Ylen väitteiden johdosta Tehy julkaisi tänään työtyytyväisyystutkimuksen tulokset, joiden mukaan Tehyllä on itse asiassa työilmapiiri parantunut. YLE ei maininnut sanallakaan tästä vaan toisti vielä iltauutisissaankin pitkin päivää esittämänsä väitettä, joka perustuu joihinkin nimettömiin lähteisiin.
YLE valehtelee Tehyllä olevan huono työilmapiiri
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tehyn pj erehtyi arvostelemaan hallitusta ja PM:ää niin nyt on YLE-näädät kimpussa.
- Anonyymi
Tehy perkele vastustaa terveydenhuollon halpatyövoiman tuontia Euroopan ulkopuolelta, mm. Filippiineiltä. Tai näille ainakin pitäisi maksaa samaa palkkaa kuin suomalaisille Tehyn mukaan. Orjatyö on kuitenkin koko homman idea!
Yle on sitoutunut globalismiin.
- Anonyymi
Yle pitää lopettaa. Ei tarvita mitään suojatyö ja yhdentotuuden toimijaa mediassa....
- Anonyymi
Jos edes tuntisit ketään, kuka kuuluu tuohon liittoon, niin tietäisit myös sen, että ilmapiiri on huono. Lisäksi, työpaikka kuin työpaikka, joissa tehdään näitä "työhyvinvointitutkimuksia" tai millä nimillä missäkin firmassa kulkee, niin kannattaa muistaa myös se, että vaikka kuinka johto ilmoittaa, että "ei tunnistet vastaajaa", niin tähän ei kannata luottaa. Kyllä ne on yksilöity eikä uskalleta vastata rehrllisesti. Tämä orjayhteiskunta toimii kuin P- Korea kaikin puolin. Yksikin mätä omena pilaa kaikki omenat.
- Anonyymi
Tehyssä on muutama mätä piilokokoomuslainen, ne on vaan heitettävä sieltä ulos, ne ajavat työnantajan etua.
Kohu varmaan lähti liikkeelle siitä kun TeHy heitti valtuustostaan kaksi työnantajan myyrää pois, yhden kaupunginvaltuutetun ja yhden kansanedustajan. Toinnen niistä valtiotyönantajanedustaja, toinen kaupunkityönantajan.
Toinen noista tuli julkisuuteen selittelmään että lakot pilaavat Tehyn maineen? Voi viddu, siellä ajetaan duunarin asioita, eikä työnantajan.
Ylen ohjelmassa oli selitys että ei saa olla eri mieltä asioista Tehyllä. Jos ei ymmärrä että ei todellakaan saa olla työnantjan asianajajana siellä, niin kenkää vaan, sillä se työimapiiri paranee, jää ne jäljelle jotka puhaltavat yhteen hiileen.
- Anonyymi
Ylen pakkovero pois se tärkein polittinen päätös tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807