Ulkokuori voi pettää, kaikki miehet sikoja??

Anonyymi-ap

Tutustuin viikonloppuna kivaan mieheen. Olin työn merkeissä eräässä ravintolassa. Mies otti minuun kontaktia jo alkuillasta ja vaihtoi muutaman sanan, hän oli tuossa vaiheessa lähes selvinpäin. Jossain vaiheessa pääsin itsekin vaihtamaan vapaalle ja tämä mies alkoi tehdä enemmän tuttavuutta. No, mies piti minulle koko illan seuraa, loppuillasta tanssittiinkin melko paljon. Juteltiin ihan syvällisiäkin, mieskin sanoi, että meillä on jokin yhteys. Mies otti tosi hyvin huomioon ja vaikutti aidosti herrasmieheltä. No, loppuillasta vein miehen kotiinsa, itse olin siis selvänä autolla liikkeellä. Mies oli tässä vaiheessa tosi humalassa, melkein nukkui autossani. Sitten kun päästiin miehen kotipihaan, hän alkoi ehdottelemaan tosi törkeitä. Tunnelma lopahti saman tien. Mies pyysi kuitenkin anteeksi, mutta lähti nolona kotiinsa. Mitä tästä pitäisi ajatella. En olisi voinut ikinä uskoa, kaveri vaikutti aidosti hyvältä tyypiltä. Onko kaikki miehet sikoja??

41

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ne. Tervetuloa selväpäisten naisten joukkoon.

      • Anonyymi

        Saanen olla eri mieltä? Monilla humala muuttaa käyttäytymistä rohkeammaksi/ moukkamaisemmaksi? Ehkä on muuten arempi ja ajatteli tilannettanne tilaisuutena, jota ei kannata jättää hyödyntämättä? Ehkä manasi seuraavana päivänä tapahtunutta?

        Jos muisti pelasi edellisen päivän tapahtumista? Itse antaisin mahdollisuuden, jos muuten vaikutti mieleiseltä tuttavuudelta? Ja hänelläkin toivon mukaan oli muuta kuin yhden illan hoito vain mielessä? Virheitä sattuu itse kullekin, morkkis seuraa silloin mukana monesti.

        Näitä tilanteita (juttu tuokioita, jossa hyvä vire) harvalle osuu kohdille montaa elin aikana ja siksi ovat monesti epäonnisia, kun kerrankin sattuu osumaan kohdalle? Viina ei ole hyväksi terveydelle ja itse olen oman kiintiöni jo täyttänyt. En ole sortunut reiluun 14- vuoteen.


    • Oiskohan nyt kuitenkin vain kännissä hölmöillyt, sitä sattuu. Tottakai sillä on ollut lihakin mielessä ja kun oli riittävän töötissä, se sitten tuli lipsautettua suoraan, sen sijaan että olisi kiittänyt illasta ja kompuroinut kotiinsa.

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Mies oli kyllä sen verran humalassa siinä vaiheessa iltaa, että hänen arviointikykynsä saattoi pettää pahemman kerran. Ehkä ei kannata olla kovin harmissaan. Mies uskoutui mulle illan aikana kovasti henkilökohtaisista asioista. Ehkä ei olisi sellaisia kertonut jos kaverilla olisi ollut vaan tarkoitus olla ilkeä ja satuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Mies oli kyllä sen verran humalassa siinä vaiheessa iltaa, että hänen arviointikykynsä saattoi pettää pahemman kerran. Ehkä ei kannata olla kovin harmissaan. Mies uskoutui mulle illan aikana kovasti henkilökohtaisista asioista. Ehkä ei olisi sellaisia kertonut jos kaverilla olisi ollut vaan tarkoitus olla ilkeä ja satuttaa.

        Toisaalta harvoin juoposta kelpoa kumppania saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Mies oli kyllä sen verran humalassa siinä vaiheessa iltaa, että hänen arviointikykynsä saattoi pettää pahemman kerran. Ehkä ei kannata olla kovin harmissaan. Mies uskoutui mulle illan aikana kovasti henkilökohtaisista asioista. Ehkä ei olisi sellaisia kertonut jos kaverilla olisi ollut vaan tarkoitus olla ilkeä ja satuttaa.

        Luulisin, ja toivon, että kyseessä oli päihtymyksen aiheuttama reipas arviointivirhe. Jos tapaisitte uudelleen, mutta selvinpäin tai liki selvinpäin, niin saisit paremman käsityksen miehen luonteesta. Jos edelleen selvinpäin avautuu henkilökohtaisista asioistaan eikä ehdottele petipuuhia, niin voisi olla ainesta johonkin tiiviimpäänkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta harvoin juoposta kelpoa kumppania saa.

        No yhden kännäämisen otoksella ei kenestäkään vielä juoppoa saada, ei millään mittarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta harvoin juoposta kelpoa kumppania saa.

        Jos ihminen ottaa joskus liikaa niin se ei tee hänestä juoppoa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Luulisin, ja toivon, että kyseessä oli päihtymyksen aiheuttama reipas arviointivirhe. Jos tapaisitte uudelleen, mutta selvinpäin tai liki selvinpäin, niin saisit paremman käsityksen miehen luonteesta. Jos edelleen selvinpäin avautuu henkilökohtaisista asioistaan eikä ehdottele petipuuhia, niin voisi olla ainesta johonkin tiiviimpäänkin.

        Näin juuri pitäisi toimia, erittäin hyvä vastaus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri pitäisi toimia, erittäin hyvä vastaus!

        Kiitos :)
        En tiedä pitääkö tai kannaatko noin toimia, mutta jos henkilö muuten oli omaan mieleen, niin ehkä antaisin toisen mahdollisuuden ja nimenomaan selvinpäin. Sen jälkeen varmasti tietää, kannattaako yhteydenpitoa jatkaa.


      • Anonyymi

        Tyypillinen selitys "kännissä". Se känni poistaa kaikki "tyylit" eli paljastaa, minkälainen todellisuudessa on. Koskee myös naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Mies oli kyllä sen verran humalassa siinä vaiheessa iltaa, että hänen arviointikykynsä saattoi pettää pahemman kerran. Ehkä ei kannata olla kovin harmissaan. Mies uskoutui mulle illan aikana kovasti henkilökohtaisista asioista. Ehkä ei olisi sellaisia kertonut jos kaverilla olisi ollut vaan tarkoitus olla ilkeä ja satuttaa.

        Voi voi. Sinulla ei ole vielä elämänkokemusta, et voi tietää. Vedä känni, niin sinäkin lörpöttelet kaikki. Alkoholi poistaa estot.


    • Anonyymi

      Arvaan: kyseessä oli komea jännämies jota myös muut naiset himoitsivat siellä ravintolassa

    • Anonyymi

      Kannattaako yleistää, jos yksi kännissä örveltää? Harmillista että se lopahti noin ikävästi, mutta tuon saattoi arvata. Olisi kannattanut sanoa miehelle ettei juo niin paljon... Toisaalta humalassa ihminen on tutkitusti rehellisimmillään. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti seuraavaa pettymystä.

    • Anonyymi

      Ei ole. Sinulla on vain ilmeisesti taipumus joutua vääriin porukoihin.

    • Anonyymi

      No ... itse en pistäisi ihan hirveästi painoa humalaisen puheille. Itse kukin on taatusti joskus päästellyt sammakoita suustaan ja onko se nyt lopulta ihan niin kauhea asia, jos toinen ehdottelee illan päätteeksi? Musta tuossa oleellisempaa on se, että osasi humalatilastaan huolimatta lopettaa ehdottelun, kun sanoit ei.

      Minä kokisin tuossa huomattavasti pahemmaksi tuon humatilan tason yleensä. Kertomastasi päätellen ei ollut ihan vähäinen ja se kertoo aika paljon, että tulee tuolla tavalla puolitutun seurassa (ja vieläpä itseä viehättävän puolitutun seurassa) humalluttua tuolla tasolla. Voi hyvin kieliä jonkinasteisesta alkoholiongelmasta.

    • Anonyymi

      Kaipa meissä miehissä kaikissa pieni sika asustaa mu syy miehen käytökseen selvinnee paremmin kun käyt vaikka itse häneltä asiasta kysymässä kun tiedät missä hän asuu oli kuitenkin kohtelias sika kun oli kuitenkin pahoillaan käytöksensä takia ja osasi nolostua hävetä

      • Anonyymi

        Kohtelias sika hmm...


    • Anonyymi

      Naisia ei näy yleensä haittaavan olipa mies millainen sika tahansa.. Kuhan on komea. Muullahan ei ole mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Onko tämä taas joku trolli???
      Alkaa jo tuntua psykedeeliseltä että joku keski-ikäinen henkilö kirjoittelisi tänne tuollaisesta asiasta.

      Ehkä tarkoitus onkin pitää kivaat keskustelut täällä päällä tavalla tai toisella.

      Kaikki kun tietää että viinaspäissään kuka tahansa voi puhua ohi suunsa.

      "... kaikki miehet sikoja"

    • Anonyymi

      No, miehen ehdotus oli tosi törkeä.. Mutta humalatila oli myös vahva ja kaveri melkein sammunut. Eikä myöskään jäänyt lepyttelemään tai hyvittelemään mitenkään. Ehkä nolostui tai ei enää lainkaan tajunnut missä mennään. Harmi, meillä synkkasi ihan kunnolla illan aikana.

      • Anonyymi

        Itse olen saanut useita kännissä olevien naisten ehdotuksia "mennään meille". En ole mikään jeesus ja itsekin olen joskus päätynyt naisen luokse. Ja homma on hoidettu.
        Mutta en ole samalla tavalla pitänyt seuraavana päivänä koko tilanteesta. Välillä vitutus on ollut melkoista.

        Haen pysyvämpää suhdetta en tätä menoa.
        Hiton hankalaa. Irtoseksiä on tarjolla mutta sitä en hae, mutta tilanne on johtanut siihen aikaisemmin.

        Hei, meissä miehissä on muitakin kuin paneskelijoita!


    • Anonyymi

      No ilman muuta, käynnistetään vaihteeksi juttu taas tältä pohjalta. Tosin tunnustan olevani vain äidin pikku porsas enkä täysi sika mutta kaipa tuomitseminen siltäkin pohjalta onnistuu suht vaivattomasti tällä mielipiteiden puolueettomalla areenalla, olkaatten hyvä

    • Anonyymi

      autoilu vaikutti jotenkin teihin molempiin
      että auton tunnelma oli erilainen kuin baarissa

    • Anonyymi

      miehenä kuulostaa tosi hurjalta
      en olisi itse lähtenyt vieraiden miesten kanssa edes poliisille

    • Anonyymi

      Humala tila naisen seurassa ei ole hyvän käytöksen tapaista.

      Jos kunnioittaa naista, niin ei juo alkoa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö....


    • Anonyymi

      Päihteet muuttaa persoonallisuutta. Aika awkward tilanne oli, mies mokasi aika huolellisesti. Ei mitään uutta kyllä suomalaiselta mieheltä.

      • Anonyymi

        Mutta tätä tekee myös naiset. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tätä tekee myös naiset. Kokemusta on.

        Miksi ihmeessä täällä mollataan vaan miehiä.
        Naiset etenkin stadissa tekee samoja juttuja eli vetävät usein kännit ekalla tapaamisella. Tää on nähty niin monet kerrat.

        Ottakaa asenne että ei alkoholia ekalla kerralla jos se johtaa tollaseen.

        Ei sen luulis olevan vaikeeta.


      • Anonyymi

        Niin kyllä juttu lässähti aika lailla, kun mies töksäytti ehdotuksensa. Ja se ei ollut mitään kädestä pitämistä. Ja sillä hetkellä tuntui aika pahaltakin. Mutta sen tiedän, ettei mies olisi selvinpäin ehdotellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä juttu lässähti aika lailla, kun mies töksäytti ehdotuksensa. Ja se ei ollut mitään kädestä pitämistä. Ja sillä hetkellä tuntui aika pahaltakin. Mutta sen tiedän, ettei mies olisi selvinpäin ehdotellut.

        Voin kuvitella mitä sanoi. Hyi. Aika turnoff.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä täällä mollataan vaan miehiä.
        Naiset etenkin stadissa tekee samoja juttuja eli vetävät usein kännit ekalla tapaamisella. Tää on nähty niin monet kerrat.

        Ottakaa asenne että ei alkoholia ekalla kerralla jos se johtaa tollaseen.

        Ei sen luulis olevan vaikeeta.

        Pakko sitä on ulista kuinka typerä suomalainen mies voi olla. mikä TURNOFF kun suomalainen tollo toilailee.


    • Anonyymi

      Jotkut on sanoneet, että humalassa ihminen paljastaa todellisen itsensä ja ajatuksensa.

      • Anonyymi

        En sanoisi. Tulee monta tapausta mieleen jossa ihminen on ihan eri henkilö selvänä vs. kännissä. On siis hämmästyttävän suuri ero persoonallisuudessa.

        Sitten on toki näitä syntymä-ääliöitä. Ei tarvi edes viinaa näyttääkseen mikä juntti on.


    • Anonyymi

      Ensinnkin , oli vastuutonta juoda itsensä humalaan , koska oli kohdannut ilm viehättävän naisen , jonka tiesi sinä iltana olevan autolla liikkeella. Toisekseen , ne ajatukset , jotka hän läväytti päin naamaa , olivat hänellä jo alkuillasta .
      Ei humala tee miehestä sikaa , vaan paljastaa hänen oikean minänsä .
      Joten ei jakoon !

    • Anonyymi

      Niin ja varmaan aloituksestakin kävi ilmi, ettei tässä ollut kyse mistään etukäteen sovituista yhteisistä treffeistä. Vaan oltiin tahoillamme iltaa viettämässä, kunnes tiemme sattumalta kohtasi miehen aloitteesta ja huomattiin viihtyvämme enemmän kuin hyvin keskenämme. Olisi kiva tietää, harmittaako miestä edes....

    • Anonyymi

      Voihan se olla, että miehellä on kova morkkis tapahtuneesta. Toivottavasti tapaatte vielä ja voitte selvittää asian. Toisaalta, jos mies on vaan laskelmoidusti ollut kiva koko illan, jotta pääsisi toteuttamaan fantasiansa.. Siinä tapauksessa ei jatkoon....

    • Anonyymi

      Tottakai kaikki miehet on sikoja kun se komea mallimieskin nyt sattui taas jälleen kerran olemaan sika.

      Oikeutetaan oma toimintatapa kun leimataan kaikki miehet sioiksi. Onpahan se valitsemanne sika sitten ainakin hyvännäköinen.

      • Anonyymi

        Mistä vedit komean tuohon. Alottajan mukaan mies oli herrasmiehen näköinen, mitä se nyt sitten onkaan. Mutta eihän puhunut komeasta mitään.


    • Anonyymi

      Ei välttämättä vaan testasi sinua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe