Olen mielisairas uskovaisen kodin kasvatti ja siksi vihaan uskovia kristittyjä

Anonyymi-ap

Synnyin Pielavedellä lestadiolaiseen kotiin sen 17. lapsena vanhemmista, jotka ovat serkuksia keskenään. Meillä pidettiin kotona seuroja ja kaikki lapset pantiin pyhäkouluun, jossa me opimme pelkäämään Jumalaa ja pitämään Pipliaa totena.

Luimme Raamattua joka päivä ja samoin rukoukset, sillä me olimme evankelistoja jo äidin maidosta lähtien. Minäkin evankelioin koulussa ateisteja, kunnes vetivät minua turpiin ja vihastuin sen vuoksi uskovalle perheelleni, kun vanhempani käskivät antaa anteeksi sen sijaan, että olisin kostanut ja tappanut kivittämällä Jumalani häpäisijät Mooseksen lain käskyn mukaan.

Mutta kun ei niin sitten ei...

Olen sittemmin hylännyt isieni uskon ja kääntynyt ateistiksi, mutta en päässyt yliopistoon lukemaan biologiaa, koska olen mieleltäni sairas, enkä voinut sen vuoksi edes asepalvelusta suorittaa. Minusta on mukava esiintyä Suomen armeijan upseerina ja Israelin armeijan kersanttina evp., koska muuta kosketusta asevoimiin minulla ei ole kuin mielikuvitukseni tuotokset ja kuvaukset historian taisteluista.

Syön bentsoja ja vedän muljua saadakseni pääni sekaisin, mutta harrastan myös sienten keräilyä ja kokkailua, neitimäinen ja hento rakenteeltani kun olen. Käyn joka syksy Pielavedellä poimimassa marjoja ja sieniä, jotka nautin potilaiden kera Niuvanniemi mielessäni, sillä se on tuleva leposijani ja autuas kotini, jahka saan toteutettua suunnitelmani hävittää väkivalloin kaikki kristityt rakastamastani Suomen maasta biologista asetta eli kastrointia hyväksi käyttämällä.

Aloitin taistelun kastroimalla syntipukin ja aion laajentaa tätä toimintaani korkeimpaan mahdolliseen tahoon eli valtion päämieheen ja hänen vaimoonsa. On parempi, että eivät lisäänny, koska mielisairaus kasvaa kristillisen kasvatuksen vuoksi eikä siihen auta edes korkeakouluopinnot, sillä maamme johtajat ovat järkiään uskovia kristittyjä pois lukien ne muutamat vihreät ja vasemmistolaiset tai persut kouluja käyneet besser wisserit ja maailman parantajat, jotka ovat saaneet kansan tuen ateistiselle manifestilleen kuten nuiva manifesti on.

17

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saatana 😂😂😂

      Nyt on kyllä tuuheat skenaariot Hessulla.

      • Anonyymi

        Nyt kylä lähtee! :)


      • Anonyymi

        Tämä on juuri sellaista proosaa, mitä palstan älykkäimmältä kirjoittajalta on lupa odottaa jatkossakin.

        Tähän eivät koulupudokkaat biologit ja mielenterveyskuntoutujat pysty, vaikka olisivat syntyperäisiä juutalaisia Shmonan kylästä Pohjois-Israelista.


    • Mielenkiintoista. Kertooko avaaja itsestään vai onko joku mennyt noin tunteisiin, että pitää ihan avauksia tehdä toisista keskustelijoista?

      • Ei kai näitä "keskusteluja" kukaan järkevä ihminen tosissaan ota?


      • Heh kirjoitti:

        Ei kai näitä "keskusteluja" kukaan järkevä ihminen tosissaan ota?

        Ei ota tosissaan, mutta kirjoittelee vielä pää märkänä kahden aikaan aamuyöstä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Meister-Heinrich kirjoitti:

        Ei ota tosissaan, mutta kirjoittelee vielä pää märkänä kahden aikaan aamuyöstä 😂😂😂

        Mitä kellon aika tähän liittyy?

        Fakta on faktaa riippumatta siitä, mihin aikaan se ilmoitetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kellon aika tähän liittyy?

        Fakta on faktaa riippumatta siitä, mihin aikaan se ilmoitetaan.

        ”Mitä kellon aika tähän liittyy?”

        Mielenterveys. Yöllä klo 02 vielä kirjoittelee ja aamulla 05 jatkaa kirjoittelua.

        ”Fakta on faktaa riippumatta siitä, mihin aikaan se ilmoitetaan.”

        Aiemmin sanoit, ettei näitä keskusteluja kukaan järkevä ihminen tosissaan ota. Tarkoitatko, että pidät näitä faktoina, otat tosissaan ja olet siten omien sanojesi mukaan ei-järkevä eli järjetön?


      • Anonyymi
        Meister-Heinrich kirjoitti:

        ”Mitä kellon aika tähän liittyy?”

        Mielenterveys. Yöllä klo 02 vielä kirjoittelee ja aamulla 05 jatkaa kirjoittelua.

        ”Fakta on faktaa riippumatta siitä, mihin aikaan se ilmoitetaan.”

        Aiemmin sanoit, ettei näitä keskusteluja kukaan järkevä ihminen tosissaan ota. Tarkoitatko, että pidät näitä faktoina, otat tosissaan ja olet siten omien sanojesi mukaan ei-järkevä eli järjetön?

        Ei minun sanoissani ole mitään ristiriitaa. Sinä et vain ymmärrä näin älykästä ja lahjakasta kirjoittajaa, hänen sanomaansa.

        Olen toki järkevä ihminen, vaikka otankin nämä keskustelut tosissaan ja pyrin vetämään vastaväittelijän kölin alta ja kyykyttämään ihan jatkuvasti.

        Ja siinä myös onnistun erinomaisen suuren älykkyyteni ja parhaan huumorinlahjan vuoksi. Sinulta nämä ominaisuudet puuttuvat.

        Pystyt kirjoittamaan korkeintaan satuja jostakin torvesta Israelin maassa ja sodasta, jossa et ollut mukana, kun et ollut silloin vielä syntynyt, ja olet lestadiolaisen kodin kasvatti Pielavedeltä sen sijaan, että olisi syntyperäinen juutalainen Kirjat Shmonasta Pohjois-Israelista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun sanoissani ole mitään ristiriitaa. Sinä et vain ymmärrä näin älykästä ja lahjakasta kirjoittajaa, hänen sanomaansa.

        Olen toki järkevä ihminen, vaikka otankin nämä keskustelut tosissaan ja pyrin vetämään vastaväittelijän kölin alta ja kyykyttämään ihan jatkuvasti.

        Ja siinä myös onnistun erinomaisen suuren älykkyyteni ja parhaan huumorinlahjan vuoksi. Sinulta nämä ominaisuudet puuttuvat.

        Pystyt kirjoittamaan korkeintaan satuja jostakin torvesta Israelin maassa ja sodasta, jossa et ollut mukana, kun et ollut silloin vielä syntynyt, ja olet lestadiolaisen kodin kasvatti Pielavedeltä sen sijaan, että olisi syntyperäinen juutalainen Kirjat Shmonasta Pohjois-Israelista.

        ”Olen toki järkevä ihminen, vaikka otankin nämä keskustelut tosissaan…Ei kai näitä "keskusteluja" kukaan järkevä ihminen tosissaan ota.”

        Melko ristiriitaista 😂😂😂

        Tekisikö tauko sinulle hyvää? Anna meidän ateistien mellastaa täällä ja pysy sinä hihhuli pois. Siitä ei tule muuta kuin pääkipua sinulle kun et pysy mukana.


      • Meister-Heinrich kirjoitti:

        ”Olen toki järkevä ihminen, vaikka otankin nämä keskustelut tosissaan…Ei kai näitä "keskusteluja" kukaan järkevä ihminen tosissaan ota.”

        Melko ristiriitaista 😂😂😂

        Tekisikö tauko sinulle hyvää? Anna meidän ateistien mellastaa täällä ja pysy sinä hihhuli pois. Siitä ei tule muuta kuin pääkipua sinulle kun et pysy mukana.

        "Ei kai kukaan näitä "keskusteluja" vakavasti ota"

        ei ole argumentti, jonka totuusarvo olisi yksi.

        Se on toteamus kysymyksen muotoon asetettuna ja sen totuusarvoa ei voida laskea, koska siinä ei väitetä mitään. Asia vain todetaan ja kysytään vielä perään, onko näin? :)

        Ja tosiaan - juurikin näin - otan tosissaan nämä keskustelut, sillä miten muuten voisin vetää alta kölin ja kyykyttää sinua joka päivä, kun tänne häpeissäsi ripulivajakkina kirjoittelet?

        Vai luuletko, että ihan leikilläni sinun kurmotan?


    • Anonyymi

      Uskon joka sanan
      Kiitos avautumisesta

      • Anonyymi

        Ole hyvä vaan.

        Toivotaan, että se toinen myös avautuisi... vai onko niitäkin vain yksi?


    • Anonyymi

      Varsin yleispätevä kuvaus uskonnollisen fanatismin seurauksista,muutettavat muuttaen...

    • Anonyymi

      oletko lestamafian jäsen ?

      • Anonyymi

        Moses_Zuckerkandl on säälittävä lestadiolainen pahis, mutta ei sisäpuolella talousrikollisten joukossa (mafiassa).


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe