BMW M5 e60 V10.......ensi kesäksi kiva lelu moottoriteille....saksassa kokeilin ja 321km/h...oli vauhdit mutta enemmän pitää saada kulkemaan....ei jaksa jutella poliisien kanssa enää....
Nyt se on haettu viritettäväksi...
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
nehän kuvaa kaiken ja piikkimaton tilaa sulle , ei kannata
- Anonyymi
Lisäksi kun kuuluu autoineen samaan luokkaan pienoiskoossa kuin mihin itse kuulun (itsellä auto joita vain yksi maailmassa, aloittajalla auto joita vain yksi Suomessa), löytävät kevyesti minne auto on rekisteröity ja tulevat kotiovelle vaikka eivät maantiellä lähdekään takaa-ajoon.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17644960E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
koita paljo jarrutusmatka 321kmhsta jäisellä tiellä kitkoilla
- Anonyymi
Eihän tuolla kannata suomen sohjoissa ja suolassa ajella, liian hieno peli siihen.
- Anonyymi
Peniksen jatko...
🤣🤣🤣 - Anonyymi
Kuinka pieni kikuli?
- Anonyymi
Ajatko alasti? Miksi mä näen aloittajan kellit tänne saakka.
Hierotko niitä auton penkkiin?- Anonyymi
Melko karvattomat, pitkähköt pallit.
- Anonyymi
Itse en auton huipusta perusta vaan kiihtyvyydestä. Toki huippuja pitää olla jos meinaa skoudet karistaa mutta se pitää tapahtua nopeaan sillä ne suluttaa muuten. Kääntvät rekkaritkin pitää sitten olla kuten mulla.
- Anonyymi
Tyytykääpä teinit vain niihin skoottereihin älkääkä fantasioiko joutavia.
- Anonyymi
Perseaukiiset nuoret ne kuvittelevat uhmapäissään ja ajavat huume ja viinapissään vanhoilla rännäleillä. Poliisi toimittaa huumeet ja pikavippi rahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3733Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3600Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35587Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495