Miten olisi (hän)?

Anonyymi-ap

Haluaisin jutella kanssasi kasvotusten. Voitasko olla edes kavereita?

41

865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo laita viestiä

      • Anonyymi

        En uskalla. Laita sinä :)


    • Anonyymi

      Missä haluat jutella?

      • Anonyymi

        Ja mistä haluat jutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä haluat jutella?

        Ehkä voisit vähän rauhoittaa mua..


    • Jos olisit hän, niin vastaus on kyllä.

      • Anonyymi

        PalstaRinssi taisi olla 50v mies? Mutta juu sille päähenkilölle olis kiva jutella 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PalstaRinssi taisi olla 50v mies? Mutta juu sille päähenkilölle olis kiva jutella 😊

        Kuka on päähenkilö, vähän hirveetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        PalstaRinssi taisi olla 50v mies? Mutta juu sille päähenkilölle olis kiva jutella 😊

        Päähenkilö? Se olen ihan minä itse.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Päähenkilö? Se olen ihan minä itse.

        Joo, itse pervo pappa 🤡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, itse pervo pappa 🤡

        Lol


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, itse pervo pappa 🤡

        Ei se, että on pervo, estä juttelua ja kaveruutta. Ymmärtääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, itse pervo pappa 🤡

        😄😄😄😄😄ai saatanas😂😂


    • Anonyymi

      Kuka mahtaa olla, kysyjä.

    • Anonyymi

      Ei suomessa voi olla nainen ja mies kavereisuhteita. Heti leimataan, että kyllä niillä täytyy olla jotain "vispilän kauppaa", mikäli keskustelee vain arkisistakin asioista. Näitä "sentraalisantroja" kyllä riittää. Nimimerkki; kokemusta on.

      • Anonyymi

        Miehet ei halua olla pelkkiä kavereita, ei edes varttuneemmat miehet. Muutaman kerran kun näkee esim tansseissa niin alkaa petiehdotukset ja kun ei siihen suostu niin tanssiin haut loppuu ja sen jälkeen ei edes tunneta kun vastaan kävelee tai samalla tanssipaikalla näkee. Kokemusta on jo 30 vuoden ajalta eron jälkeen.


      • Anonyymi

        Sentaraalisantra tarkoittaa keskusneitiä, joka yhdisti aikanaan puheluita.


      • Anonyymi

        Minä olen jo yli 70 ja ikinä ei ole ollu vispilän kauppaa naisten eikä midenkaan. Sen sijaan seksiä olen harrastanu niin miesten kuin naistenkin kanssa, no joo, aika monen, 200 sain jokseenkin lasketuksi, sitten sekosin, aivan sekasin, laskin sitten vain kissan ulos ja m***** sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentaraalisantra tarkoittaa keskusneitiä, joka yhdisti aikanaan puheluita.

        Mitä sinä tinkaat itsesi kanssa, ei kukaan muu ole muuta väittänytkään.


    • Anonyymi

      Nyt on lähes vuosi siitä, kun yhteys välillämme katkesi.

      Kiinnostaisi kovin, jos saisin häneen, n yhteyden ja voitaisiin jutella ystävinä. Itselleni sopisivat IRL face to face, myös kaikki yhteydenpitomuodot (WA, Mese, sposti). Sittenhän sen tietäisi olisiko edellytyksiä ja halua keskustelua jatkaa.

      • Anonyymi

        No mikset sitten rimpauta hänelle itse?

        Loppuiko ystävyys aikanaan, koska et pitänyt oma-aloitteisesti yhteyttä? Jos, niin älä nyt toista samaa virhettä uudestaan.


      • Anonyymi

        Kyllä minä olen miuluummin ihan hiljaa, olet niin hirveä huutamaan kun suutut tai tulet, en jaksa sitä kuunnella, ei silti, hyvältähän se aina tuntui, ei siis se huutaminen. Kyllä sinä löydät jonkun toisenkin, kohta on esim se asunnottomien pikkujoulujuhla, siellä on sopivaa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset sitten rimpauta hänelle itse?

        Loppuiko ystävyys aikanaan, koska et pitänyt oma-aloitteisesti yhteyttä? Jos, niin älä nyt toista samaa virhettä uudestaan.

        Minä en ainakaan toista koskaan virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä, virhettä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset sitten rimpauta hänelle itse?

        Loppuiko ystävyys aikanaan, koska et pitänyt oma-aloitteisesti yhteyttä? Jos, niin älä nyt toista samaa virhettä uudestaan.

        Eipä taida rimpauttaminen onnistua eikä mikään muukaan yhteydenotto tällä hetkellä.

        Siis pidin yhteyttä oma-aloitteisesti siihen saakka kunnes yhteys katkesi ja sen jälkeen en enää hänestä ole "kuullut" kuin yhden kerran.

        Luulisin kuitenkin, että hänellä on kyllä jokin minua koskeva yhteystieto tallessa. Olen kuitenkin ajatellut, että en tietystikään halua häntä häiritä, vaan jos aika joskus olisi vielä sellainen että hän haluaisi ottaa yhteyttä,niin olen siihen valmis. Sitten näkisi ja kuulisi olisiko välillämme ystävyydelle vielä sijaa.


    • Anonyymi

      Jaha nam ystävällisesti neuvoo hän nam feikkinam ei mitää hätää ei mitäähätää nam

      • Anonyymi

        Ok 😅


      • Anonyymi

        Hiukan joo tulee muu kuin pelkkä ystävyys mieleen. 🤭


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ehdottomasti. Kavereita on liian vähän.

    • Anonyymi

      Haluaisin olla edes ystäväsi. Välitän sinusta paljon ❤️

    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia?!?

    • Anonyymi

      Jutellaanhan me kasvotusten, aina välillä. Ja jos nyt ei kavereita olla, niin ollaanhan me kuitenkin tekemisissä.

      • Anonyymi

        Juu mutta jotenkin tarvitsen sua :) oon jotenkin hukassa ilman sua.. vaikea selittää😔


      • Anonyymi

        En kumminkaan halua tungetella sun elämääsi jos en ole niin sanotusti tervetullut. Sen takia olisi helpompi jos hän ottaisi itse yhteyttä. :) on vaan tunne että minusta puuttuu pala kun hän on muualla. Mutta kai tämänkin tunteen kanssa oppii elämään.


    • Anonyymi

      Laita viestiä, kysele vaikka vaan kuulumisia?

      • Anonyymi

        Jos vaikka sitten oikeasti kerrot ensi kerralla kun kysyn? Ei mitää TY…. Juttuja😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka sitten oikeasti kerrot ensi kerralla kun kysyn? Ei mitää TY…. Juttuja😊

        TY.. Niinku työjuttuja, vai? 😅


    • Anonyymi

      Haluaisin samoin. Voidaan olla.

    • Anonyymi

      Hyvä kun tuli mieleesi. Ollaan kavereita.

      • Anonyymi

        🤗🤗🤗 ihana juttu. Olet niin arvoituksellinen🦾


    • Anonyymi

      Etkö jo jumalauta usko että voidaan jutella, alkaa keljuttamaan kun vingut yötä päivää vaikka mitä kautta samasta asiasta. Jos vielä jatkat niin en ikinä halua enää tavata enkä osta synttärillesi sitänautoa. Usko, nyt on viimeinen tilaisuus!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe