Haluaisin jutella kanssasi kasvotusten. Voitasko olla edes kavereita?
Miten olisi (hän)?
41
904
Vastaukset
- Anonyymi
Joo laita viestiä
- Anonyymi
En uskalla. Laita sinä :)
- Anonyymi
Missä haluat jutella?
- Anonyymi
Ja mistä haluat jutella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä haluat jutella?
Ehkä voisit vähän rauhoittaa mua..
Jos olisit hän, niin vastaus on kyllä.
- Anonyymi
PalstaRinssi taisi olla 50v mies? Mutta juu sille päähenkilölle olis kiva jutella 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PalstaRinssi taisi olla 50v mies? Mutta juu sille päähenkilölle olis kiva jutella 😊
Kuka on päähenkilö, vähän hirveetä.
Anonyymi kirjoitti:
Päähenkilö? Se olen ihan minä itse.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Päähenkilö? Se olen ihan minä itse.
Joo, itse pervo pappa 🤡
Anonyymi kirjoitti:
Joo, itse pervo pappa 🤡
Ei se, että on pervo, estä juttelua ja kaveruutta. Ymmärtääkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, itse pervo pappa 🤡
😄😄😄😄😄ai saatanas😂😂
- Anonyymi
Kuka mahtaa olla, kysyjä.
- Anonyymi
Ei suomessa voi olla nainen ja mies kavereisuhteita. Heti leimataan, että kyllä niillä täytyy olla jotain "vispilän kauppaa", mikäli keskustelee vain arkisistakin asioista. Näitä "sentraalisantroja" kyllä riittää. Nimimerkki; kokemusta on.
- Anonyymi
Miehet ei halua olla pelkkiä kavereita, ei edes varttuneemmat miehet. Muutaman kerran kun näkee esim tansseissa niin alkaa petiehdotukset ja kun ei siihen suostu niin tanssiin haut loppuu ja sen jälkeen ei edes tunneta kun vastaan kävelee tai samalla tanssipaikalla näkee. Kokemusta on jo 30 vuoden ajalta eron jälkeen.
- Anonyymi
Sentaraalisantra tarkoittaa keskusneitiä, joka yhdisti aikanaan puheluita.
- Anonyymi
Minä olen jo yli 70 ja ikinä ei ole ollu vispilän kauppaa naisten eikä midenkaan. Sen sijaan seksiä olen harrastanu niin miesten kuin naistenkin kanssa, no joo, aika monen, 200 sain jokseenkin lasketuksi, sitten sekosin, aivan sekasin, laskin sitten vain kissan ulos ja m***** sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentaraalisantra tarkoittaa keskusneitiä, joka yhdisti aikanaan puheluita.
Mitä sinä tinkaat itsesi kanssa, ei kukaan muu ole muuta väittänytkään.
- Anonyymi
Nyt on lähes vuosi siitä, kun yhteys välillämme katkesi.
Kiinnostaisi kovin, jos saisin häneen, n yhteyden ja voitaisiin jutella ystävinä. Itselleni sopisivat IRL face to face, myös kaikki yhteydenpitomuodot (WA, Mese, sposti). Sittenhän sen tietäisi olisiko edellytyksiä ja halua keskustelua jatkaa.- Anonyymi
No mikset sitten rimpauta hänelle itse?
Loppuiko ystävyys aikanaan, koska et pitänyt oma-aloitteisesti yhteyttä? Jos, niin älä nyt toista samaa virhettä uudestaan. - Anonyymi
Kyllä minä olen miuluummin ihan hiljaa, olet niin hirveä huutamaan kun suutut tai tulet, en jaksa sitä kuunnella, ei silti, hyvältähän se aina tuntui, ei siis se huutaminen. Kyllä sinä löydät jonkun toisenkin, kohta on esim se asunnottomien pikkujoulujuhla, siellä on sopivaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuiko ystävyys aikanaan, koska et pitänyt oma-aloitteisesti yhteyttä? Jos, niin älä nyt toista samaa virhettä uudestaan.Minä en ainakaan toista koskaan virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuiko ystävyys aikanaan, koska et pitänyt oma-aloitteisesti yhteyttä? Jos, niin älä nyt toista samaa virhettä uudestaan.Eipä taida rimpauttaminen onnistua eikä mikään muukaan yhteydenotto tällä hetkellä.
Siis pidin yhteyttä oma-aloitteisesti siihen saakka kunnes yhteys katkesi ja sen jälkeen en enää hänestä ole "kuullut" kuin yhden kerran.
Luulisin kuitenkin, että hänellä on kyllä jokin minua koskeva yhteystieto tallessa. Olen kuitenkin ajatellut, että en tietystikään halua häntä häiritä, vaan jos aika joskus olisi vielä sellainen että hän haluaisi ottaa yhteyttä,niin olen siihen valmis. Sitten näkisi ja kuulisi olisiko välillämme ystävyydelle vielä sijaa.
- Anonyymi
Jaha nam ystävällisesti neuvoo hän nam feikkinam ei mitää hätää ei mitäähätää nam
- Anonyymi
Ok 😅
- Anonyymi
Hiukan joo tulee muu kuin pelkkä ystävyys mieleen. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiukan joo tulee muu kuin pelkkä ystävyys mieleen. 🤭
Hullulla lehmällä tosin ei ole hermoa lainkaan https://www.hs.fi/tiede/art-2000009208377.html
- Anonyymi
Ehdottomasti. Kavereita on liian vähän.
- Anonyymi
Haluaisin olla edes ystäväsi. Välitän sinusta paljon ❤️
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia?!?
- Anonyymi
Jutellaanhan me kasvotusten, aina välillä. Ja jos nyt ei kavereita olla, niin ollaanhan me kuitenkin tekemisissä.
- Anonyymi
Juu mutta jotenkin tarvitsen sua :) oon jotenkin hukassa ilman sua.. vaikea selittää😔
- Anonyymi
En kumminkaan halua tungetella sun elämääsi jos en ole niin sanotusti tervetullut. Sen takia olisi helpompi jos hän ottaisi itse yhteyttä. :) on vaan tunne että minusta puuttuu pala kun hän on muualla. Mutta kai tämänkin tunteen kanssa oppii elämään.
- Anonyymi
Laita viestiä, kysele vaikka vaan kuulumisia?
- Anonyymi
Jos vaikka sitten oikeasti kerrot ensi kerralla kun kysyn? Ei mitää TY…. Juttuja😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka sitten oikeasti kerrot ensi kerralla kun kysyn? Ei mitää TY…. Juttuja😊
TY.. Niinku työjuttuja, vai? 😅
- Anonyymi
Haluaisin samoin. Voidaan olla.
- Anonyymi
Hyvä kun tuli mieleesi. Ollaan kavereita.
- Anonyymi
🤗🤗🤗 ihana juttu. Olet niin arvoituksellinen🦾
- Anonyymi
Etkö jo jumalauta usko että voidaan jutella, alkaa keljuttamaan kun vingut yötä päivää vaikka mitä kautta samasta asiasta. Jos vielä jatkat niin en ikinä halua enää tavata enkä osta synttärillesi sitänautoa. Usko, nyt on viimeinen tilaisuus!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256