Prinssi on nyt väsynyt

Kömpii sänkyyn prinssi nyt. Hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia. 🧚🤴❤️👸

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      👑☁️🐑

    • Anonyymi

      Pitää katsoa, jos saa nukuttua, niin paljon jo nukkunut, koko päivän, luultavasti olen vielä, vähän aikaa valveilla ja menen nukkumaan,

      • Minä nukuin viimeyönä ihan kivat yöunet pitkästä aikaa ja energiaa riitti salillekin hyvin tänään. Huomenna onkin taas duunia... Olisi siksi hyvä jos nukahtaisin ajoissa... Todennäköisesti en, koska unirytmi ei käänny ihan päivässä.


    • Anonyymi

      Okei, todella väsynyt kyllä olen, ja, kyllä, se siitä,

    • Nostan tämän ylös koska näkyy tuo yks juttu jota ei tarttis näkyä.

    • Anonyymi

      Näin on

    • Minä rakastan rinsessaa. 🤴❤️👸

    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia rinssi 👸💗🤴

      • Hyvää yötä sinulle ja kauniita unia ihana rinsessa. 🤴❤️👸


    • Anonyymi

      Oi!
      Väsynyt mistä?

      • Työnteosta ja treenistä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Työnteosta ja treenistä.

        Onnistuuko sulla jonkun tunnin vähentäminen vuorokaudesta? Oltava muutakin elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuuko sulla jonkun tunnin vähentäminen vuorokaudesta? Oltava muutakin elämää.

        Noh, hyvä kysymys. Välillä tuntuu kyllä, ettei minulla ole todellakaan muuta elämää. Ei juhlia, ei suhdetta, ei kavereita... niin. Sitten vielä ihmetellään jos masentaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Noh, hyvä kysymys. Välillä tuntuu kyllä, ettei minulla ole todellakaan muuta elämää. Ei juhlia, ei suhdetta, ei kavereita... niin. Sitten vielä ihmetellään jos masentaa.

        Ja tällä hetkellä on vaan painettava hommia... Hyvähän että niitä on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Työnteosta ja treenistä.

        Voi tuomohannaa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja tällä hetkellä on vaan painettava hommia... Hyvähän että niitä on.

        Määrätyillä aloilla on ympäri vuorokauden. Moniko jaksaisi tuollaisia viikkotuntimääriä. Toisaalta, kaikki on niin suhteellista mistä tuntimäärä koostuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Määrätyillä aloilla on ympäri vuorokauden. Moniko jaksaisi tuollaisia viikkotuntimääriä. Toisaalta, kaikki on niin suhteellista mistä tuntimäärä koostuu.

        Niin on. Mutta välillä saa mennä viipottaa koko vuoron ajan. Jalat olleet aika jäkissä viime päivät...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin on. Mutta välillä saa mennä viipottaa koko vuoron ajan. Jalat olleet aika jäkissä viime päivät...

        Ymmärrän. Hyvin olet ehtinyt tännekin naputella. Mulla silmät sammahtaa just eikä vartin päästä.
        Hyvää yötä Rinssille ja kaivatun Rinsessan etsintään😴


    • Anonyymi

      👸 Myös maassa on, kun väliin ihmiset niin ilkeitä on. Ne satuttaa 👸 ja pahan mielen saa, kuka nyt voisi lohduttaa

      • Oi voi, minä tahdon sinua lohduttaa. Mitä ilkeää sinulle on sanottu, rinsessa kulta? 🤴


      • Ottaisin sinut viereeni nyt nukkumaan jos voisin. 🤴


    • Anonyymi

      Kiitos rinssi lohdutuksesta, Eräs ilkeä ihminen mua mukaan juhliin halua ei, hän mut maahan syövereihin nyt vei. Rinssin viereen mielelläni nukahtaisin, ja häntä vielä halaisin 👸💗🤴

      • Voi että. Tosi tylsä ihminen on hän joka ei sinua mukaan huoli. Toivottavati sinua odottaa toisissa juhlissa oma tuoli.
        Nyt olen sängyssäni. Vierelläni olisi tilaa ja lämmintä. Pitkä halaus rinsessalle ja hyvän yön suukko. 👸❤️🤴


    • Anonyymi

      🤗👸💗🤴

    • Anonyymi

      Ja valtakunnasa kaikki hyvin!! Rinssi ja rinsessa pukkaavat kohta jälkikasvua, voimme seurata iloista perhetapahtumaa näillä palstaharlineilla tällä palstalla. Vain lasikengät kopsahtelevat, kun rinsessa pomppii ilosta!

    • Näin kivaa täällä oli joskus... Voi niitä aikoja.

    • Anonyymi

      Susittelen Whatsapp tai muu vastaava missä viestitellä yksityisesti ihmisille.
      Kaikki mitä tänne kirjoittaa on kaikkien nähtävillä.
      Kuka tahansa pystyy palstat lukemaan ja kommentoimaan.
      Vai haluatko kaikille vieraille ihmisille lähetellä sydämiä ja toivotella kauniita unia?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe