Jos tulkitsen sinua yhtään oikein olet kiinnostunut minusta. Mietin että oletkohan sinä kiinnostunut vain siksi, että huomasit pitkät katseeni.
Olet joka tapauksessa upea. Älä muutu ❤️
Mitä tahdot minusta, nainen?
18
71
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kiinnostunut. Omaat hyvät käytöstavat ja olet komea❤️
- Anonyymi
Ei pelkästä katseesta ole kyse.Aikasemmin jo alkanut ja voimistunut...
- Anonyymi
En ole kinostunut. Moni katsoo pitkään,katson takaisin.Mietin mitä toi tuijoittaa? Jos olen jostain kinostunut ilmoitan livenä kyllä.En tällä palstalla.
- Anonyymi
Mikäs hänessä on niin upeaa?
- Anonyymi
Olisi paljonkin sanottavaa hänestä, mutta. Hän vetää minua puoleensa. Meissä on yllättävän paljon samaa. Hän tuntuu tutulta, mutta samalla en ole nähnyt mitään noin upeaa, koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi paljonkin sanottavaa hänestä, mutta. Hän vetää minua puoleensa. Meissä on yllättävän paljon samaa. Hän tuntuu tutulta, mutta samalla en ole nähnyt mitään noin upeaa, koskaan.
Saatan salaa toivoa, että aloitus ja tämä kommentti yllä olisivat minulle osoitettuja.
- Anonyymi
Ehkä kysyt häneltä asiasta.
- Anonyymi
Ehkä kysynkin.
- Anonyymi
Ei me olla nähty kohta vuoteen. Elämänkumppaniksi olisin halunnut.
- Anonyymi
Me näemme kyllä monta kertaa viikossa.
- Anonyymi
Haluan kaiken, aivan kaiken.
- Anonyymi
En tahdo enää mitään. Ja olen jo unohtanut katseet.
- Anonyymi
Saatan ehkä vähän punastua miehen katseista. Ne saa sydämen sykkimään enkä uskalla katsoa sinua liian pitkään.. 🤭
- Anonyymi
Katseet on vain katseita. 🙈
- Anonyymi
Ei useinkaan näin...
- Anonyymi
En ole kiinnostunut sinusta vain niiden katseiden vuoksi, mutta niiden ansiosta kyllä kiinnostus heräsi, halusin tutustua sinuun, ja nyt enää saa tarpeekseni susta 💕
- Anonyymi
Kerro niistä katseistasi, silloin kauan sitten. Mitä ne tarkoitti? Jäin suhun ihan koukkuun jo silloin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1562462Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from532034Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen311940- 1031938
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531929Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la591252- 1221136
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20983- 54920
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110877