Kun nainen etsii

Anonyymi-ap

Koulutettua ja sivistynyttä miestä kumppaniksi niin 95% miehistä tippuu pois pelistä.
Vaikeaa on naisen löytää kunnon miestä koska niitä on vähän.

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa. Kyllä minä saan vielä kunnollisen miehen.

      • Anonyymi

        Terveisiä viekas ja hyvää palvelua tunnet


    • Aika korkealla on kriteerit jopa koulutetulle ja sivistyneelle, vain 5% miehistä saattaisi sopia...

    • Koulutus, sivistys ja älykkyys on kolme täysin eri asiaa!

      Kotikasvatus usein luo pohjan sivistykselle. Kotona on keskusteltu yhteiskunnan asioista, koulutuksesta, taiteesta, tieteestä, kirjallisuudesta, musiikista jne. Ei tietenkään joka asia kiinnosta kaikkia, mutta ainakin osaa aihepiireistä on sivuttu.

      Koulutuksella voi paikata kodin puutteita tai ilman kouluja voi kodin ja ystäväpiirin vaikutuksesta olla hyvinkin sivistynyt. Koulutuksen lisääntyessä keskimääräinen älykkyys (ja valmius tehdä sen eteen työtä) lisääntyy, mutta ilman koulutustakin voi olla älykäs ja sivistynyt.

      Mies, jolla on hyvät käytöstavat ja osaa huomioida toisen niin, että se tulee luonnostaan ja aidosti, tekee helpommin vaikutuksen kuin huonokäytöksinen sikailija. Itse miellän hyvät käytöstavat osaksi sivistystä. Tässäkin kohtaa kodilla on iso merkitys oppiiko asiat luonnostaan ja itsestään selvinä, vai pitääkö kaikki opetella itse kantapään kautta. Elämä ei ole tasapuolinen, osa saa kauhalla ja osa ei juuri mitään.

      • Anonyymi

        Moni saattaa kuvitella, että hyvät käytöstavat saa syntymälahjana. Tosiasiassa kaikki opettelee ne, siis ne jotka käyttäytyvät kutakuinkin hyvin.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Koulutus, jos on vaikkapa maisteri, niin on maisteri.
        Älykkyys, jos ÄO on yli keskiarvon, niin on älykkäämpi kuin muut (keskimäärin)
        Sivistys on jo vähän hankalampi määritellä, yleensä edellä mainitut asiat korreloivat asian kanssa ..
        Ei tuo 95 % pahasti pielessä ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni saattaa kuvitella, että hyvät käytöstavat saa syntymälahjana. Tosiasiassa kaikki opettelee ne, siis ne jotka käyttäytyvät kutakuinkin hyvin.

        - Sheena

        Näin on! Tosin on tietyllä tavalla helpompaa opetella kun näkee esimerkin kotona ja oppii pienestä lapsesta saakka, kuin aikuisena törmäillä ja oppia kantapään kautta.


    • Anonyymi

      Vain 5% miehistä olisi koulutettuja ja sivistyneitä? Nyt laskit kyllä ihan väärin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kunnon alkoholissa sama
      t:viinaset

    • Anonyymi

      Uppoisko aloittajaan tai korkeastikoulutettuihin naisiin helou portugalin bob i m big boss and rich man is richbig cock and boss cock you pussy tavataanko and finland tulli vei maney annatko maney niin saat big cock i love you bob

      • Anonyymi

        Tuo tehoaa aina pe/la/su klo. 01-03 välillä, mikäli on komea, silloin ei enää älyllä ole mitään virkaa..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole ollenkaan vaikeaa. Yliopistobileistä nappaa sen. Vai tarkoititko että kampaaja haluaa koulutetun miehen?

    • Anonyymi

      Löytyskö jostain kunnon nainen sitten helpommin?

      Jasu

    • Anonyymi

      Naiset ensin esittää olevansa fiksujakin vaikka on koulutettuja mutta eivät ne sitten olekkaan kovin fiksuja kun tutustuu. Huono itsetuntoisia ovat koska joku on niitä huonosti kohdellut.

      • Anonyymi

        Huonosta kohtelusta sen verran, että mulla ainakin on itsetunto vaan vahvistunut mitä hölmömpiin miehiin ja ihmisiin olen tutustunut eli niihin jotka kohtelee huonosti.

        Miksi oman itsetunnon pitäisi valua nilkkoihin siksi, että joku on niin tyhmä että kohtelee huonosti?

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosta kohtelusta sen verran, että mulla ainakin on itsetunto vaan vahvistunut mitä hölmömpiin miehiin ja ihmisiin olen tutustunut eli niihin jotka kohtelee huonosti.

        Miksi oman itsetunnon pitäisi valua nilkkoihin siksi, että joku on niin tyhmä että kohtelee huonosti?

        Jasu

        Tuota minäkin olen monesti palstan jutuissa ihmetelly, että miten tuo muka heikentää itsetuntoa. Minunkin itsetuntoani nuo ovat vahvistaneet. Ne ovat opettaneet se, että miksi mä välittäisin tuollaisten tyyppien sanoista tai tekemisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota minäkin olen monesti palstan jutuissa ihmetelly, että miten tuo muka heikentää itsetuntoa. Minunkin itsetuntoani nuo ovat vahvistaneet. Ne ovat opettaneet se, että miksi mä välittäisin tuollaisten tyyppien sanoista tai tekemisistä.

        Juurikin näin. 👍

        Ajattelen samoin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. 👍

        Ajattelen samoin.

        Jasu

        Ja siis jokainen vastoinkäyminen ja kolhu, josta on selvinnyt, niin nehän vaan kohottavat itsetuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis jokainen vastoinkäyminen ja kolhu, josta on selvinnyt, niin nehän vaan kohottavat itsetuntoa.

        Kyllä vaan, oppii omatkin vahvuutensa ja voimansa tuntemaan. Ja hyvällä tavalla arvostamaan itseään ja sitä ettei itse ole vajonnut yhtä alas, eikä suo toiselle sitä iloa, että antaisi romuttaa itsensä.

        Leuka ylös ja hymyillen eteenpäin.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan, oppii omatkin vahvuutensa ja voimansa tuntemaan. Ja hyvällä tavalla arvostamaan itseään ja sitä ettei itse ole vajonnut yhtä alas, eikä suo toiselle sitä iloa, että antaisi romuttaa itsensä.

        Leuka ylös ja hymyillen eteenpäin.

        Jasu

        Ihmiset ovat erilaisia. Siinä, missä joku kokee vain vahvistuvansa vastoinkäymisistä, joku toinen voi kokea menevänsä täysin rikki. Siihen vaikuttaa niin moni asia, miten kukakin nämä asiat kokee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat erilaisia. Siinä, missä joku kokee vain vahvistuvansa vastoinkäymisistä, joku toinen voi kokea menevänsä täysin rikki. Siihen vaikuttaa niin moni asia, miten kukakin nämä asiat kokee.

        Ovat toki ja olen minäkin mennyt rikki ja säpäleiksi, liimannut itse palaset uudestaan yhteen ja entistä vahvemmaksi.

        Ongelma muodostuu, jos siihen ei enää pysty.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat toki ja olen minäkin mennyt rikki ja säpäleiksi, liimannut itse palaset uudestaan yhteen ja entistä vahvemmaksi.

        Ongelma muodostuu, jos siihen ei enää pysty.

        Jasu

        Niin ja moni ei vakitettavasti pysty. Jos on riittävän monta kertaa mennyt palasiksi ja koonnut ne uudelleen yhteen, niin kyllähän sitä moni herkemmin taas särkyy. On hienoa, jos on pystynyt pääsemään tuollaisista yli vahvempana, mutta ajattelu, jossa vaikeudet vain vahvistaa ei päde aina. Joskus vaikeudet todellakin vain rikkoo ja tuo tuhoa.


    • Anonyymi

      Jännä-miehet eivät ikinä ole tiekääkseni saaneet laadukkaita naisia, pelkästään heroinisti-naisia...

      • Anonyymi

        Laadukkaat naiset on niille alfoille, kuten oikein onkin.
        Jännämiehet saavat ne loput, eli enemmistön.


    • Anonyymi

      Hyvä huvittava sanonta oli Lamborghinin perustajalta uudessa elokuvassa juurikin nimenä elokuvalla "Lamborghini", sanoi: Ferrari on sellaisille jotka haluavat olla jotain joskus, Lamborghini on sellaisille jotka ovat jo jotain.

    • Anonyymi

      Leonardo Di Caprio muussasi Lamborgihin Countachin, pilleri-pöhnässään eikä muistanut mitään sitten elokuvsssa: Wolf of Wallstreet

    • Anonyymi

      Naiset pitävät usein omaa keskinkertaisuuttaan sivistyksensä.

    • Anonyymi

      Jos etsii lapselle isää niin silloin voi katsoa sivistyksen ja koulutuksen perään, hyviä geenejä, mutta jos ei tee lapsia niin tuollaisilla arvoilla ei juurikaan ole väliä.
      Mihin sitä sivistystä ja koulutusta tarvitaan kun yhdessä mennään elokuviin, laitetaan ruokaa, rakastellaan, vietetään koti-iltoja, nukutaan vierekkäin.....
      Harva niin tolvana on ettei ole mitään sivistystä. Itsellä on koulutusta parin tutkinnon verran, mutta miehellä ei tarvitse olla, kohtuullinen yleistieto ja arkisten hommien osaaminen ja ihan omana itsenään vaan saa toimia. Ei koulutusta tarvita hyvään, hellään ja huomioivaan käytökseen.

    • Mukavinta on yhteiselo niin parisuhteessa kuin muutenkin ihmisen kanssa, jolla on ennen kaikkea ns. sydämen sivistystä; tunneälyä ja empatiakykyä. Mielenkiinnon kohteisiin voi koulutuskin vaikuttaa. Kognitiivinen älykkyys on hyvä juttu sekin, mutta suhteessa tunne tulee kuitenkin ennen järkeä.

    • Anonyymi

      Ohhoh. No en se vaan sitten hyvä, että valtaosa tuntemistani miehistä kuuluu tuohon 5%:iin. Aika onnekas olen.

      • Anonyymi

        Mulla sama. En osaa ajatella, että koulutetut miehet olisi harvinaisia, koska kaikki työkaverit ja opiskelukaverit ovat sellaisia.


    • Anonyymi

      Miksei amis kelpaa tai yksinkertainen mies? Miksi pitää olla koulutettu jännämies.

    • Anonyymi

      Avaaja kärsimä vaiva ei koske tyttöjä eikä edes neitoja. Vain mummelit eivät saa miestä. Siinä yksi vääryys femakoille taistelun aiheeksi, ei ole mummelit tasa-arvoisia tyttöjen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe