Olin taas kuntosalilla

Anonyymi-ap

Ei paljon ollut hyvännäköisiä nuoria naisia.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niillä on varmasti paremmat salit jossain muualla. Taikka osasivat vältellä sinua ja käyvät eri aikaan siellä.

      • Anonyymi

        Mäki oon vasta 32 ja hekin ovat aikuisia.


    • Anonyymi

      Mutta oli kuitenkin 1-2 nättiä naista mutta nostelit nurkassa jotain 2 kilon punttia ja ujona et uskaltanut kysyä naisilta että mitä kuulu lähdetkö kahville. Sellaista se on ei miehet selvinpäin mene naisille juttelee. Mies tutustuu naisiin baarissa kun juodaan viinaa.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Mä en ollu siellä yksin.


      • Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)

        Olin siellä kaverin ja hänen kaverinsa kanssa. Se on ollut ilmaista kello 15-20 maanantaista tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ollu siellä yksin.

        Silti olisit voinut mennä jonkun kivan naisen luokse ja sanoa päivää paviaani lähtisitkö kahville tai banaanille


    • Anonyymi

      Kuulokkeet päässä nostaa lyijyä heh, ovat siis menemässä johonkin musiikkivideoon omaan sellaiseen istagrammofoniiin?

    • Kannattaa laittaa viinaa urheilujuomapulloon ja hörppiä naiset kauniiksi.

    • Anonyymi

      Menet sanomaan jollekin naiselle: Terve!, nainen vastaa sanomalla: olet Sairas!

    • Anonyymi

      Ei ne näteimmät ja herttaisimmat kuntosalille mene. Terv. Nuuskunen 🦔

      • Anonyymi

        Niin! Hyi että miten vastenmielinen on liikkuva nainen!

        Sängyssä löysäreikäinen laihaläski on ainoa oikea aito nainen ja kaikki miehet on pohjimmiltaan nekrofiilejä!

        Näin on.


    • Anonyymi

      En nähnyt kenenkään olevan paljain jaloin.

    • Anonyymi

      Niin oli. Onneksi olen masokisti. Muuten se kaikki alleviivaus ja huutomerkit olis kai hieman..

    • Anonyymi

      Vanulappu-Rock, silmalappu-Rock.... eikös nuo ole jotain vanulappu pehmoiset jtutjotain tyttöjen meikkijuttuja jotain jos poistaa meikkejä tai sellaista kai ovat.

    • Anonyymi

      Itse pistäydyin salilla vain vähän aikaan. Rupes maha oireilee niin piti lähteä mäkeen. Ei pitäisi litkiä vettä siellä.

    • Anonyymi

      Ehkä väärä aloitus,mutta mitä naisten päässä liikkuu, varsinkin vanhempien eli miksi ottaa huulitäytteet.Ne on rumat ,eli miksi naiset luulee että mikkihiiri huulet on seksikkäät.Mitä mieltä ootte

    • Anonyymi

      Minä en ole voinut jumpata nyt pitkään aikaan, käsi kipeenä. En salilla käy kylläkään ennenkään vaan kotikutoisesti.

    • Anonyymi

      B3 vitamiinit eli beeta-miehet käiyvät saleilla, ovat "wanna be arnoldd" hheh, kuin tuossa elokuvassa Lamborghini, kannattaa katsoa historiankin vuoksi sovceltuu myös tytöillekin tuo elokuva joka on huono muuten.

      Ferrarin kun omistaa näkee heti että hän on "haluaa olla jotain mies", mutta jos omistaa Lamborghinin, hän on jo, ei tarvitse haaveilla kuin Ferrarien omistajat :;D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe