Jos tulkitsen sinua yhtään oikein olet kiinnostunut minusta. Mietin että oletkohan sinä kiinnostunut vain siksi, että huomasit pitkät katseeni.
Olet joka tapauksessa upea. Älä muutu ❤️
Mitä tahdot minusta, nainen?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kiinnostunut. Omaat hyvät käytöstavat ja olet komea❤️
- Anonyymi
Ei pelkästä katseesta ole kyse.Aikasemmin jo alkanut ja voimistunut...
- Anonyymi
En ole kinostunut. Moni katsoo pitkään,katson takaisin.Mietin mitä toi tuijoittaa? Jos olen jostain kinostunut ilmoitan livenä kyllä.En tällä palstalla.
- Anonyymi
Mikäs hänessä on niin upeaa?
- Anonyymi
Olisi paljonkin sanottavaa hänestä, mutta. Hän vetää minua puoleensa. Meissä on yllättävän paljon samaa. Hän tuntuu tutulta, mutta samalla en ole nähnyt mitään noin upeaa, koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi paljonkin sanottavaa hänestä, mutta. Hän vetää minua puoleensa. Meissä on yllättävän paljon samaa. Hän tuntuu tutulta, mutta samalla en ole nähnyt mitään noin upeaa, koskaan.
Saatan salaa toivoa, että aloitus ja tämä kommentti yllä olisivat minulle osoitettuja.
- Anonyymi
Ehkä kysyt häneltä asiasta.
- Anonyymi
Ehkä kysynkin.
- Anonyymi
Ei me olla nähty kohta vuoteen. Elämänkumppaniksi olisin halunnut.
- Anonyymi
Me näemme kyllä monta kertaa viikossa.
- Anonyymi
Haluan kaiken, aivan kaiken.
- Anonyymi
En tahdo enää mitään. Ja olen jo unohtanut katseet.
- Anonyymi
Saatan ehkä vähän punastua miehen katseista. Ne saa sydämen sykkimään enkä uskalla katsoa sinua liian pitkään.. 🤭
- Anonyymi
Katseet on vain katseita. 🙈
- Anonyymi
Ei useinkaan näin...
- Anonyymi
En ole kiinnostunut sinusta vain niiden katseiden vuoksi, mutta niiden ansiosta kyllä kiinnostus heräsi, halusin tutustua sinuun, ja nyt enää saa tarpeekseni susta 💕
- Anonyymi
Kerro niistä katseistasi, silloin kauan sitten. Mitä ne tarkoitti? Jäin suhun ihan koukkuun jo silloin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782