Kumppanin löytämisen. Niin se on jollei lopeta palstailua.
Palstalaisuus estää
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja yleensäkin tietokoneella notkuminen.
- Anonyymi
Paitsi, että ainakin minä pariuduin juurikin tietokoneella notkuen.
Onko oikein väitöskirjan aihe siinä. Mikä suuremmoinen tutkimus tehty, ettäkö oikein nolla-aikaa viettää kun istuu koneella koko päivän. En olisi ikinä uskonut tätä.
- Anonyymi
Painoin nappia loppui kirjoitus typerästi kuin poppe-robotilts... olin kertomassa lengendaa, kun näin tummaihoisen nuoren tytön...
Kun tunnetusti olen ex-KKK-Dragon, ja nato-mustat puvut jne, katselin pientä mustaihoista tyttöä menemässä oesta sisään, katsoin perään: onko rosvo,onko omat avaimet oli hyvä½
Tuollaisia asiakkaita saattaa olla kuin ukrainalaisia täysin lahonneilla mersuillaan ja nostavat Tunuturi-pyöriä lahonnut alusta kontistaan ja ajelemaan hehehehh :D - Anonyymi
Ei välttämättä, mulle taas on mahdollistanut löytää kumppanin joka tuli elämääni niin kaukaa, etten irl olisi ikinä törmännyt häneen.
Mutta palstailun sijaan voi toki tehdä muutakin tai edes ohessa. Minäkin meinaan nyt pitkän pitkästä aikaa taas kokeilla miten mun jalkani kestää tanssimista.
Viikkoja ollut nilkka, jalkaterä ja ukkovarvas niin kipeät, että jalalle varaaminen on tuntunut kuin se murskaantuisi. Kipu on valtava, mutta on ollut pakko silti kävellä, verkkaiseen tahtiin.
Ja toisen jalan polvi on myös särkenyt 24/7. Nyt sujautan nilkkatuet jalkaan, nivelrikko varpaalle oman tukensa ja löysälle polvelle omansa ja tanssin, sillä mun on pakko.
Pakko päästää tää tanssin nälkä vapaaksi. :)
https://youtu.be/DTbSkijOp_8
Päivänjatkoja!
Jasu - Anonyymi
Ei ole tarvetta saada kumppania, eikä uutta kaveriakaan. Tämä on ajatustenpurkupaikka.
- Anonyymi
Jos ei juo viinaa baareissa niin se estää naisiin tutustumisen. Palstailu on elämän tuhlausta.
T_viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2212908Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa772567SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1792171Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251929Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131630Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861363HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363301310Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 841161
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten251008