Saako matkailuautomiehet naista

Anonyymi-ap

Tykkääkö naiset matkakulkimista ja puskaparkkimiehistä? Onko matkailuautoharrastamisesta etua, kun hakee naisseuraa vaikka nettitreffeiltä? Tai tuleeko liftaritytöt helposti yksinäisen karavaanari karpaasin kyytiin?

35

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en naisista välitä , minulla on Reino.
      Pslstavahti Joksu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Minä en naisista välitä , minä olen Joksu.
        Pslstavahti Reino Kotkasta


    • Anonyymi

      Vuosia yritin saada naista mutta kun en saanut niin nykyään teen temput miesten kanssa.

    • Anonyymi

      kerran olisin saanut naista, mutta nainen ei antanut. Palstavahti Joksu yötä päivää.

      • Anonyymi

        Harmi juttu sinulle, Palstavahti Jokinen, menetit ainoan tilaisuutesi.


    • Anonyymi

      Kerran yksi nainen olisi antanut mutta sanoin että : "Ei kiitos, ei eka treffeillä"!

    • Anonyymi

      Mitä Te höpötätte, mina olen niin komea ja raamikas, että saanut naista aina.

      • Anonyymi

        minulla siniset verkkarit crocssit jalassa. olen Rauhalahden suosituin karavaanari. Palstavahti ajoksu yötä päicää


    • Anonyymi

      Onko matka-autoilu pelkästään homojen hommaa? Eikö löydy hyvää keskustelua heteromiehiltä?

      • Anonyymi

        "Hetero miehet" on kaappihomoja, minä poikakaverin kanssa ollaan reilusti hinaaja, takatuuppareita niin sanotusti.


    • Anonyymi

      Karavaanari niksi!
      Jos ei naapurin vaunun rouva anna niin pitää alkaa sängyn laidalla tumputtamaan ja itkeä nyyhkyttämään niin siinä heltyy kyllä nainen ja pian antaa

    • Anonyymi

      Kuopin Gaymiehet puhuu aina rumatikistä saunassa. Palstavahti Joksu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Sittenhän sinä olet siellä kaltaistesi seurassa, mutta eivätkö asuinkaupunkisi Kotkan Gaymiehet huoli sinua enää mukaan saunaan?


      • Anonyymi

        Ja jutut etenee rumatikin röörien nuohoukseen.


    • Anonyymi

      Sinun Joksu täytyy poiketa Kotkassa siitä se sitten selviää. Huolivatko sinua porukkaa.
      Joksufani

      • Anonyymi

        Joksufani on kymenlaaksolaisen poikkeavien kerhon peppureino.


    • Anonyymi

      Joksulla on vieläkin silmat kierossa saadessaan Reinolta hyvät kyydit. Joksufani

      • Anonyymi

        Ja mitä todennäköisemmin kotkanreinojoksu on lisäksi myös ihan kippurassa onnistuneen onaniasessionsa jälkeen.


    • Anonyymi

      Ota Joksu lisää huikka

      Antigreexe porpyleenizlyklol

      Joksufani

    • Anonyymi

      Tänään tuo reino "Joksu/Joksufani" jokinen on taas rajun hurmoksen vallassa!

      • Anonyymi

        Kovat lääkkeet nostaneet aktiivisuus tason huippuunsa.


    • Anonyymi

      Ota Joksu lisää huikka

      Antigreexe porpyleenizlyklol

      Joksufani

      • Anonyymi

        Voisitko lopetta tuon saman asian jauhamisen ja noiden nimien käytön! Menee vähän niin kuin överiksi tuo sun homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko lopetta tuon saman asian jauhamisen ja noiden nimien käytön! Menee vähän niin kuin överiksi tuo sun homma.

        Ei se ymmärrä lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ymmärrä lopettaa.

        Joku jakaa täällä rekisterumeroa ym. Palstavahti on kuin omistai koko palstan. Rumatikistä ei sanaakaan


    • Anonyymi

      Ota lisää

      Antigreexe porpyleenizlyklol

      se rauhoittaa

    • Anonyymi

      Suunnilleen aina ja kaikkialla ... vain elämän-luuserit tuolalisia kehtaavat edes kysellä ;-)

    • Anonyymi

      Minä käytän rumatikin imuletkua Reinon kaipuuseen.
      Palstavahti

      • Anonyymi

        Kaikkea sitä tekevälle sattuukin, nyt Palstavahti Reino on hukannut jo oman pikku-reinonsakin.


      • Anonyymi

        Luuleekohan se saavansa imutettua imuletkulla nysänsä esille?


    • Anonyymi

      Minä kyllä karavaanarina naisia saisin mutta mulla on mukana asuntoautossa silikooninainen. Käytön jälkeen sen voi työntää takatalliin tai suihkuun verhon taakse.

      • Anonyymi

        No onhan sinulla Palstan Päätoimittaja Joksulla sit ollut joskus nainen.


    • Anonyymi

      90-luvun alussa, kun Venäjä oli vähän aikaa vapaa, asuin Karjalassa yhden kesäkauden asuntovaunussa ja koskaan ennen sitä eikä sen jälkeen ole ollut tarjolla kaikenikäistä pimua suorastaan jonossa.

    • Anonyymi

      klo 00.05 Palstan päätoimittaja Joksulla asiaa rumatikistä. Ei sanaakaan naisista

    • Anonyymi

      Ontämävittupaskapalsta vaikka kuinka asiallisen viestin kirjoittaa niin ei vaan tuu tänne viesti, pitäköönsaatanatunkkinsa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe