Niitä pitäisi valmistaa Suomessa koska lennokit ja dronet on näyttämässä suurta osaa Ukrainan sodassa. Hyökkääjä käyttäisi varmasti suuret määrät risteilyohjuksia ja kamikatselennokeita
Ja niiden torjuntaan pitää satsata olalta laukaistavilla ohjuksilla ja IT konekivääreillä.
Suomen pitää valmistautua lennokkiuhkaan
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moenlaisia uhkia tulee myös erinäisiä putkia pitkin.
- Anonyymi
Kyllä minä jo pikkupoikana tehtiin lennokkeja. Osaan minä vieläkin tehdä, ei se ole vaikeaa, voin neuvoa niitä jotka ei osaa
- Anonyymi
Isompi huoli nyt kyllä on ulkomaalaisvoittoiset jengit, kuin lennokit.
- Anonyymi
Suomi on jo tiukasti Natossa kiinni, ja mahdolliset hyökkäykset torjutaan.
- Anonyymi
Tuskinpa Suomella on varaa ottaa miljardeja lisävelkaa ja ruveta lennokkeja valmistamaan Joita ilmeiseti ei saisi edes venäjälle myydä. Muualle (länteen) saattas olla hankala myydä kilpailukykyiseen hintaan.
Vai veronkorotuksillako aioit valmistuksen pistää pystyyn ja tuotantoa ylläpitää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431279Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551058- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637