Paino putosi 2kg (neste). tarkoitukseni on vähentää rasvaa alavatsasta seudusta mutta tällä hetkellä en huomannut, vatsan pienentymisen. edelleen on sama koko tai en ole varma. (10 000askelta kävellen ja 4 kerta viikkossa vatsalihaksia treenaan 10min). syön kuitupitoisia, proteiinia ja mahdollisimman paljon kasviksia. VIIKKO SITTEN ALOITIN JA EN OLE VIELÄ HUOMANNUT RASVAN POLTTOA. (JOS TIEDÄTTE) milloin rasvaa palaa kun viikkon aluss meni nestettä. KIITOS PALJON VASTAUKSISTA
Olen aloittanut viikko sitten laihdutuksen en ole vielä laihtunut
16
61
Vastaukset
- Anonyymi
JA MAHANI EI OLE ENÄÄ RUOKAILUN JÄLKEEEN TURVOTUKSISSA
- Anonyymi
Johan sä kysyit tätä samaa asiaa aikasemmin.Pitääkö tehdä uusia aloituksia aiheesta.
- Anonyymi
No älä välitä ;) tarviin tähän aiheeseen liittyviä vastauksia
- Anonyymi
KIIRETTÄ ENNENKUN PILAAN DIETTINI
- Anonyymi
Kyllä siinä vähintään se 2 viikkoa menee että alkaa vähänkään tulla tuloksia.
Eihän lihavia ihmisiä edes olisi jos laihtuminen olisi helppoa. - Anonyymi
Lopeta mussuttaminen kahdeksi vuodeksi ja lähde Kaken kanssa rokkaamaan!
- Anonyymi
(Mulla onki vähän rasvaa) kuulukin kestää
- Anonyymi
Rasvan poltto alkaa heti.
- Anonyymi
Miksi en huoma rasva polttoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en huoma rasva polttoni
Neste- ja suolatasapainon takia. Rasva kyllä palaa, kun uutta ravintoa ei tule suun kautta tarpeeksi.
- Anonyymi
Kuinka kauan meni kun sait itsellesi ylipainon 1 viikko, kasiviikkoa? Vai vuosia? yhtä kauan kestää kun laihdut keräämäsi ylipainon itsellesi.Varaa aika terveyskeskus ravintonevojalle tai terveyden hoitajalle.
- Anonyymi
viikon (7 pv) aikana jos joka päivä köpöttelet 10000 askelta ja jumppaat lyhyesti muutaman päivänä poltat rasvaa kropastasi pois sellaiset 300- 350 gramman verran
liikuntasuorituksillasi.- Anonyymi
Kuinka kuan voi polttaa 300g
- Anonyymi
Kävellenkin 10000 askelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävellenkin 10000 askelta
Joka päivä
- Anonyymi
Paljonko on mahdollisimman paljon kasviksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856