Paras isä, ei muuta
Minulla on maailman
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Okei. Mä en osaa sanoa onko mulla maailman parhain isä, mutta hyvin se on isänä pärjännyt.
Jasu - Anonyymi
No, enpä menis aina kehumaan, virheitä tekee kuten jokainen meistä! Mutt mulle kyllä tärkeä ja hyvin rakas!
trollikka - Anonyymi
Pitää sua hyvänä? Oletko tyhmä, ei se sua oikeasti rakasta.
- Anonyymi
😏🩸🔥💧
- Anonyymi
Niin minulla on,mistä luit sen?😄
Oli siinä myös kuva!
Oliko tämä vinkki että käyt täällä? - Anonyymi
Eipäs , vaan minun isäni oli maailman paras isä. Vaan sen verran voin antaa myönnytystä, että ehkä sinun isäsi on maailman parasi isä sinulle.
- Anonyymi
Hienoa 👍
- Anonyymi
Mä en voi isäksi muuttua kun oon äiti
- Anonyymi
Nykyään on ihan mahdollista olla isä, vaikka olis äiti. Transmiehenä.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141