Selkeää voittoa joka päivä.
Luovuin jo maalämmöstä ja siirryin aurinkopaneeleihin..
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo...ei menoja kun ei paista.
- Anonyymi
Tanssin katolla valjaissa ja hattu kiertää kadulla.
Itse tienaan aurinkopaneelien hinnalla paljon paremmin sijoittamalla se raha osinkoa maksavaan osakkeeseen.. Paneelit inverttereineen on kaiken lisäksi uusittava siinävaiheessa kun ne maksavat itsensä takaisin.
= Ei tuossa paljon järkeä ole taloudellisessa mielessä.- Anonyymi
Ei paljon aurikokennoista ole hyötyä tähän vuodenaikaan. Lunta panelien päällä ja aurinko ei paista.
- Anonyymi
Kyllähän niillä kesällä lämmittää mutta millä lämmität kylmänä pimeänä vuodenaikana?
- Anonyymi
Minä lämmitän uunia. Seilvää tappiota muutama pesällinen joka päivä. Paneelit naulasin kiinni huoneen kattoon.
- Anonyymi
Luovuin ilmalämpöpumpusta ja siirryin puulämmitykseen .
- Anonyymi
Puulämmitys on kova sana. Se toimii vaikka ei ole sähköä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puulämmitys on kova sana. Se toimii vaikka ei ole sähköä.
Vielä kätsympää, kun on uuni, maalämpö, aurinkopasneelit ja ilmalämpöpumppukin jäähdytykseen kesän aurinkoisina hellepäivinä. Aina löytyy sopiva oleskelulämpö.
- Anonyymi
Luovuin jo maalämmöstä ja siirryin aurinkopaneeleihin..
on Suomi24:lla oikeasti
asun Juvalla vanhassa kerrostaloyksiössä aseumistuella. - Anonyymi
Olisit saanut vielä enemmän voittoa jos olisit jättänyt paneelit ostamatta!
- Anonyymi
No hautasin ne maalämpö putkien tilalle, onko balittamista
t .Avaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hautasin ne maalämpö putkien tilalle, onko balittamista
t .AvaajaKun väittivät toimivan paremmin kuin maalömpö putkineen, testin
- Anonyymi
Olen pysynyt öljylämmityksessä, enkä lähtenyt haahoilemaan minkään markkinapuheiden perässä. Tullut puhdasta säästöä jo siitä että mitään ei ole rakenneltu uusiksi, saati että maalämpökin käyttää sähköä, joten se niin sanottu säästäminen ja edullisuus on jo kaatunut.
Hankintamenot huomioiden maalämpöön siirtyneet eivät saa edes hankintamenoaan takaisin omana elinaikanaan.
Seuraava sukupolvi laittaa koko mörskän maan tasalle, ja joku huijari rakennusliike tekee pahvi-, ja styroksitalon tilalle. Verhoilumateriaalina betonia niin saavat kusetetuksi että kyseessä olisi "kivitalo".
Maailmassa MIKÄÄN EI OLE TOTTA, eikä varsinkaan mitä valtiovalta valehtelee. - Anonyymi
Öljylasku vuoden lämmittelystä pientalossa 6500 e. Ei kannata tehdä mitään, jos on toimiva lämmitysjärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️751637Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1171064YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52902- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74786- 57760
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028749Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli74748Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726