Ei paljon ollut hyvännäköisiä nuoria naisia.
Olin taas kuntosalilla
19
<50
Vastaukset
Niillä on varmasti paremmat salit jossain muualla. Taikka osasivat vältellä sinua ja käyvät eri aikaan siellä.
- Anonyymi
Mäki oon vasta 32 ja hekin ovat aikuisia.
- Anonyymi
Mutta oli kuitenkin 1-2 nättiä naista mutta nostelit nurkassa jotain 2 kilon punttia ja ujona et uskaltanut kysyä naisilta että mitä kuulu lähdetkö kahville. Sellaista se on ei miehet selvinpäin mene naisille juttelee. Mies tutustuu naisiin baarissa kun juodaan viinaa.
T: viinamies- Anonyymi
Mä en ollu siellä yksin.
Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niillä naisilla kuulokkeet päässä ja keskittyneen näköisinä omiin reeneihinsä. Ei niitä mennä häiritsemään, kyselemällä sellaisia, joihin vastaus kuuluu: "minulla on poikakaveri". :)
Olin siellä kaverin ja hänen kaverinsa kanssa. Se on ollut ilmaista kello 15-20 maanantaista tähän päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ollu siellä yksin.
Silti olisit voinut mennä jonkun kivan naisen luokse ja sanoa päivää paviaani lähtisitkö kahville tai banaanille
- Anonyymi
Kuulokkeet päässä nostaa lyijyä heh, ovat siis menemässä johonkin musiikkivideoon omaan sellaiseen istagrammofoniiin?
Kannattaa laittaa viinaa urheilujuomapulloon ja hörppiä naiset kauniiksi.
- Anonyymi
Menet sanomaan jollekin naiselle: Terve!, nainen vastaa sanomalla: olet Sairas!
- Anonyymi
Ei ne näteimmät ja herttaisimmat kuntosalille mene. Terv. Nuuskunen 🦔
- Anonyymi
Niin! Hyi että miten vastenmielinen on liikkuva nainen!
Sängyssä löysäreikäinen laihaläski on ainoa oikea aito nainen ja kaikki miehet on pohjimmiltaan nekrofiilejä!
Näin on.
- Anonyymi
En nähnyt kenenkään olevan paljain jaloin.
- Anonyymi
Niin oli. Onneksi olen masokisti. Muuten se kaikki alleviivaus ja huutomerkit olis kai hieman..
- Anonyymi
Vanulappu-Rock, silmalappu-Rock.... eikös nuo ole jotain vanulappu pehmoiset jtutjotain tyttöjen meikkijuttuja jotain jos poistaa meikkejä tai sellaista kai ovat.
- Anonyymi
Itse pistäydyin salilla vain vähän aikaan. Rupes maha oireilee niin piti lähteä mäkeen. Ei pitäisi litkiä vettä siellä.
- Anonyymi
Ehkä väärä aloitus,mutta mitä naisten päässä liikkuu, varsinkin vanhempien eli miksi ottaa huulitäytteet.Ne on rumat ,eli miksi naiset luulee että mikkihiiri huulet on seksikkäät.Mitä mieltä ootte
- Anonyymi
Minä en ole voinut jumpata nyt pitkään aikaan, käsi kipeenä. En salilla käy kylläkään ennenkään vaan kotikutoisesti.
- Anonyymi
B3 vitamiinit eli beeta-miehet käiyvät saleilla, ovat "wanna be arnoldd" hheh, kuin tuossa elokuvassa Lamborghini, kannattaa katsoa historiankin vuoksi sovceltuu myös tytöillekin tuo elokuva joka on huono muuten.
Ferrarin kun omistaa näkee heti että hän on "haluaa olla jotain mies", mutta jos omistaa Lamborghinin, hän on jo, ei tarvitse haaveilla kuin Ferrarien omistajat :;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1503225Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102167Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551692Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241626Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121515Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231198Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31143Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751095