Normaalit naiset

Anonyymi-ap

Missä niitä on jotka haluaa raittiin miehen. Eipä niitä taida missään olla koska aina kun naiselle kertoo olevansa raitis niin naisen kiinnostus loppuu.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meistä harvoista täysraittiista melkein kaikki ovat kuivilla olevia alkoholisteja. Uudelleen sortumisen mahdollisuus on ERITTÄIN suuri. Vain 1 - 2 % meistä pääsee pitkäaikaisesti kuiville. Naisten on aihettakin karttaa meitä.

      Turvallisinta on, jos löytää KOHTUUKÄYTTÄJÄN, ei alkoholistia eikä raivoraitista. 🌹👀

      • Anonyymi

        Olet jujun ytimessä, mistä on itsellä myös useita näkemyksiä.
        Vuosikymmeniä hörpänneenä ja kuiville päässyt on parisuhteessa kuin veitsen terällä. Kuinka pienestä ja kaveriporukan kuppikunnasta esim jalkkista seuraamalla pubissa, sortuminen on enempi tapa kuin poikkeus.
        En tunne ketään naista, jolle vähäinen alkon nauttiminen miehelle olisi este suhteen muodostumiselle. Karttamiseen on paljolti aivan muut syyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet jujun ytimessä, mistä on itsellä myös useita näkemyksiä.
        Vuosikymmeniä hörpänneenä ja kuiville päässyt on parisuhteessa kuin veitsen terällä. Kuinka pienestä ja kaveriporukan kuppikunnasta esim jalkkista seuraamalla pubissa, sortuminen on enempi tapa kuin poikkeus.
        En tunne ketään naista, jolle vähäinen alkon nauttiminen miehelle olisi este suhteen muodostumiselle. Karttamiseen on paljolti aivan muut syyt.

        Kaikki kuiville päässeet pyrkivät PYSYVÄSTI KUIVILLE. Kun kerran sortumisprosentti on kuitenkin 98 - 99, olisi todella hyväuskoinen, jos sen varaan jotakin rakentaisi. Sortumisprosentti on sama kuin sortumisen TODENNÄKÖISYYS.

        Tämä on siis LOPPUTULOS, kun KAIKKI keinot on käytetty, AA, uskoontulo, katkohoito, myllyhoito, urheiluharrastus, terapiayhteisöt sun muut yhteisöt, vain 1 - 2 % pysyvästi kuiville.

        Ei tunneta keinoa, jolla se saataisiin pienemmäksi. Jos tunnettaisiin, olisi se otettu jo aikoja sitten käyttöön. Melkein kaikki sortuvat uudestaan ja uudestaan, kunnes turhautuu lopullisesti ja päättää yrittämisen pysyä kuivilla. 🌹👀


    • Anonyymi

      Niitä varmaankin löytyy tuolta elävästä elämästä .
      Se on onnen kauppaa jos raitis raittiin tapaa.
      Hiljalleen hyvä tulee. 🦆

    • Anonyymi

      Juoppo juopon löytää.
      Niin se on asiat että jos ei juo niin mahdollisuudet tutusta naisiin on aika pienet.

    • Anonyymi

      Monta niitä löytyy. Tosin sanalla "raitis" on joillekin hieman ikävä klangi. Itsekään en juuri juo alkoa, mutta en ole raitis tai absolutisti. Saatan joskus jouda lasillisen tai pari, mutta noiden kertojen välissä voi helposti olla parikin vuotta.

    • Anonyymi

      Kouros onkin aika pahanmakuista.

    • Anonyymi

      Useimmat naiset haluavat raittiin tai alkoholia kohtuullisesti käyttävän miehen.
      Se on totuus, usko pois vaan.

    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta alkoholiongelmaiset Raittiit miehet.

    • Anonyymi

      Mä olen kiinnostunut sellaisesta.

    • Anonyymi

      Jostain kumman syystä noi kaikki naisey joihin raittius on vedonnu, on ollu opettajia.

      • Anonyymi

        Mutta opettajahan on paras! Se sanoo, että otetaanpa uusiksi. Sairaanhoitaja sanoo, että maataan hiljaa. Ja leipurilla on hiivaa...


    • Anonyymi

      Miksi raittiudesta on tehty taas joku peikko? Itse olen raitis, en ole koskaan ollut alko-ongelmainen vaan totesin vain että ryypiskely ei ole järkevää ajanvietettä ja on olemassa asioita jotka itseäni kiinnostavat yksinkertaisesti enemmän ilman että tuhlaa yhden illan pörinään ja seuraavan päivän krapulaan.

      En ole edes täysraitis varsinaisesti, en vain juo juuri koskaan. Vuodessa 10 alkoholiannosta ehkä, joka vissiin lasketaan jo äärimmäiseksi raittiudeksi?

      Enivei, hienoa että minut lasketaan tämän takia vissiin sitten alkoholistiksi.

      Yksi on varmaa. En pidä tolloista.

    • Anonyymi

      Autotekniikan insinöörin lempinimi on tietustikin ";mutteri" :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe