Tykkääkö naiset matkakulkimista ja puskaparkkimiehistä? Onko matkailuautoharrastamisesta etua, kun hakee naisseuraa vaikka nettitreffeiltä? Tai tuleeko liftaritytöt helposti yksinäisen karavaanari karpaasin kyytiin?
Saako matkailuautomiehet naista
35
727
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en naisista välitä , minulla on Reino.
Pslstavahti Joksu Kuopiosta- Anonyymi
Minä en naisista välitä , minä olen Joksu.
Pslstavahti Reino Kotkasta
- Anonyymi
Vuosia yritin saada naista mutta kun en saanut niin nykyään teen temput miesten kanssa.
- Anonyymi
kerran olisin saanut naista, mutta nainen ei antanut. Palstavahti Joksu yötä päivää.
- Anonyymi
Harmi juttu sinulle, Palstavahti Jokinen, menetit ainoan tilaisuutesi.
- Anonyymi
Kerran yksi nainen olisi antanut mutta sanoin että : "Ei kiitos, ei eka treffeillä"!
- Anonyymi
Mitä Te höpötätte, mina olen niin komea ja raamikas, että saanut naista aina.
- Anonyymi
minulla siniset verkkarit crocssit jalassa. olen Rauhalahden suosituin karavaanari. Palstavahti ajoksu yötä päicää
- Anonyymi
Onko matka-autoilu pelkästään homojen hommaa? Eikö löydy hyvää keskustelua heteromiehiltä?
- Anonyymi
"Hetero miehet" on kaappihomoja, minä poikakaverin kanssa ollaan reilusti hinaaja, takatuuppareita niin sanotusti.
- Anonyymi
Karavaanari niksi!
Jos ei naapurin vaunun rouva anna niin pitää alkaa sängyn laidalla tumputtamaan ja itkeä nyyhkyttämään niin siinä heltyy kyllä nainen ja pian antaa - Anonyymi
Kuopin Gaymiehet puhuu aina rumatikistä saunassa. Palstavahti Joksu Kuopiosta
- Anonyymi
Sittenhän sinä olet siellä kaltaistesi seurassa, mutta eivätkö asuinkaupunkisi Kotkan Gaymiehet huoli sinua enää mukaan saunaan?
- Anonyymi
Ja jutut etenee rumatikin röörien nuohoukseen.
- Anonyymi
Sinun Joksu täytyy poiketa Kotkassa siitä se sitten selviää. Huolivatko sinua porukkaa.
Joksufani- Anonyymi
Joksufani on kymenlaaksolaisen poikkeavien kerhon peppureino.
- Anonyymi
Joksulla on vieläkin silmat kierossa saadessaan Reinolta hyvät kyydit. Joksufani
- Anonyymi
Ja mitä todennäköisemmin kotkanreinojoksu on lisäksi myös ihan kippurassa onnistuneen onaniasessionsa jälkeen.
- Anonyymi
Ota Joksu lisää huikka
Antigreexe porpyleenizlyklol
Joksufani - Anonyymi
Tänään tuo reino "Joksu/Joksufani" jokinen on taas rajun hurmoksen vallassa!
- Anonyymi
Kovat lääkkeet nostaneet aktiivisuus tason huippuunsa.
- Anonyymi
Ota Joksu lisää huikka
Joksufani- Anonyymi
Voisitko lopetta tuon saman asian jauhamisen ja noiden nimien käytön! Menee vähän niin kuin överiksi tuo sun homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko lopetta tuon saman asian jauhamisen ja noiden nimien käytön! Menee vähän niin kuin överiksi tuo sun homma.
Ei se ymmärrä lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ymmärrä lopettaa.
Joku jakaa täällä rekisterumeroa ym. Palstavahti on kuin omistai koko palstan. Rumatikistä ei sanaakaan
- Anonyymi
Ota lisää
se rauhoittaa - Anonyymi
Suunnilleen aina ja kaikkialla ... vain elämän-luuserit tuolalisia kehtaavat edes kysellä ;-)
- Anonyymi
Minä käytän rumatikin imuletkua Reinon kaipuuseen.
Palstavahti- Anonyymi
Kaikkea sitä tekevälle sattuukin, nyt Palstavahti Reino on hukannut jo oman pikku-reinonsakin.
- Anonyymi
Luuleekohan se saavansa imutettua imuletkulla nysänsä esille?
- Anonyymi
Minä kyllä karavaanarina naisia saisin mutta mulla on mukana asuntoautossa silikooninainen. Käytön jälkeen sen voi työntää takatalliin tai suihkuun verhon taakse.
- Anonyymi
No onhan sinulla Palstan Päätoimittaja Joksulla sit ollut joskus nainen.
- Anonyymi
90-luvun alussa, kun Venäjä oli vähän aikaa vapaa, asuin Karjalassa yhden kesäkauden asuntovaunussa ja koskaan ennen sitä eikä sen jälkeen ole ollut tarjolla kaikenikäistä pimua suorastaan jonossa.
- Anonyymi
klo 00.05 Palstan päätoimittaja Joksulla asiaa rumatikistä. Ei sanaakaan naisista
- Anonyymi
Ontämävittupaskapalsta vaikka kuinka asiallisen viestin kirjoittaa niin ei vaan tuu tänne viesti, pitäköönsaatanatunkkinsa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783