TarkkaavaisuusTesti

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009221592.html

No enpä jaksanut tuijotella sitä kuvaa puolta minuuttia, kymmenisen sekuntia riitti vetkuttelua. Kärsimätönkö?


Tuloksesi: 5 / 10
Muistamisen meininkiä!

Sehän meni ihan kivasti! Sinulla on selvästi silmää yksityiskohdille.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      8 / 10 ei muka tarvitse paljon asioita päntätä. Mutta tuo ei pidä kyllä täysin paikkaansa, muistan kyllä kuvia, mutta ei sillä kuitenkaan asioita opita.

      • Hieno tulos!

        Edellyttäisi ehkä ns. valokuvamuistia, jotta pelkistä kuvista voisi kunnolla asioita oppia...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Edellyttäisi ehkä ns. valokuvamuistia, jotta pelkistä kuvista voisi kunnolla asioita oppia...

        Varmaan näin, ehkä kertoo vain siitä, että pidän yleensä kuvataiteesta. Tutkin niitä mieluiten eniten tavalla, jolla olen kiinnostunut ihmisestä niiden takana. Mielenkiintoisen teos paljastaa tekijän ajatuksista ja elämästä aina jotakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan näin, ehkä kertoo vain siitä, että pidän yleensä kuvataiteesta. Tutkin niitä mieluiten eniten tavalla, jolla olen kiinnostunut ihmisestä niiden takana. Mielenkiintoisen teos paljastaa tekijän ajatuksista ja elämästä aina jotakin.

        Hyvinkin. Itselle tuo on ihan vieras maailma, kuvataiteen hienoudet.


    • Anonyymi

      7/10

      -harmiseikirj-

      • Hieno tulos!


      • Anonyymi

        Mulla myös 7/10.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla myös 7/10.

        Hieno tulos!


    • Anonyymi

      Sinähän olet melkoinen muistihirmu – noilla aivoilla ei varmaankaan tarvitse kovinkaan paljoa päntätä. 7/10 , ei kovinkaan hyvin omasta mielestäni.

      Mulla on kakarana diaknosoitu lievä autismi; valokuvamuistilla.
      Näköjään vanhuus alkaa rasittamaan.

      • Hieno tulos!

        Ehkä valokuvamuisti heikkenee iän myötä kuten muisti ylipäänsä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Ehkä valokuvamuisti heikkenee iän myötä kuten muisti ylipäänsä?

        Ei kai sentään vielä tässä iässä, mä vaan sössin kun tein kiireellä, ajattelematta.
        Se oli vastaus mikä ensin mieleen tuli.


    • Anonyymi

      8/10 tuli enkä jaksanu katella kuvaa vasta herättyäni noin kauaa. Kauhee pissahätä.

      Jasu

      • Hieno tulos!

        Höpsö, ei sitä ruutua pidä heti herättyä alkaa tuijottaan, eka käydään vessassa ja sitten kurlataan pannullinen sumppia nassuun.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Höpsö, ei sitä ruutua pidä heti herättyä alkaa tuijottaan, eka käydään vessassa ja sitten kurlataan pannullinen sumppia nassuun.

        Tein väärinpäin. :)

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein väärinpäin. :)

        Jasu

        Nurinkurin-ihminen? :P


    • Katsoin kuvaa sen 20 sek. Kartoitin kaikki reuna-alueet, siitä rajasin sisäänpäin ja kävin tarkkaan läpi kaikki yksityiskohdat. Rakensin kuvamuistia kuin palapeliä.
      Varsinkin työelämässä pitää luottaa usein omaan muistiin. Siitä harjaantuu ja silmä hakee oikeat kohdat valmiiksi.
      Näissä muistitehtävissä on aina värejä, lukuja ja esineitä, joita kannattaa tallentaa muistilokeroon.

      "Tuloksesi: 10 / 10
      Varsinainen valokuvamuistaja! 

      Sinähän olet melkoinen muistihirmu – noilla aivoilla ei varmaankaan tarvitse kovinkaan paljoa päntätä. "

      Hauska testi, kiitos! :D

      • Loistava tulos, hui 😲!

        Olet siis ammattilainen tämän tyyppisissä tehtävissä... Täytynee siis välttää vastaavia testejä vastaisuudessa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos, hui 😲!

        Olet siis ammattilainen tämän tyyppisissä tehtävissä... Täytynee siis välttää vastaavia testejä vastaisuudessa 😂

        Kiitos! Ei tarvitse vältellä mitään, anna tulla vaan. Testit on kivoja.

        Olen pelkkä amatööri, joka tietää kaavan, mutta onnistuu vaihtelevalla menestyksellä. Muisti onneksi pelittää... tositaiseksi. :D


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos! Ei tarvitse vältellä mitään, anna tulla vaan. Testit on kivoja.

        Olen pelkkä amatööri, joka tietää kaavan, mutta onnistuu vaihtelevalla menestyksellä. Muisti onneksi pelittää... tositaiseksi. :D

        Pelittää liiankin hyvinkin, tässä voi vielä aloittajan ego alkaa kärsimään, jos vastaavia testejä tulee lisää 😂


    • 5/10 ei huono pienessä känösessä, kai🤔

      • Kohtalainen tulos!

        Eipä sitä pikku hutikassa ehkä jaksa olla niin skarppina, siihen nähden hyvä tulos 😁

        Jaa, illasta radalle, kenties?


      • randombypasser kirjoitti:

        Kohtalainen tulos!

        Eipä sitä pikku hutikassa ehkä jaksa olla niin skarppina, siihen nähden hyvä tulos 😁

        Jaa, illasta radalle, kenties?

        Enkä kyllä jaksanut sitä vaadittua aikaa kuvaa toljottaa😁

        Een näin flunssaisena viitti rimpsalle lähtä,


      • m.wurst kirjoitti:

        Enkä kyllä jaksanut sitä vaadittua aikaa kuvaa toljottaa😁

        Een näin flunssaisena viitti rimpsalle lähtä,

        No en minäkään, vaikka olinkin selvinpäin, hetken toljotin ja sit loppu kärsivällisyys 😁

        Jaa juu, se ei kannata, muuten olis huomenna kahta kurjempi olo 🙄


    • Anonyymi

      7/10, mutta puolustuksekseni sanottakoon, etten nähnyt kännyn ruudulta, että lattialla oli tyynyjä, katsoin vaan, et jotain punaisia paketteja. Ei se niin nuukaa, muistin ainakin kaksi tonttua takan laidalla 😁

      • Hyvä tulos!

        Minä en niitä tonttuja taas muistanut...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyvä tulos!

        Minä en niitä tonttuja taas muistanut...

        Ei tonttuja saa missata, mistä sitä muuten osaa olla kiltisti? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tonttuja saa missata, mistä sitä muuten osaa olla kiltisti? 😁

        Siis kilttihän pitää olla joka tapauksessa ja tontut (Stasin porukkaa) vaan tarkkailee varjoista, eikä niitä saa ikinä nähdä. Pelkän tiedon mahdollisista tontuista pitää riittää ajamaan kaikki kilteiksi 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siis kilttihän pitää olla joka tapauksessa ja tontut (Stasin porukkaa) vaan tarkkailee varjoista, eikä niitä saa ikinä nähdä. Pelkän tiedon mahdollisista tontuista pitää riittää ajamaan kaikki kilteiksi 😁

        No kyllä välillä pitää vähän tuhmailla, mutta pitää vain huolehtia ettei tontut näe 🤭
        Anteeksi huonot jutut, syytäm perjantaiväsymystä 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä välillä pitää vähän tuhmailla, mutta pitää vain huolehtia ettei tontut näe 🤭
        Anteeksi huonot jutut, syytäm perjantaiväsymystä 🙈

        Aaa, eli tuhmailua á la muslimien viinanjuonti? Sisällä, valot poissa, verhot kiinni, kaikessa hiljaisuudessa ja elämöimättä peiton alla? Eikä Stasi-tontut huomaa mitään 😂

        Mitkä huonot jutut? Mulla on niin ö-luokkainen huumorintaju, ettei sellaisia olekaan 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaa, eli tuhmailua á la muslimien viinanjuonti? Sisällä, valot poissa, verhot kiinni, kaikessa hiljaisuudessa ja elämöimättä peiton alla? Eikä Stasi-tontut huomaa mitään 😂

        Mitkä huonot jutut? Mulla on niin ö-luokkainen huumorintaju, ettei sellaisia olekaan 😁

        Hiljaisuutta ja elämöimättömyyttä (mikä sana 😄) ei voi luvata, mutta verhot kiinni on hyvä olla 😂

        Ö-luokka on paras, uppoaa ne kaikkein väsyneimmätkin jutut 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisuutta ja elämöimättömyyttä (mikä sana 😄) ei voi luvata, mutta verhot kiinni on hyvä olla 😂

        Ö-luokka on paras, uppoaa ne kaikkein väsyneimmätkin jutut 😁

        Sitten täytyy hyväksyä se riski, että Stasi-tontut tulee viereen tuijottamaan 😳 😂

        Kun itsellä jokseenkin laaja ja häiriintynyt huumorintaju sekä ehdottomasti väsyneimmät läpät, niin mulle uppoaa melkein kaikki 😜


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sitten täytyy hyväksyä se riski, että Stasi-tontut tulee viereen tuijottamaan 😳 😂

        Kun itsellä jokseenkin laaja ja häiriintynyt huumorintaju sekä ehdottomasti väsyneimmät läpät, niin mulle uppoaa melkein kaikki 😜

        Joskus se riski on vain ottamisen arvoinen 😁 Sitäpaitsi tuijotukseen on jo tottunut kissojen myötä 😂

        Mun jutut on huonoimmillaan niin huonoja, että nauran itselleni selvitäkseni siitä nolostumisesta mitä omat jutut joskus aiheuttaa 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus se riski on vain ottamisen arvoinen 😁 Sitäpaitsi tuijotukseen on jo tottunut kissojen myötä 😂

        Mun jutut on huonoimmillaan niin huonoja, että nauran itselleni selvitäkseni siitä nolostumisesta mitä omat jutut joskus aiheuttaa 😄

        Mmmm, joo, kissat ja koirat on pahoja tuijottajia, niin, tota, tietyissä tilanteissa 🤭
        Sekin vielä menee, mutta sitten nelkytkilonen kultanen noutaja keksii osallistua leikkiin juna-moodissa, niin se alkaa jo VÄHÄN häiritsemään 😂

        Joskus joutuu, nauramaan itelleen, kun kukaan muu ei naura niille jutuille 🙄


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mmmm, joo, kissat ja koirat on pahoja tuijottajia, niin, tota, tietyissä tilanteissa 🤭
        Sekin vielä menee, mutta sitten nelkytkilonen kultanen noutaja keksii osallistua leikkiin juna-moodissa, niin se alkaa jo VÄHÄN häiritsemään 😂

        Joskus joutuu, nauramaan itelleen, kun kukaan muu ei naura niille jutuille 🙄

        Avarakatseisuus on hyvä asia, mutta kyllä raja menee tuossa 😂 Ja mieluiten ilman sitä tuijotustakin, riittäisi ihan kumppanin silmäpari 😁

        Ei se auta kuin itselleen nauraa ja kuvitellaedes hetken, että omat jutut on parempia kuin onkaan 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avarakatseisuus on hyvä asia, mutta kyllä raja menee tuossa 😂 Ja mieluiten ilman sitä tuijotustakin, riittäisi ihan kumppanin silmäpari 😁

        Ei se auta kuin itselleen nauraa ja kuvitellaedes hetken, että omat jutut on parempia kuin onkaan 🙈

        Jep, siinä meni raja. Minä lähdin. Vai olikohan se sittenkin koira 🤔😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jep, siinä meni raja. Minä lähdin. Vai olikohan se sittenkin koira 🤔😂

        Toivottavasti koira 😂 Siis toiseen huoneeseen, ei lopullisesti tietenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti koira 😂 Siis toiseen huoneeseen, ei lopullisesti tietenkään.

        No joo, hillittömän hekottelun jälkeen koira ulkoistettiin ja väliovi suljettiin 😁
        Komeat naarmut jäi sillon selkään, olihan siinä kavereilla naurussa pitämistä kun kävi ilmi, ettei ne olleet naisen kynsistä... 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No joo, hillittömän hekottelun jälkeen koira ulkoistettiin ja väliovi suljettiin 😁
        Komeat naarmut jäi sillon selkään, olihan siinä kavereilla naurussa pitämistä kun kävi ilmi, ettei ne olleet naisen kynsistä... 😂

        Voin kuvitella tilanteen 😂 Onneksi noistakin selviää huumorilla 🤗 Hienoa rehellisyyttä kertoa kavereille naarmujen todellinen alkuperä 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuvitella tilanteen 😂 Onneksi noistakin selviää huumorilla 🤗 Hienoa rehellisyyttä kertoa kavereille naarmujen todellinen alkuperä 😁

        Se oli kokemus, ikimuistoinen sellainen... No olihan se tapaus niin huikea, ettei kannattanut keksiä mitään juttuja, kun totuus oli tarua ihmeellisempi 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se oli kokemus, ikimuistoinen sellainen... No olihan se tapaus niin huikea, ettei kannattanut keksiä mitään juttuja, kun totuus oli tarua ihmeellisempi 😂

        Ei tuollaista tosiaan kovin helpolla kyllä omasta päästään keksi 😂 Hauskoja kommelluksia ja se että molemmat osaa ottaa huumorilla on tärkeää. Kauheaa olis, jos kumppani vetäis tuollaisessa tilanteessa myttynaamaa 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaista tosiaan kovin helpolla kyllä omasta päästään keksi 😂 Hauskoja kommelluksia ja se että molemmat osaa ottaa huumorilla on tärkeää. Kauheaa olis, jos kumppani vetäis tuollaisessa tilanteessa myttynaamaa 😳

        Ei, ei vaikka melkoinen höpöttäjä olenkin 😁
        Elämässä sattuu ja tapahtuu, semmosta se vaan on. Eikä siinä, kiva koirahan se oli kaikin puolin, hyvin tultiin juttuun, tuon jälkeenkin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei, ei vaikka melkoinen höpöttäjä olenkin 😁
        Elämässä sattuu ja tapahtuu, semmosta se vaan on. Eikä siinä, kiva koirahan se oli kaikin puolin, hyvin tultiin juttuun, tuon jälkeenkin 😂

        Edellinen kommentti näköjään katosi.. No ei siinä ollut muuta kuin, että hyvä kun olit koiran kanssa väleissä, sillä koiran hyväksyntä on (melkein 😄) yhtä tärkeää saada kuin kissojenkin 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen kommentti näköjään katosi.. No ei siinä ollut muuta kuin, että hyvä kun olit koiran kanssa väleissä, sillä koiran hyväksyntä on (melkein 😄) yhtä tärkeää saada kuin kissojenkin 😂

        Modella ollut tylsää taas, kiintiöpoisto että saa provisiopalkkansa kerättyä 😛
        Kissoihin verrattuna useimmat koirat on helppoja tapauksia...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Modella ollut tylsää taas, kiintiöpoisto että saa provisiopalkkansa kerättyä 😛
        Kissoihin verrattuna useimmat koirat on helppoja tapauksia...

        Ja onhan tämä keskustelu ollut vähän riettaan puoleista, että ehkä meni modella yli sietokyvyn 😅 Otan tästä vastuun, mun ajatukset lähti omille poluilleen viattomasta aloituksesta 🙈

        Ja kyllä, kissat on huomattavasti vaikeampia vakuuttaa 😅 Koirat on yleensä niin miellyttämishaluisia, että ne tulee häntää heiluttaen nuolemaan kasvoja ja köllähtää jalkojen juureen nukkumaan. Kissoilla on ihan erilainen lähestymistapa. Jos siis suvaitsevat lähestyä lainkaan 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan tämä keskustelu ollut vähän riettaan puoleista, että ehkä meni modella yli sietokyvyn 😅 Otan tästä vastuun, mun ajatukset lähti omille poluilleen viattomasta aloituksesta 🙈

        Ja kyllä, kissat on huomattavasti vaikeampia vakuuttaa 😅 Koirat on yleensä niin miellyttämishaluisia, että ne tulee häntää heiluttaen nuolemaan kasvoja ja köllähtää jalkojen juureen nukkumaan. Kissoilla on ihan erilainen lähestymistapa. Jos siis suvaitsevat lähestyä lainkaan 😂

        No ei kai se nyt rietasta ollut, nähdäkseni mitään hävytöntä ei sanottu? Mahdolliset riettaudet ovat puhtaasti kunkin lukijan omia mielikuvia 😁

        Koira haluaa palvella, kissa tulla palvelluksi, siinä se olennainen ero 😂


    • Anonyymi

      Tein sen eilen, sain 9 oikein

    • Anonyymi

      Katsoin eli tuijotin jalka-palleroa... mitä ihmeelissä kuten brasilialla ilmasta potkuja maaliin, kun pallo on ilmassa niin hyppää ja poytkii

      Mutts Qaystn öljydhrikin varmaan innoissaan tulee meille pelaamaan maailman huipppuja pallo-pelaajia, ei haittaa vaikka oma joukkue tunnetusti aika huono ei prjääkään.

    • Anonyymi

      Herrasmies jos on jo silmälappujakin tyttöjen nuttuja vaqnulappuja silmissä nukkuu kuuman suihkun jälkeenkin yötä... ja kaike3nlaista voiteita naamallekin jooh. Bsabyace- monsteri mafioso :D

    • Anonyymi

      Jos itse jos asuu jossain penthouse-jutussa niin kukaan ei häiritse unia paitysi jos on joku arvaustyttö keksimällä uuden aivoituksen ja painaqs pehmeästi sormellsa herää!Q"

    • Anonyymi

      Hyvä joo tuollainen juttu jos tyttökaveri kokeilee herättää nukkuvaa, niin hätkähtää vaikka kuinkaq pehmoisesti yrittäisi painaa pehmoisella sormellaan ja joku pyörivä as34e elli-revolferi -isokallo eli kaqliiiperine3n tyynyn alla..

    • Anonyymi

      Vpo olla periintenäkin vähän pelata joulusin Texas Hold'Em pokeria nappeleilla, ei oikeilla ahoilla, kun kunnolliset pelikortit Begialaisten tekemiä 100% plastic poker vasrd so....

      Iitsxe niin kun amerikkalaisten joukkuehsan on asiks vaarallinen jalkapoallossa, oppineet pelaamaan Soceria :D

    • Anonyymi

      Olen koodannuit... mutta mikä olisi mahdottomin dekoodatq joku juttu josjoku kuin Star Genertor, itse tekemäni että ottaqaq kaqikki säätilantee3tkin huomioon kun kryptaa juttuja

    • Anonyymi

      paljonko on 0=0 kiva olla eli vastaus olisi oblivion eli käsittämätön.

      Mutta nelosen ohjelmmas selviytyjät tytöt Julia josta en pidä välttämättäkilpåailuissa silti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe