Hullaantuminen

Anonyymi-ap

Johonkin ihmiseen on kuin joku rakkauspsykoosi. 😳😳😳

44

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin se on. Olen samaa mieltä tästä.

      • Anonyymi

        Ihan perseestä! Pakko olla päässä vikaa. Siis mulla. 🤌😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perseestä! Pakko olla päässä vikaa. Siis mulla. 🤌😂

        Tää on vaan joku korvaava juttu millä saa sysättyä muita ongelmia syrjään. Pakko olla. Miksei ihastumista voi estää? Miksi ei voi lopettaa? Joudun kohta sairaslomalle,kun uuvun tästä henkisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perseestä! Pakko olla päässä vikaa. Siis mulla. 🤌😂

        Olen minä tästä omasta "psykoosistani" puhunut ammattiauttajille, eikä ne siihen mitää osanneet sanoa. Tuskin siis mitään vikaa on? 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaan joku korvaava juttu millä saa sysättyä muita ongelmia syrjään. Pakko olla. Miksei ihastumista voi estää? Miksi ei voi lopettaa? Joudun kohta sairaslomalle,kun uuvun tästä henkisesti.

        Se tapahtuu automaagisesti sopivan ihmisen kanssa. Eikä sitä voi millään itse lopettaa. Valitettavasti. Harmillista vaan ettei saa vastakaikua. Se auttaisi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Se tapahtuu automaagisesti sopivan ihmisen kanssa. Eikä sitä voi millään itse lopettaa. Valitettavasti. Harmillista vaan ettei saa vastakaikua. Se auttaisi.

        Siis oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaan joku korvaava juttu millä saa sysättyä muita ongelmia syrjään. Pakko olla. Miksei ihastumista voi estää? Miksi ei voi lopettaa? Joudun kohta sairaslomalle,kun uuvun tästä henkisesti.

        Hei haloo. Normia on ihastua mut jos menee yli hilseen ei kiva..


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se tapahtuu automaagisesti sopivan ihmisen kanssa. Eikä sitä voi millään itse lopettaa. Valitettavasti. Harmillista vaan ettei saa vastakaikua. Se auttaisi.

        Mutta joskus on parempi ettei saa! Mahdoton kielletty rakkaus tai yksipuolinen rakkaus on ihan terapiatason ongelma johon voi hakea apua. Ihan elämän kriisi jopa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haloo. Normia on ihastua mut jos menee yli hilseen ei kiva..

        Et voi toisen puolesta huudella haloohaloota. Tuntematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaan joku korvaava juttu millä saa sysättyä muita ongelmia syrjään. Pakko olla. Miksei ihastumista voi estää? Miksi ei voi lopettaa? Joudun kohta sairaslomalle,kun uuvun tästä henkisesti.

        Lepo saattaa auttaa asiaan


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen minä tästä omasta "psykoosistani" puhunut ammattiauttajille, eikä ne siihen mitää osanneet sanoa. Tuskin siis mitään vikaa on? 😅

        Olisit ollu rehellinen sille ammattiauttajalle etkä valehdellu niin kuin kai tapoihisi enempikin kuuluu


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se tapahtuu automaagisesti sopivan ihmisen kanssa. Eikä sitä voi millään itse lopettaa. Valitettavasti. Harmillista vaan ettei saa vastakaikua. Se auttaisi.

        Paskanmarjat äläppä ny yritä omaa kyvyttömyyttäsi hillitä himojasi sysätä jonkin tai jonkun muun syyksi valheesta kun jää aina kiinni mitä myöhemmin sen haitallisemmat seuraukset yleensä on jollekulle vähintäänkin sun kohdalla yritän parhaani mukaan saada sulta tunnustuksen niin että si kun vihdoin saan sut tunnustamaan kaikki tekosesi siitä aiheutuisi mahdollisimman vähän vahinkoa kenellekkään muulle tässä kohti jo kehotan sua luovuttamaan sillä mun et tule näkemään ettäkö minä luovuttasin et saatana kehdannu vieläkään tulla ulos olisin voinu ehkä jopa saattaa sut poliisiasemalle tai si olis nöyryyttänyt sua siinä pihalla niin että olisi naapurisi tullut ikkunaan katsomaan niin olisivat nähneet minkä näköinen nilkki olet kaljuinesi ja silmälaseinesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ollu rehellinen sille ammattiauttajalle etkä valehdellu niin kuin kai tapoihisi enempikin kuuluu

        Miksi Palstaprinssi mielestäsi valehtelee oikeassa elämässä? Emmehän tunne häntä kuka on?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskanmarjat äläppä ny yritä omaa kyvyttömyyttäsi hillitä himojasi sysätä jonkin tai jonkun muun syyksi valheesta kun jää aina kiinni mitä myöhemmin sen haitallisemmat seuraukset yleensä on jollekulle vähintäänkin sun kohdalla yritän parhaani mukaan saada sulta tunnustuksen niin että si kun vihdoin saan sut tunnustamaan kaikki tekosesi siitä aiheutuisi mahdollisimman vähän vahinkoa kenellekkään muulle tässä kohti jo kehotan sua luovuttamaan sillä mun et tule näkemään ettäkö minä luovuttasin et saatana kehdannu vieläkään tulla ulos olisin voinu ehkä jopa saattaa sut poliisiasemalle tai si olis nöyryyttänyt sua siinä pihalla niin että olisi naapurisi tullut ikkunaan katsomaan niin olisivat nähneet minkä näköinen nilkki olet kaljuinesi ja silmälaseinesi

        Täällä ei ole sinulle nyt mitään! Mene omaan ketjuun uhkailemaan kiitos 😓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Palstaprinssi mielestäsi valehtelee oikeassa elämässä? Emmehän tunne häntä kuka on?!

        No tämä nyt mielestään tietää ja tuntee. On tehnyt profilointia ja analyysiä kirjoitusteni pohjalta. Ja metsään menee niin että hongat kolisee. Omapa on häpeänsä.


    • Anonyymi

      Rakastumisen tunne aktivoi samoja alueita kuin morfiini..

      • Setotoniini tasot romahtaa ja dopamiinit kosahtaa ylös. Myös rakkaushormoonit jyllää, oksitosiini. Siksi se tuntuu ihanalta.

        Ssri lääke pitää serotosiinitasot ylhäällä, se tekee rakastumisesta mahdotonta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Setotoniini tasot romahtaa ja dopamiinit kosahtaa ylös. Myös rakkaushormoonit jyllää, oksitosiini. Siksi se tuntuu ihanalta.

        Ssri lääke pitää serotosiinitasot ylhäällä, se tekee rakastumisesta mahdotonta.

        Täytyy sitten hankkia joku puuduttava turruttava lääkityksen paska.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Setotoniini tasot romahtaa ja dopamiinit kosahtaa ylös. Myös rakkaushormoonit jyllää, oksitosiini. Siksi se tuntuu ihanalta.

        Ssri lääke pitää serotosiinitasot ylhäällä, se tekee rakastumisesta mahdotonta.

        Oletko ihan lääkäri vai netistä selvittänyt mihin kaikkeen ne lääkkeet vaikuttaa mitä sä syöt kokeilepa kuinka niiden yhteisvaikutus keskenään vaikuttaa kehoon kun otat saman aikaisesti ne kymmenestä kahteenkymmeneen nappia mitä kaiketi päivässä popsit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan lääkäri vai netistä selvittänyt mihin kaikkeen ne lääkkeet vaikuttaa mitä sä syöt kokeilepa kuinka niiden yhteisvaikutus keskenään vaikuttaa kehoon kun otat saman aikaisesti ne kymmenestä kahteenkymmeneen nappia mitä kaiketi päivässä popsit

        Ei tarvitse olla lääkäri, kun on vaan riittävästi mielenkiintoa kaikkin asioihin, etenkin kemia yms, niin osaa tietoa etsiä ihan itse.


    • Anonyymi

      Sitähän se on. Alkaa jo vähän tuntua, että toivottavasti sitä ei enää koe, kun siitä seuraava suru on vaan liikaa. Tulee jo fyysisesti paha olo suhdeasioiden ajattelemisestakin.

      • Anonyymi

        Molemmat rakkaus huumas ei mukavempaa ois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat rakkaus huumas ei mukavempaa ois...

        Joo mutta oisko lie lyhyt huuma ja lopuksi pelkkä tuhoon vievä touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta oisko lie lyhyt huuma ja lopuksi pelkkä tuhoon vievä touhu.

        Voihan siitä alkaa pysyvämpikin suhde mistä lie tietää...


    • Anonyymi

      Kaipaan sinua

      • Anonyymi

        Kuka kaipaileepi...


      • Anonyymi

        Mäkin kaipaan mu en jaksa valehtelua missään muodossa en edes sitä pientä valkoista valhetta jos ei osaa olla rehellinen ni parempi vai pysyä musta kaukana riittävän etäällä


    • Anonyymi

      Tarpeex kovat mömmöt kehiin ni jo helpottaa

      • Anonyymi

        Joo tuox


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuox

        Kysy omalta diileriltäs


      • Anonyymi

        En tykkää käyttää aineita. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy omalta diileriltäs

        Harmittaa jos joku oikeesti ajattelee että oisin joku päihdevammanen. Mistähän keksitty juttu tuokin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää käyttää aineita. T. Ap

        Lääkkeetkin ovat ns aineita. Paljon turvallisempia tosin.


    • Anonyymi

      Limerenssiksi sanotaan, jos siitä ei tokene.


      Jasu

      • Psykologi ei ollut kuulutkaan koko sanasta, kun kerroin sille. Netistä löytyy juttua kuitenkin paljon tuosta.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Psykologi ei ollut kuulutkaan koko sanasta, kun kerroin sille. Netistä löytyy juttua kuitenkin paljon tuosta.

        Ja se liittyy pakko-oireyhtymään ocd. Sen kaltaista jotain. Ellei sitten kyseessä ole kaksoiliekki, jota taas enemmän huuhaana varmaan pidetään.


    • Anonyymi

      Voi olla ei ole itselle noin käynynnä

      • Anonyymi

        Pakkomielle taidan sulle ollA

        Jos sitäkää


    • Anonyymi

      Limerenssiä lienee, jotkut ihmiset muistuttavat kenties jostain ihmisestä omasta menneisyydestä, ja tuohon ihmiseen syntyy epävakaa ja ehkä jopa epäterveellinen kiintymyyssuhde jonka kautta yrittää korjata sitä menneisyyden ihmisen kanssa koettua traumaa. Ei siis liity siihen "rakkaudenkohteeseen" henkilökohtaisella tasolla juurikaan.

      • Anonyymi

        Juu ei varmaankaan. Limerenssi nyt vaan tuntuu olevan täällä joku muotisana tällä hetkellä.
        Itsellä ihastusta kestänyt pari kuukautta. Aikalailla heti, kun juteltiin enemmän ihastuin. Yllätyin itsekin. Tämä ei mene minusta vielä noin deeppiin kategoriaan. Kuitenkin ollaan ihan tuttujakin.


      • Anonyymi

        Jos tollai aattelee ei usko mihkään hyvään sepittää sen traumoihin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tollai aattelee ei usko mihkään hyvään sepittää sen traumoihin..

        Samaa mieltä tästä. Jotkut eivät usko rakkauteen ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe