Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ennestään aivan riekaleina olevaa sydäntä rikotaan vaan lisää :,(

Anonyymi-ap

Olen ollut jo niin pitkään niin tajuttoman rikki. Silti minua vaan rikotaan lisää entisestään.

Vaikka miten välttelen ihastumista yms ihan ylipäätäänkin, sillä olen liian peloissani - sydän ei kestä enää enempää rikkoutumista.
Ja vielä erityisen paljon tietysti välttelen ihastumista vääriin ihmisiin

Mutta kun noille helvetin tunteille ei vaan voi mitään.
Miksi ne tulevat aina silloin, kuin ei pitäisi?
Miksi aina vääriin henkilöihin?
Mikä minussa on vikana?
Miksi minua kohtaan ollaan niin julmia?

Itse olen aina reilu kaikille, enkä ikimaailmassa voisi leikkiä mitekään kenenkään tunteilla, enkä satuttaa ketään tarkoituksella tms.

Minulla on todella kovat panssarit suojaamassa sydäntäni ja itseäni, että kukaan ei pääsisi rikkomaan minua enää enempää.

Mutta heti kun uskallan avata suojamuurejani edes vähän (mikä vaatii minulta tajuttoman paljon rohkeutta), ja "riskeetata" varovasti elämällä, niin minua rikotaan vaan lisää entisestäån.

En kuitenkaan luonnollisesti haluaisi lopettaa elämistä kokonaan eristäytymällä kokonaan kaikista yms, en alkaa miksikään nunnaksi yms.
Ihminen kuitenkin tarvitsee läheisyyttä ja toisiakin ihmisiä, ja seksi on minulle elämäni ehdottomasti suurimpia nautintoja.

Mutta mitä ihmettä tässä voi tehdä, kun tuntuu, että sydän ei vaan kestä enää?
Pää ei kestä,Keho ei kestä. Tuntuu, että en saa henkeä. Tuntuu, että kuolen.

Terveydenhuollosta ei saa mitään apua, lisää tilannetta entisestään pahentavia traumoja vaan (olen traumatisoitunut terveydenhuollostakin).

Mitä ihmettå teen? :'(

Olen aivan loppu ja rikki.

En tiedä jaksaako kukaan lukea, kunhan vuodatin. Jos helpottaisi edes vähän. Toivottavasti en saa ilkeitä kommentteja.

15

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkäpä sinun kannattaa tutkailla tuota uhrin mentaliteettia. Elämä ei ole aina mukavaa. Kasvata henkinen peenis

      • Anonyymi

        Minusta tuo on todella töykeä kommentti. Sinuna kasvattaisin ihan itse ja opettelisin empatiaa. Tunge pää pyllyys.

        T. Sivusta


      • Anonyymi

        Olen kuule kokenut elämässä varmasti paljon enemmän kuin sinä. "Henkistä peenistå " löytyy varmasti paljon enemmän kuin itseltäsi.
        Mikään "uhri" en todellakaan ole.

        Kuka on niin idiootti, että tulee kommentoimaan tuollaista rikkinäiselle ihmiselle? Kasvata sinä etenkin aivot ja sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo on todella töykeä kommentti. Sinuna kasvattaisin ihan itse ja opettelisin empatiaa. Tunge pää pyllyys.

        T. Sivusta

        Todellakin näin!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­N­y­m­­f­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176464039

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ja etsi täysin erilaisia ihmisiä, kuin ne jotka sinut uhriuttaa

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole "uhriuttanut" minua, ja en ole kiinni missään tietyssä kusipäisessä ihmisryhmässä.
        Varsinkin sinunlaisistasi idiooteista tajuan todellakin pysyä kaukana, ja olla välittämättä paskaakaan tuollaisesta törkeästä idiootin ulinasta.


    • Anonyymi

      Sithän meittii on kaks ja jos vielä nii hyvin kävi et olet nainen ni sovitaan seksisuhteesta ilman tunteita ni kumpikin tietää olla odottamatta mitään sen ihmeempiä ni ei tartti kummankaan rikkoontua enempää ainakaan

    • Anonyymi

      Niin, miekin oon surullinen, kun ihastun vääriin naisiin. Silti en osaa unohtaa, kun niin harvoin ihastun oikeasti. Viime kuussa sain sentään sen verran pahan olon, että suhteen ajatteleminenkin tuntuu pahalta. Yksinäisyys kuitenkin sattuu myös paljon, vaikka ei tuntuis jaksavan enää yrittää tai elääkään.

    • Anonyymi

      Sinulla on varmaankin persoonallisuushäiriö.

      • Anonyymi

        Ei ole. Sinulla taas on ainakin monia muita vakavia häiriötä, kun teet täysin tuntemattomista jotain ihme loukkaavia arvuutella. Get a life.


    • Anonyymi

      Lämmin halaus täältä...ilman takaajatuksia.🤗

    • Anonyymi

      Samaistumaan pystyn aloittajan kanssa.
      Olen epätoivoinen mies, kaipaan naista joka toistuvasti hylkäsi mut.
      Olen loputtoman surullinen ja ahdistunut, mutta ne suojamuurit, ne on myös mulla ja pysyy siihen asti kunnes kyseinen nainen haluaa jutella.

    • Anonyymi

      Voi rakas, onpa sinulla raskas kuorma ollut kannettavana. Tekisi mieli halata sinua ja silittää poskea. 😘

    • Anonyymi

      Minäpä kerron:

      1) Ensiksi poistat elämästäsi kaikki ihmiset, jotka satuttavat sinua. Tämä on kiireellisin ja tärkein asia, sillä ilman tätä toimenpidettä seuraavana tulevat toimenpiteet eivät onnistu.

      2) Sen jälkeen vetäydyt jonnekin ajatustesi kanssa. Mietit rauhassa, kuka olet ja mitä haluat maan päällä tehdä. Toivottavasti näet lopulta itsesi kauniina sieluna.

      3) Seuraavaksi alat muistella niitä ihmisiä, jotka ovat tuoneet elämääsi iloa, rakkautta ja lämpöä. Kirjoita ylös kaikki ominaisuudet, joista olet pitänyt näissä ihmisissä. Tässä vaiheessa on siis tärkeää erottaa ominaisuus ja henkilö. Jos olet esimerkiksi rakastunut yksipuolisesti, sinun täytyy pystyä kertomaan, mistä pidät kyseisessä ihmisessä. Mieti myös muita ihmisiä: julkkiksia, kuolleita, kaukaisia, läheisiä.. aivan kaikkia ihmisiä. Kirjoita ylös, millaisista ihmisistä sinä pidät. Tee luettelo positiiviseksi. Jos et esimerkiksi pidä päättämättömistä ihmisistä, kirjoita että pidät päättäväisistä ihmisistä.

      4) Tämän jälkeen mietit, millaiset ihmiset pitäisivät sinusta ja arvostaisivat sinua. Älä yritä keinotekoisesti miellyttää ketään, joka on inspiroinut sinua kohdassa 3), koska sellainen johtaa vain teeskentelyyn. Olet todennäköisesti nähnyt elämää jo sen verran, että ymmärrät muiden ihmisten käsikirjoituksen seuraamisen johtavan vain onnettomaan elämään.

      5) Lopuksi pidät kohtien 3) ja 4) asiat mielessäsi ja annat intuitiosi johdattaa sinut sellaisten ihmisten luo, joita oikeasti kaipaat ja jotka oikeasti kaipaavat sinua.

      Tämä on aitoa sydämen avaamista.

      Ei se, että kerjää rakkautta ihmisiltä, jotka satuttavat sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe