Paino putosi 2kg (neste). tarkoitukseni on vähentää rasvaa alavatsasta seudusta mutta tällä hetkellä en huomannut, vatsan pienentymisen. edelleen on sama koko tai en ole varma. (10 000askelta kävellen ja 4 kerta viikkossa vatsalihaksia treenaan 10min). syön kuitupitoisia, proteiinia ja mahdollisimman paljon kasviksia. VIIKKO SITTEN ALOITIN JA EN OLE VIELÄ HUOMANNUT RASVAN POLTTOA. (JOS TIEDÄTTE) milloin rasvaa palaa kun viikkon aluss meni nestettä. KIITOS PALJON VASTAUKSISTA
Olen aloittanut viikko sitten laihdutuksen en ole vielä laihtunut
16
51
Vastaukset
- Anonyymi
JA MAHANI EI OLE ENÄÄ RUOKAILUN JÄLKEEEN TURVOTUKSISSA
- Anonyymi
Johan sä kysyit tätä samaa asiaa aikasemmin.Pitääkö tehdä uusia aloituksia aiheesta.
- Anonyymi
No älä välitä ;) tarviin tähän aiheeseen liittyviä vastauksia
- Anonyymi
KIIRETTÄ ENNENKUN PILAAN DIETTINI
- Anonyymi
Kyllä siinä vähintään se 2 viikkoa menee että alkaa vähänkään tulla tuloksia.
Eihän lihavia ihmisiä edes olisi jos laihtuminen olisi helppoa. - Anonyymi
Lopeta mussuttaminen kahdeksi vuodeksi ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan!
- Anonyymi
(Mulla onki vähän rasvaa) kuulukin kestää
- Anonyymi
Rasvan poltto alkaa heti.
- Anonyymi
Miksi en huoma rasva polttoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en huoma rasva polttoni
Neste- ja suolatasapainon takia. Rasva kyllä palaa, kun uutta ravintoa ei tule suun kautta tarpeeksi.
- Anonyymi
Kuinka kauan meni kun sait itsellesi ylipainon 1 viikko, kasiviikkoa? Vai vuosia? yhtä kauan kestää kun laihdut keräämäsi ylipainon itsellesi.Varaa aika terveyskeskus ravintonevojalle tai terveyden hoitajalle.
- Anonyymi
viikon (7 pv) aikana jos joka päivä köpöttelet 10000 askelta ja jumppaat lyhyesti muutaman päivänä poltat rasvaa kropastasi pois sellaiset 300- 350 gramman verran
liikuntasuorituksillasi.- Anonyymi
Kuinka kuan voi polttaa 300g
- Anonyymi
Kävellenkin 10000 askelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävellenkin 10000 askelta
Joka päivä
- Anonyymi
Paljonko on mahdollisimman paljon kasviksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777