Vaan se löytyy kun löytyy jos löytyy.
Kumppanin löytämistä ei voi suunnitella
12
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kumppanin löytymisessä yksi asia on yli muiden: Ole itse se oikea ja käyttäydy sen mukaisesti. Ihmisissä nimittäin on sellainen jännä juttu että me olemme usein perässälaahattavia, tämä toteutuu myös positiivisissa asioissa. Kun itse menet edeltä ja olet todellakin se oikea - niin siinä on yllättävän suuri rooli että joku valitsee heijastuksesi edessä saman.
Jos taas menet ja odotat että joku toinen on sinulle se oikea niin toiset heijastelevat sitä odotusta takaisin ja sitten vain ollaan ja odotellaan ajasta ikuisuuteen.
Todellakin, se mitä itse voi tehdä on raakaa pioneerityötä jos siis haluaa onnistua - se luo pohjaa, tukevaa sellaista jossa asiat eivät jää itsestä kiinni. Laiskemmat (lue : parisuhdekyvyttömämmät) sitten höpöttelevät kohtalosta ja sattumista. Näin se minustakin on... Vaan on kai niitä normaaleita ihmisiä jotka osaavat tehdä jotain asioita oikein, että hommat etenee, kun jostain kiinnostuvat.
- Anonyymi
Niin osa totuutta siinäkin
- Anonyymi
Ei teistä kukaan löydä kumppania vaikka yrittäisitte. Terveisiä Galaxy erikseen selvitys
- Anonyymi
Voi tehdä niin että vie kuin pässiä narussa
- Anonyymi
Osittain noin, mutta sen verran täytyy itsekin tehdä, että on avoin sille mahdollisuudelle löytää parisuhde. Ei sekään mikään tae parisuhteen löytymisestä olw, mutta jos on henkisesti sulkeutunut, niin eihän siihen ole toisen ihmisen edes mahdollista päästä lähelle.
- Anonyymi
Voi sitä suunnitella ja kirjoittaa vaikka esseen millainen kumppanin tulee olla, jotta se olis hyvä. Mutta epäilen ettei sellainen järjen kanssa kaavojen piirtäminen anna muuta kuin ehkä turvaa ja onnistumisen tunteen. Jee löysin mittatilaus miehen, mutta..
Miten mahtaa se rakkaus, mikä tulee kivoista yllätyksistäkin ihmisen suhteen käydä?
Nehän on parhaita, kun näkee toisessa kivoja yllätyksiä mihin ihastuu. Ainakin itse pidän niitä just parhaimpina, ettei kaikki oo kuin käsikirjoitusta. Tarkkaan laadittua.
Jasu- Anonyymi
Onko sohvaperuna ihannemies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Onko sinulla? Mutten tykkää kyläluuta miehestäkään, joka on ees taas menossa johkupäin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Onko sinulla? Mutten tykkää kyläluuta miehestäkään, joka on ees taas menossa johkupäin.
JasuOmassa miehessä yks positiivinen yllätys oli kyllä nimenomaan se, että se viihtyy kotona eikä ole lennossa kuten monet muut on olleet.
Koti-ihminen. ❣️
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies taitaa olla oman itsensä ihannemies, mutta koita nyt roikkua edes tässä narratiivissa, lycka till in the katkera loppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422059Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35925- 45851
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61825En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705