Paras isä, ei muuta
Minulla on maailman
9
79
Vastaukset
- Anonyymi
Okei. Mä en osaa sanoa onko mulla maailman parhain isä, mutta hyvin se on isänä pärjännyt.
Jasu - Anonyymi
No, enpä menis aina kehumaan, virheitä tekee kuten jokainen meistä! Mutt mulle kyllä tärkeä ja hyvin rakas!
trollikka - Anonyymi
Pitää sua hyvänä? Oletko tyhmä, ei se sua oikeasti rakasta.
- Anonyymi
😏🩸🔥💧
- Anonyymi
Niin minulla on,mistä luit sen?😄
Oli siinä myös kuva!
Oliko tämä vinkki että käyt täällä? - Anonyymi
Eipäs , vaan minun isäni oli maailman paras isä. Vaan sen verran voin antaa myönnytystä, että ehkä sinun isäsi on maailman parasi isä sinulle.
- Anonyymi
Hienoa 👍
- Anonyymi
Mä en voi isäksi muuttua kun oon äiti
- Anonyymi
Nykyään on ihan mahdollista olla isä, vaikka olis äiti. Transmiehenä.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453