Siellä käy hyvännäköisiä naisia. Ovat kyllä seksikkäitä liikuntavaatteet yllä.
Kuntosalilla
60
54
Vastaukset
- Anonyymi
Luin, että liinavaatteet :””D
- Anonyymi
Haluaiisin olla kuntosalin jumppapallo tai voimistelupatja, jonka päällä hyvän näköinen seksikäs liikuntavaatteissa oleva nainen voimistelee.
Onhan ne, mutta eivät ole siellä kenenkään tuijoteltavana.
- Anonyymi
Aika monet käy juuri itseään esittelemässä, myös miehissä. Nykytrendi on esiintyä enemmän, kun tehdä hommiansa.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Aika monet käy juuri itseään esittelemässä, myös miehissä. Nykytrendi on esiintyä enemmän, kun tehdä hommiansa.
JasuJaa, no ei ainakaa sillä salilla jossa itse käyn. Siellä kaikki keskittyy treniinsä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jaa, no ei ainakaa sillä salilla jossa itse käyn. Siellä kaikki keskittyy treniinsä.
Hyvä niin. Mä olen käynyt nähtävästi liian keskeisellä paikalla, kun ihmiset kuvaili itseään kännyllä ja käveli näytillä. Näki se eleistä, että vähän neheenä esitetään täs tää kroppa nyt on. Minua huvitti, mutta ehkei ole sali missä itse viihtyisin pidempään.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. Mä olen käynyt nähtävästi liian keskeisellä paikalla, kun ihmiset kuvaili itseään kännyllä ja käveli näytillä. Näki se eleistä, että vähän neheenä esitetään täs tää kroppa nyt on. Minua huvitti, mutta ehkei ole sali missä itse viihtyisin pidempään.
JasuJoo, itse asun vähä syrjemmässä. Luultavasti tuolla kaupungilla on sitten niitä trendi saleja jossa vaan sometetaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEttä yököttää. Sellainen edustaja kummassakin sukupuolessa on luotaantyöntävä. En voisi ikinä kiinnostua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että yököttää. Sellainen edustaja kummassakin sukupuolessa on luotaantyöntävä. En voisi ikinä kiinnostua.
Heh, no en kanssa. Minusta se oli huvittavaa, hiukan ehkä leikiksi löinkin. Imitoin muutamaa hartian leventäjää. :D
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEikö ne kovimmat kuntoilijat kuvaile itseään peilin kautta kotonaan ja sitten otokset nettiin muiden arvosteltaviksi. Outoa on…
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne kovimmat kuntoilijat kuvaile itseään peilin kautta kotonaan ja sitten otokset nettiin muiden arvosteltaviksi. Outoa on…
Kyllä siihen "syyllistyy" varmasti jokainen joka bodaa. Itsekin, koska onhan sitä ihailtava mitä on saanut aikaiseksi ja muillekin. Jokainen tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne kovimmat kuntoilijat kuvaile itseään peilin kautta kotonaan ja sitten otokset nettiin muiden arvosteltaviksi. Outoa on…
Voi olla. Ihmisten itseihailun määrä on karannut käsistä. Jopa kummitusjunassa viime kesänä joku tyttö keikisteli kameralle.
Tai ruokalautasen vierellä.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Ihmisten itseihailun määrä on karannut käsistä. Jopa kummitusjunassa viime kesänä joku tyttö keikisteli kameralle.
Tai ruokalautasen vierellä.
JasuOnhan ihmisiä kuollutkin sen takia, että on pitänyt koittaa ottaa upea selfie jossain, mistä on sitten tiputtu alas yms.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onhan ihmisiä kuollutkin sen takia, että on pitänyt koittaa ottaa upea selfie jossain, mistä on sitten tiputtu alas yms.
Totta. Monia onkin kuollut, ulkomailla etenkin. Ymmärrän lomakuvat, niitä on kiva ottaa muistoksi ja muutama selfiekin on kiva, mutta jos kamera on liimattuna käteen, niin se on jo outoa.
Itsekin olen muokannut paljon vanhoja kuvia pääosin, mutta myös jokusen uudenkin. Että olen minäkin kuvia ehtinyt ottaa, mutta funktio on eri kuin itseihailu. Mä tykkään muovata ja muokata, modifioida, leikkiä kuvilla kuin taiteena.
Ja onhan sekin toisista tyhmää. Mikäpä ei olisi. Mutta vähän on egoiluksi maailmanmeno mennyt liikaa minusta.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Totta. Monia onkin kuollut, ulkomailla etenkin. Ymmärrän lomakuvat, niitä on kiva ottaa muistoksi ja muutama selfiekin on kiva, mutta jos kamera on liimattuna käteen, niin se on jo outoa.
Itsekin olen muokannut paljon vanhoja kuvia pääosin, mutta myös jokusen uudenkin. Että olen minäkin kuvia ehtinyt ottaa, mutta funktio on eri kuin itseihailu. Mä tykkään muovata ja muokata, modifioida, leikkiä kuvilla kuin taiteena.
Ja onhan sekin toisista tyhmää. Mikäpä ei olisi. Mutta vähän on egoiluksi maailmanmeno mennyt liikaa minusta.
JasuKoska se on helpompaa kuin ennen muinoin. Minäkin harrastan kuvaamista ja kuvien muokkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuMinusta on kiva, jos ihmisillä on hyvä fiilis ja katselen mielelläni kauniita nuoria ihmisiä. Kuvien ottaminen on nykypäivää.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Koska se on helpompaa kuin ennen muinoin. Minäkin harrastan kuvaamista ja kuvien muokkaamista.
Sepäs se ja kuka vaan voi olla nykyään instagram tähti.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on kiva, jos ihmisillä on hyvä fiilis ja katselen mielelläni kauniita nuoria ihmisiä. Kuvien ottaminen on nykypäivää.
On nykypäivää, mutta tilannetaju taas siinäkin.
Jasu
- Anonyymi
Vielä paremman näköisiä suihkuhuoneessa.
Jasu- Anonyymi
Ällöttävää👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällöttävää👎
Heterosta naisesta varmaan onkin ällöttävää. Mun silmät taas ei pidä kaunista naisvartaloa yhtään ällöttävänä, päinvastoin silmät nauliintuu kiinni. Öitä.
Jasu
- Anonyymi
Jaa, kun menen kuntosalille menen kuntoilemaan enkä tuijottelemaan, suosittelen muille samaa, huoh!
- Anonyymi
Syväkyykkyä suorittaessaan eivät edes piereskele niin paljoa kuin hyvännäköiset miehet. Miksi näin, onko palstalla vankaa dataa ?
Siihen vaikuttaa ruokavalio, ja suolistofloora. Taikka sitten miehet eivät ole käyneet hetkeen paskalla. Kai se suurimäärä proteiinin tankkaamista saa myös kaasuttelua aikaiseksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Siihen vaikuttaa ruokavalio, ja suolistofloora. Taikka sitten miehet eivät ole käyneet hetkeen paskalla. Kai se suurimäärä proteiinin tankkaamista saa myös kaasuttelua aikaiseksi.
Taikka sitten niin että miehet juovat sitä viinajuomaa ja siksi etanoli haisee kummassakin päässä.
Anonyymi kirjoitti:
Taikka sitten niin että miehet juovat sitä viinajuomaa ja siksi etanoli haisee kummassakin päässä.
Itse ainakin nautin salilla vain raikasta vettä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Itse ainakin nautin salilla vain raikasta vettä.
Itsellä istuva työ. Mieti mitä tapahtuu, kun lähdet töitten jälkeen salille 8h istumisen jälkeen. Ja mahdollisesti tuo protskun tankkailu edesauttaa vaivoja.
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä istuva työ. Mieti mitä tapahtuu, kun lähdet töitten jälkeen salille 8h istumisen jälkeen. Ja mahdollisesti tuo protskun tankkailu edesauttaa vaivoja.
Kai pidät istumisessa taukoja? Kävelyä ja sen sellaista aina välillä?
- Anonyymi
Perärööri falskaa niin se pukukoppi ja suihkujuttu on se pääasia ja perärööriä on höylätty niin falskaa eli saleilla käy bubbelipoekii ja lesbotiino tyttöi
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kai pidät istumisessa taukoja? Kävelyä ja sen sellaista aina välillä?
Kyllä, auttaa ehkä hieman. Ja protskua on loppupeleissä syötävä jos meinaa lihasmassaa saada vaikka se nyt oireita vähän aiheuttaakin. Väliäkö tuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perärööri falskaa niin se pukukoppi ja suihkujuttu on se pääasia ja perärööriä on höylätty niin falskaa eli saleilla käy bubbelipoekii ja lesbotiino tyttöi
Jaah enpä usko tälläisiin. Jos falskais, tuskin voi tulla edes kuntosalille kipujen yms. takia. Vähän järkeä päähän kaveri?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, auttaa ehkä hieman. Ja protskua on loppupeleissä syötävä jos meinaa lihasmassaa saada vaikka se nyt oireita vähän aiheuttaakin. Väliäkö tuolla.
Kyllä sen tiedän hyvinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni haluaa kevyen työn, että jaksaa töiden jälkeen mennä kuntosalille. Vaihda ruumiilliseen työhön, niin ei tarvitse mennä töiden jälkeen kuntosalille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni haluaa kevyen työn, että jaksaa töiden jälkeen mennä kuntosalille. Vaihda ruumiilliseen työhön, niin ei tarvitse mennä töiden jälkeen kuntosalille.
Yksi mitä voisi kokeilla näin alkuun on seisova pöytä. Kokemuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinne mennään ihan pukukoppi ja suihkun takia korkeastikoulutetut käy niissä pukukopissa tapahtuu jänniä asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bodaajat juo viinaa hyvin harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0lipa tyhmä kommentti tyhjäpäältä.
Yritä nössö pärjätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bodaajat juo viinaa hyvin harvoin.
Tony Halme oli viinamies ja siksi hänellä oli paljon naisia.
- Anonyymi
Salilla missä kävin niin ei oikein käynyt nättejä naisia mutta yksi kävi ja sen naisen kanssa meillä oli jotain silmäpeliä yli vuoden. Sitten nainen teki aloitteen ja pyysi kahville. Käytiin aina aamuisin 07.00 aikaan tultiin salille samaan aikaan ja se alkoi ollee aika hauskaakin ja nainen moikkasi minua aina. Sitten kun päästiin treffeille vihdoin ja viimein niin nainen sanoi että voisimme olla aviopari koska meillä on aina sama aikataulu kun käymme salilla. Seurustelimme 3 vuotta mutta erosimme koska en saanut töitä enkä voinut panostaa suhteeseen.
- Anonyymi
Miksi et saanut röitä? Eikö silloin juuri olisi ollut aikaa panostaa?
- Anonyymi
Minä käyn salilla, mutta roikun vaan suorin käsin tangossa. Silmät kiinni eikä siinä heiluta.
- Anonyymi
Kerran joku tuli seisomaan siihen viereen ja kysyi mitä teen. Avasin vain toisen silmän, mulkaisin kysyjää, suljin silmän ja jatkoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran joku tuli seisomaan siihen viereen ja kysyi mitä teen. Avasin vain toisen silmän, mulkaisin kysyjää, suljin silmän ja jatkoin.
Kannattaa kulkea omia polkujaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kulkea omia polkujaan.
Juu, mutta. Seuraavalla viikolla minut tultiin nostamaan siitä kaksissa miehin pois.
- Anonyymi
Voivatko naiset olla siellä vaikka paljain jaloin?
- Anonyymi
Moni on käynyt ”salilla” vuosia, mutta ei ne lihakset kehity ellei niitä kuriteta kunnolla ja monia vuosia käyneet näyttävät siksi samalta kuin eivät olisi käyneet siellä laisinkaan.
Itse olen luonnostaan lihaksikas vaikka en salilla käy, tosin teen harrastuksekseni metsätöitä, rakennustöitä ja muuta hyötyliikuntaa.- Anonyymi
Syöminen on se vaikein juttu. Itse en saa tarpeeksi lihasmassa, joten protskua vedettävä reilusti, vaikka se jotain sivuoireita aiheuttaakin.
- Anonyymi
Jaa, itse teen paljon toistoja vähän kevyemmillä painoilla ja lihakset kasvavat ihan normisti, tarve itsensä rääkkäämiseen kumottiin tässä, huoh!
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, itse teen paljon toistoja vähän kevyemmillä painoilla ja lihakset kasvavat ihan normisti, tarve itsensä rääkkäämiseen kumottiin tässä, huoh!
On erilaisia tapoja treenata.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
On erilaisia tapoja treenata.
Toudellakin! Kysy vain mitä!
- Anonyymi
Kuntosalilla käy hyvännäköisiä ihmisiä.
- Sheena - Anonyymi
Ehkä ne naisetkin ajattelevat samoin sinusta?
- Anonyymi
Siellä käydän treenaamassa, eikä kyttäämässä toisiaan
- Anonyymi
Noin varmaan, mutta ethän silti tuijota. Mikään ei ole kiusallisempaa kuin yrittää treenata, jos huomaa jonkun tuijottavan.
Kerran tein salilla selkälihaksia siinä laitteessa, jossa jalat lukitaan ja ylävartaloa nostetaan ylösalas. Peppu työntyy siinä väkisinkin hieman ulospäin. Taakseni tuli mies tekemään rintalihaksia samaan tahtiin kuin minä ja tehosti liikkeitään puhisemalla joka kerta "uuhhhhh". Lopetin välissä kokeillakseni kuvittelinko vain omiani, mutta kun jatkoin niin eiköhän tyyppi jatka taas saman tahtiin.. Vaihdoin laitetta 🙄- Anonyymi
Miten todennäköistä on, että heillä on kynsilakkaa varpaankynsissä? Oliko sulla silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten todennäköistä on, että heillä on kynsilakkaa varpaankynsissä? Oliko sulla silloin?
En osaa sanoa kumpaankaan kysymykseesi juuta tai jaata. Ehkä oli, ehkä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa kumpaankaan kysymykseesi juuta tai jaata. Ehkä oli, ehkä ei.
En ihmettele, vaikka jollain olisi, onhan se naisilla muotia.
- Anonyymi
Runkkasin äsken ajatellen naista liikuntavaatteissa.
- Anonyymi
Teekkönä ite siel mitään muuta kun tuijotat niiden naisten perseitä
- Anonyymi
Treenasin ja kaveri oli mukana. Kyllä ne naisten perseet ja tissit oli hyvät ja seksikkäät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042