Nuorena ei kilteillä pojilla ollut

Anonyymi-ap

Tyttöseuraa koskaan koska tytöt oli jännäpoikien kanssa. Ne pojat jotka poltti tupakkia ja joi viinaa saivat tytöiltä kaiken huomion ja kiltit pojat ei saanut tyttöihin tutustua.

63

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se menee, koska ihminenkin on apina ja apinalla on apinan vietit.

• Anonyymi

En ole nähnyt toisen lajin apinan polttavan tupakkaa ja juovan.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17643633W

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyl meidän luokalla ainakin yksi poika sai naisseuraa, vaikkei ollutkaa kefon komein kukkanen ja arkakin oli, hissukka. Mutta hänpä äkkäsi pukeutua pyöräilyshortseihin ja hänellä sattui olemaan varustelua siellä nivusissa, minkä tytöt huomasi ja vientiäkin niin, että parikymppisenä oli jo ukkomies ja isä kahdelle. :)

Jasu

• Anonyymi

Joo, ei ole kilteillä tytöilläkään nuorina seuraa. Kiltit pojatkin kuolaavat vain niiden jännäjennojen perään.

• Anonyymi

Tääkin on tosi kun vesi, allekirjoitan ja sinetöin.

Jasu

• Anonyymi

Ei mun nuoruudessa. Jännä tyttöjen kans saatettiin tehdä "jänniä juttuja" mutta ei huolittu tyttöystäviksi eikä viety vanhemmille näytille. Se olisi ollut häpeällistä. Jännä poika oli ainoa jotka huoli jännä tytön ja se olikin sitten sellaista surkeeta elämää. Viinanhuuruista ja rikollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun nuoruudessa. Jännä tyttöjen kans saatettiin tehdä "jänniä juttuja" mutta ei huolittu tyttöystäviksi eikä viety vanhemmille näytille. Se olisi ollut häpeällistä. Jännä poika oli ainoa jotka huoli jännä tytön ja se olikin sitten sellaista surkeeta elämää. Viinanhuuruista ja rikollista.

Lisäys, satun tietämään että näin on ollut koska olin itse tuo jännä tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksittäisiä poikkeustapauksia on aina. Poikkeus vahvistaa säännön, niinhän sitä sanotaan. Vaan valtaosan kohdalla tilanne oli kertomani kaltainen. Kiltillä pojallahan ei ollut mitään mahdollisuuksia thdä mitään jännää sen jännätytön kanssa, joten he vain haikailivat näiden perään. Sellaiset, jotka jostain syystä pääsisivät sen jännätytön seuraan, voivat tietysti olla ollut poikkeus ja kokemuksen jälkeen mielenkiinto ehkä suuntautui muualle (tosin ei juuri koskaan kiltteihin tyttöihin, vaan niihin hitusen vähemmän jänniin jännätyttöihin). Vaan tuollaiset kiltit pojat ovat harvinaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksittäisiä poikkeustapauksia on aina. Poikkeus vahvistaa säännön, niinhän sitä sanotaan. Vaan valtaosan kohdalla tilanne oli kertomani kaltainen. Kiltillä pojallahan ei ollut mitään mahdollisuuksia thdä mitään jännää sen jännätytön kanssa, joten he vain haikailivat näiden perään. Sellaiset, jotka jostain syystä pääsisivät sen jännätytön seuraan, voivat tietysti olla ollut poikkeus ja kokemuksen jälkeen mielenkiinto ehkä suuntautui muualle (tosin ei juuri koskaan kiltteihin tyttöihin, vaan niihin hitusen vähemmän jänniin jännätyttöihin). Vaan tuollaiset kiltit pojat ovat harvinaisia.

Vaan niin se on vielä aikuistenkin maailmassa, jollet ole näkyvä, erottuva ja jotenkin räiskyvä niin yksin saat jäädä möllöttelemään.

Tai saa tilaisuutta sitten päästä tutustumaan pienessä porukassa tai jopa kahden jossain tilanteessa, missä joutuu kohtaamaan ja keskittymään sinuun. Silloin on oiva tilaisuus herättää positiivinen huomio itseensä, vaikka isoissa laumoissa on aina seinäruusu ja nobody.

Täytyy jotenkin hankkiutua hetkeen, jossa on mahkut saada huomio itseen ja tehdä positiivinen vaikutus.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan niin se on vielä aikuistenkin maailmassa, jollet ole näkyvä, erottuva ja jotenkin räiskyvä niin yksin saat jäädä möllöttelemään.

Tai saa tilaisuutta sitten päästä tutustumaan pienessä porukassa tai jopa kahden jossain tilanteessa, missä joutuu kohtaamaan ja keskittymään sinuun. Silloin on oiva tilaisuus herättää positiivinen huomio itseensä, vaikka isoissa laumoissa on aina seinäruusu ja nobody.

Täytyy jotenkin hankkiutua hetkeen, jossa on mahkut saada huomio itseen ja tehdä positiivinen vaikutus.

Jasu

Itsekkään en olis ikinä menestynyt kilpailutilanteessa, missä pitäisi hurmata joku kilpailijoitten kesken. Aina joku muu on se parempi, joka valitaan.

Mutta sitten kun rohkaustuin itse kysymään kahville tai treffeille ihmisen joka kiinnosti, niin sain tilaisuuteni siinä sitten ilman kilpailua tuoda itseni esiin ja potentiaalini kumppaniksi jutellen ja keskustellen.

Sitten joku näkikin minussa potentiaalia kumppaniksi voidessaan keskittyä minuun kilpailijoitten häiritsemättä.

Ulkonäöllä mun olis ollut ja on turha kilpailla. Ainoo millä oon ikinä voinut "kilpailla" on mun luonne ja persoona. Kuten oon sanonut, ei mua huolita jos on vetävämpiä vierellä, mutta kun mut on huolittu kumppaniksi ja eletty mun kanssa, niin sitten mua ei olis millään päästetty enää poiskaan suhteesta.

Eli uskoakseni potentiaalini painottuu täysin siihen millainen persoona kumppanina olen, ei mihkään pintaan ja pintapuoliseen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkään en olis ikinä menestynyt kilpailutilanteessa, missä pitäisi hurmata joku kilpailijoitten kesken. Aina joku muu on se parempi, joka valitaan.

Mutta sitten kun rohkaustuin itse kysymään kahville tai treffeille ihmisen joka kiinnosti, niin sain tilaisuuteni siinä sitten ilman kilpailua tuoda itseni esiin ja potentiaalini kumppaniksi jutellen ja keskustellen.

Sitten joku näkikin minussa potentiaalia kumppaniksi voidessaan keskittyä minuun kilpailijoitten häiritsemättä.

Ulkonäöllä mun olis ollut ja on turha kilpailla. Ainoo millä oon ikinä voinut "kilpailla" on mun luonne ja persoona. Kuten oon sanonut, ei mua huolita jos on vetävämpiä vierellä, mutta kun mut on huolittu kumppaniksi ja eletty mun kanssa, niin sitten mua ei olis millään päästetty enää poiskaan suhteesta.

Eli uskoakseni potentiaalini painottuu täysin siihen millainen persoona kumppanina olen, ei mihkään pintaan ja pintapuoliseen.

Jasu

Jotenka rohkeesti vaan ujotkin tytöt kysymään treffeille niitä jotka kiinnostaa.

Jollei voi kilpailla ulkoisilla seikoilla, rahalla, riettaudella, niin aina voi osoittaa olevansa pitkässä juoksussa parempi vaalinta kumppaniksi, kun se joukko silmää tekeviä. Toki vaatii, että vastapuolikin älyää sen missä se potentiaali piilee ja osaa arvostaa sitä.

Pintaliitäjiin ei aikaa kantsi tuhrata ujojen ja ei niin hurnaavien ihmisten. Ne valkkaa kaltaisiaan, aina. :)

Eikä niitten kanssa tule onnelliseksikaan, jollei ite ole samanlainen läyhääjä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Osin on, osin ei. Eivät kaikki pidä näkyvyydestä ja räiskyvyydestä, mutta kyllä se tietysti suurien massojen kyseessä ollessa noin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Itselläni taas ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa "kilpailla ulkonäöllä", se on aina riittänyt. Mun ongelmani on se, että en ole lainkaan kiinnostunut sellaisista yksilöistä, joista voisi kilpailla ulkonäöllä. Kaverit ovat aina vitsailleet, että ottavat mut mukaan ihan vaan "miemagneetiksi", koska en ole koskaan itse kiinnostunut niistä juttusilleni pyrkivistä yksilöistä ja jäävät sitten muille tarjolle. Sellaisten kanssa, jotka ovat minua itseäni kiinnostaneet, olen aina "joutunut" itse lähestymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni taas ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa "kilpailla ulkonäöllä", se on aina riittänyt. Mun ongelmani on se, että en ole lainkaan kiinnostunut sellaisista yksilöistä, joista voisi kilpailla ulkonäöllä. Kaverit ovat aina vitsailleet, että ottavat mut mukaan ihan vaan "miemagneetiksi", koska en ole koskaan itse kiinnostunut niistä juttusilleni pyrkivistä yksilöistä ja jäävät sitten muille tarjolle. Sellaisten kanssa, jotka ovat minua itseäni kiinnostaneet, olen aina "joutunut" itse lähestymään.

No mulla taas ne kauniit yksilöt, kaverit poimi kuin marjoja koriinsa niitä miehiä. Tuosta vaan ja miesmagneetin läsnäolo vaan korosti miten tavikselta me muut näytettiin. Eli ei toiminut.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla taas ne kauniit yksilöt, kaverit poimi kuin marjoja koriinsa niitä miehiä. Tuosta vaan ja miesmagneetin läsnäolo vaan korosti miten tavikselta me muut näytettiin. Eli ei toiminut.

Jasu

Vaan rehellisesti, olen ollut niin harvoin kiinnostunut kenestäkään, ettei ehtinyt harmittamaan ne miesmagneetin poiminnat, vasta sitten jos poimisi jonkun joka mua olis kiinnostanut. Niin ei käynyt.

Kun erilainen maku. Mutta silti sen huomas mikä merkkaa, jos on päällisin puolin valinnanvaraa. Ne näteimmät huomataan tai räväköimmät ja eroottisemmin esiintyvät.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan rehellisesti, olen ollut niin harvoin kiinnostunut kenestäkään, ettei ehtinyt harmittamaan ne miesmagneetin poiminnat, vasta sitten jos poimisi jonkun joka mua olis kiinnostanut. Niin ei käynyt.

Kun erilainen maku. Mutta silti sen huomas mikä merkkaa, jos on päällisin puolin valinnanvaraa. Ne näteimmät huomataan tai räväköimmät ja eroottisemmin esiintyvät.

Jasu

Sitä en tiedä miten naismarkkinoilla menestyisi. Käviskö samoin, että komeimmat naiset olis ne naismagneetit ja ite jäis imee peukkuu. :'D

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osin on, osin ei. Eivät kaikki pidä näkyvyydestä ja räiskyvyydestä, mutta kyllä se tietysti suurien massojen kyseessä ollessa noin menee.

Ei kaikki tietenkään, en minäkään. Mutta laumoissa missä on valinnanvaraa pruukaa ne näkyvimmät olla ne mitkä viedään käsistä. :)

Ja me tavikset, hiljaisemmat päästään oikeuksiimme vasta, kun joku viittii keskittyä meihinkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Niin no sun kaverisi ilmeisesti sitten ovat itse niistä miehistä kiinnostuneita. Mä taas en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Et sitten tajunnut tekstiäni. Minua eivät ne miehet kiinnosta. Ei tulisi mieleenkään "poimia" yhtään heistä. Vaan ei se mitään haittaa, että jäävät sitten siihen pöytään jonkun toisen kanssa juttelemaan ja niin se aina menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten tajunnut tekstiäni. Minua eivät ne miehet kiinnosta. Ei tulisi mieleenkään "poimia" yhtään heistä. Vaan ei se mitään haittaa, että jäävät sitten siihen pöytään jonkun toisen kanssa juttelemaan ja niin se aina menee.

Mä olen myös hyvä katoamaan näkyviltä strategisesti. Poistun vessaan, menen hakemaan juotavaa tai what ever ja herrat saavat jäädä juttelemaan kavereilleni. Tulen takaisin sitten kun ovat jo niin keskittyneitä niihin juttuihin, että saan jatkaa rauhassa iltaani lopun kaveriporukasta kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajusin. Miksen olis tajunnut. Pitikö sitä kommentoida jotenkin erikseen, ettei sua kiinnostanut?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no sun kaverisi ilmeisesti sitten ovat itse niistä miehistä kiinnostuneita. Mä taas en ole.

Juu ymmärsit oikein.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen myös hyvä katoamaan näkyviltä strategisesti. Poistun vessaan, menen hakemaan juotavaa tai what ever ja herrat saavat jäädä juttelemaan kavereilleni. Tulen takaisin sitten kun ovat jo niin keskittyneitä niihin juttuihin, että saan jatkaa rauhassa iltaani lopun kaveriporukasta kanssa.

No raittiina on tullu käytyä baareissa lähinnä työn ja kuskin rooleissa. Ja varattuna.

Hyvä jos katoamistemput luonnistuu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ymmärsit oikein.

Jasu

Juu, eli kyse on siis ihan totaalisen eri asiasta kuin mistä yllä kirjoitin.

"Itselläni taas ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa "kilpailla ulkonäöllä", se on aina riittänyt. Mun ongelmani on se, että en ole lainkaan kiinnostunut sellaisista yksilöistä, joista voisi kilpailla ulkonäöllä. Kaverit ovat aina vitsailleet, että ottavat mut mukaan ihan vaan "miemagneetiksi", koska en ole koskaan itse kiinnostunut niistä juttusilleni pyrkivistä yksilöistä ja jäävät sitten muille tarjolle. Sellaisten kanssa, jotka ovat minua itseäni kiinnostaneet, olen aina "joutunut" itse lähestymään."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, eli kyse on siis ihan totaalisen eri asiasta kuin mistä yllä kirjoitin.

"Itselläni taas ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa "kilpailla ulkonäöllä", se on aina riittänyt. Mun ongelmani on se, että en ole lainkaan kiinnostunut sellaisista yksilöistä, joista voisi kilpailla ulkonäöllä. Kaverit ovat aina vitsailleet, että ottavat mut mukaan ihan vaan "miemagneetiksi", koska en ole koskaan itse kiinnostunut niistä juttusilleni pyrkivistä yksilöistä ja jäävät sitten muille tarjolle. Sellaisten kanssa, jotka ovat minua itseäni kiinnostaneet, olen aina "joutunut" itse lähestymään."

Niin kyllä mä sen ymmärsin enkä samankaltaiseen viitannutkaan vaan jatkoin sillä kuviolla mikä meillä aikoinaan vallitsi miesmagneettien kanssa. He otti kaiken minkä sai. Sinä et. Ymmärsin oikein hyvin, vaikken sitä erikseen maininnutkaan. Tai kommentoinut sitä miten sinä toimit. :)

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä mä sen ymmärsin enkä samankaltaiseen viitannutkaan vaan jatkoin sillä kuviolla mikä meillä aikoinaan vallitsi miesmagneettien kanssa. He otti kaiken minkä sai. Sinä et. Ymmärsin oikein hyvin, vaikken sitä erikseen maininnutkaan. Tai kommentoinut sitä miten sinä toimit. :)

Jasu

Jotenkin oletin, että tietäsit mun olevan sen verran fiksu, ettei mun tartte erikseen selittää ymmärtäväni tekstisi sisältöä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin oletin, että tietäsit mun olevan sen verran fiksu, ettei mun tartte erikseen selittää ymmärtäväni tekstisi sisältöä.

Jasu

No yleisesti ottaen keskustelu toimii paremmin, kun ei vastauksessaan selitä kokonaan täysin sen vierestä mitä toinen on sanonut, ainakaan ilmaisemattan että "juu tajuan selittäväni sun juttusi vierestä". Tämä on ihan tälläinen toimivan keskustelun perusjuttu, että ottaa huomioon sen mitä toinen on sanonut, eikä vaan posota sitä omaa juttuaan täysin riippumatta mitä toinen on sanonut.

• Anonyymi

Nuorena juotiin viinaa porukoissa ja silloin tyttöihin pääsi tutustumaan. Jos ei juonut viinaa niin kiltit pojat jätettiin porukan ulkopuolelle.

T: viinamies

• Anonyymi

Tyttöjen päiväunissa ne haluaa seurustella jännäpoikien kanssa. Kiltit pojat ei oikein tyttöjä kiihota.

• Anonyymi

Ei kyllä oikeassa maailmassa mene noin. 😊 Ei se ole noin yksioikoista. Kaikenlaisia suhteita on ja kaiken näköisiä ja kaikille on joku.

• Anonyymi

Avaus on melko lailla kohdillaan kunhan jännäpojat muutetaan alfapojiksi ja kilttipojat nyhveröpojiksi.

• Anonyymi

Jos ei juonut viinaa nuorena niin ei tavannut naisia eikä löytänyt kumppania.

T: viinamies

• Anonyymi

Nuorena tytöt antautuivat pojille jotka eivät olleet nyhveröitä, pojille joilla oli uskallusta sanoa/tehdä, eli alfapojille. Ihan mikä tahansa määräys/sääntö tai kielletty/paheksuttu juttu tarjosi leikkikentän. Alkoholi, tupakka sun muu pöllyttely olivat tavallisia leikkikenttiä, mutta puksuttelu oli leikkikenttä ihan itsessään. Tytöt antautuvat samasta syytä alfamiehille, aina vaihdevuosiensa alkuvaiheeseen asti jolloin heistä tulee voimaantuneita mummeleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorena tytöt antautuivat pojille jotka eivät olleet nyhveröitä, pojille joilla oli uskallusta sanoa/tehdä, eli alfapojille. Ihan mikä tahansa määräys/sääntö tai kielletty/paheksuttu juttu tarjosi leikkikentän. Alkoholi, tupakka sun muu pöllyttely olivat tavallisia leikkikenttiä, mutta puksuttelu oli leikkikenttä ihan itsessään. Tytöt antautuvat samasta syytä alfamiehille, aina vaihdevuosiensa alkuvaiheeseen asti jolloin heistä tulee voimaantuneita mummeleita.

Tämä on varmaan jonkun 20vuotiaan kirjoitus. Elämän tietous on sitä tasoa. Ei ole olemassa mitään alfa miehiä. On olemassa älykkäitä ja vähemmän älykkäitä yksilöitä kehittyneitä ja vähemmän kehittyneitä yksilöitä. Eri näköjä ja makuja. Ei ole olemassa yhdenlaista miestä jota naiset haluaa vaikka varmaa teini ikänä tuntuu siltä. Vähemmän kehittyneet pelaa yleensä nuorena päihteiden ym kanssa. Tunneälyä ei voi olla olemassa jos töksäyttelee mitä sattuu oman mielensä mukaan ilman käytöstapoja. Eli töksäyttelevä alkoholin käyttäjä joka tupakoi ei ole millään tasolla alfa uros jos sellaisia olisi vaan alinta sakkaa jota on myös nämä naiset edustaa. Ne fiksut tyypit ei ole siinä porukassa lainkaan ne on jossain muualla kehittämässä itseään esim urheilemassa ja lukemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on varmaan jonkun 20vuotiaan kirjoitus. Elämän tietous on sitä tasoa. Ei ole olemassa mitään alfa miehiä. On olemassa älykkäitä ja vähemmän älykkäitä yksilöitä kehittyneitä ja vähemmän kehittyneitä yksilöitä. Eri näköjä ja makuja. Ei ole olemassa yhdenlaista miestä jota naiset haluaa vaikka varmaa teini ikänä tuntuu siltä. Vähemmän kehittyneet pelaa yleensä nuorena päihteiden ym kanssa. Tunneälyä ei voi olla olemassa jos töksäyttelee mitä sattuu oman mielensä mukaan ilman käytöstapoja. Eli töksäyttelevä alkoholin käyttäjä joka tupakoi ei ole millään tasolla alfa uros jos sellaisia olisi vaan alinta sakkaa jota on myös nämä naiset edustaa. Ne fiksut tyypit ei ole siinä porukassa lainkaan ne on jossain muualla kehittämässä itseään esim urheilemassa ja lukemassa.

Osalla tämä töksäyttely ja käytöstavattomuus jatkuu aikuiseksi asti vielä keski ikäisenä ja vanhuksenakin. Jotenkin sitä ihannoidaan ja nähdään jonain persoona kysymyksenä. Itse näen sen sosiaalisten taitojen puutteena. Asioista voi sanoa monella tavalla ja jotkut asiat on sellaisia että älykäs ihminen pystyy blokkaamaan ne asiat joille hän ei voi mitään. Niihin on turha kuluttaa energiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osalla tämä töksäyttely ja käytöstavattomuus jatkuu aikuiseksi asti vielä keski ikäisenä ja vanhuksenakin. Jotenkin sitä ihannoidaan ja nähdään jonain persoona kysymyksenä. Itse näen sen sosiaalisten taitojen puutteena. Asioista voi sanoa monella tavalla ja jotkut asiat on sellaisia että älykäs ihminen pystyy blokkaamaan ne asiat joille hän ei voi mitään. Niihin on turha kuluttaa energiaa.

Monesti kun näitä väitettyjä "alfoja" olen nähnyt esim työpaikalla. Ovat niiden naisten kimpussa jotka ei muita kiinnosta ja sitten luulevat voittavansa jonkun kilpailun kun kiksauttavat jotain rumaa siivoojaa. Luulevat että muut kilpailivat siitä ja hän voitti alfana kilpailun. Sitten vielä kehuskelevat panoillaan ja kertovat yksityiskohtaisia tietoja.

• Anonyymi

Arseesta ootte koko porukka.

• Anonyymi

Yhdyn mielipiteeseesi

• Anonyymi

Miten niin? Meillä oli lapsuuden kotikaupungissani kaikki paremmin, myös tämä asia.

- Sheena

• Anonyymi

Tietystikin pitää olla kiltti tyttö joka on ensiksikin palkittu balettitanssija ja erittäinhyvä vartaloinen ja menestyvä näyttelijä sekä kiltti tyttö ei ikinä jännä-jenna :D

Sellainen pitää olla :D

• Anonyymi

Jauhat siis täälläkiin kiltit pojat.Teet sitä myös jatkuvasti : vauva aihe vapaa sivulla

• Anonyymi

Ei ollut siis Seean Connereita eli killi-poikia?

• Anonyymi

Kilttipoikanuoruuden eläneenä voin sanoa tämän olevan täysin totta. Jäi kokematta teinirakkaus, nuoruuden nussinnat, paikkojen rikkominen, turpaan antaminen ja ottaminen, koulukiusaajana toimiminen, alkoholi/huumekoikeilut sekä kaikki muu mikä olisi mahdollistanut hyvän seksielämän ja rakkauden.

Mitään ei voi enää tehdä, sillä tässä iässä kokemusta pitäisi jo kuitenkin olla...

Hyvä elämä.. VITTU!!

• Anonyymi

No voi voi. Tässäpä elämän menetys. Jos se sinulle noin tärkeetä oli,niin miksi missasit? Ja jos se kokemus tässä elämässä niin tärkeää on niin mikset koe? Vaan oletko niin ätmiluuseri ettei sinusta muuhun ole kun jännämiehiä palstalla kadehtimaan? Surkeuden huipentuma se💩

• Anonyymi

Tuosta puuttuu erityisesti reilit ja festarit. Paikkojen nimenomainen hajottaminen oli harvinaista rauhan ja rakkauden aikakaudella, pientä jäynää tietenkin usein tehtiin.

Mikä on muuttunut kun nyt olet havahtunut harmittelemaan? Elitkö "kilttinä" omasta päätöksestäsi vai ankaran (puritaanisen, jumalallisen) kurin alla?

• Anonyymi

Tämä haiskahtaa saman kirjoittajan tekstiltä kuin tuolla aiemmassa mutta jos olisi totta sanoisin että et menettänyt mitään korkeintaan sait pari lisävuotta elämääsi.

• Anonyymi

Yhyy. Ei näköjään mee hyvin vieläkään. Ota muna käteen ja imeyökötys.

• Anonyymi

Joksinen teki asian eteen jotain. Sinä et.odottelit vaan että pirsessa viereesi lehahtaisi .no ei se niin mene. Voit syyttää ainoastaan itseäsi. Älä valita. Lopeta toisten syyllistäminen kun olet syyllinen itse. Joko tuli selväksi vai vieläkö piirtää pitäisi💩

• Anonyymi

Lähinnä voisi syyttää pers`aukisia vanhempia, joilla ei ollut varaa ostaa pojalleen mopoa, hyvä että pystyivät kustantamaan hänen jokapäiväiset viinansa ja tupakkansa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä voisi syyttää pers`aukisia vanhempia, joilla ei ollut varaa ostaa pojalleen mopoa, hyvä että pystyivät kustantamaan hänen jokapäiväiset viinansa ja tupakkansa!

Haha. Et ota vieläkään vastuuta itsestäsi vaan syytät toisia. Et mopoa naisiin olisi tarvinnut jos olisit ollut mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha. Et ota vieläkään vastuuta itsestäsi vaan syytät toisia. Et mopoa naisiin olisi tarvinnut jos olisit ollut mies.

Joo mutta aikanaan mopo oli tärkeä väline, varsinkin pienimunaisille koltiaisille, kuten Bemari, joka nykyisin korvaa taannoiset mopot.

• Anonyymi

Tupakkia en nuorena alkanut polttamaan enkä ole koskaan polttanut mutta alkoholia join koska oli pakko jotta silloin pääsi bileisiin ja sai tyttöjä. Niin minä ekan tyttöystävän sain kun olin kaveri porukassa juomassa pussikaljaa. Meitä oli aina se sama vakio porukka jossa oli 3-4 poikaa ja 3-4 tyttöä. Kyllä seksiäkin sai helpommin alkoholia juomalla. Tyttöystävät vaihtui kyllä ja ei se aina ollut niin vakavaa seurustelua. Seksiä kokeiltiin ja alkoholia juotiin.

• Anonyymi

Itse ei ole koskaan tarttenut kokea nuin asioita. Vaikka kaverini tapasivat toisiaan ns kylillä, niin itse kuljin omia polkuja pitkin. En edes hakeutunut samoihin porukoihin, vaan viihdyin enemmänkin ikäistäni vanhempien "tyttärien" seurassa. Ne ajat olivatkin hyvin opettavaisia monella tapaa.

Nytkin kun ikää on tullut jo kohtuu paljon, niin koskaan en ole kiinnostunut nuorista tyttäristä vaan enemmänkin samanikäisistä tai jopa vanhemmista. Elämänkokemus ratkaisee. Harvemmin on tarvinnut pettyä tai katua tekemiäni ratkaisuja.

• Anonyymi

Jos en olisi juonut viinaa nuorena niin olisin sinkku vieläkin. Kyllä sitä piti muitten kavereiden mukana mennä ja juoda alkoholia jotta sai kavereita. Mutta se alkoholi auttoi minut sosiaaliseksi ja tutustuin naisiin.

• Anonyymi

Nuorena oltiin 8 luokalla luokkaretkellä risteilyllä ja meidän luokalta kaikki halusi juoda alkoholia. Pari luokan tytön isoveljee tuli risteilylle myös ja ostivat meille alkoholia. Juotiin sitte hytissä ja lopulta päädyin yhden tiinan kanssa seksiä harrastamaan. Siitä lähti mun viinanhuuruinen nuoruus ja seksiä sai aina kun ryyppäsi tyttöjen kanssa.

• Anonyymi

Aika myöhään olet aloittanut. Itsellä alkoi 10 vuotiaana päihde huuruinen aika ja en todellakaan tekisi sitä uudelleen jos saisin valita. Ei se pillu niin ihmeellinen värkki ole että sitä täytyy pumpata lapsena jo.

• Anonyymi

Kilwteillä ojilla ewi ikinä ollut pillua oli cainh ford mjustqanf ;:D

• Anonyymi

Kiltin pojan on helppo opetella vetelemään poskisauhuja ja hankkia muutama pullo olutta. Tuollaisilla pienillä panostuksilla habitukseen alkaa tyttöseuraa löytymään ja pääsee vähän pidemmälle. Jos poika ei pysty panostamaan edes tupakka-askin ja muutaman oluen vertaa niin on aivan oikein ettei tytöt anna raittiille luuserille huomiota. Kyllä tytöt arvostavat sitä että nähdään vaivaa heidän huomionsa herättämiseen, sitten kun on pesää saatu voi palata takaisin kiltiksi pojaksi ja lopettaa tupakan polton.

• Anonyymi

Totta toinen puoli.
      Nuoruuden kapinallisessa aikakaudessa tytöt voivat etsiä esillä olevia poikia. Myöhemmin asiat tasaantuvat ja etsitään jotain muuta.

AV

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      131
      2901
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1678
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1585
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1532
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      80
      1195
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1171
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1165
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      295
      995
    Aihe