Mies muuttunut totaalisesti

Anonyymi-ap

Olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja mies on luonteeltaan hyvin rauhallinen ja muiden seurassa hiljainen. Meillä on mennyt hyvin, koira ja lapset jo aikuisia, ktseon siis yki 50 v pariskunnasta.
Mies ehdotti yllättäen pienta taukoa, koska hänen isänsä kuoli ja halusi omaa rauhaa.

Ymmärtäväisestä muutoinkin poikani luokse väkäsiä aikaa. Siitä alkokin uskomaton tapahtumasarja. Mies muuttui kuin toiseksi ihmiseksi ja haukkui minut hirveällä haukkumasanoilla kirosanojen kera.

Sitten hän ilmoitti, ettei halua enää minua takaisin ja toi tavarani oven taakse. Yritin turhaan saada keskustelua aikaan, mutta hänellä oli korkeintaan viisi minuuttia aikaa.
Hänestä tuli todella ilkeä ,agressiivinen, julma:

Myöhemmin sain tietää, että hän oli palannut yhteen exänsä kanssa, joka oli ollut noin 8 kertaa mukana kuvioissa . Hyvä jos heillä onnistuu, mutta ei tarvitse ilkeäksi. Myös jos uusi ei ymmärrä, että vanha suhde pitää hoitaa loppuun, ennenkuin uusi alkaa. Nainen oli pakottanut laittamaan estot puhelimeen ja kieltänyt kaiken yhteydenpidon.

En ymmärrä, miten tämä on mahdollista 5 yhdessä asutun vuoden jälkeen..

15

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä ymmärrä varmaan kukaan muukaan, kuin hän itse. Voimia sinulle eroon, hyvin harmillinen tilanne!

    • Anonyymi

      Onko käyttänyt huumeita joskus?

      • Anonyymi

        Silloin persoonallisuus voi muuttua.


      • Anonyymi

        Sama tuli mieleen..


    • Anonyymi

      Jotain aivoja sekoittavaa ainetta on nyt kuvioissa mukana.
      Pysy erossa koko ihmisestä. Säästyt paljolta pahalta.

      • Anonyymi

        En tiedä huumeiden käytöstä. Olut maistuu. Matkustelimme paljon ja ihania matkoja olikin. Ei mitään hurjaa juhlintaa, ruuan kanssa viiniä ja illalla terassilla pari drinkkiä, silloin oli kyllä havaittavissa käytöksen muutosta ja esim tönimistä, saattoi saada hurjan raivokohtauksen ja tönäistä maahan. Ei välittänyt vaikka ihmiset ympärillä näki tilanteen,

        Mutta tämä totaalinen muutos käyttäytymisessä, kiroilut ja nimittelyt tapahtuivat aina kun hän oli töissä ja siis selvinpäin. Lähdin siis vähäksi aikaa pois, jotta hän saa olla yksin ja sitten olikin tämä ex muuttanut taloon ja heittänyt tavarani roskiin, Heille kuulemma tulee riitoja kun soittelen. Kaikki tavarani on talossa ja esim koiran hoidosta pitäisi sopia. Nainen uhkasi lähestymiskiellolla ja syytteen kotirauhanrikkomisesta jos vielä soitan. Mies antoi siis luurin naiselle. Minäkö siis olen tässä jutussa se huonosti käyttäytyvä: miten kannattaisi toimia.


      • Anonyymi

        Näin taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä huumeiden käytöstä. Olut maistuu. Matkustelimme paljon ja ihania matkoja olikin. Ei mitään hurjaa juhlintaa, ruuan kanssa viiniä ja illalla terassilla pari drinkkiä, silloin oli kyllä havaittavissa käytöksen muutosta ja esim tönimistä, saattoi saada hurjan raivokohtauksen ja tönäistä maahan. Ei välittänyt vaikka ihmiset ympärillä näki tilanteen,

        Mutta tämä totaalinen muutos käyttäytymisessä, kiroilut ja nimittelyt tapahtuivat aina kun hän oli töissä ja siis selvinpäin. Lähdin siis vähäksi aikaa pois, jotta hän saa olla yksin ja sitten olikin tämä ex muuttanut taloon ja heittänyt tavarani roskiin, Heille kuulemma tulee riitoja kun soittelen. Kaikki tavarani on talossa ja esim koiran hoidosta pitäisi sopia. Nainen uhkasi lähestymiskiellolla ja syytteen kotirauhanrikkomisesta jos vielä soitan. Mies antoi siis luurin naiselle. Minäkö siis olen tässä jutussa se huonosti käyttäytyvä: miten kannattaisi toimia.

        Käyt poliisin kanssa hakemassa omat tavarasi ja kysyt josko pojallesi sopii että siirrät osoittesi hetkeksi hänelle ja etsit kodin itsellesi ja valmistaudut hommaamaan lähestymiskiellon miehelle tuskin tulee jäämään tuohon


    • Anonyymi

      OK, sinut on heitetty ulos kodistasi.
      Onko sinulla ketään nyrkkeilytaitoista ystävää tai poliisia? Tai ketään isokokoista sukulaista jonka kanssa menet entiseen kotiisi hakemaan omat välttämättomät tavarasi.
      Sitten vain tuo sairas porukka soittoestokieltoon. Poista yhteystietonsa kaikista some sovellutuksistasi. älä missään tapauksessa ota heihin yhteyttä.
      Vain jätä ne rauhaan.

      Ole onnellinen että pääset noinkin helpolla eroon tuosta kierosta miehestä ja keskittäydy muihin asioihin saadaksesi ajatuksesi pois entisestä.

      Ala vaikka kehittämän henkisesti itseäsi. Tulet tapaamaan paljon korkeampitasoisia ihmisiä!

      • Anonyymi

        Kiitos rohkaisevasta kommentista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rohkaisevasta kommentista

        Sain asiasta rikosilmoituksen puhelinhäirinnästä, minkä oli ilmoittanut tämä miehen ex ilmoitti siinä itsensä todistajaksi. Poliisilta tuli sovittelupyyntö ehdotus, missä on puolueettomat kuuntelijat. Olin innoissani, että pääsen keskustelemaan asiasta. Esim siitä, että mies oli tulostanut häätö ilmoituksen ja uhkasi sillä. Exäni ei kuitenkaan suostunut tapaamiseen ja nyt mitään ei ole kuulunut. Aivan siis uskomatonta, että minua syytetään kotirauhanrikkomisesta. Minut ja koira. Joka oli miehelle kaikki kaikessa on heitetty ulos ja tosiaan olin siellä virallisesti kirjoilla. Eikös joku päätös pitäisi tulla tästä rikosilmoituksesta. Aikaa on jo kulunut melkein vuosi..


    • Anonyymi

      Vain anna olla! Olet saanut koirasi takaisin. Tuosta asiasta on kulunut jo aikaa. Lakkaa vain kuluttamasta energiaasi jauhamalla samaa. Mene elämässäsi eteenpäin!

      Jätä ne rauhaan. Poista ne kaikista tiedostoistasi. Laita niiden kaikki numerot ja infot estokieltoon.
      Sinä et tarvitse heitä. Ne eivät tarvitse sinua . Kaikki tuo roska on jo historiaa.

      Mille kursseille olet jo kirjottautunt? Oletko jo ottanut toisen tyopaikan?

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa käsittelemättömistä asioista kenties todennäköisimmin

    • Anonyymi

      " Olemme olleet yhdessä 8 vuotta "
      "En ymmärrä, miten tämä on mahdollista 5 yhdessä asutun vuoden jälkeen.."

      Oho, kumpiko noista on totta ? no olipa nyt totta kumpikaan, jotakin ap, jättää nyt tietoisesti kertomatta.

    • Anonyymi

      Jätä mies taaksesi. Jos sinun tavaroita on vielä miehen hoteissa, niin ota mukaasi joku miestäsi isompi kaveri ja käy noutamassa omaisuutesi pois.
      Älä ota. äläkä pidä, minkäänlaista yhteyttä mieheen enää, estä sen puhelinnumero. Jatka elämääsi yhtä kokemusta rikkaampana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe