Samanlaisen rakastaminen absoluuttisen turhaa...

Anonyymi-ap

???
En tarkoita kuitenkaan mitään hinttisuhteitakaan, vaan sitä, että jos valitsee rakastamisen kohteeksi vain samanlaisen: "Minkä kiitoksen tekään siitä saatte?"
Helppo rakkaus johtaa saastaisuuteen...
Enkä tarkoita "rakkaudella" vain lempeä...
Pitäkää siis omituiset luonteenpiirteenne, vain siitä syystä olette elossa...

12

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimimerkki : Pakstori
      Silti, jos joku sanoo, että "Jumala rakastaa paholaistaankin"; niin ymmärrätte varmaan miten oudosta rakkaudesta on kyse, koska vain hänestä Raamattu sanoi: "Jumala vihaa häntä ikuisesti!" Jos te ette vihaa "sitä", sotasaatanaa, olette tulleet petetyiksi, ja petätte itsekin, vaikka tuo mene petomme piikkiin enemmän... Jos siis asetut minua nyt vastustamaan, käännät tämän kaiken itsellesi päinvastoin, mieti ensin, että puhunko totta, eli jos silti haluat totuuden mieluummin, sinun kannattaisi edes hiukan uskoa minuakin. Jos nimittäin puhun totta, ja vastustat, olet valheessa, mutta jos minä valehtelen, (millä sen todistat?) silloin itsekin hyväksyn että vastustaisit minua. Vastustatko silloinkaan minua, vaan minun henkeäni, näitä sanoja jotka sanoin?

      Saatana ei ole itse silti tarkemmin ajateltuna vääryyden aiheuttaja, eikä pettämisen, mutta SE SYYTTÄÄ, ihan mistä tahansa - ketä hyvänsä, syyttä tai ei...
      Vaikka olisitte "uskossa"; mutta syytätte, olette uskoneet vasta paholaiseen, eihän SE ole Pyhä Henki, vaan se, mikä puolustaa, mutta jos syytökset olivatkin tosia, teitäkin kohtaan - silloin vasta "Pääsette Helvettiin"...

      • Jumala ja paholainen ovat yksi ja sama, niin kuin kaikki täällä on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jumala ja paholainen ovat yksi ja sama, niin kuin kaikki täällä on.

        Käypä Häntä tapaamaan tahi vaikene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käypä Häntä tapaamaan tahi vaikene.

        Olen tavannutkin jo.


    • Anonyymi

      No kyllä mä erilaista rakastaa voin, mutta en ikinä alkaisi parisuhteeseen kovin erilaisen kanssa. Se olisi absoluuttista ajanhukkaa.

    • Joskus sanotaan joistakin ihmisistä että ne seurustelee aina samanlaisten juoppojen kanssa.

    • Heti särähtää korvaan tuo, valitsee rakastamisen kohteen... Miten se valitaan? Eikö se tapahdu ihan itsekseen ihastumisen kautta. Eihän sitä valita ja päätetä että alanpa nyt rakastamaan tuota neitoa tuossa. Vai kuinka?

      • Anonyymi

        Ei sellaista todellakaan voi päättää.


    • Anonyymi

      Erilaisen kanssa voi olla kärsimystä, jos ollaan yhdessä eri syistä, halutaan parisuhteelta eri asioita, ollaan liian erilaisia sen suhteen. Erilaisuutta on usein vaikea ymmärtää, mikä ei tietenkään ole hyväksi parisuhteelle

    • Anonyymi

      Maskuliininen mies ja feminiininen tyttö täydentävät toinen toistaan, he muodostavat parisuhteen joka kasvaa paljon suuremmaksi kuin osiensa summa. Tasa-arvoisten summa on sama tasa-arvo.

    • Anonyymi

      Miksi avoimessa suhteessa olevilla on usein ontuva logiikka ja sekava ulosanti. Koska ovat pohjimmiltaan sekaisin päästään tai tunnekylmiä? vrt. Nuorgamin Miisulin jutut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe