Eli olen ajatellut mennä armeijaan, ja itselläni on neljä (4) perus korvakoru lävistystä ja yksi (1) rustokoru.
Perus korvikset ovat olleet jo neljä (4) vuotta, pian viisi (5). Rustokoru on ollut n. kolmesta (3) neljään (4).
Nyt kun on itse katsonut mitä kaikkea tulisi huomioida armejaan menoon, niin oli että näkyvämpiä koruja ei saisi olla käytössä.
Kaikki viisi (5) lävistystä ovat itselleen "tärkeitä", eikä haluaisi mennä maksamaa uudestaan lävistyksiä, ja ajatus on ollut jopa jäädä armeijaan pidemmäksikin aikaa.
Huolestuttaa vain että meneekö lävistykset kuinka helposti umpeen, vaikka onkin pitänyt niitä jo jonkin aikaa, eikä suuremmaksi osaki ole ottanut pois, muulloin kun on vaihtanut toisiin tai putsannut.
Niin onko joku joka on esim. korujen kanssa ihan enemmän kanssa tekemisissä tai käynyt armeijaa ja ollut sama asia "pulana"?
Lävistykset ja armeija?
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
'Muokkaus' Tai onko joitain keinoja joilla voi pitää lävistyksiä auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2018981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265548- 534671
- 914517
- 593629
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703320Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262866Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432631