Olin taas kuntosalilla

Anonyymi-ap

Ei paljon ollut hyvännäköisiä nuoria naisia.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niillä on varmasti paremmat salit jossain muualla. Taikka osasivat vältellä sinua ja käyvät eri aikaan siellä.

• Anonyymi

Mäki oon vasta 32 ja hekin ovat aikuisia.

• Anonyymi

Mutta oli kuitenkin 1-2 nättiä naista mutta nostelit nurkassa jotain 2 kilon punttia ja ujona et uskaltanut kysyä naisilta että mitä kuulu lähdetkö kahville. Sellaista se on ei miehet selvinpäin mene naisille juttelee. Mies tutustuu naisiin baarissa kun juodaan viinaa.

T: viinamies

• Anonyymi

Mä en ollu siellä yksin.

• Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)

Olin siellä kaverin ja hänen kaverinsa kanssa. Se on ollut ilmaista kello 15-20 maanantaista tähän päivään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ollu siellä yksin.

Silti olisit voinut mennä jonkun kivan naisen luokse ja sanoa päivää paviaani lähtisitkö kahville tai banaanille

• Anonyymi

Kuulokkeet päässä nostaa lyijyä heh, ovat siis menemässä johonkin musiikkivideoon omaan sellaiseen istagrammofoniiin?

• Kannattaa laittaa viinaa urheilujuomapulloon ja hörppiä naiset kauniiksi.

• Anonyymi

Menet sanomaan jollekin naiselle: Terve!, nainen vastaa sanomalla: olet Sairas!

• Anonyymi

Ei ne näteimmät ja herttaisimmat kuntosalille mene. Terv. Nuuskunen 🦔

• Anonyymi

Niin! Hyi että miten vastenmielinen on liikkuva nainen!

Sängyssä löysäreikäinen laihaläski on ainoa oikea aito nainen ja kaikki miehet on pohjimmiltaan nekrofiilejä!

Näin on.

• Anonyymi

En nähnyt kenenkään olevan paljain jaloin.

• Anonyymi

Niin oli. Onneksi olen masokisti. Muuten se kaikki alleviivaus ja huutomerkit olis kai hieman..

• Anonyymi

Vanulappu-Rock, silmalappu-Rock.... eikös nuo ole jotain vanulappu pehmoiset jtutjotain tyttöjen meikkijuttuja jotain jos poistaa meikkejä tai sellaista kai ovat.

• Anonyymi

Itse pistäydyin salilla vain vähän aikaan. Rupes maha oireilee niin piti lähteä mäkeen. Ei pitäisi litkiä vettä siellä.

• Anonyymi

Ehkä väärä aloitus,mutta mitä naisten päässä liikkuu, varsinkin vanhempien eli miksi ottaa huulitäytteet.Ne on rumat ,eli miksi naiset luulee että mikkihiiri huulet on seksikkäät.Mitä mieltä ootte

• Anonyymi

Minä en ole voinut jumpata nyt pitkään aikaan, käsi kipeenä. En salilla käy kylläkään ennenkään vaan kotikutoisesti.

• Anonyymi

B3 vitamiinit eli beeta-miehet käiyvät saleilla, ovat "wanna be arnoldd" hheh, kuin tuossa elokuvassa Lamborghini, kannattaa katsoa historiankin vuoksi sovceltuu myös tytöillekin tuo elokuva joka on huono muuten.

Ferrarin kun omistaa näkee heti että hän on "haluaa olla jotain mies", mutta jos omistaa Lamborghinin, hän on jo, ei tarvitse haaveilla kuin Ferrarien omistajat :;D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe