Haluaako miehet tehdä

Anonyymi-ap

Romanttisia juttuja naisen kanssa?

56

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naida

    • Kyllä, ainakin useimmat miehet, miksi eivät haluaisi? Toki miesten ja naisten käsitys romanttisista asioista eroaa jonkin verran, niin voi olla hyvä keskustella niistä asioista ensin.

    • Anonyymi

      En. Ihan turhaa paskaa. Romantisoikoot keskenään.

    • Anonyymi

      Jos sen avulla saa seksiä

    • Kyllä vaan. Romantiikan ei tarvi olla jotain paksua siirappia, vaan melkein kaikessa yhteisessä tekemisessä voi olla romanttinen twisti.

    • Anonyymi

      Riippuu ihan miehestä. Joillekin romanttisuus on kirosana, toisille elintärkeää.

      Jasu

      • Anonyymi

        Miehissä on hyvin hyvin kaunissieluisia ihmisiä, helmiä. Moni vaan on yhtä piilossakin kuin helmi sieluineen.

        Miettii vaikka miten upeita romanttisia sävellyksiä, lauluja, runoja, kirjallisuutta ja elokuviakin miehet tekee. Ei he pystyis siihen ilman kaunista sielua josta se kaikki kumpuaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehissä on hyvin hyvin kaunissieluisia ihmisiä, helmiä. Moni vaan on yhtä piilossakin kuin helmi sieluineen.

        Miettii vaikka miten upeita romanttisia sävellyksiä, lauluja, runoja, kirjallisuutta ja elokuviakin miehet tekee. Ei he pystyis siihen ilman kaunista sielua josta se kaikki kumpuaa.

        Jasu

        Suurin osa näiden tekijöistä on homo neitejä,,siinä suurin syy hempeilyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa näiden tekijöistä on homo neitejä,,siinä suurin syy hempeilyyn.

        En usko. Tuo taas on sitä toksista maskuliinisuutta, leimataan miehen romanttisuus seksuaaliseksi ja homotteluksi. Tuntuuko noin, että itse olet parempi mies, kun pääset ilkkumaan romanttisia miehiä?

        Minä taas arvostan erityisesti romanttisia kaunissieluisia miehiä. Kuten sanoin, helmiä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. Tuo taas on sitä toksista maskuliinisuutta, leimataan miehen romanttisuus seksuaaliseksi ja homotteluksi. Tuntuuko noin, että itse olet parempi mies, kun pääset ilkkumaan romanttisia miehiä?

        Minä taas arvostan erityisesti romanttisia kaunissieluisia miehiä. Kuten sanoin, helmiä.

        Jasu

        Sivusta: No mutta kun enhän minä miehenä voi olla helmi millään tavalla, niitähän juuri sioille paiskitaan...meinaan että meneekös tässä nyt roolijako sekaisin pahan kerran? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: No mutta kun enhän minä miehenä voi olla helmi millään tavalla, niitähän juuri sioille paiskitaan...meinaan että meneekös tässä nyt roolijako sekaisin pahan kerran? :)

        Kuka paiskii, kuka ei. :)

        Jasu


    • Anonyymi

      Haluaa. Nykymaailmassa halut vain on harvinaista herkkua molemminpuoleisena.

      -romantikko.

    • Anonyymi

      en tiiäm oon nyt nii pettyyt tohon ukkoon ku olla ja osaa
      ehkäoli vaan liian ruusuiset kuvitelmat alkuun
      mut pikkuhiljaa se piparkakkutalo sortui ja sortuija tänäänkävii sit vihdoin niiku muittenkin kaalopulta käy
      tän kaa vaa ei ikinä mitää ollutkaa ku on tys pelle ihmisenä

    • Anonyymi

      Tämmöstä huumorilla höystettyä romantiikkaa ja elämänasennetta minä ainaskin rakastan. Ei olla niin kireitä ja suut törössä totisina. ❣️

      https://youtu.be/Da0MgF8ISYA

      Mutta mä olenkin maalta, anteeks maalaisuuteni.

      Jasu

    • Anonyymi

      Pillun toivossa kyllä muuten ei.

      • Anonyymi

        Tuo on motiivi kaikelle mitä mies tekee tytön/neidon kanssa. Avaaja määritteli kohteeksi naisen (kurppa, mummeloituva tai mummeli) jolloin romanttiset jutut ovatkin maksamista yms palvelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on motiivi kaikelle mitä mies tekee tytön/neidon kanssa. Avaaja määritteli kohteeksi naisen (kurppa, mummeloituva tai mummeli) jolloin romanttiset jutut ovatkin maksamista yms palvelua.

        Ja hohhoti hoijaa tällaisten yleistysten kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllä voisin tehdä ruokaa naisen kanssa ja mökkeillä ja istua takkatulen ääressä viiniä juoden mutta ei naiset tykkää semmoisesta. Naiset juoksee baareissa viinamiehiä etsimässä.

      • Höps! Useimmat tavalliset naiset nauttii juuri tuollaisesta arkiromantiikasta, mutta vain joko rakastetun, potentiaalisen uuden ihmisen tai muuten läheisen ystävän kanssa. Romanttinen ilta voi olla myös muun kuin kumppanin kanssa.

        Romantiikkaan heittäytyminen vaatii yleensä joko luottamusta tai hyvää intuitiota. Ihan uuden ihmisen kanssa se voi tuntua kornilta ellei sitten aaltopituus ja keskinäiset kipinät osu samantien kohdilleen.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Höps! Useimmat tavalliset naiset nauttii juuri tuollaisesta arkiromantiikasta, mutta vain joko rakastetun, potentiaalisen uuden ihmisen tai muuten läheisen ystävän kanssa. Romanttinen ilta voi olla myös muun kuin kumppanin kanssa.

        Romantiikkaan heittäytyminen vaatii yleensä joko luottamusta tai hyvää intuitiota. Ihan uuden ihmisen kanssa se voi tuntua kornilta ellei sitten aaltopituus ja keskinäiset kipinät osu samantien kohdilleen.

        Jos palstalla sanotaan että naiset viihtyy vain viinamiesten kanssa, se on paras uskoa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos palstalla sanotaan että naiset viihtyy vain viinamiesten kanssa, se on paras uskoa!

        Oma elämäni soljuu vaan niin totaalisen eri sfääreissä, kuin mitä tämän palstan ätmi-mantrat hokee ettei löydy oikein mitään henkistä kosketuspintaa. Pitäköön vapaasti ätmi-kuplaansa, minä jatkan elämääni omassani.

        Kiitoksen voisin kyllä antaa, että joukossa on myös keskustelevia, moniuloitteisia ja monelta osien lähempänä omaa elämänkatsomusta olevia kirjoittajia myös. 😊 Heidän takia täällä jaksaa käydä ja joskus jopa keskustella! Heti tulee mieleen monta: Jasu, Pirpana, Random, Max, Disse nyt ainakin ja Keinovaginamieskin on pari kertaa yllättänyt.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Oma elämäni soljuu vaan niin totaalisen eri sfääreissä, kuin mitä tämän palstan ätmi-mantrat hokee ettei löydy oikein mitään henkistä kosketuspintaa. Pitäköön vapaasti ätmi-kuplaansa, minä jatkan elämääni omassani.

        Kiitoksen voisin kyllä antaa, että joukossa on myös keskustelevia, moniuloitteisia ja monelta osien lähempänä omaa elämänkatsomusta olevia kirjoittajia myös. 😊 Heidän takia täällä jaksaa käydä ja joskus jopa keskustella! Heti tulee mieleen monta: Jasu, Pirpana, Random, Max, Disse nyt ainakin ja Keinovaginamieskin on pari kertaa yllättänyt.

        Virallisiin palstatotuuksiin on sitouduttava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virallisiin palstatotuuksiin on sitouduttava.

        Jaa, miksi ihmeessä?


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Jaa, miksi ihmeessä?

        Osoittaakseen uskollisuutta maailman ykkösfoorumille.


    • Kyllä ainakin romanttiset miehet. Minä veisin vaikka souturetkelle täysikuun aikaan yms.

      • Ja neidon on syytä olla niin kevyt, ettei ole kokka kohti taivasta kun soudellaan, eikä hukuta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja neidon on syytä olla niin kevyt, ettei ole kokka kohti taivasta kun soudellaan, eikä hukuta.

        Ulkonäkö kriteerit toki ennen kaikkea romanttista pashaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö kriteerit toki ennen kaikkea romanttista pashaa

        Ihan jo käytännön syistäkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihan jo käytännön syistäkin.

        Kyllä soutelijaa v-tuttaisi kun kun venho hörppää vettä kullan olomuodon takia. Ilmeisestikin juuri siksi "laihdutit 20 kg" että voit soudella pinnalla kärpäsenkeveänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä soutelijaa v-tuttaisi kun kun venho hörppää vettä kullan olomuodon takia. Ilmeisestikin juuri siksi "laihdutit 20 kg" että voit soudella pinnalla kärpäsenkeveänä.

        😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä soutelijaa v-tuttaisi kun kun venho hörppää vettä kullan olomuodon takia. Ilmeisestikin juuri siksi "laihdutit 20 kg" että voit soudella pinnalla kärpäsenkeveänä.

        Pakkorako jos massit ei riitä ku pikku jollaan, ei taitais joku 50-jalkanen luksuspaatti hevillä mennä uppeluksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakkorako jos massit ei riitä ku pikku jollaan, ei taitais joku 50-jalkanen luksuspaatti hevillä mennä uppeluksiin.

        Norsujakos niillä on tarkoitus kuljetella?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Norsujakos niillä on tarkoitus kuljetella?

        Mikä jottei, Nooa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä jottei, Nooa.

        😅😅


    • Anonyymi

      Voisin antaa naiselle palan löyly tai sinistä lenkkiä ja oluen ja nautittais yhdessä mm jalkapallosta

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä.
      Kyse on vain mielentilasta ja totta kai siitä naisesta.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Tänäänkin yhdessä askarreltiin kausivaloja koko piha täyteen :)
        Mukavaa ulkopuuhaa pikkupakkasessa yhdessä.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Haluan panna naisia. Se on romanttista.

    • Anonyymi

      Haluatteko tietää, mikä oli kaikkein suloisin & romanttisin miehen toteuttama teko, minkä muistan vielä 10 vuoden jälkeen?

      Tulin lumituiskussa 12 h:n työvuoron jälkeen parkkipaikalle, ja siellä mies seisoo auton vieressä kuin lumiukko harjan kanssa; ”mä etin sulle auton valmiiks.”

      Ja lunta oli tullu lähes puolmetriä sinä aikana.

      Tais tulla mulle ihan itku siinä.

      • Anonyymi

        aivan hurmaava teko :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan hurmaava teko :o

        Oli :)


      • Anonyymi

        Mulle romanttisin ja koskettavin teko on, kun kumppanini istui puolitoista päivää vierelläni sairaalassa kädestä kiinni pitäen ja hiuksiani silitellen, lähtemättä mihinkään, kun olin verenmyrkytyksen takia heikossa jamassa. Eikä tiedetty pääsenkö elävänä kotiin vai alakertaan kylmiöön.

        Mulle se on ollut ensimmäinen niin vaikuttava ja romanttinenkin teko mieheltä, etten unohda sitä ikinä. Rakkautta jollaista arvostan 100%. Toista ei hylätä yksin heikolla hetkellä.

        Muita romanttisia hetkiä ollaan koettu perheenä. Hänen isyys on mulle tärkeä juttu. Hienoja hetkiä koettu yhdessä äitinä ja isänä, ei vain parina.

        Jasu

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle romanttisin ja koskettavin teko on, kun kumppanini istui puolitoista päivää vierelläni sairaalassa kädestä kiinni pitäen ja hiuksiani silitellen, lähtemättä mihinkään, kun olin verenmyrkytyksen takia heikossa jamassa. Eikä tiedetty pääsenkö elävänä kotiin vai alakertaan kylmiöön.

        Mulle se on ollut ensimmäinen niin vaikuttava ja romanttinenkin teko mieheltä, etten unohda sitä ikinä. Rakkautta jollaista arvostan 100%. Toista ei hylätä yksin heikolla hetkellä.

        Muita romanttisia hetkiä ollaan koettu perheenä. Hänen isyys on mulle tärkeä juttu. Hienoja hetkiä koettu yhdessä äitinä ja isänä, ei vain parina.

        Jasu

        Jasu

        Tietysti istuin vieressäsi.

        T. Kumpulainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle romanttisin ja koskettavin teko on, kun kumppanini istui puolitoista päivää vierelläni sairaalassa kädestä kiinni pitäen ja hiuksiani silitellen, lähtemättä mihinkään, kun olin verenmyrkytyksen takia heikossa jamassa. Eikä tiedetty pääsenkö elävänä kotiin vai alakertaan kylmiöön.

        Mulle se on ollut ensimmäinen niin vaikuttava ja romanttinenkin teko mieheltä, etten unohda sitä ikinä. Rakkautta jollaista arvostan 100%. Toista ei hylätä yksin heikolla hetkellä.

        Muita romanttisia hetkiä ollaan koettu perheenä. Hänen isyys on mulle tärkeä juttu. Hienoja hetkiä koettu yhdessä äitinä ja isänä, ei vain parina.

        Jasu

        Jasu

        Miksi juuri tuo on romanttisinta mitä tiedän, niin olen kokenut lapsuudesta asti sitä kuinka jätetään ja hylätään, kun tilanne vaatisi jäämistä tykö.

        Kukaan muu kuin hän vanhempieni lisäksi ei ole eläissäni lupauksista huolimatta ollut luonani ja tukenani, kun olen sitä kipeästi tarvinnut. On häippästy vähin äänin välinpitämättömin.

        Siksi en helpolla luota ihmisiin enkä sydäntäni varsinkaan käsiin, jotka on valmiit murskaamaan sen silmänräpäyksessä sanaakaan sanomatta. En tarvitse yhtäkään sellaista elämääni joka puhuu suuria ja on täyttä paskaa puheissaan.

        Jasu


    • Anonyymi

      Ihan turha narista sitten jos ulkomaalaiset vie naiset... oma vika.

    • Anonyymi

      Juu minä haluan hieroa naisen koko vartaloa. Sitten saunotaan alasti yhdessä ja mennää alasti uimaan järveen.

    • Anonyymi

      Olen romanttinen mutta ei naiset tykkä romantiikasta.

    • Anonyymi

      Miehessä on vessapanon verran romantiikkaa. Tyydy siihen nainen!

      • Anonyymi

        Samoin on tytöissä ja neidoissa. Mutta heidän keskusyksikkönsä tulkitsee hormonitasojensa heilahdukset eri tavalla.


    • Anonyymi

      Ei ne halua. Riskit naiset hoitaa romantiikan ilman miehiä.

    • Anonyymi

      Oikeastaan ei, mutta kyllä mut silti mukaan saa helpostikin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluavat, ja tekevät. Se vaatii joko suuria tunteita, tai minimissäänkin ihastumista (jotka molemmat yleensä miehillä harvemmassa naisiin verrattuna).

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikeat miehet haluaa ja kertoo myös rakkaudesta ja tunteistaan. Keskenkasvuisiksi kakaroiksi jääneet joka jostain kumman syytä houkuttaa monesti naisia ei kerro ja esittää jotain äijä juttuja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe