Pitääkö kädet pestä ennen vessaanmenoa vai vasta toimituksen jälkeen? Olis kusihätä ja siksi asia kiireellinen!
Käsihygienia
13
217
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin, nyt tuli jo housuun!
- Anonyymi
naisena en ole pessyt koskaan käsiä kun meen pissalle.Miksi ne kädet pitäis pestä ennen pissalle menoa?
- Anonyymi
Pelaa varman päälle ja pese mennen tullen!
- Anonyymi
ei mun kädet ole lähelläkään virtsaputkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mun kädet ole lähelläkään virtsaputkea.
Mutta kun paperilla kuivalle niin sen jälkeen käsien pesu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun paperilla kuivalle niin sen jälkeen käsien pesu
kyse oli pitääkö kädet pestä ennen pissalle menoa?Eihän sun kädet osu virtsaputkeen kun sä lasket housut.Ei siinä edes ihoon paljoa osu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyse oli pitääkö kädet pestä ennen pissalle menoa?Eihän sun kädet osu virtsaputkeen kun sä lasket housut.Ei siinä edes ihoon paljoa osu.
Jos käsissä on bakteereita kun menee vessaan ja ei pese käsiään ensin niin käsissä voi olla bakteereita jos on esim kynsinyt nenäänsä tai yskinyt käsiinsä jne silloin sitten kun pyyhkii pissaamisen jälkeen niin nämä bakteerit voi joutua alapäähän ja aiheuttaa tulehduksia .
Mutta ei monikaan pese ennen vessaan menoa,
kun on sairaalassa töissä niin sitä pesee käsiään yhtämittaa niin että siitä tukee tapa kotonakin . Ja käsien pesu korona aikana teki sen ettei edes joka talvinen vatsa tauti saanut paikkaa ihmisten kehossa.
Joten kukin tyylillään . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käsissä on bakteereita kun menee vessaan ja ei pese käsiään ensin niin käsissä voi olla bakteereita jos on esim kynsinyt nenäänsä tai yskinyt käsiinsä jne silloin sitten kun pyyhkii pissaamisen jälkeen niin nämä bakteerit voi joutua alapäähän ja aiheuttaa tulehduksia .
Mutta ei monikaan pese ennen vessaan menoa,
kun on sairaalassa töissä niin sitä pesee käsiään yhtämittaa niin että siitä tukee tapa kotonakin . Ja käsien pesu korona aikana teki sen ettei edes joka talvinen vatsa tauti saanut paikkaa ihmisten kehossa.
Joten kukin tyylillään .Mä en ole ikinä pyyhkinyt alapäätä pissalla käymisen jälkeen.Sen takia mulla on käytössä pikkuhousunsuoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole ikinä pyyhkinyt alapäätä pissalla käymisen jälkeen.Sen takia mulla on käytössä pikkuhousunsuoja.
Kukin tavallaan. Pikkuhousut suojan käyttö ehkä ymmärretään eri tavalla riippuen ihmisestä.
Joten älä pese käsiäsi jos et halua, ei sinua siihen kukaan pakota . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tavallaan. Pikkuhousut suojan käyttö ehkä ymmärretään eri tavalla riippuen ihmisestä.
Joten älä pese käsiäsi jos et halua, ei sinua siihen kukaan pakota .Miksi pitäis pestä käsiä etukäteen jos sä et koske alapäähän? Pikkuhousunsuoja suojaa myös siltä ettei valkovuoto sotke alushousuja.Miehillä ei tule valkovuotoa joten mies ei voi tietää siitä mitään.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä röllimetsässä.
- Anonyymi
Siinä se on herran ja työmiehen ero. Työmies pesee tahriintuneet (maalissa, autonöljyssä) kädet ennen pissille menoa ja herra sen jälkeen.
- Anonyymi
Äiti sanoi tuohon asiaan 70 v sitten, että työmies pesee kätensä ennen kusella käyntiä, herra sen jälkeen. Pitänee paikkansa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4033118Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1301718Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan201431Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481410Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341121Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa621109- 841084
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821033Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551000Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209910