Miksi Ozzy Osbourne on vielä hengissä?

Kun Black Sabbath vieraili Seinäjoen Provinssirockissa 1988, niin paikalliset hihhulit menivät ns "sekaisin". He vainosivat kyseistä yhtyettä suurena laumana ja kantoivat kolme metristä puuristiä. He pyrkivät jopa väkisin yhtyeen jäsenten hotellihuoneisiin.

Etenkin heidän silmätikkunaan oli Ozzy Osbourne, yhtyeen nokkamies. Ozzy mukana olivat hänen vaimonsa ja tyttärensä, jotka huuli pyöreänä katselivat koko touhua. Missään päin maailma he eivät olleet nähneet vastaavaa. Vaadittiin poliisisaattue suojelemaan koko perhettä.

Homman taustalla oli väite, että Sabbathin keikka lietsoisi faneja polttamaan kirkon. Ilmeisesti Leo Meller levitti opetuslapsilleen tietoa ja taustalla oli Norjassa sattuneet kirkkopalot. Tuohon aikaanhan Norjassa satanistit polttivat muutaman kirkon.

Koko juttu loppui siihen, että kun "pimeyden prinssi" Ozzy poistui Suomesta, niin häntä seurasi lentokentälle saakka suuri hihhuliporukka, jotka vaativat Ozzy rukoilemaan kanssaan. No mitäpä teki Ozzy? Lentokoneeseen johtavilla portailla hän otti ja paljasti pyllistäen hanurinsa koko porukalle.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/huhut-kirkonpolttajista-saivat-seinajoen-sekaisin-1990-luvulla-provinssirockissa-esiintynyt-ozzy-osbourne-paljasti-takapuolensa-uskovaisille

Nyt kysymys kuitenkin kuuluu, että miten ihmeessä Ozzy Osbourne voi olla vielä hengissä? Eikö jumalan olisi pitänyt jo aikoja sitten pitänyt "siirtää" hänet manalaan? Ihmeelliseksi asian tekee sekin, että jopa lääkärit ovat ihmetelleet miten Ozzy voi olla vielä elävien kirjoissa?

https://yle.fi/a/3-5590069

Näin siksi että Ozzy on vetänyt kaikkea mahdollista viimeiset neljäkymmentä vuotta. Tästä huolimatta hän on hengissä ja tekee aika aijoin jopa uutta musiikkia. Lisäksi hän on perheenisä ja miljonääri. Aika hyvin kaverilta, joka lapsena näki suurin nälkää, vanhemmat kun olivat köyhiä duunareita.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ozzy_Osbourne

45

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tuo jollain kieroutuneella tavalla selittää sitä mielenkiintoa mitä tuo porukka tuntee istumalihaksiin.

      • Anonyymi

        Jeesus on messias ✝️ Israelissa on har mageddon .


    • Anonyymi

      Ozzyn vaimon Sharonin isä on juutalainen ja äiti katolilainen.
      Ozzy perheineen on siis varmasti Jumalan kiinnostuksen kohde.

      • Anonyymi

        Niiden pitää muuttaa Israeliin 🇮🇱


    • Anonyymi

      Ozzy on geneettinen poikkeavuus, jonka elimistö vi*ut välittää viinasta, lääkkeistä ja huumeista.

      https://www.voice.fi/viihde/a-182356

      Ozzy on uskossa nykyisin, ei kuitenkaan mitä luultavimmin sentään missään pelastavassa aitouskossa. Lisäksi hänellä on parkisonin tauti ja keikka Suomessa (🤔) toukokuun alussa. Liput on hankittu, on hankittu... olikohan se 2018. Eli eräskin peruutus tässä on ollut.

      -a-teisti-

    • Anonyymi

      Niinku Zelenskyi muutto 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

    • Anonyymi

      Saarn. 7:14, 8:15
      on jumalattomia, jotka elävät kauan pahuudessaan... vanhurskaita on, joiden käy, niinkuin olisivat jumalattomain tekoja tehneet, ja jumalattomia on, joiden käy, niinkuin olisivat vanhurskaitten tekoja tehneet.

      Matt. 5:45
      Isänne, joka on taivaissa; ...hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.

    • Rolling Stonesien kitaristista Keith Richardsista sanotaan samaa; lääketieteellinen jos ei ihme, niin poikkeustapaus.

      Hänen henkilääkärinsä on kuulema varoittanut faneja, että älkää itse yrittäkö tätä kotona. ; )

      • Anonyymi

        Sharon Osborne on sanonut jotenkin nääin, että maailmanlopun jälkeen jäljelle jäävät vielä Ozzy, Keith ja torakat.

        -a-teisti-


    • Anonyymi

      Pahaa ei tunnetusti tapa sitten mikään.

      Kasari oli hienoa, ja hevin kulta-aikaa, hihhulitkin oli voimissaan, koomistakin omalla tavallaan,

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nuorempana kuuntelin Alicea ja olin hänestä sitä mieltä, että hänessä oli erilaiset vibat kuin monissa muissa rokkareissa. Ja sitten selvisi, että hän on uskossa.


      • Anonyymi

        Menikös se jotennin niin, että nimi Alice Cooper tuli spiritismin kautta, ja joskus oli elänyt sen niminen nainen, joka poltettiin roviolla noitana. Voi olla jokin mediatemppukin, jolla tämä Vincent Furnier mainosti itseään, oliko itse belsebuubi sanonut hänelle, että tällä nimellä hänestä tulee rikas ja kuuluisa. Aika kaukana uskovasta, mutta ota nyt näistä amerikkalaisista selvää, sanotaanhan, että rock-musiikki on ns. saatanasta.

        No, enivei, Vincent on tehnyt hyvää musaa, varsinkin Welcome to my Nightmare platta miellytti korvaani jo teininä kasarilla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikös se jotennin niin, että nimi Alice Cooper tuli spiritismin kautta, ja joskus oli elänyt sen niminen nainen, joka poltettiin roviolla noitana. Voi olla jokin mediatemppukin, jolla tämä Vincent Furnier mainosti itseään, oliko itse belsebuubi sanonut hänelle, että tällä nimellä hänestä tulee rikas ja kuuluisa. Aika kaukana uskovasta, mutta ota nyt näistä amerikkalaisista selvää, sanotaanhan, että rock-musiikki on ns. saatanasta.

        No, enivei, Vincent on tehnyt hyvää musaa, varsinkin Welcome to my Nightmare platta miellytti korvaani jo teininä kasarilla,

        Alice Cooper on uskossa. Kannattaisi tajuta erottaa rockmuusikon imago ja sen takana oleva ihminen toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alice Cooper on uskossa. Kannattaisi tajuta erottaa rockmuusikon imago ja sen takana oleva ihminen toisistaan.

        Alice Cooper on pastorin poika. Erittäin paha alkoholiongelma 70-luvulla, mutta raitistui myöhemmin. Ilmeisesti on palannut kirkkoon ja juurilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alice Cooper on uskossa. Kannattaisi tajuta erottaa rockmuusikon imago ja sen takana oleva ihminen toisistaan.

        Just, kumma vaan ettei ole alkanut tehdä gospel-musiikkia, vai onko tuotanto nykyisin sitten sitä kristillistä rokkia, jota mm. Stryper esittää?

        Kai se sitten pitää vaan uskoa, jos Vincent sanoo olevansa ns. uskossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alice Cooper on uskossa. Kannattaisi tajuta erottaa rockmuusikon imago ja sen takana oleva ihminen toisistaan.

        Uskovainen hän tosiaan on, tosin luulen, ettei jotkut uskovat häntä sellaisena ehkä pitäisi, kun näitä lukee:

        ”Ihmisten mielestä Alice on kapinallinen, mutta Jeesus Kristusta kovempaa kapinallista ei ole olemassakaan. Jos haluatte puhua kapinallisista, hän on se ultimaattisin.”

        ”Menin pappini luo ja sanoin, etten ehkä minun pitäisi lopettaa Alice Cooperina oleminen. Hän sanoi. ’Katso, mihin se on sinut johtanut. Mitäpä jos olet Alice Cooper, mutta seuraatkin nyt vain Kristusta? Mitäs jos olet rocktähti, mutta et vain elä rocktähden elämää? Elämäntapasi on nyt sinun todistuksesi’.”
        Soundi ”Alice Cooper: Jeesus on kaikkien aikojen suurin kapinallinen – Kauhurokkari puhuu avoimesti uskostaan”22.8.2019


    • Anonyymi

      Me aitolaiset tiedämme hänen myyneen itsensä itse paholaiselle. Sanoin kuin kaikki muutkin maailmassa paitsi Me. Me olemme ainoat jotka pelastumme tästä 6000 vuotta vanhasta litteästä maasta kun Jeesus pian tulee hakemaan omiaan.

      • Siinä sitä onkin hommaa Jeesukselle. Yrittää nyt hakea noin toraileva sakki,


    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys aloituxessa.. vastaus on. Ku se ei oo kuollut

    • Anonyymi

      Se ei ole tehnyt parannusta. Jumala on pitkämielinen tavalla ja toisella.

    • Anonyymi

      Varmaan samoja hellareita, jotka soittelivat biisejä takaperin etsien s**tanan viestejä.

    • Anonyymi

      Joo elämä ei varmasti ole Ozzyllä helppoa, mutta hienoja levyjä ostanut itse lähes kaikki niistä no itsekin olen nyt jalka poikki-tilannelähes, eli vaikeaa on keveleminen,mutta omia tekemiä musiikkeja voi kuunnella sentään...

      • Anonyymi

        Olisi Ossi voinut muillekin niitä levyjä jättää.


    • Anonyymi

      Jumala ei saavuta henkilöitä jotka ovat aina esim. kännissä; he ovat Saatanan alueella, jonne Jumalalla ei ole asiaa.

      • Anonyymi

        No kaikkihan olemme Jumalan luomia, mutta kuitenkin olemme syntiin langenneita ihmisiä. Kun syntiä ei voi mukanaan Taivaaseen viedä, on synti saatava meistä pois hinnalla millä hyvänsä, Jos haluamme Taivaaseen tämän elämän jälkeen. Siksi Jumala joka oli Kristuksessa sovitti Jeesuksen uhrikuolemalla meidän syntimme. Taivas on nyt auki meille syntisille, siitä suuri kiitos Jeesukselle. Ilman Häntä olisimme kadotetut, ainakin minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan olemme Jumalan luomia, mutta kuitenkin olemme syntiin langenneita ihmisiä. Kun syntiä ei voi mukanaan Taivaaseen viedä, on synti saatava meistä pois hinnalla millä hyvänsä, Jos haluamme Taivaaseen tämän elämän jälkeen. Siksi Jumala joka oli Kristuksessa sovitti Jeesuksen uhrikuolemalla meidän syntimme. Taivas on nyt auki meille syntisille, siitä suuri kiitos Jeesukselle. Ilman Häntä olisimme kadotetut, ainakin minä.

        Vai että ihan taivaaseen taas mennään. No kuule kerroppas sitten että jos ihminen eli äiti on uskovainen ja hänellä on lapsia jotka eivät ole uskovaisia, niin eikö tämä äiti sitten koskaan taivaassa kaipaamaan lapsiaan, jotka eivät uskoneet ja ovat kärsimässä helvetin tulessa?


      • Anonyymi

        sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
        Luukas 1:37 FB38

        https://bible.com/bible/365/luk.1.37.FB38
        Kyllä Jumala joka oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa, voi myös humalassa olevan olevan sydämelle kolkuttaa ja jos humalainen sanoo Jeesukselle. Tule minun sydämeeni asumaan, niin ilman muuta Hän tulee. Olen itse ollut kaksi kertaa todistamassa tällaisia tapauksia. Eeräs jo vanhempi aikalailla juovuksissa oleva mies tuli telttaseuroihin ja halus tulla Uskoon Jeesukseen. Niin vaan tapahtui, että mies pääsi siinä silmän räpäyksessä vapaaksi synnin kahleista, kun hänelle julistettiin synnit anteeksi, hänestä tulikin sitten seurakunnan uskollinen jäsen, jonka toiminnan ansiosta moni on saanut on kuulla Jeesuksen pelastavasta voimasta, ja tullut sitten uskolle kuuliaiseksi.
        Sitten se toinen oli noin 3 kymppinen, Hän tuli meille tosi humalassa ja sanoi lähes ensimmäiseksi, että hän haluais tulla Jeesukseen uskovaksi. No siinä melkein saman tien sitten rukoiltiin ja Julistin Jeesuksen nimessä Hänen syntinsä anteeksi. Niin vaan, vaikka se vähän ehkä uskomattomalta tuntuikin, hänestä tuli uusi mies omien sanojensa mukaan. Myös sitten myöhemmin niidenkin sanojen, jotka hänet hyvin tunsivat. Hän on nykyään monessa seurakunnan toiminnassa mukana. Ei Jumala katso missä tilassa ihminen on, vaan hän kysyy, haluatko tulla minun tyköni? Siis kuka ikinä uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi Hänen nimensä kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta."
        Luukas 1:37 FB38

        https://bible.com/bible/365/luk.1.37.FB38
        Kyllä Jumala joka oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa, voi myös humalassa olevan olevan sydämelle kolkuttaa ja jos humalainen sanoo Jeesukselle. Tule minun sydämeeni asumaan, niin ilman muuta Hän tulee. Olen itse ollut kaksi kertaa todistamassa tällaisia tapauksia. Eeräs jo vanhempi aikalailla juovuksissa oleva mies tuli telttaseuroihin ja halus tulla Uskoon Jeesukseen. Niin vaan tapahtui, että mies pääsi siinä silmän räpäyksessä vapaaksi synnin kahleista, kun hänelle julistettiin synnit anteeksi, hänestä tulikin sitten seurakunnan uskollinen jäsen, jonka toiminnan ansiosta moni on saanut on kuulla Jeesuksen pelastavasta voimasta, ja tullut sitten uskolle kuuliaiseksi.
        Sitten se toinen oli noin 3 kymppinen, Hän tuli meille tosi humalassa ja sanoi lähes ensimmäiseksi, että hän haluais tulla Jeesukseen uskovaksi. No siinä melkein saman tien sitten rukoiltiin ja Julistin Jeesuksen nimessä Hänen syntinsä anteeksi. Niin vaan, vaikka se vähän ehkä uskomattomalta tuntuikin, hänestä tuli uusi mies omien sanojensa mukaan. Myös sitten myöhemmin niidenkin sanojen, jotka hänet hyvin tunsivat. Hän on nykyään monessa seurakunnan toiminnassa mukana. Ei Jumala katso missä tilassa ihminen on, vaan hän kysyy, haluatko tulla minun tyköni? Siis kuka ikinä uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi Hänen nimensä kautta.

        Ja, huoh, Matteuksen evankeliumin mukaan Jeesus sanoo, että se joka tehdään hänen nimeensä, on laittomuuden tekemistä ja näille hän sanoo, menkää pois, en tunne teitä.

        Mutta jotenkin Paavalin äänessä on paremmin uskovaisten korvia hivelevä sointi, eikä haittaa vaikka pääteasema onkin helvetissä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Missään päin maailma he eivät olleet nähneet vastaavaa."

      Minä olen nähnyt vastaavaa Houstonissa 80 luvun lopulla. Sielläkin kulki ristisaatto manaamassa paholaista Ozzy Ozbournin konserttiareenan ympärillä. Satuin asumaan viereisessä korkeassa kerrostalossa, joten saatoin seurata puuhaa.

      • Ja sinua huvitti...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja sinua huvitti...

        En tiennyt pitäisikö - uskovaisena - itkeä vai nauraa.:)


    • ”Ilmeisesti Leo Meller levitti opetuslapsilleen tietoa ja taustalla oli Norjassa sattuneet kirkkopalot.”
      ”Koko juttu loppui siihen, että kun "pimeyden prinssi" Ozzy poistui Suomesta…”

      Kyllähän tuo ilmiö oli laajempi. Muista kyllä miten näistä puhuttiin – vähemmän imartelevaan sävyyn – mikä koski siis koko hevi musiikkia.
      Ehkä tuo tilanne oli yksi pahimmista, mutta sanallista ahdistelua oli monessa muussa paikkaa aika lailla.

      • Anonyymi

        kirkko saa vakuutusrahat 🤔 järjetöntä puuhaa


    • Anonyymi

      Black Sabbathin laulaja ei ollut Ozzy Osbourne vuonna 1988. Ozzy erosi bändistä jo vuonna 1978.

      Black Sabbathilla ei ole mitään tekemistä black metalin kanssa.

      Norjassa kirkkoja eivät polttaneet satanistit, vaan hölmöt teini-huligaanit, jotka leikkivät/luulivat olevansa ''pakanoita''.

      t. Macronymous from Heavy Mental

      • Anonyymi

        Ei kannata valkopestä norjan kirkonpolttoja. Kaikki joita asia kiinnostaa voi itse ne netistä lukea tai lainata kirjan joka niistä kertoo. Ainakin Vargin setti muuttui siinä parin vuoden aikana jolloin asiat etenivät ihan murhaan asti.


      • ”Black Sabbathilla ei ole mitään tekemistä black metalin kanssa.”

        Tässä olet oikeassa. Black metal – syntyi joskus 1980 luvun alussa. Heillä on oma musiikillinen tyyli ja sanoituksessa käydään kristinuskoa vastaan. Tosin kaikki black metallin ei näin tee.

        ”Norjassa kirkkoja eivät polttaneet satanistit, vaan hölmöt teini-huligaanit…”

        Norjassa tunnetuin genren edustaja on Varg Vikernes. Hän oli sekä mukana tuhopoltoissa että murhasi kaverinsa. Siitä alkoi tuhopolttojen sarja, johon osallistui varmaan myös noita huligaanejakin.


      • Anonyymi

        Ei tosiaan ollut Black Sabbath vuonna 1983 Houstonissa, vaan Ozzy omillaan.


      • Anonyymi

        Ozzy erosi Black Sabbathista 1977 ja palasi takaisin ja erotettiin 1979. Näin muistelen äkkiseltään.

        -a-teisti-


    • Anonyymi

      >>Kun Black Sabbath vieraili Seinäjoen Provinssirockissa 1988<<

      se oli 1998 ja siellä oli helluntailaisyhteiskristillinen Joosua Aktio

    • Katsoin kerran DOKUmentin ozzysta ja yllättäen mies keikan yhteydessä jossain lämpiössä meni polvilleen ja rukoili Kuningasta Jeesusta.
      ??? ???

      • Anonyymi

        Oli varmaan kama loppumassa ja diileri myöhässä.


    • Anonyymi

      Ozzy Osbourne ja Alice Cooper ovat molemmat malliesimerkkejä siitä kuinka Jeesus löytyy kun ensin vetää aivonsa oikariin huumeilla ja viinalla.

      Joillain toisilla se käy helpommin. Heidän aivonsa ovat jeesusoikarissa jo alunperinkin.

      Mutta onhan se jo aikaa sitten todettu että ilman kuuppajumia ei voi jeesusta löytää.

      • Anonyymi

        "Mutta onhan se jo aikaa sitten todettu että ilman kuuppajumia ei voi jeesusta löytää."

        Kyllä voi, mutta lopputulos näyttää erilaiselta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe