Kuntosalilla

Anonyymi-ap

Siellä käy hyvännäköisiä naisia. Ovat kyllä seksikkäitä liikuntavaatteet yllä.

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luin, että liinavaatteet :””D

    • Anonyymi

      Haluaiisin olla kuntosalin jumppapallo tai voimistelupatja, jonka päällä hyvän näköinen seksikäs liikuntavaatteissa oleva nainen voimistelee.

    • Onhan ne, mutta eivät ole siellä kenenkään tuijoteltavana.

      • Anonyymi

        Aika monet käy juuri itseään esittelemässä, myös miehissä. Nykytrendi on esiintyä enemmän, kun tehdä hommiansa.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet käy juuri itseään esittelemässä, myös miehissä. Nykytrendi on esiintyä enemmän, kun tehdä hommiansa.

        Jasu

        Jaa, no ei ainakaa sillä salilla jossa itse käyn. Siellä kaikki keskittyy treniinsä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa, no ei ainakaa sillä salilla jossa itse käyn. Siellä kaikki keskittyy treniinsä.

        Hyvä niin. Mä olen käynyt nähtävästi liian keskeisellä paikalla, kun ihmiset kuvaili itseään kännyllä ja käveli näytillä. Näki se eleistä, että vähän neheenä esitetään täs tää kroppa nyt on. Minua huvitti, mutta ehkei ole sali missä itse viihtyisin pidempään.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Mä olen käynyt nähtävästi liian keskeisellä paikalla, kun ihmiset kuvaili itseään kännyllä ja käveli näytillä. Näki se eleistä, että vähän neheenä esitetään täs tää kroppa nyt on. Minua huvitti, mutta ehkei ole sali missä itse viihtyisin pidempään.

        Jasu

        Joo, itse asun vähä syrjemmässä. Luultavasti tuolla kaupungilla on sitten niitä trendi saleja jossa vaan sometetaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet käy juuri itseään esittelemässä, myös miehissä. Nykytrendi on esiintyä enemmän, kun tehdä hommiansa.

        Jasu

        Että yököttää. Sellainen edustaja kummassakin sukupuolessa on luotaantyöntävä. En voisi ikinä kiinnostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että yököttää. Sellainen edustaja kummassakin sukupuolessa on luotaantyöntävä. En voisi ikinä kiinnostua.

        Heh, no en kanssa. Minusta se oli huvittavaa, hiukan ehkä leikiksi löinkin. Imitoin muutamaa hartian leventäjää. :D

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Mä olen käynyt nähtävästi liian keskeisellä paikalla, kun ihmiset kuvaili itseään kännyllä ja käveli näytillä. Näki se eleistä, että vähän neheenä esitetään täs tää kroppa nyt on. Minua huvitti, mutta ehkei ole sali missä itse viihtyisin pidempään.

        Jasu

        Eikö ne kovimmat kuntoilijat kuvaile itseään peilin kautta kotonaan ja sitten otokset nettiin muiden arvosteltaviksi. Outoa on…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne kovimmat kuntoilijat kuvaile itseään peilin kautta kotonaan ja sitten otokset nettiin muiden arvosteltaviksi. Outoa on…

        Kyllä siihen "syyllistyy" varmasti jokainen joka bodaa. Itsekin, koska onhan sitä ihailtava mitä on saanut aikaiseksi ja muillekin. Jokainen tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne kovimmat kuntoilijat kuvaile itseään peilin kautta kotonaan ja sitten otokset nettiin muiden arvosteltaviksi. Outoa on…

        Voi olla. Ihmisten itseihailun määrä on karannut käsistä. Jopa kummitusjunassa viime kesänä joku tyttö keikisteli kameralle.

        Tai ruokalautasen vierellä.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Ihmisten itseihailun määrä on karannut käsistä. Jopa kummitusjunassa viime kesänä joku tyttö keikisteli kameralle.

        Tai ruokalautasen vierellä.

        Jasu

        Onhan ihmisiä kuollutkin sen takia, että on pitänyt koittaa ottaa upea selfie jossain, mistä on sitten tiputtu alas yms.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onhan ihmisiä kuollutkin sen takia, että on pitänyt koittaa ottaa upea selfie jossain, mistä on sitten tiputtu alas yms.

        Totta. Monia onkin kuollut, ulkomailla etenkin. Ymmärrän lomakuvat, niitä on kiva ottaa muistoksi ja muutama selfiekin on kiva, mutta jos kamera on liimattuna käteen, niin se on jo outoa.

        Itsekin olen muokannut paljon vanhoja kuvia pääosin, mutta myös jokusen uudenkin. Että olen minäkin kuvia ehtinyt ottaa, mutta funktio on eri kuin itseihailu. Mä tykkään muovata ja muokata, modifioida, leikkiä kuvilla kuin taiteena.

        Ja onhan sekin toisista tyhmää. Mikäpä ei olisi. Mutta vähän on egoiluksi maailmanmeno mennyt liikaa minusta.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Monia onkin kuollut, ulkomailla etenkin. Ymmärrän lomakuvat, niitä on kiva ottaa muistoksi ja muutama selfiekin on kiva, mutta jos kamera on liimattuna käteen, niin se on jo outoa.

        Itsekin olen muokannut paljon vanhoja kuvia pääosin, mutta myös jokusen uudenkin. Että olen minäkin kuvia ehtinyt ottaa, mutta funktio on eri kuin itseihailu. Mä tykkään muovata ja muokata, modifioida, leikkiä kuvilla kuin taiteena.

        Ja onhan sekin toisista tyhmää. Mikäpä ei olisi. Mutta vähän on egoiluksi maailmanmeno mennyt liikaa minusta.

        Jasu

        Koska se on helpompaa kuin ennen muinoin. Minäkin harrastan kuvaamista ja kuvien muokkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Mä olen käynyt nähtävästi liian keskeisellä paikalla, kun ihmiset kuvaili itseään kännyllä ja käveli näytillä. Näki se eleistä, että vähän neheenä esitetään täs tää kroppa nyt on. Minua huvitti, mutta ehkei ole sali missä itse viihtyisin pidempään.

        Jasu

        Minusta on kiva, jos ihmisillä on hyvä fiilis ja katselen mielelläni kauniita nuoria ihmisiä. Kuvien ottaminen on nykypäivää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Koska se on helpompaa kuin ennen muinoin. Minäkin harrastan kuvaamista ja kuvien muokkaamista.

        Sepäs se ja kuka vaan voi olla nykyään instagram tähti.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kiva, jos ihmisillä on hyvä fiilis ja katselen mielelläni kauniita nuoria ihmisiä. Kuvien ottaminen on nykypäivää.

        On nykypäivää, mutta tilannetaju taas siinäkin.

        Jasu


    • Anonyymi

      Vielä paremman näköisiä suihkuhuoneessa.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ällöttävää👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttävää👎

        Heterosta naisesta varmaan onkin ällöttävää. Mun silmät taas ei pidä kaunista naisvartaloa yhtään ällöttävänä, päinvastoin silmät nauliintuu kiinni. Öitä.

        Jasu


    • Anonyymi

      Jaa, kun menen kuntosalille menen kuntoilemaan enkä tuijottelemaan, suosittelen muille samaa, huoh!

    • Anonyymi

      Syväkyykkyä suorittaessaan eivät edes piereskele niin paljoa kuin hyvännäköiset miehet. Miksi näin, onko palstalla vankaa dataa ?

      • Siihen vaikuttaa ruokavalio, ja suolistofloora. Taikka sitten miehet eivät ole käyneet hetkeen paskalla. Kai se suurimäärä proteiinin tankkaamista saa myös kaasuttelua aikaiseksi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siihen vaikuttaa ruokavalio, ja suolistofloora. Taikka sitten miehet eivät ole käyneet hetkeen paskalla. Kai se suurimäärä proteiinin tankkaamista saa myös kaasuttelua aikaiseksi.

        Taikka sitten niin että miehet juovat sitä viinajuomaa ja siksi etanoli haisee kummassakin päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taikka sitten niin että miehet juovat sitä viinajuomaa ja siksi etanoli haisee kummassakin päässä.

        Itse ainakin nautin salilla vain raikasta vettä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Itse ainakin nautin salilla vain raikasta vettä.

        Itsellä istuva työ. Mieti mitä tapahtuu, kun lähdet töitten jälkeen salille 8h istumisen jälkeen. Ja mahdollisesti tuo protskun tankkailu edesauttaa vaivoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä istuva työ. Mieti mitä tapahtuu, kun lähdet töitten jälkeen salille 8h istumisen jälkeen. Ja mahdollisesti tuo protskun tankkailu edesauttaa vaivoja.

        Kai pidät istumisessa taukoja? Kävelyä ja sen sellaista aina välillä?


      • Anonyymi

        Perärööri falskaa niin se pukukoppi ja suihkujuttu on se pääasia ja perärööriä on höylätty niin falskaa eli saleilla käy bubbelipoekii ja lesbotiino tyttöi


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kai pidät istumisessa taukoja? Kävelyä ja sen sellaista aina välillä?

        Kyllä, auttaa ehkä hieman. Ja protskua on loppupeleissä syötävä jos meinaa lihasmassaa saada vaikka se nyt oireita vähän aiheuttaakin. Väliäkö tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perärööri falskaa niin se pukukoppi ja suihkujuttu on se pääasia ja perärööriä on höylätty niin falskaa eli saleilla käy bubbelipoekii ja lesbotiino tyttöi

        Jaah enpä usko tälläisiin. Jos falskais, tuskin voi tulla edes kuntosalille kipujen yms. takia. Vähän järkeä päähän kaveri?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, auttaa ehkä hieman. Ja protskua on loppupeleissä syötävä jos meinaa lihasmassaa saada vaikka se nyt oireita vähän aiheuttaakin. Väliäkö tuolla.

        Kyllä sen tiedän hyvinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä istuva työ. Mieti mitä tapahtuu, kun lähdet töitten jälkeen salille 8h istumisen jälkeen. Ja mahdollisesti tuo protskun tankkailu edesauttaa vaivoja.

        Moni haluaa kevyen työn, että jaksaa töiden jälkeen mennä kuntosalille. Vaihda ruumiilliseen työhön, niin ei tarvitse mennä töiden jälkeen kuntosalille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni haluaa kevyen työn, että jaksaa töiden jälkeen mennä kuntosalille. Vaihda ruumiilliseen työhön, niin ei tarvitse mennä töiden jälkeen kuntosalille.

        Yksi mitä voisi kokeilla näin alkuun on seisova pöytä. Kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni haluaa kevyen työn, että jaksaa töiden jälkeen mennä kuntosalille. Vaihda ruumiilliseen työhön, niin ei tarvitse mennä töiden jälkeen kuntosalille.

        Kyllä sinne mennään ihan pukukoppi ja suihkun takia korkeastikoulutetut käy niissä pukukopissa tapahtuu jänniä asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taikka sitten niin että miehet juovat sitä viinajuomaa ja siksi etanoli haisee kummassakin päässä.

        Bodaajat juo viinaa hyvin harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni haluaa kevyen työn, että jaksaa töiden jälkeen mennä kuntosalille. Vaihda ruumiilliseen työhön, niin ei tarvitse mennä töiden jälkeen kuntosalille.

        0lipa tyhmä kommentti tyhjäpäältä.
        Yritä nössö pärjätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bodaajat juo viinaa hyvin harvoin.

        Tony Halme oli viinamies ja siksi hänellä oli paljon naisia.


    • Anonyymi

      Salilla missä kävin niin ei oikein käynyt nättejä naisia mutta yksi kävi ja sen naisen kanssa meillä oli jotain silmäpeliä yli vuoden. Sitten nainen teki aloitteen ja pyysi kahville. Käytiin aina aamuisin 07.00 aikaan tultiin salille samaan aikaan ja se alkoi ollee aika hauskaakin ja nainen moikkasi minua aina. Sitten kun päästiin treffeille vihdoin ja viimein niin nainen sanoi että voisimme olla aviopari koska meillä on aina sama aikataulu kun käymme salilla. Seurustelimme 3 vuotta mutta erosimme koska en saanut töitä enkä voinut panostaa suhteeseen.

      • Anonyymi

        Miksi et saanut röitä? Eikö silloin juuri olisi ollut aikaa panostaa?


    • Anonyymi

      Minä käyn salilla, mutta roikun vaan suorin käsin tangossa. Silmät kiinni eikä siinä heiluta.

      • Anonyymi

        Kerran joku tuli seisomaan siihen viereen ja kysyi mitä teen. Avasin vain toisen silmän, mulkaisin kysyjää, suljin silmän ja jatkoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran joku tuli seisomaan siihen viereen ja kysyi mitä teen. Avasin vain toisen silmän, mulkaisin kysyjää, suljin silmän ja jatkoin.

        Kannattaa kulkea omia polkujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kulkea omia polkujaan.

        Juu, mutta. Seuraavalla viikolla minut tultiin nostamaan siitä kaksissa miehin pois.


    • Anonyymi

      Voivatko naiset olla siellä vaikka paljain jaloin?

    • Anonyymi

      Moni on käynyt ”salilla” vuosia, mutta ei ne lihakset kehity ellei niitä kuriteta kunnolla ja monia vuosia käyneet näyttävät siksi samalta kuin eivät olisi käyneet siellä laisinkaan.

      Itse olen luonnostaan lihaksikas vaikka en salilla käy, tosin teen harrastuksekseni metsätöitä, rakennustöitä ja muuta hyötyliikuntaa.

      • Anonyymi

        Syöminen on se vaikein juttu. Itse en saa tarpeeksi lihasmassa, joten protskua vedettävä reilusti, vaikka se jotain sivuoireita aiheuttaakin.


      • Anonyymi

        Jaa, itse teen paljon toistoja vähän kevyemmillä painoilla ja lihakset kasvavat ihan normisti, tarve itsensä rääkkäämiseen kumottiin tässä, huoh!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, itse teen paljon toistoja vähän kevyemmillä painoilla ja lihakset kasvavat ihan normisti, tarve itsensä rääkkäämiseen kumottiin tässä, huoh!

        On erilaisia tapoja treenata.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On erilaisia tapoja treenata.

        Toudellakin! Kysy vain mitä!


    • Anonyymi

      Kuntosalilla käy hyvännäköisiä ihmisiä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ehkä ne naisetkin ajattelevat samoin sinusta?

    • Anonyymi

      Siellä käydän treenaamassa, eikä kyttäämässä toisiaan

    • Anonyymi

      Noin varmaan, mutta ethän silti tuijota. Mikään ei ole kiusallisempaa kuin yrittää treenata, jos huomaa jonkun tuijottavan.

      Kerran tein salilla selkälihaksia siinä laitteessa, jossa jalat lukitaan ja ylävartaloa nostetaan ylösalas. Peppu työntyy siinä väkisinkin hieman ulospäin. Taakseni tuli mies tekemään rintalihaksia samaan tahtiin kuin minä ja tehosti liikkeitään puhisemalla joka kerta "uuhhhhh". Lopetin välissä kokeillakseni kuvittelinko vain omiani, mutta kun jatkoin niin eiköhän tyyppi jatka taas saman tahtiin.. Vaihdoin laitetta 🙄

      • Anonyymi

        Miten todennäköistä on, että heillä on kynsilakkaa varpaankynsissä? Oliko sulla silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten todennäköistä on, että heillä on kynsilakkaa varpaankynsissä? Oliko sulla silloin?

        En osaa sanoa kumpaankaan kysymykseesi juuta tai jaata. Ehkä oli, ehkä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa kumpaankaan kysymykseesi juuta tai jaata. Ehkä oli, ehkä ei.

        En ihmettele, vaikka jollain olisi, onhan se naisilla muotia.


    • Anonyymi

      Runkkasin äsken ajatellen naista liikuntavaatteissa.

    • Anonyymi

      Teekkönä ite siel mitään muuta kun tuijotat niiden naisten perseitä

      • Anonyymi

        Treenasin ja kaveri oli mukana. Kyllä ne naisten perseet ja tissit oli hyvät ja seksikkäät.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe