Kuolaavatko miehet missien perään?
Miksi missi tasoinen nainen
10
72
Vastaukset
- Anonyymi
Osa kuolaa ja osa taas ei. Riippuu täysin miehestä. Noin isojen massojen mieleen missinaiset eivät ole.
Vuoden 1958 missi Pirkko Mannola säväytti, mutta muuten kaiken viehättävemmät siskot on kävelly niiku kadulla. 🌹👀
- Anonyymi
Ja Pirkko Mannolahan oli silloin aikanaan yllätys missiksi. Hän ei ollut silloistenkaan ihanteiden mukaan missityyppiä ja hänellä ei pitänyt olla mahdollisuuksia tulla kruunatuksi.
- Anonyymi
Luulen, että osa on ihan hurahtanut missityyppisiin ja samalla myös photoshop beijbeihin, barbie tyyppeihin ja osa jotain ihan muuta.
Itse en näe barbeissa tai misseissä mitään sellaista minkä perässä juoksisin.
Jasu - Anonyymi
Kauniita suomen missejä ja malleja mun mielestä Anne Pohtamo, Merja Tammi, Armi Aavikko, Tuula Usva
- Anonyymi
Minkätasoisia ne "missitasoiset" naiset nyt sitten lopulta mahtavatkaan olla. Toisten mielestä varmaan korkeatasoisia ja toiset mielestä taas eivät kovin kaksisia. Valtaosan mielestä lienevät ihan vaan naisia, vailla sen kummempaa todellista statusta.
- Anonyymi
Panen vain missi naisia. Naisen pitää olla riittävän tasokas jotta seisoo.
- Anonyymi
Ilmankos et omaasi halua nussia
- Anonyymi
Kuulostaa ihan ajan mukana pahentuvilta erektio-ongelmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1666103- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91795Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704