(Kuolemanrangaistus oli Suomessa yleinen vielä 1800- ja 1900- luvuilla!)
Loppuu kaikki rikollisuus siihen paikkaan Suomessa, kun kaikki mielenvikaiset poistetaan automaattisesti niitä tekemästä ja uusille rikolliseksi haluaville se toimii yksinkertaisena pelotteena.
Samalla poistuu Suomen maine koko maailman ilmaisena elättäjänä, rikollisille Suomi muuttuisi "ilmaisen eutanasian" maaksi. Loppuu kaikki maahantulijat tänne ja nykyiset laittomat/paperittomat poistuu vähin äänin.
Todella helppo ratkaisu kaikkiin ongelmiin, niin puukotuksiin, murhiin, raiskauksiin, kuin katujengi ryöstöihinkin.
Vankilat tyhjenee myös nopeasti, joten kuolemantuomio takaisin käyttöön, kansalaisaloitetta vetämään vaan, kiitos.
Pelastetaan Suomi, jos enää mitään tehtävissä on !
Kuolemanrangaistus TAKAISIN Suomeen !!
3
424
Vastaukset
- Anonyymi
Mielummin kuolemantuomio kuin aseet kaikille Suomalaisille. Sen jälkeen kaikki naapuritkin ampuu toisensa, kun toisen omenapuusta oli vahingossa pudonnut omena toisen tontille.
- Anonyymi
VAIN SUOMALAISILLE PERUSVÄELLE, näin se menee ja näin turvaamme olomme ja vähenämme vaaran aiheuttajia samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAIN SUOMALAISILLE PERUSVÄELLE, näin se menee ja näin turvaamme olomme ja vähenämme vaaran aiheuttajia samalla.
ON RYHYTÄVÄ JOUKUE PELEIHIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ON RYHYTÄVÄ JOUKUE PELEIHIN.
meinaaks alottaja että Stubb, Niinistö, Purra, Urpo, Sipilä, Katainen, Häkämies, jne laitetaan giljotiiniin tai hirteen- kun kansa ottaa nyt vallan?
- Anonyymi
kuolemantuomiot on niitä kokoomus-persu-satanistien märkiä unia...
- Anonyymi
Samaa mieltä! Voitais keksiä joillekin rikollisille Guantanamon tyyppinen kidutusrangaistus.
- Anonyymi
Yhdysvalloissa on kuolemantangaistus. Rikollisuutta siellä ei ole ollenkaan, vai mitä?
- Anonyymi
Kuolemanrangaistuksessa on hyviäkin puolia, vaikkei ketään edes tuomittaisi kuolemaan. Nimittäin Suomessa laiista löytyvä kuolemanrangaistus mahdollistaisi palauttamisen kaikille ulkomaalaisille rikollisille. Nythän vakavammat rikolliset saavat Suomesta turvapaikan, kun heitä ei voi palauttaa, jos vaikka saavat siellä lähtömaassaan tuomion.
- Anonyymi
EU-maat eivät voi säätää kuolemanrangaistusta. Pitää muuttaa EU-lakeja tai erota EU:sta. Lisäksi Suomi sitoutunut joihin kansainvälisiin sopimuksiin missä kuolemantuomio on kielletty.
Mahdollista se on, mutta erittäin vaikeaa. Lisäksi tulee se, että 90% vankiloiden asiakkaista on syyttömiä ja syrjinnän uhreja. Valtaosa on siis poliisin lavastamia.- Anonyymi
Ei sitten anneta kuolemantuomiota mutta sallitaan armokuolema rikoksen tekijälle. Hölmöä ja julmaa se onkin niitä rangaista.
- Anonyymi
Rikollinen hallituksemmekin hirtettäisiin.
Kansalaiset voisivat laulaa "meitä julmurit ei enää vainoo"... - Anonyymi
Suosittelen karkotusta. Ruotsi tai joku muu maa ottaa. Mutta väkivaltaisille jatkajille oma rikollisvyöhyke ja lohkot. Osa onneksi lopettaa ennen kuin aloittaa tai herää heti. Alkoholi voi pitää kierrettä yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576