Kömpii sänkyyn prinssi nyt. Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia. 🧚🤴❤️👸
Prinssi on nyt väsynyt
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
👑☁️🐑
- Anonyymi
Pitää katsoa, jos saa nukuttua, niin paljon jo nukkunut, koko päivän, luultavasti olen vielä, vähän aikaa valveilla ja menen nukkumaan,
Minä nukuin viimeyönä ihan kivat yöunet pitkästä aikaa ja energiaa riitti salillekin hyvin tänään. Huomenna onkin taas duunia... Olisi siksi hyvä jos nukahtaisin ajoissa... Todennäköisesti en, koska unirytmi ei käänny ihan päivässä.
- Anonyymi
Okei, todella väsynyt kyllä olen, ja, kyllä, se siitä,
Nostan tämän ylös koska näkyy tuo yks juttu jota ei tarttis näkyä.
- Anonyymi
Näin on
Minä rakastan rinsessaa. 🤴❤️👸
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia rinssi 👸💗🤴
- Anonyymi
Oi!
Väsynyt mistä?- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Työnteosta ja treenistä.
Onnistuuko sulla jonkun tunnin vähentäminen vuorokaudesta? Oltava muutakin elämää.
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuuko sulla jonkun tunnin vähentäminen vuorokaudesta? Oltava muutakin elämää.
Noh, hyvä kysymys. Välillä tuntuu kyllä, ettei minulla ole todellakaan muuta elämää. Ei juhlia, ei suhdetta, ei kavereita... niin. Sitten vielä ihmetellään jos masentaa.
PalstaRinssi kirjoitti:
Noh, hyvä kysymys. Välillä tuntuu kyllä, ettei minulla ole todellakaan muuta elämää. Ei juhlia, ei suhdetta, ei kavereita... niin. Sitten vielä ihmetellään jos masentaa.
Ja tällä hetkellä on vaan painettava hommia... Hyvähän että niitä on.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Työnteosta ja treenistä.
Voi tuomohannaa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja tällä hetkellä on vaan painettava hommia... Hyvähän että niitä on.
Määrätyillä aloilla on ympäri vuorokauden. Moniko jaksaisi tuollaisia viikkotuntimääriä. Toisaalta, kaikki on niin suhteellista mistä tuntimäärä koostuu.
Anonyymi kirjoitti:
Määrätyillä aloilla on ympäri vuorokauden. Moniko jaksaisi tuollaisia viikkotuntimääriä. Toisaalta, kaikki on niin suhteellista mistä tuntimäärä koostuu.
Niin on. Mutta välillä saa mennä viipottaa koko vuoron ajan. Jalat olleet aika jäkissä viime päivät...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin on. Mutta välillä saa mennä viipottaa koko vuoron ajan. Jalat olleet aika jäkissä viime päivät...
Ymmärrän. Hyvin olet ehtinyt tännekin naputella. Mulla silmät sammahtaa just eikä vartin päästä.
Hyvää yötä Rinssille ja kaivatun Rinsessan etsintään😴
- Anonyymi
👸 Myös maassa on, kun väliin ihmiset niin ilkeitä on. Ne satuttaa 👸 ja pahan mielen saa, kuka nyt voisi lohduttaa
- Anonyymi
Kiitos rinssi lohdutuksesta, Eräs ilkeä ihminen mua mukaan juhliin halua ei, hän mut maahan syövereihin nyt vei. Rinssin viereen mielelläni nukahtaisin, ja häntä vielä halaisin 👸💗🤴
Voi että. Tosi tylsä ihminen on hän joka ei sinua mukaan huoli. Toivottavati sinua odottaa toisissa juhlissa oma tuoli.
Nyt olen sängyssäni. Vierelläni olisi tilaa ja lämmintä. Pitkä halaus rinsessalle ja hyvän yön suukko. 👸❤️🤴
- Anonyymi
🤗👸💗🤴
- Anonyymi
Ja valtakunnasa kaikki hyvin!! Rinssi ja rinsessa pukkaavat kohta jälkikasvua, voimme seurata iloista perhetapahtumaa näillä palstaharlineilla tällä palstalla. Vain lasikengät kopsahtelevat, kun rinsessa pomppii ilosta!
Näin kivaa täällä oli joskus... Voi niitä aikoja.
- Anonyymi
Susittelen Whatsapp tai muu vastaava missä viestitellä yksityisesti ihmisille.
Kaikki mitä tänne kirjoittaa on kaikkien nähtävillä.
Kuka tahansa pystyy palstat lukemaan ja kommentoimaan.
Vai haluatko kaikille vieraille ihmisille lähetellä sydämiä ja toivotella kauniita unia?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417969Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832