???
En tarkoita kuitenkaan mitään hinttisuhteitakaan, vaan sitä, että jos valitsee rakastamisen kohteeksi vain samanlaisen: "Minkä kiitoksen tekään siitä saatte?"
Helppo rakkaus johtaa saastaisuuteen...
Enkä tarkoita "rakkaudella" vain lempeä...
Pitäkää siis omituiset luonteenpiirteenne, vain siitä syystä olette elossa...
Samanlaisen rakastaminen absoluuttisen turhaa...
12
334
Vastaukset
- Anonyymi
Nimimerkki : Pakstori
Silti, jos joku sanoo, että "Jumala rakastaa paholaistaankin"; niin ymmärrätte varmaan miten oudosta rakkaudesta on kyse, koska vain hänestä Raamattu sanoi: "Jumala vihaa häntä ikuisesti!" Jos te ette vihaa "sitä", sotasaatanaa, olette tulleet petetyiksi, ja petätte itsekin, vaikka tuo mene petomme piikkiin enemmän... Jos siis asetut minua nyt vastustamaan, käännät tämän kaiken itsellesi päinvastoin, mieti ensin, että puhunko totta, eli jos silti haluat totuuden mieluummin, sinun kannattaisi edes hiukan uskoa minuakin. Jos nimittäin puhun totta, ja vastustat, olet valheessa, mutta jos minä valehtelen, (millä sen todistat?) silloin itsekin hyväksyn että vastustaisit minua. Vastustatko silloinkaan minua, vaan minun henkeäni, näitä sanoja jotka sanoin?
Saatana ei ole itse silti tarkemmin ajateltuna vääryyden aiheuttaja, eikä pettämisen, mutta SE SYYTTÄÄ, ihan mistä tahansa - ketä hyvänsä, syyttä tai ei...
Vaikka olisitte "uskossa"; mutta syytätte, olette uskoneet vasta paholaiseen, eihän SE ole Pyhä Henki, vaan se, mikä puolustaa, mutta jos syytökset olivatkin tosia, teitäkin kohtaan - silloin vasta "Pääsette Helvettiin"...- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jumala ja paholainen ovat yksi ja sama, niin kuin kaikki täällä on.
Käypä Häntä tapaamaan tahi vaikene.
- Anonyymi
No kyllä mä erilaista rakastaa voin, mutta en ikinä alkaisi parisuhteeseen kovin erilaisen kanssa. Se olisi absoluuttista ajanhukkaa.
Joskus sanotaan joistakin ihmisistä että ne seurustelee aina samanlaisten juoppojen kanssa.
Heti särähtää korvaan tuo, valitsee rakastamisen kohteen... Miten se valitaan? Eikö se tapahdu ihan itsekseen ihastumisen kautta. Eihän sitä valita ja päätetä että alanpa nyt rakastamaan tuota neitoa tuossa. Vai kuinka?
- Anonyymi
Ei sellaista todellakaan voi päättää.
- Anonyymi
Erilaisen kanssa voi olla kärsimystä, jos ollaan yhdessä eri syistä, halutaan parisuhteelta eri asioita, ollaan liian erilaisia sen suhteen. Erilaisuutta on usein vaikea ymmärtää, mikä ei tietenkään ole hyväksi parisuhteelle
- Anonyymi
Maskuliininen mies ja feminiininen tyttö täydentävät toinen toistaan, he muodostavat parisuhteen joka kasvaa paljon suuremmaksi kuin osiensa summa. Tasa-arvoisten summa on sama tasa-arvo.
- Anonyymi
Miksi avoimessa suhteessa olevilla on usein ontuva logiikka ja sekava ulosanti. Koska ovat pohjimmiltaan sekaisin päästään tai tunnekylmiä? vrt. Nuorgamin Miisulin jutut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654