Pitääkö kädet pestä ennen vessaanmenoa vai vasta toimituksen jälkeen? Olis kusihätä ja siksi asia kiireellinen!
Käsihygienia
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin, nyt tuli jo housuun!
- Anonyymi
naisena en ole pessyt koskaan käsiä kun meen pissalle.Miksi ne kädet pitäis pestä ennen pissalle menoa?
- Anonyymi
Pelaa varman päälle ja pese mennen tullen!
- Anonyymi
ei mun kädet ole lähelläkään virtsaputkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mun kädet ole lähelläkään virtsaputkea.
Mutta kun paperilla kuivalle niin sen jälkeen käsien pesu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun paperilla kuivalle niin sen jälkeen käsien pesu
kyse oli pitääkö kädet pestä ennen pissalle menoa?Eihän sun kädet osu virtsaputkeen kun sä lasket housut.Ei siinä edes ihoon paljoa osu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyse oli pitääkö kädet pestä ennen pissalle menoa?Eihän sun kädet osu virtsaputkeen kun sä lasket housut.Ei siinä edes ihoon paljoa osu.
Jos käsissä on bakteereita kun menee vessaan ja ei pese käsiään ensin niin käsissä voi olla bakteereita jos on esim kynsinyt nenäänsä tai yskinyt käsiinsä jne silloin sitten kun pyyhkii pissaamisen jälkeen niin nämä bakteerit voi joutua alapäähän ja aiheuttaa tulehduksia .
Mutta ei monikaan pese ennen vessaan menoa,
kun on sairaalassa töissä niin sitä pesee käsiään yhtämittaa niin että siitä tukee tapa kotonakin . Ja käsien pesu korona aikana teki sen ettei edes joka talvinen vatsa tauti saanut paikkaa ihmisten kehossa.
Joten kukin tyylillään . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käsissä on bakteereita kun menee vessaan ja ei pese käsiään ensin niin käsissä voi olla bakteereita jos on esim kynsinyt nenäänsä tai yskinyt käsiinsä jne silloin sitten kun pyyhkii pissaamisen jälkeen niin nämä bakteerit voi joutua alapäähän ja aiheuttaa tulehduksia .
Mutta ei monikaan pese ennen vessaan menoa,
kun on sairaalassa töissä niin sitä pesee käsiään yhtämittaa niin että siitä tukee tapa kotonakin . Ja käsien pesu korona aikana teki sen ettei edes joka talvinen vatsa tauti saanut paikkaa ihmisten kehossa.
Joten kukin tyylillään .Mä en ole ikinä pyyhkinyt alapäätä pissalla käymisen jälkeen.Sen takia mulla on käytössä pikkuhousunsuoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole ikinä pyyhkinyt alapäätä pissalla käymisen jälkeen.Sen takia mulla on käytössä pikkuhousunsuoja.
Kukin tavallaan. Pikkuhousut suojan käyttö ehkä ymmärretään eri tavalla riippuen ihmisestä.
Joten älä pese käsiäsi jos et halua, ei sinua siihen kukaan pakota . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tavallaan. Pikkuhousut suojan käyttö ehkä ymmärretään eri tavalla riippuen ihmisestä.
Joten älä pese käsiäsi jos et halua, ei sinua siihen kukaan pakota .Miksi pitäis pestä käsiä etukäteen jos sä et koske alapäähän? Pikkuhousunsuoja suojaa myös siltä ettei valkovuoto sotke alushousuja.Miehillä ei tule valkovuotoa joten mies ei voi tietää siitä mitään.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä röllimetsässä.
- Anonyymi
Siinä se on herran ja työmiehen ero. Työmies pesee tahriintuneet (maalissa, autonöljyssä) kädet ennen pissille menoa ja herra sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034