Minulle jäi vain

ikuinen ikävä.

43

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oi rinssi, älä ikävöi 👸💖🤴

      • Kyllä ikävöin häntä ikuisesti...


    • Anonyymi

      Höh, miksei hän sinua halunnut? Oletko varma että ohi? Jos on varma, niin mikset häntä voi unohtaa pikkuhiljaa ja yrittää jatkaa elämääsi? Vaikka tiedän että se vaikeaa onkin 👸

      • Ei ole minulle kertonut miksi, mutta olen varmasti liian vanha.


    • En pysty unohtamaan koskaan. Ei tule vastaan toista samanlaista koskaan. Ei samaa katsetta. Ei samaa hymyä. Eipä niitä enää ole häneltä minulle...

    • Täältä hävisi joku kysymys...

    • Unten maa kutsua saa. Hyvää yötä.😭🤴🐺

    • Anonyymi

      Niin, mutta siihen ei valitettavasti auta kuin mennä eteenpäin, onko sinun kaivattu löytänyt jonkun muun ihmisen?

      • En tiedä, kuin sen ettei hän välitä minusta.


    • Anonyymi

      👑 hyvää yötä ☁️🐑 vielä voi myöhässä olla onni 🐔

      • Hyvää yötä. Tiedä onnesta. Sitä ei minulla ainakaan rakkaudessa ole... 😢


    • Anonyymi

      Siinähän sinä oletkin. Ehdin jo kyselemäänkin sun perään:)
      Koitat piristyä ja saada hyvää fiilistä itteesi. Ei hän sun elämäsi kaataja saa olla. Sä kyllä nouset ja selviit. Löydät uuden sulottaren ja elämä voittaa.
      Älä jää tuleen makaamaan vaan tsemppaat salilla. Pikkujouluaikaan et tiedä kenet tulet tapaamaan. Ole tällä kertaa aktiivisempi.:)
      Hyvät unet ja uuden sulottaren unia.

      • Ei ole pikkujouluja minulla... En missään tapaa ketään, eikä varsinkaan hänenlaista sulotarta, minuun kuitenkaan ihastu... Mutta kiitos kuitenkin. Ymmärrän että hyvää tarkoitat. Kuten eilen sanoin. Haava aukeaa tämän tästäkin... Hyvää yötä. 👑


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole pikkujouluja minulla... En missään tapaa ketään, eikä varsinkaan hänenlaista sulotarta, minuun kuitenkaan ihastu... Mutta kiitos kuitenkin. Ymmärrän että hyvää tarkoitat. Kuten eilen sanoin. Haava aukeaa tämän tästäkin... Hyvää yötä. 👑

        ...🙏...


    • Anonyymi

      Sitten pitää yrittää etsiä uutta 💖 kyllä vielä löytyy joku muu kuin tuo yksi, joka sinun täytyy nyt vain unohtaa. Voimia 💗💗💗👸

      • Reilun vuoden olen pettymystäni ja ikävääni itkenyt.. Ehdin vaan kuvitella sinut häneksi. Siksi petyin taas. Mutta kiitos lohdutuksesta.


      • Hyvää olet tarkoittanut ja arvostan sitä. 👑😢🤴


    • Anonyymi

      Vanha, vihainen ukkoköriläs.

    • Anonyymi

      Ja witut! Olet surkea.

    • Anonyymi

      Vihaan ja inhoan sinua.
      Tiedät.

    • Anonyymi

      Minä en ikävöi ketään sellaista jonka nimen tiedän, että näillä mennään eteenpäin.

    • Anonyymi

      Miksi luulit minua häneksi, jos hän ei kaipaa sinua 👸 ei hän varmaan ole näillä palstoilla

      • Tiedäthän, että jos on rakastunut ja ikävissään. Sitä kuvittelee ja toivoo kaikenlaista. 🤴


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tiedäthän, että jos on rakastunut ja ikävissään. Sitä kuvittelee ja toivoo kaikenlaista. 🤴

        Ja olen aika varma, että vielä joku aika sitten saattoi ollakin. Ellei sitten joku vaan vetänyt höplästä.


    • Anonyymi

      Miksette kaks siinä yläpuolella vaikka löis hynttyitä yhteen. Mitä sen on väliä vaikkei nyt sattunut olemaan just se rinsessa. Voi olla paljon monin tavoin sopivampi ja parempikin rinsessa. Tai jos vaan avaa silmät ja katsoo soveltuvat niistä miljoonista muista rinsseistä ja rinsessoista.

      • En ole livenä nähnyt tätä ehdottamaasi rinsessaa, enkä tiedä ihastuisinko häneen. Sama juttu kaikkien muiden kanssa. Luuletko, että sitä aletaan vaan olemaan ihastumatta ja rakastumatta ensin? Jos naisen ulkomuoto ei kiihota niin en pysty kuvittelemaan että alkaisin edes juttukaveria pitemmälle ajattelemaan. Eikä juuri kukaan muukaan alkaisi. Mitkään sokkotreffit eivät kiinnosta. Pitäisi vähintään kuva nähdä ensin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole livenä nähnyt tätä ehdottamaasi rinsessaa, enkä tiedä ihastuisinko häneen. Sama juttu kaikkien muiden kanssa. Luuletko, että sitä aletaan vaan olemaan ihastumatta ja rakastumatta ensin? Jos naisen ulkomuoto ei kiihota niin en pysty kuvittelemaan että alkaisin edes juttukaveria pitemmälle ajattelemaan. Eikä juuri kukaan muukaan alkaisi. Mitkään sokkotreffit eivät kiinnosta. Pitäisi vähintään kuva nähdä ensin.

        Eikö noita ole ihan kamalasti tuollaisia deittisivustoja ja -sovelluksia joissa mennään ne kuvat edellä. Kai sieltä nyt sopiva löytyisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö noita ole ihan kamalasti tuollaisia deittisivustoja ja -sovelluksia joissa mennään ne kuvat edellä. Kai sieltä nyt sopiva löytyisi.

        Olen täällä useastikin kertonut miten surkeita deittisovellukset ovat. Niissä on tietysti kuvia. Vaan kun pelkkään kuvaan ei ihastu. Mätchejä voi tulla, mutta kukaan ei puhu mitään. Ei vastaa edes tervehdykseen. Miten luulet, että hommat etenee niissä jos ei tapaamaan pääse?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen täällä useastikin kertonut miten surkeita deittisovellukset ovat. Niissä on tietysti kuvia. Vaan kun pelkkään kuvaan ei ihastu. Mätchejä voi tulla, mutta kukaan ei puhu mitään. Ei vastaa edes tervehdykseen. Miten luulet, että hommat etenee niissä jos ei tapaamaan pääse?

        En nyt ihan ymmärrä. Ei kai niitä olisi olemassa jos ei ne toimisi. Toisaalta olisi tosi mielenkiintoista kokeilla. Hirvittää vain sellainen lihatiski-meininki ja testailumielessä se olisi kyllä tylyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan ymmärrä. Ei kai niitä olisi olemassa jos ei ne toimisi. Toisaalta olisi tosi mielenkiintoista kokeilla. Hirvittää vain sellainen lihatiski-meininki ja testailumielessä se olisi kyllä tylyä.

        Ne toimii joillakin. Naisille paljon varmemmin koska useat miehet yrittävät samaa naista. Naisellahan se valta niissä on valita, kenen kanssa alkavat juttelemaan ja edetä tapailuun saakka. Minulle ei ole osunut kertaakaan sellainen tapaus, joka vastaisi edes tervehdykseen. Osa kerää matchejä huvikseen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ne toimii joillakin. Naisille paljon varmemmin koska useat miehet yrittävät samaa naista. Naisellahan se valta niissä on valita, kenen kanssa alkavat juttelemaan ja edetä tapailuun saakka. Minulle ei ole osunut kertaakaan sellainen tapaus, joka vastaisi edes tervehdykseen. Osa kerää matchejä huvikseen.

        Mistä tiedät että toimii naisilla paremmin jne. jos itse olet mies? Vai näkeekö niissä muiden treffailukumppanit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että toimii naisilla paremmin jne. jos itse olet mies? Vai näkeekö niissä muiden treffailukumppanit?

        Olen kuullut naisilta (kavereilta) kuinka he löytävät niistä treffikavereita.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen kuullut naisilta (kavereilta) kuinka he löytävät niistä treffikavereita.

        Okei, näistä on näköjään aika paljon tutkimuksia tehtynä, miepä lukasen niin ei tarvitse itse kokeilla :) Jos se sinulle sitten tuo reaalimaailma sopsi paremmin. Eikun ulos pörräämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, näistä on näköjään aika paljon tutkimuksia tehtynä, miepä lukasen niin ei tarvitse itse kokeilla :) Jos se sinulle sitten tuo reaalimaailma sopsi paremmin. Eikun ulos pörräämään.

        Kannattaa sinun kokeilla. Oma kokemus on aina parempi kuin lukea muiden kokemuksia. Kumpaa sukupuolta edustat?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kannattaa sinun kokeilla. Oma kokemus on aina parempi kuin lukea muiden kokemuksia. Kumpaa sukupuolta edustat?

        Minä en usko että enää koskaan saan taikka löydän ketään. Yksinäinen loppuelämä.🐺


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en usko että enää koskaan saan taikka löydän ketään. Yksinäinen loppuelämä.🐺

        Ehkä tuollainen tutkimusten tarjoama objektiivinen näkemys on totuudenmukaisempi. Eikä minul edes riittäis aika tuohon.

        Ehkä se tuleekin sitten vastaan se rinsessa kun lakkaa hakemasta.


    • Anonyymi

      unissa jos puörii...joku Gne Roddehnerry Andromewda-jtut, en ole läheskään kaikki jaksoja etinyt katsua...vikkelä hahmo tuo Trance Gemini ja muitakin on Andromeda on AI taistelualusjuttu... LÖexz Doig

      Trance Gemini eli sii näyteli Laura Bertram paarntaa jos loukk<antuu hassusti

    • Anonyymi

      Jos mielessä pyörii avzaruustytöt eli näyttelijät kuin balettitanssijat avaruussarjoista näyttelijä-tytöt.... hassua mennä sitten nukkumaankin hassuja juttuja mielessä.

    • Anonyymi

      Niinhän se teki. Ajattelen aina häntä, kun olen vaimoni kanssa. Pidän silmäni kiinni, muuten en pystyisi.

    • Anonyymi

      Huomenta ☕

    • Anonyymi

      Iseäni huvittaa nuo silmälaput koska... tyttöjen juttuja muttaq niin niitä pyöräieitä vo laittaqqa vaikka nukkessaqkin silmiin ja sitten ne lähtevät silmistä irti nukkueswsa.

      Mutta niin putkilomaisessa tuotteessa niitä pehmoisia pyöreitä 100 prusiber citrtrib ;D;DD

      • Anonyymi

        Ei ne oo silmälappuja ja tietysti ne lähtee irti. Niillä puhdistetaan meikit silmistä. Ne on vanulappuja ei silmälappuja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe