Miten läskeillä sujuu...

Anonyymi-ap

Seksi. En ole ikinä ymmärtänyt että miten homma onnistuu jos nainen tai mies on läski ja yrittää paneskella ison mahansa kanssa.

Pahin skenaario lienee jos molemmat on läskejä

21

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siis tää nyt tarkoittaa ilmeisesti oikeasti todella isoja ihmisiä joilla se maha on hirmu suuri.

      • Anonyymi

        Kyllä se koskettaa niitä joilla on pallomaha eli jo yli 100 kg painavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se koskettaa niitä joilla on pallomaha eli jo yli 100 kg painavat.

        Eipä tuo ole yhtään haitanu maha naimista,mahan voi asetella persiin päälle.Kyllä sieltä aina joku kolo on löytyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo ole yhtään haitanu maha naimista,mahan voi asetella persiin päälle.Kyllä sieltä aina joku kolo on löytyny.

        Eikä vissiin ole niin nöpön nuukaa mikä kolo...


    • Anonyymi

      Pakko myöntää että en tiedä. Ei ole kokemusta kun olen aina ollut se laiha osapuoli. Terveisin ääni kuuluu urakkaan

    • Anonyymi

      Suomalaisella pikkupilillä ei onnistu. Kantama ei riitä edes takaapäin. Oma maha roikkuu tuossa asennossa rennosti mutta jos miehellä iso maha ei riitä maaliin asti. Suosin kongolaisia

    • Anonyymi

      ....ja mietit tätä asiaa, koska...?

      Kyllä on toisilla pohdinnat, terve! Suosittelen käyttämään energiaa jonkin kehittävän pariin suunnattavan. Lenkillä kannattaa käydä niin ei tartte koko asiaa pohtia tai kohdata omakohtaisesti, aloittaja 👍🏻

      • Anonyymi

        Osuiko tämä sinun nilkkaasi? Ei minun ongelmani mutta parilla kaverilla kyllä.

        Eli kyllä asioista pitää puhua eikä herjalla heittää jotain ylimalkaista v-vastausta.
        Aloittaja on siinä mielessä oikeassa että "vatsakkaat" voivat olla hieman ongelmissa ko asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko tämä sinun nilkkaasi? Ei minun ongelmani mutta parilla kaverilla kyllä.

        Eli kyllä asioista pitää puhua eikä herjalla heittää jotain ylimalkaista v-vastausta.
        Aloittaja on siinä mielessä oikeassa että "vatsakkaat" voivat olla hieman ongelmissa ko asian kanssa.

        Myönnä olevasi aloittaja, ihan reippaasti ja rohkeasti? Vatsakkaat "kaverit" auttavat varmasti :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnä olevasi aloittaja, ihan reippaasti ja rohkeasti? Vatsakkaat "kaverit" auttavat varmasti :-D

        No kun en ole😃
        Mutta ilmeisesti tämä osui sinun kohderyhmääsi😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun en ole😃
        Mutta ilmeisesti tämä osui sinun kohderyhmääsi😉

        Hyökkäys on paras puolustus! Toki, nyt on uusi aika, uudet kujeet kunniaan. Keksipäs ensi kerralla parempi puolustus 💪🏼 kyllähän asioita saa ja pitää kritisoida, ilman että ne kolahtavat, vai päteekö tämä vai sinuun ja aloittajaan? Siinäpä vasta kysymys.


    • Anonyymi

      Täällä nainen jolla jonkin verran ylimääräistä ja hienosti sujuu puuhat. Puuhaparina myös mies jolla hieman ylimääräistä. Uskoisin, että hommat sujuu jopa keskivertoa paremmin. Seksi on monipuolista, asentoja vaihdetaan usein, sivuttain, edestä, takaa ja ratsasailla. Joka kerta itsekin hämmästelen, kun mies taivuttelee runkoani, miten taipuisa olen. Jalat nousee kevyesti kattoa kohti ja asennot vaihtuu tiuhaan tahtiin. Sanoisinpa, että seksi on aika paljon antoisampaa kuin ruipeloiden kesken.... Saa keskittyä täysillä antautumiseen ja nautintoon, kun muut ahdistuu tavoitellessaan täydellistä vartaloa.....

    • Anonyymi

      Läskit antaa periksi,läiske on kyllä kovaa.

      • Anonyymi

        Läts läts😅


    • Anonyymi

      Suunnitellaan edellispäivänä että jos huomenna pannaan, ei ikinä panna koska tilataan kotiinkuljetuksella burritoja 20 kappaletta. Loppuilta meneekin haisten kilpaa sohvalla

    • Anonyymi

      Ylipainoisilla miehillä ei mitenkään, sillä naisia saa lähestyä vain komeat ja treenatut miehet. Seksi ja rakkaus eivät kuulu sipsinsyöntiä sekä videopelaamista harrastaville läskeille.

      • Anonyymi

        Koska kyseessä ei ole sumopaini niin normaalivartaloinen mies ja nainen taitavat pärjätä notkeampina seksissä paremmin.


    • Anonyymi

      Koolla ei ole tässäkään asiassa mitään merkitystä.. Kyllähän nämä asiat on korvien välistä kiinni. Voisin jopa vannoa, että aika nihkeää on kahden laiheliinin pwtipuuhat.. Jos tunne on oikea, koolla ei ole mitään väliä. Ja kokemustakin löytyy aiheesta..

    • Anonyymi

      Ensin täytyy kaivaa ne elimet sieltä pläskien alta.

    • Anonyymi

      Läskit miehet ei harrasta seksiä, sillä naiset kelpuuttavat kumppaneikseen vain normaalipainoisia ja komeita miehiä. Miksi yksikään nainen sallisi ylipainoisen miehen yhtyä häneen?

    • Anonyymi

      Päälle ei pääse, sivulta ei yletä ja alle ei uskalla mennä.

      Se siitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe