Ei kannata uskoa näitä valheita.Minä teen kaikki aivan täysin päinvastoin.
Näinkin herkullisesti syönti näin monta kertaa päivässä on korkeintaan painonhallinta
EI LAIHDUTTAMISEEN.
Se vähäinen ruoka pitää todellisuudessa syödä iltapäivällä. minkä syö KOSKA muuten ei saa unta.
Tuolla tavalla syötynä kalorit nousee 2500.3000 päivässä eikä voi missään nimessä laihtua
Myös liikuntamäärät pitää olla huomattavasti suuremmat mitä tässä sanotaan
Täsmäkikka painonpudotukseen – korjaa tämä yksi
asia ja onnistut https://www.is.fi/laihdutus/art-2000009204861.html
Liian ruusuista kuvaa annetaan laihduttamisesta
Anonyymi-ap
3
55
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus on se että nälkä kasvaa syödessä ,eli silloin kun laihduttaa pitää vain olla syömättä.
- Anonyymi
Tuo on helppo laske silmämääräisesti kuin 5 kpl 500-600 kal ateria
600 X5 on 2500- 3000 kaloria ja siihen pitäisi vielä kakkukahvitkin juoda 2 kertaa päivässä
Joka on vähänkään laihduttanut tietää kyllä laihtuuko tuolla syömisellä.- Anonyymi
Sekin toimii jos syö päivällä 400 kaloria ja illalla 800 kaloria
Yksi kevyt ruokaannos on vähintään sen 800 kaloria eikä 500 kal
Ei kestä missään nimessä syödä 5 kertaa päivässä jos haluaa laihtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566782Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414775- 732571
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411959- 181668
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81492- 251428
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151309- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127