Samanlaisen rakastaminen absoluuttisen turhaa...

Anonyymi-ap

???
En tarkoita kuitenkaan mitään hinttisuhteitakaan, vaan sitä, että jos valitsee rakastamisen kohteeksi vain samanlaisen: "Minkä kiitoksen tekään siitä saatte?"
Helppo rakkaus johtaa saastaisuuteen...
Enkä tarkoita "rakkaudella" vain lempeä...
Pitäkää siis omituiset luonteenpiirteenne, vain siitä syystä olette elossa...

12

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimimerkki : Pakstori
      Silti, jos joku sanoo, että "Jumala rakastaa paholaistaankin"; niin ymmärrätte varmaan miten oudosta rakkaudesta on kyse, koska vain hänestä Raamattu sanoi: "Jumala vihaa häntä ikuisesti!" Jos te ette vihaa "sitä", sotasaatanaa, olette tulleet petetyiksi, ja petätte itsekin, vaikka tuo mene petomme piikkiin enemmän... Jos siis asetut minua nyt vastustamaan, käännät tämän kaiken itsellesi päinvastoin, mieti ensin, että puhunko totta, eli jos silti haluat totuuden mieluummin, sinun kannattaisi edes hiukan uskoa minuakin. Jos nimittäin puhun totta, ja vastustat, olet valheessa, mutta jos minä valehtelen, (millä sen todistat?) silloin itsekin hyväksyn että vastustaisit minua. Vastustatko silloinkaan minua, vaan minun henkeäni, näitä sanoja jotka sanoin?

      Saatana ei ole itse silti tarkemmin ajateltuna vääryyden aiheuttaja, eikä pettämisen, mutta SE SYYTTÄÄ, ihan mistä tahansa - ketä hyvänsä, syyttä tai ei...
      Vaikka olisitte "uskossa"; mutta syytätte, olette uskoneet vasta paholaiseen, eihän SE ole Pyhä Henki, vaan se, mikä puolustaa, mutta jos syytökset olivatkin tosia, teitäkin kohtaan - silloin vasta "Pääsette Helvettiin"...

      • Jumala ja paholainen ovat yksi ja sama, niin kuin kaikki täällä on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jumala ja paholainen ovat yksi ja sama, niin kuin kaikki täällä on.

        Käypä Häntä tapaamaan tahi vaikene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käypä Häntä tapaamaan tahi vaikene.

        Olen tavannutkin jo.


    • Anonyymi

      No kyllä mä erilaista rakastaa voin, mutta en ikinä alkaisi parisuhteeseen kovin erilaisen kanssa. Se olisi absoluuttista ajanhukkaa.

    • Joskus sanotaan joistakin ihmisistä että ne seurustelee aina samanlaisten juoppojen kanssa.

    • Heti särähtää korvaan tuo, valitsee rakastamisen kohteen... Miten se valitaan? Eikö se tapahdu ihan itsekseen ihastumisen kautta. Eihän sitä valita ja päätetä että alanpa nyt rakastamaan tuota neitoa tuossa. Vai kuinka?

      • Anonyymi

        Ei sellaista todellakaan voi päättää.


    • Anonyymi

      Erilaisen kanssa voi olla kärsimystä, jos ollaan yhdessä eri syistä, halutaan parisuhteelta eri asioita, ollaan liian erilaisia sen suhteen. Erilaisuutta on usein vaikea ymmärtää, mikä ei tietenkään ole hyväksi parisuhteelle

    • Anonyymi

      Maskuliininen mies ja feminiininen tyttö täydentävät toinen toistaan, he muodostavat parisuhteen joka kasvaa paljon suuremmaksi kuin osiensa summa. Tasa-arvoisten summa on sama tasa-arvo.

    • Anonyymi

      Miksi avoimessa suhteessa olevilla on usein ontuva logiikka ja sekava ulosanti. Koska ovat pohjimmiltaan sekaisin päästään tai tunnekylmiä? vrt. Nuorgamin Miisulin jutut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe