmisen. Kohtaaminen sitten itsessään voi johtaa toiseen kohtaamiseen ja ties minne. Menen vain avoimin mielin tutustumaan ja se siitä, ei ole ajatuksia että tutustumisen tulisi johtaa yhtään mihinkään.

        Kiitos, pidän sinua täyspäisenä ja selvästi fiksuna., olet hyvä keskustelemaan.

        Kahville voin hyvin lähteä, jos joskus niin tahdot, se on ihan turvallinen valinta.


      • randombypasser kirjoitti:

        En oikeastaan ikinä lähde treffeille, vaan aina ainoastaan kohtaamaan toisen ihmisen. Kohtaaminen sitten itsessään voi johtaa toiseen kohtaamiseen ja ties minne. Menen vain avoimin mielin tutustumaan ja se siitä, ei ole ajatuksia että tutustumisen tulisi johtaa yhtään mihinkään.

        Kiitos, pidän sinua täyspäisenä ja selvästi fiksuna., olet hyvä keskustelemaan.

        Kahville voin hyvin lähteä, jos joskus niin tahdot, se on ihan turvallinen valinta.

        Hmm, oikea asenne sinulla ainakin on. Tosiaan sitä ei koskaan tiedä miten toinen ihminen kolahtaa vai kolahtaako. Ja joskus kolahtaa ystävänä, joskus kumppaniehdokkaana ja joskus on muuten vaan mukava hetki.

        Minut saa kiinni tällä nimimerkkillä yhdistettynä 2023-numerosarjaan gmailista. Maili ei tietenkään ole normaalikäytössä eli jos en osaa odottaa viestiä, en sitä luultavasti muista käydä katsomassa. Ehkä tosiaan yksityisempi keskustelu on paikallaan ennen kuin lupaan käydä kahvilla. Voin sanoa samat eli saa laittaa viestiä tuonne, jos siltä tuntuu ja katsotaan sitten tarvittaessa miten juttelu lähtee käyntiin. Sanon ihan suoraan, että ajatus kahveista voi vähän ujoa puolta persoonastani pelottaa, vaikka minussa on myös voimakas puoli heittäytyjää ja yllätyshullua myös.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Mites niin? Selvännäkijän kykyjä? Jos oikeassa elämässä tietää ihmisen ja huomaa molemmin puolisen viehtymyksen, ja itse suunnittelee aloitetta, voi olettaa ehkä rakkauden mahdollisuuden, mutta anonyymin kohdalla tätä ei taida ennalta voida nähdä.

        Talvella on pimeä ja kylmä, ihminen etsiytyy lajitoverin lähelle. On vastaanottavaisempi.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hmm, oikea asenne sinulla ainakin on. Tosiaan sitä ei koskaan tiedä miten toinen ihminen kolahtaa vai kolahtaako. Ja joskus kolahtaa ystävänä, joskus kumppaniehdokkaana ja joskus on muuten vaan mukava hetki.

        Minut saa kiinni tällä nimimerkkillä yhdistettynä 2023-numerosarjaan gmailista. Maili ei tietenkään ole normaalikäytössä eli jos en osaa odottaa viestiä, en sitä luultavasti muista käydä katsomassa. Ehkä tosiaan yksityisempi keskustelu on paikallaan ennen kuin lupaan käydä kahvilla. Voin sanoa samat eli saa laittaa viestiä tuonne, jos siltä tuntuu ja katsotaan sitten tarvittaessa miten juttelu lähtee käyntiin. Sanon ihan suoraan, että ajatus kahveista voi vähän ujoa puolta persoonastani pelottaa, vaikka minussa on myös voimakas puoli heittäytyjää ja yllätyshullua myös.

        Kiitokset. Ei tosiaan tiedä kolahtaako ja miten, siksi on hyvä tavata ihminen ilman muita tavoitteita kuin se yksi tapaaminen. Jatko selviää sitten omia aikojaan.

        Laitan tämän meilitiedon muistiin ja makustelen asiaa tovin. Ja toki, mieluiten ensin keskustelua vaikkapa meilissä, niin saa molemmin puolin tuntumaa toisesta ja voi paremmin hahmottaa onko kahvittelu mielekäs ajatus.

        Ymmärrän tuon kainostelun, mutta avoimin mielin kohti huomista ja katsotaan mitä tapahtuu. Itseäni helpotti tuon jännityksen juuri tuo asenteen muuttaminen tavoitteettomaksi, jolloin jäi enää uteliaisuus uutta ihmistä kohtaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kiitokset. Ei tosiaan tiedä kolahtaako ja miten, siksi on hyvä tavata ihminen ilman muita tavoitteita kuin se yksi tapaaminen. Jatko selviää sitten omia aikojaan.

        Laitan tämän meilitiedon muistiin ja makustelen asiaa tovin. Ja toki, mieluiten ensin keskustelua vaikkapa meilissä, niin saa molemmin puolin tuntumaa toisesta ja voi paremmin hahmottaa onko kahvittelu mielekäs ajatus.

        Ymmärrän tuon kainostelun, mutta avoimin mielin kohti huomista ja katsotaan mitä tapahtuu. Itseäni helpotti tuon jännityksen juuri tuo asenteen muuttaminen tavoitteettomaksi, jolloin jäi enää uteliaisuus uutta ihmistä kohtaan.

        Noihan se nimenomaan menee. Tunteet on vaan niin totaalinen hassu juttu… ei niitä voi hallita. Eikä se ole kummankaan vika, tai huonoutta, jos tunteet syttyy tai jättää syntymättä. Eikä nyt tunteet yleensä ottaen ihan salamana synny vaan vasta itse tutustumiseen seurauksena. Sellaista se elämä vaan on, eikä lopputulosta näe koskaan kuin elämällä.

        Olen aina ollut aika rohkeakin lähestymään uusia ihmisiä, mutta pitkän suhteen jälkeen olen suosiolla nukkunut talviunta ja nyt sitä miettii osaako sitä enää edes treffailla niin kuin nykyaikana odotetaan. 😂😁 Toisaalta en myöskään osaa enkä edes halua pelata, vaan olla aito oma itseni. Makustele minun puolesta ihan rauhassa ja palaa asiaan, jos siltä tuntuu.


      • Citrinella kirjoitti:

        Noihan se nimenomaan menee. Tunteet on vaan niin totaalinen hassu juttu… ei niitä voi hallita. Eikä se ole kummankaan vika, tai huonoutta, jos tunteet syttyy tai jättää syntymättä. Eikä nyt tunteet yleensä ottaen ihan salamana synny vaan vasta itse tutustumiseen seurauksena. Sellaista se elämä vaan on, eikä lopputulosta näe koskaan kuin elämällä.

        Olen aina ollut aika rohkeakin lähestymään uusia ihmisiä, mutta pitkän suhteen jälkeen olen suosiolla nukkunut talviunta ja nyt sitä miettii osaako sitä enää edes treffailla niin kuin nykyaikana odotetaan. 😂😁 Toisaalta en myöskään osaa enkä edes halua pelata, vaan olla aito oma itseni. Makustele minun puolesta ihan rauhassa ja palaa asiaan, jos siltä tuntuu.

        Niin, tuntee tulee ja menee, voi vain valita miten niihin reagoi. Ja aika harvassa on ne kerrat, että kipinöi, vielä harvemmin niin että kipinöi heti alkuunsa.

        No minä voin olla sparrauskaveri treffeille, niin on sitten ensimmäinen askel otettu 😂

        Makustelen ja melko varmasti laitan sinulle postia loppuvuoden aikana, olet kiinnostava kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Ei oo tullu koskaan mietittyä tollai...

      • Anonyymi

        Nyt on aika.


    • Anonyymi

      Suattaapi olla näin. Muutaman päivän päästä vietän 32-vuotisjuhlaa rakkaani kanssa. (seurustelun aloituksesta)

    • Anonyymi

      No nyt tiedän mikä mun suhteis on menny pipariksi...aina.

      Jokainen niistä on alkanu keväällä maaliskuu - toukokuu välissä...
      Ei yksikään marraskuussa. .
      Ei ihme ettei kestö...

      Joten seuraava suhde sais alkaan sitte syksyn pimeydessä.
      Nii tyyppi vois ehkä viimeinkin olla se oikea minulle 😂

      Kiitos tiedosta Aloittaja.

      • Anonyymi

        Koskaan ei ole liian myöhäistä ymmärtää.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on ajatusta ja ideaa! Yksi erittäin pitkäaikainen (yli 30 vuotta) aiempi parisuhde ja nykyinen, elämäni rakkauden kanssa alkoivat marraskuussa... Hmmm...

      Pitää laittaa ajatusta toisinpäin. Onko niin, että kesän lapsi rakastuu suuresti marraskuussa ja talven lapsi kesällä? Mitä jos toinen on kesän ja toinen talven lapsi tai kumpikin on kesän tai talven lapsia?

      Väitän, että suurin rakkaus löytyy siitä, että molemmat ovat joko kesän tai talven lapsia ja rakastuvat parisuhteeseen vastakkaisina vuodenaikoina. Kerro omasi!

    • Anonyymi

      Näin on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe