Paino putosi 2kg (neste). tarkoitukseni on vähentää rasvaa alavatsasta seudusta mutta tällä hetkellä en huomannut, vatsan pienentymisen. edelleen on sama koko tai en ole varma. (10 000askelta kävellen ja 4 kerta viikkossa vatsalihaksia treenaan 10min). syön kuitupitoisia, proteiinia ja mahdollisimman paljon kasviksia. VIIKKO SITTEN ALOITIN JA EN OLE VIELÄ HUOMANNUT RASVAN POLTTOA. (JOS TIEDÄTTE) milloin rasvaa palaa kun viikkon aluss meni nestettä. KIITOS PALJON VASTAUKSISTA
Olen aloittanut viikko sitten laihdutuksen en ole vielä laihtunut
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
JA MAHANI EI OLE ENÄÄ RUOKAILUN JÄLKEEEN TURVOTUKSISSA
- Anonyymi
Johan sä kysyit tätä samaa asiaa aikasemmin.Pitääkö tehdä uusia aloituksia aiheesta.
- Anonyymi
No älä välitä ;) tarviin tähän aiheeseen liittyviä vastauksia
- Anonyymi
KIIRETTÄ ENNENKUN PILAAN DIETTINI
- Anonyymi
Kyllä siinä vähintään se 2 viikkoa menee että alkaa vähänkään tulla tuloksia.
Eihän lihavia ihmisiä edes olisi jos laihtuminen olisi helppoa. - Anonyymi
Lopeta mussuttaminen kahdeksi vuodeksi ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan!
- Anonyymi
(Mulla onki vähän rasvaa) kuulukin kestää
- Anonyymi
Rasvan poltto alkaa heti.
- Anonyymi
Miksi en huoma rasva polttoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en huoma rasva polttoni
Neste- ja suolatasapainon takia. Rasva kyllä palaa, kun uutta ravintoa ei tule suun kautta tarpeeksi.
- Anonyymi
Kuinka kauan meni kun sait itsellesi ylipainon 1 viikko, kasiviikkoa? Vai vuosia? yhtä kauan kestää kun laihdut keräämäsi ylipainon itsellesi.Varaa aika terveyskeskus ravintonevojalle tai terveyden hoitajalle.
- Anonyymi
viikon (7 pv) aikana jos joka päivä köpöttelet 10000 askelta ja jumppaat lyhyesti muutaman päivänä poltat rasvaa kropastasi pois sellaiset 300- 350 gramman verran
liikuntasuorituksillasi.- Anonyymi
Kuinka kuan voi polttaa 300g
- Anonyymi
Kävellenkin 10000 askelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävellenkin 10000 askelta
Joka päivä
- Anonyymi
Paljonko on mahdollisimman paljon kasviksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856