Kesärannan on todettu sijaitsevan liian kaukana Alepasta, joten valtioneuvosto etsii kuumeisesti uutta asuntoa pääministerin virkakäyttöön. Yhtenä avainehtona on mainittu se, että asunnon tulee sijaita niin lähellä Alepaa, että kiireinen Sanna Marin ehtii käydä 24/7 avoinna olevassa kaupassa, ettei hänelle tarvitse kiikuttaa ilmaisia aamupaloja eikä aterioita Kesärantaan, sillä toimintaa on ollut hyvin vaikea valvoa viranomaisten toimesta.
Pääministerin virka-asunto vaihtuu
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi epävirallisesti todettu, että Sanna toivoo asunnon sijaisevan lähempänä kantabaaria, suuta napsaa alituiseen 🤭
- Anonyymi
Jatkopaikkakin näin kätsympi.
- Anonyymi
Kesäranta on jo häpäisty seksillä, huumeilla ja okkultismilla. Sanna kultti.
- Anonyymi
Sanna on saatanasta.
- Anonyymi
Sanna valmistautuu sotaan ja muuttaa bunkkeriin.
- Anonyymi
Kesärannan lämmitys tulee liian kalliiksi, joten pääministerin virka-asunto vaihtuu yksiöön.
- Anonyymi
Kesäranta joudutaan polttamaan, vähempi ei Sannan ja jauhojengin jäljiltä riitä.
- Anonyymi
Pääasia että itsellä kaikkea hyvää riittää veronmaksajien piikkiin
- Anonyymi
Kuten Räikkösen hääkulut.
- Anonyymi
Jauhot pusissa lähempää .
- Anonyymi
Kassatyttö ei ole kai kuullut, että voi ostaa useamman päivän tuotteet kerralla. Vapaa-aikaakin kassatytöllä selvästi on ryyppäjäiskuvien määrästä päätellen.
- Anonyymi
Hän käytää ruokalähettipalveluita ei sitä nyt kukaan jaksa koko meidän porukan juomia kantaa lähetti hoittaa kyllä jatkossakin olkaa huoletti.
- Anonyymi
Virka-asunnon vaihto ei koske Marinia, eikä tule koskaan enää koskemaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760