Pettikö Jumala Alfan?

Anonyymi-ap

Usko ei auttanut, Kauppalehti:

> AlfaTV:hen sijoittanut Eero Lehti kritisoi kovin sanoin yrityksen johtoa – ”Haukka uskoi, että hengen voimalla tästä selvitään”

321

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pettänyt. Myohemmin näemme mikä Jumalan tarkoitus tässä on.

      • Vai niin. Kerro toki miten paljon sinulla paloi rahaa tuossa konkassa? Ei ilmeisesti yhtään mitään, joten helppo se on silloin huudella...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai niin. Kerro toki miten paljon sinulla paloi rahaa tuossa konkassa? Ei ilmeisesti yhtään mitään, joten helppo se on silloin huudella...

        Oletko sinä sitten asianosainen????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä sitten asianosainen????

        No kuule olen. Ja samoin sinä olet. Palkkasaatavat maksaa palkkaturva, joka saa rahansa valtion kassasta. Näinkö vähän sinä tosiaan tunnet Suomen käytäntöjä....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No kuule olen. Ja samoin sinä olet. Palkkasaatavat maksaa palkkaturva, joka saa rahansa valtion kassasta. Näinkö vähän sinä tosiaan tunnet Suomen käytäntöjä....

        Höpöhöpö! Mitään tekemistä Brilliance Communications Oy:n konkurssin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Mitään tekemistä Brilliance Communications Oy:n konkurssin kanssa.

        Ai sinustako siis ALFAn kolmekymmentä työtekijää plus freelancerit siihen päälle, niin heiltäkö ei jäänyt mitään palkkasaatavia ALFAlta?


      • Anonyymi

        Juupa juu ja joopa joo.


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai niin. Kerro toki miten paljon sinulla paloi rahaa tuossa konkassa? Ei ilmeisesti yhtään mitään, joten helppo se on silloin huudella...

        Ehkä sekin viissatanen oli osa Taivaan pääsylippua.


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinustako siis ALFAn kolmekymmentä työtekijää plus freelancerit siihen päälle, niin heiltäkö ei jäänyt mitään palkkasaatavia ALFAlta?

        Ite asiassa niitä jäi monilta jo kesästä lähtien, ellei kaikilta. Plus esiintymispalkkiot Tauskin kaltaisille supertähdille.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ehkä sekin viissatanen oli osa Taivaan pääsylippua.

        Sellaisia et sossusta saakaan. Räyhis.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinustako siis ALFAn kolmekymmentä työtekijää plus freelancerit siihen päälle, niin heiltäkö ei jäänyt mitään palkkasaatavia ALFAlta?

        Valtio kuittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia et sossusta saakaan. Räyhis.

        Kiitos rehellisestä allekirjoituksesta!


      • Anonyymi

        Ns. "Jumalan" tarkoitus näköjään on, että tällainen alffa-tason häröily loppuu. Toisaalta tähän mahalaskuun ei tarvittu edes Jumalaa vaan se oli ihan omaa osaamattomuutta.

        Josta osoituksena 0,9% katsojamäärä, mikä on hyvin inhimillistä, jos ohjelmat ovat kuraa, mitä ei viitsi edes katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio kuittaa.

        Persut kääntyy kommareiksi heti kun omaa rahaa pitäisi käyttää.


      • Anonyymi

        Kun Kristus vaihdetaan mammonan epäjumalaan, tulos on selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. "Jumalan" tarkoitus näköjään on, että tällainen alffa-tason häröily loppuu. Toisaalta tähän mahalaskuun ei tarvittu edes Jumalaa vaan se oli ihan omaa osaamattomuutta.

        Josta osoituksena 0,9% katsojamäärä, mikä on hyvin inhimillistä, jos ohjelmat ovat kuraa, mitä ei viitsi edes katsoa.

        Katsojamäärrää oli tarkoituksella vääristely alaspäin, etteivät mainostajat mainosta kanavalla. Todellisuudessa katsojia oli vähintään kymmenen kertaa enemmän.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ehkä sekin viissatanen oli osa Taivaan pääsylippua.

        Kun lahjoitat Jumalalle viisisataa eläessäsi niin saat taivaassa viisitonnia takaisin.
        Usko pois vaan.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No kuule olen. Ja samoin sinä olet. Palkkasaatavat maksaa palkkaturva, joka saa rahansa valtion kassasta. Näinkö vähän sinä tosiaan tunnet Suomen käytäntöjä....

        Palkkaturva maksaa yhtiön palkkalistoilla olleille työntekijöille.
        Muut jää vähän ilman.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No kuule olen. Ja samoin sinä olet. Palkkasaatavat maksaa palkkaturva, joka saa rahansa valtion kassasta. Näinkö vähän sinä tosiaan tunnet Suomen käytäntöjä....

        Ei palkkaturva maksa yrittäjille mitään.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ite asiassa niitä jäi monilta jo kesästä lähtien, ellei kaikilta. Plus esiintymispalkkiot Tauskin kaltaisille supertähdille.

        Palkkaturva maksaa vain työntekijöille viimeiseltä 3kk:lta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsojamäärrää oli tarkoituksella vääristely alaspäin, etteivät mainostajat mainosta kanavalla. Todellisuudessa katsojia oli vähintään kymmenen kertaa enemmän.

        Ja tämä "tieto" on peräisin niinku mistä?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinustako siis ALFAn kolmekymmentä työtekijää plus freelancerit siihen päälle, niin heiltäkö ei jäänyt mitään palkkasaatavia ALFAlta?

        Vanha vitsi vetää miljoonat venäjän tileille tai bahamalle 🦅 ja jättää maksamatta kulut palkat verot. Toi on ikivanha kypsä rahat tyhmiltä systeemi. Ja TÄMÄ ON LUTERILAINEN OTSIKKO MUTTA NÄMÄ ON HELLUNTAILAISIA ja ortodokseja. Muistakaa myös Mooses ja budha laki auto autosta talo talosta kello kellosta karma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsojamäärrää oli tarkoituksella vääristely alaspäin, etteivät mainostajat mainosta kanavalla. Todellisuudessa katsojia oli vähintään kymmenen kertaa enemmän.

        Vain sinun päiväunissasi.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ehkä sekin viissatanen oli osa Taivaan pääsylippua.

        Annoit venäläiselle hellarivapariortodoksille 500€ niinkö onnittelut olette hyvä uskoisia hölmöjä. Medioissa lypsetään rahaa tukia keräysrahaa nämä on bisneksiä teatteria myyntiä myydään ohjelma aikaa. Ei nämä ole oikeaa. Juudas myi Jeesuksen rabbit osti rahalla veripelto rahaa. Jeesus ajoi myyjät ulos temppelistä siellä on moskeijat.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ite asiassa niitä jäi monilta jo kesästä lähtien, ellei kaikilta. Plus esiintymispalkkiot Tauskin kaltaisille supertähdille.

        Kysymys onko Tauski venäläinen virolainen vai suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Kristus vaihdetaan mammonan epäjumalaan, tulos on selvä.

        Antikristukset myy rahasta Jeesusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lahjoitat Jumalalle viisisataa eläessäsi niin saat taivaassa viisitonnia takaisin.
        Usko pois vaan.

        Annat autosi meille saat taivaassa uuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annat autosi meille saat taivaassa uuden.

        Hellarivenäläiset kusettaa kaikkia kaikessa.


      • Anonyymi

        Olet nyt luterilaisuus palstalla ja nämä on venäjän juutalaisia hellareita virolaisia ortodokseja mutta jonkun vapari joukossa. Ei kuulkaa nämä lypsää rahaa ovat helluntaiseurakunnasta kuten IRRTV haukat ja tv7


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinustako siis ALFAn kolmekymmentä työtekijää plus freelancerit siihen päälle, niin heiltäkö ei jäänyt mitään palkkasaatavia ALFAlta?

        Helluntailaisten mediabisnekset mutta taustalla myös budhahibdu kamaSutra kama ole.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ehkä sekin viissatanen oli osa Taivaan pääsylippua.

        Menköön rahasi kanssasi helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. "Jumalan" tarkoitus näköjään on, että tällainen alffa-tason häröily loppuu. Toisaalta tähän mahalaskuun ei tarvittu edes Jumalaa vaan se oli ihan omaa osaamattomuutta.

        Josta osoituksena 0,9% katsojamäärä, mikä on hyvin inhimillistä, jos ohjelmat ovat kuraa, mitä ei viitsi edes katsoa.

        IRRTV on helluntailainen venäläinen rahanlypsy media.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ite asiassa niitä jäi monilta jo kesästä lähtien, ellei kaikilta. Plus esiintymispalkkiot Tauskin kaltaisille supertähdille.

        Ortodoksikirkon jäseniä tunkeutuu luterilaseen kirkkoon pitämään alfakursseja ihmisille jotka on kastettu käynyt riparit ja hellareita venäläisiä valuu rahastamaan myymään Jeesusta rahasta kirkkoihin ihmisille jotka jo on ottanut evankeliumin vastaan. Tarkoitus on lypsää rahat pois luterilaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. "Jumalan" tarkoitus näköjään on, että tällainen alffa-tason häröily loppuu. Toisaalta tähän mahalaskuun ei tarvittu edes Jumalaa vaan se oli ihan omaa osaamattomuutta.

        Josta osoituksena 0,9% katsojamäärä, mikä on hyvin inhimillistä, jos ohjelmat ovat kuraa, mitä ei viitsi edes katsoa.

        Jahve ei enää kuulkaa ole täällä . Te tapoitte Jeesuksen TEMPPELIVUORELLA on moskeijat. Sen pituinen se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten mediabisnekset mutta taustalla myös budhahibdu kamaSutra kama ole.

        Ilman sinuakin tulisimmme varmaan toimeen. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei palkkaturva maksa yrittäjille mitään.

        Yrittäjille ei maksa mitään mutta jos joku on tehnyt työtä suoraan freelancerina ilman että s firma on välissä, niin silloin palkkaturva käsittääkseni toimiin. Itse kun aikoinaan tein paljon lehtijuttuja, niin minulla ei ollut yritystä vaan lehdet maksoivat suoraan. Vero siitä tietysti ankarimman mukaan. Voi olla tietenkin että olen väärässä, mutta sattuuhan sitä.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Yrittäjille ei maksa mitään mutta jos joku on tehnyt työtä suoraan freelancerina ilman että s firma on välissä, niin silloin palkkaturva käsittääkseni toimiin. Itse kun aikoinaan tein paljon lehtijuttuja, niin minulla ei ollut yritystä vaan lehdet maksoivat suoraan. Vero siitä tietysti ankarimman mukaan. Voi olla tietenkin että olen väärässä, mutta sattuuhan sitä.

        Missä lehdessä vittuilit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä lehdessä vittuilit?

        Sinäkö et osaa UV edes lukea. Sanoin "lehdissä". Katsos kun freelancer saa kirjoittaa juuri sinne minne itse haluaa. Edellytäen että kyseinen lehti ostaa jutun. Minun juttujani osti HS, IS, Iltalehti, Apu, Suomen Kuvalehti plus lukuisat maakunta- ja pienlehdet.

        Parhaiten maksoivat HS, APU ja Suomen Kuvalehti. Joku pienlehti maksoi kymmesosan siitä, mitä nuo lehdet tilittivät. Mutta senhän tietysti ymmärtää koska niiden kassa oli aika niukka. Joka tapauksessa noilla kirjoituksilla maksoi omat opiskeluni.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Sinäkö et osaa UV edes lukea. Sanoin "lehdissä". Katsos kun freelancer saa kirjoittaa juuri sinne minne itse haluaa. Edellytäen että kyseinen lehti ostaa jutun. Minun juttujani osti HS, IS, Iltalehti, Apu, Suomen Kuvalehti plus lukuisat maakunta- ja pienlehdet.

        Parhaiten maksoivat HS, APU ja Suomen Kuvalehti. Joku pienlehti maksoi kymmesosan siitä, mitä nuo lehdet tilittivät. Mutta senhän tietysti ymmärtää koska niiden kassa oli aika niukka. Joka tapauksessa noilla kirjoituksilla maksoi omat opiskeluni.

        Oikein osti vittuiluitasi, IR. 🫤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein osti vittuiluitasi, IR. 🫤

        Älä nyt ole katkera UV - sinä palstan tunnetuin kaappihomo - vaikka ALFA menikin konkkaan ja sinun typerä "ennustus" siitä että ALFA tulee nousemaan neljän suuren kanavan joukkoon, menikin persiilleen.

        Eihän sinulle muutekaan ole suotu ennustajan lahjoja. Viime ek-vaaleissa KD piti saada sinun mukaasi 10 paikkaa. No ei tullut kuin viisi. Donald Trump piti valita uudestaan. No ei valittu. Jeesusta sinä & co on odottanut jo 2000 vuotta. Ei ole vaan näkynyt....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Älä nyt ole katkera UV - sinä palstan tunnetuin kaappihomo - vaikka ALFA menikin konkkaan ja sinun typerä "ennustus" siitä että ALFA tulee nousemaan neljän suuren kanavan joukkoon, menikin persiilleen.

        Eihän sinulle muutekaan ole suotu ennustajan lahjoja. Viime ek-vaaleissa KD piti saada sinun mukaasi 10 paikkaa. No ei tullut kuin viisi. Donald Trump piti valita uudestaan. No ei valittu. Jeesusta sinä & co on odottanut jo 2000 vuotta. Ei ole vaan näkynyt....

        Vittuilusi kertoo avuttomuudestasj, IR.


      • Anonyymi

        Otsasuonesi pullistuu jo, IR. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otsasuonesi pullistuu jo, IR. 🤣

        Heh. Ei kuule kun sinulla pullistuu varmaan joku muu suoni kun otin Nokian miehen puheeksi. Vai niinkö on asiat? Että ihan puutteessa elät kun et ole päässyt puuhastelmaan Nokian miehen kanssa. Että suonetkin jo pullilstuu yhdestä sanasta. Voi voi. Koeta nyt ottaa yhteyttä ja pyytää jos pääsisit hoitoon ....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Heh. Ei kuule kun sinulla pullistuu varmaan joku muu suoni kun otin Nokian miehen puheeksi. Vai niinkö on asiat? Että ihan puutteessa elät kun et ole päässyt puuhastelmaan Nokian miehen kanssa. Että suonetkin jo pullilstuu yhdestä sanasta. Voi voi. Koeta nyt ottaa yhteyttä ja pyytää jos pääsisit hoitoon ....

        IR, sinun yläpuolellasi on helppo olla. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        IR, sinun yläpuolellasi on helppo olla. 😂

        Ai sä haluaisit olla TOP-miehiä? Mutta kuule kun ei tuollainen homostelu minua kiinnosta. Joten ota nyt vain yhteyttä sinne Nokialle päin, jos sieltä lohkeaisi. Vai tuliko teille riita juuri tästä että kumpiko on TOP?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sä haluaisit olla TOP-miehiä? Mutta kuule kun ei tuollainen homostelu minua kiinnosta. Joten ota nyt vain yhteyttä sinne Nokialle päin, jos sieltä lohkeaisi. Vai tuliko teille riita juuri tästä että kumpiko on TOP?

        IR, oppilaasikin ovat sinua fiksumpia. 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        IR, oppilaasikin ovat sinua fiksumpia. 😜

        Ei, eivät minun oppilaani kaipaa sinun seuraasi. Heistä 80 prosenttia on maahanmuuttajia ja he suhtautuvat homoihin hyvin torjuvasti. Varsinkin kun ovat vielä nuoria poikia kaikki. Ha et kai sinä nyt niin viksahtanut ole, että olet pedo-homo? Eikö se sinun Nokia-rakkaasi ole ihan täysikäinen kaveri?


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei, eivät minun oppilaani kaipaa sinun seuraasi. Heistä 80 prosenttia on maahanmuuttajia ja he suhtautuvat homoihin hyvin torjuvasti. Varsinkin kun ovat vielä nuoria poikia kaikki. Ha et kai sinä nyt niin viksahtanut ole, että olet pedo-homo? Eikö se sinun Nokia-rakkaasi ole ihan täysikäinen kaveri?

        Jäi sanomatta, että mene nyt sen Nokian miehen kanssa Jari Sillanpään joulukonserttiin joita järjestetään kirkoissa. Siellä saatte varmaan yhdessä "hengenravintoa" monella eri tapaa. Saattaa se sinun suonesi siitä hivenen rauhoittua....

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/07e49758-b059-407b-900a-5060abe57515


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei, eivät minun oppilaani kaipaa sinun seuraasi. Heistä 80 prosenttia on maahanmuuttajia ja he suhtautuvat homoihin hyvin torjuvasti. Varsinkin kun ovat vielä nuoria poikia kaikki. Ha et kai sinä nyt niin viksahtanut ole, että olet pedo-homo? Eikö se sinun Nokia-rakkaasi ole ihan täysikäinen kaveri?

        IR, sinusta puhutaan. 🤣
        Olet taas esitellyt sivistystäsi, vieläkö haluat jatkaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        IR, sinusta puhutaan. 🤣
        Olet taas esitellyt sivistystäsi, vieläkö haluat jatkaa?

        Ei kun sinähän täällä olet "sivistynyt" ja esittellyt "talousosaamista" ja "tietämystä" kun kerroit että ALFAlla menee hyvin! Että muut kanavat ovat vaikeuksissa. Että ALFA tulee nousemaan neljän suuren joukkoon. Näinhän sinä "viisastelit". Eikö tämä ole sinusta todella hieno "talousosaamista"?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei kun sinähän täällä olet "sivistynyt" ja esittellyt "talousosaamista" ja "tietämystä" kun kerroit että ALFAlla menee hyvin! Että muut kanavat ovat vaikeuksissa. Että ALFA tulee nousemaan neljän suuren joukkoon. Näinhän sinä "viisastelit". Eikö tämä ole sinusta todella hieno "talousosaamista"?

        Ei ihme, että koulujen oppimistulokset ovat Turkin tasolla kun opetus on sinun kaltaistesi kontolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme, että koulujen oppimistulokset ovat Turkin tasolla kun opetus on sinun kaltaistesi kontolla.

        Minun aikana ne ovat olleet oikein hyvällä tasolla. Mutta eivät ole enää ja se ei minua enää paina. Jään torstaina 1.12 eläkkeelle kuten tuhannet muut kollegat. Kiitos eläkeindeksi, jonka mukaan saan 250 euroa enemmän eläkettä nyt kuin jos jäisin eläkkeelle vasta 31.7.2023.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minun aikana ne ovat olleet oikein hyvällä tasolla. Mutta eivät ole enää ja se ei minua enää paina. Jään torstaina 1.12 eläkkeelle kuten tuhannet muut kollegat. Kiitos eläkeindeksi, jonka mukaan saan 250 euroa enemmän eläkettä nyt kuin jos jäisin eläkkeelle vasta 31.7.2023.

        OAJ kiittää kun pääsee sinusta eroon. 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        OAJ kiittää kun pääsee sinusta eroon. 🙏

        Heh hehe hehe hee. Ei OAJ palkkaa ketään. Olette te hihhulit täysiä pönttöjä. Opettajat palkkaavat lähinnä kunnat ja kaupungit. Väite siitä että palkkasi jonkun on yhtä järjetön kuin väittäisi että Metallityöväenliitto palkkaisi Wärtsilän työntekijät.

        Niin ja harmillista sekin sinulle, että minä en ole OAJ:n jäsen. Miksi minun olisi pitänyt maksaa jäsenmaksua, koska en kuitenkaan ollut missään vaarassa jäädä työttömäksi viimeisen työvuoden aikana.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Heh hehe hehe hee. Ei OAJ palkkaa ketään. Olette te hihhulit täysiä pönttöjä. Opettajat palkkaavat lähinnä kunnat ja kaupungit. Väite siitä että palkkasi jonkun on yhtä järjetön kuin väittäisi että Metallityöväenliitto palkkaisi Wärtsilän työntekijät.

        Niin ja harmillista sekin sinulle, että minä en ole OAJ:n jäsen. Miksi minun olisi pitänyt maksaa jäsenmaksua, koska en kuitenkaan ollut missään vaarassa jäädä työttömäksi viimeisen työvuoden aikana.

        Olet koko ammattikunnan häpeä, IR.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Älä nyt ole katkera UV - sinä palstan tunnetuin kaappihomo - vaikka ALFA menikin konkkaan ja sinun typerä "ennustus" siitä että ALFA tulee nousemaan neljän suuren kanavan joukkoon, menikin persiilleen.

        Eihän sinulle muutekaan ole suotu ennustajan lahjoja. Viime ek-vaaleissa KD piti saada sinun mukaasi 10 paikkaa. No ei tullut kuin viisi. Donald Trump piti valita uudestaan. No ei valittu. Jeesusta sinä & co on odottanut jo 2000 vuotta. Ei ole vaan näkynyt....

        "Eihän sinulle muutekaan ole suotu ennustajan lahjoja. "

        UV on yhtä tarkka totuuden kanssa kuin Lavrov. Eli kyllä se totuus sieltä löytyy kun osaa vaan katsoa mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt luterilaisuus palstalla ja nämä on venäjän juutalaisia hellareita virolaisia ortodokseja mutta jonkun vapari joukossa. Ei kuulkaa nämä lypsää rahaa ovat helluntaiseurakunnasta kuten IRRTV haukat ja tv7

        "hellununtaiseurakunnasta kuten .... tv7"

        Kerro ihmeessä milloin Ojarekset ovat siirtyneet helluntaiseurakuntaan.


    • Anonyymi

      Näin kävi.

    • Anonyymi

      Rahahanat menivät kiinni Jumalan käsillä.
      👻

      • Anonyymi

        Konkurssin teki Brilliance Communications Oy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkurssin teki Brilliance Communications Oy.

        ArtoTTT

        Ja toinen päävelkoja on Kristillinen IRR-lähetysjärjestö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkurssin teki Brilliance Communications Oy.

        TV7 ääriuskovaiskansan rahaputkella elää.

        👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV7 ääriuskovaiskansan rahaputkella elää.

        👻

        Mitä se on sinulta pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sinulta pois?

        Jää vähemmän perintöä, kun uskovat vanhemmat laittavat roposensa tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää vähemmän perintöä, kun uskovat vanhemmat laittavat roposensa tuollaiseen.

        Ansaitse omat rahasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää vähemmän perintöä, kun uskovat vanhemmat laittavat roposensa tuollaiseen.

        Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jää vähemmän perintöä, kun uskovat vanhemmat laittavat roposensa tuollaiseen.

        >> Jää vähemmän perintöä, kun uskovat vanhemmat laittavat roposensa tuollaiseen. <<

        Olet ymmärtänyt perinnön väärin. Ei isin ja äidin kuuluu venyttää elämänsä aikana penniä sen takia, että jälkikasvulle jäisi mahdollisimman paljon, vaan perikunnalle jää se, mitä jää isin ja äidin elettyä ensin omilla rahoillaan niin kuin he ovat halunneet.

        Raamattukin kylä kehottaa kokoamaan lapsille perintöä, mutta ei missään sanota, että vanhempien pitää kitkuttaa tai olla antamatta Jumalan valtakunnalle rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sinulta pois?

        Jumala tarvitsee aina rahaa

        👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Jää vähemmän perintöä, kun uskovat vanhemmat laittavat roposensa tuollaiseen. <<

        Olet ymmärtänyt perinnön väärin. Ei isin ja äidin kuuluu venyttää elämänsä aikana penniä sen takia, että jälkikasvulle jäisi mahdollisimman paljon, vaan perikunnalle jää se, mitä jää isin ja äidin elettyä ensin omilla rahoillaan niin kuin he ovat halunneet.

        Raamattukin kylä kehottaa kokoamaan lapsille perintöä, mutta ei missään sanota, että vanhempien pitää kitkuttaa tai olla antamatta Jumalan valtakunnalle rahaa.

        Työntekijät tarvitsevat rahaa Jumalan töissä

        👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ja toinen päävelkoja on Kristillinen IRR-lähetysjärjestö.

        Älkää uskoko näitä IRRTV ON VENÄLÄINEN NE HUIJAA TAAS MAFIAA NE ON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV7 ääriuskovaiskansan rahaputkella elää.

        👻

        TV7 JUUTALAINEN VENÄLÄINDN VIROLAINEN MYYNTI JEESUS. KAMA OLE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ansaitse omat rahasi!

        Huijaavat huijaa omatunto poltin raudalla merkitty. Piraattia tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Jää vähemmän perintöä, kun uskovat vanhemmat laittavat roposensa tuollaiseen. <<

        Olet ymmärtänyt perinnön väärin. Ei isin ja äidin kuuluu venyttää elämänsä aikana penniä sen takia, että jälkikasvulle jäisi mahdollisimman paljon, vaan perikunnalle jää se, mitä jää isin ja äidin elettyä ensin omilla rahoillaan niin kuin he ovat halunneet.

        Raamattukin kylä kehottaa kokoamaan lapsille perintöä, mutta ei missään sanota, että vanhempien pitää kitkuttaa tai olla antamatta Jumalan valtakunnalle rahaa.

        Paljon mahdoit antaa kenellekään mitään . Trikkikuvaa ja tarinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkurssin teki Brilliance Communications Oy.

        Keitä ovat pääomistajat ko. firmassa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Ja toinen päävelkoja on Kristillinen IRR-lähetysjärjestö.

        kristillinen IRRTV VENÄLÄINEN IRRTV HELLUNTAILAINEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sinulta pois?

        Kyllä helluntailainen varastaa toisten vaatteet päältä se on fakta ja kuljettaa huumeita tekee bisnestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se on sinulta pois?

        Pilalle ympärileikattu koira. Ulkokultaa. Apostolien teot 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työntekijät tarvitsevat rahaa Jumalan töissä

        👻

        Työntekijät nämä helluntailaiset ei tee töitä vaan varastaa. Tee käsillä töitä tarkoittaa oikeita töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää uskoko näitä IRRTV ON VENÄLÄINEN NE HUIJAA TAAS MAFIAA NE ON.

        Et taida uskoa tuota itsekään.


    • Anonyymi

      Kristilliset arvot eivät vieneet menestykseen?

      • Anonyymi

        Se selviää vasta taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se selviää vasta taivaassa.

        Siellä ei ole kuin yähdet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se selviää vasta taivaassa.

        Tosin vain sillä ehdolla, että mitään Taivasta edes on. Enpä löisi vetoa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tosin vain sillä ehdolla, että mitään Taivasta edes on. Enpä löisi vetoa.

        Sinnehän Jeesus nousi ja lupasi ottaa omansa sinne myös, kun maan päällä alkaa hirveä petovalta. Se aika ei ole kaukana.
        Aukaise silmäsi ja kato sydämelläsi rehellisesti ja vertaa näkemääsi puhtaaseen ja rauhalliseen ja turvalliseen elämään, jossa ei ole nälänhätää ja jatkuvasti tiheneviä maanjäristyksiä ja pyörremyrskyjä ja petoksia ja murhia ja ydinpommeilla uhkailuja ja kulkutautien ja moraalittomuuksien ja huumeiden lisääntymisiä, niin näet, miten henkisesti sairas ja hirveän rappion ja saastan vallassa on ihmiskunta.
        Just näistä päivistä Jeesus sanoi niiden olevan lopun päiviä ja ne on nyt täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinnehän Jeesus nousi ja lupasi ottaa omansa sinne myös, kun maan päällä alkaa hirveä petovalta. Se aika ei ole kaukana.
        Aukaise silmäsi ja kato sydämelläsi rehellisesti ja vertaa näkemääsi puhtaaseen ja rauhalliseen ja turvalliseen elämään, jossa ei ole nälänhätää ja jatkuvasti tiheneviä maanjäristyksiä ja pyörremyrskyjä ja petoksia ja murhia ja ydinpommeilla uhkailuja ja kulkutautien ja moraalittomuuksien ja huumeiden lisääntymisiä, niin näet, miten henkisesti sairas ja hirveän rappion ja saastan vallassa on ihmiskunta.
        Just näistä päivistä Jeesus sanoi niiden olevan lopun päiviä ja ne on nyt täällä.

        Helluntailaisten lapset vapareiden venäläiset vetää huumeita myy niitä on ollut vankiloissa niiden takia varastamisen kyllä totuus heistä. Avustusruokaa syödään muilta varastellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinnehän Jeesus nousi ja lupasi ottaa omansa sinne myös, kun maan päällä alkaa hirveä petovalta. Se aika ei ole kaukana.
        Aukaise silmäsi ja kato sydämelläsi rehellisesti ja vertaa näkemääsi puhtaaseen ja rauhalliseen ja turvalliseen elämään, jossa ei ole nälänhätää ja jatkuvasti tiheneviä maanjäristyksiä ja pyörremyrskyjä ja petoksia ja murhia ja ydinpommeilla uhkailuja ja kulkutautien ja moraalittomuuksien ja huumeiden lisääntymisiä, niin näet, miten henkisesti sairas ja hirveän rappion ja saastan vallassa on ihmiskunta.
        Just näistä päivistä Jeesus sanoi niiden olevan lopun päiviä ja ne on nyt täällä.

        Milloin tuollaista puhdasta, rauhallista ja turvallista elämää on eletty?

        Hirveä petovalta on jo nyt tuossa naapurissa idän suunnalla. Tuskin enää kovin kauan kuitenkaan nykyisellään.


    • Anonyymi

      Yhdet pyytää rahan ennen, toiset jälkeen sen kaiken. Sepä se.

      • Anonyymi

        Palvot 💰💸💰💸💸 Lucifer myi Jeesuksen rahasta Lucifer osti Jeesuksen rahasta kyse on juutalaisesta kaupan käynnistä.


    • Anonyymi

      Alfa-tv oli maallinen tv-kanava, jossa esitettiin myös kristillisen IRR-TV:n ohjelmia. IRR-tv jatkaa toimintaansa, Alfa-tv ei.

    • Anonyymi

      >> Haukka uskoi, että hengen voimalla tästä selvitään” <<

      Ja niin Hannulle kävi kuin hän uskoikin; IRR jatkaa entiseen tapaansa.
      Jeesushan sanoi: "Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." Matt. 8:13

      Ap. t. 27:22: ei yksikään teistä huku, ainoastaan laiva hukkuu. Tässä tapauksessa se oli A-tv.

      • Anonyymi

        HAUKAN PORUKKA ON UMPIVENÄLÄISTÄ. KERAVA RULES. HELLAREISSA KERAVALLA HIRVEÄT RIKOLLISET.


      • Anonyymi

        Helluntailainen versio 2000 vuotta vanhasta textistä.


    • Anonyymi

      Miten niin usko ei auttanut? Jumala antaa uutta.

    • Olisi Lehden ennen sijoitustaan pitänyt lukea tätä palstaa, niin olisi tajunnut millaista "logiikkaa" hihhuleiden parissa viljellään. Olisi taatusti silloin järkimiehenä tajunnut jättää koko homma väliin...

      • Anonyymi

        Onko sinun ihan pakko käyttää aina halventavia nimityksiä itsesi pönkittämiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun ihan pakko käyttää aina halventavia nimityksiä itsesi pönkittämiseen?

        Kuule kun termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla. Kas näin:

        "Hihhuli on alun perin (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys, mutta nykyään sillä viitataan myös mitä tahansa uskontoa vahvasti kannattavaan henkilöön. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".

        Hihhulit-nimellä tunnetaan myös ekspressionistisen taidemaalari Tyko Sallisen uskonnollista hurmosta kuvaava kuuluisa öljyvärimaalaus vuodelta 1918.

        Suomen sanaksi hihhuli on todella poikkeuksellinen sikäli, että h esiintyy geminaattana. H-kirjain esiintyy kylläkin tuplana myös muutamissa lainasanoissa kuten wahhabismi, eräissä onomatopoieettisissa ilmauksissa (hohhoijaa) ja joissakin murteissa, etenkin Savon murteessa (rahhoo). "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

        Mitä tulee siihen nimittelyyn, niin miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua olisi täällä nimetelty homohinttariksi, idiootiksi, kehitysvammaiseksi, pedofiiliksi, jälkeen jääneksi pelleksi, aivovammaiseksi, valehtelijaksi, paholaisen kätyriksi yms yms?

        Minua on kaikilla noilla nimityksillä täällä "kunnioitettu". Plus tasaisin väliajoin on sanottu että joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen. Joten tuohon verrattuna sana "hihhuli" on kyllä aika laimea nimitys...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla. Kas näin:

        "Hihhuli on alun perin (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys, mutta nykyään sillä viitataan myös mitä tahansa uskontoa vahvasti kannattavaan henkilöön. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".

        Hihhulit-nimellä tunnetaan myös ekspressionistisen taidemaalari Tyko Sallisen uskonnollista hurmosta kuvaava kuuluisa öljyvärimaalaus vuodelta 1918.

        Suomen sanaksi hihhuli on todella poikkeuksellinen sikäli, että h esiintyy geminaattana. H-kirjain esiintyy kylläkin tuplana myös muutamissa lainasanoissa kuten wahhabismi, eräissä onomatopoieettisissa ilmauksissa (hohhoijaa) ja joissakin murteissa, etenkin Savon murteessa (rahhoo). "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

        Mitä tulee siihen nimittelyyn, niin miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua olisi täällä nimetelty homohinttariksi, idiootiksi, kehitysvammaiseksi, pedofiiliksi, jälkeen jääneksi pelleksi, aivovammaiseksi, valehtelijaksi, paholaisen kätyriksi yms yms?

        Minua on kaikilla noilla nimityksillä täällä "kunnioitettu". Plus tasaisin väliajoin on sanottu että joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen. Joten tuohon verrattuna sana "hihhuli" on kyllä aika laimea nimitys...

        Sinä vastaat sanoista joita sinä käytät.
        Muiden solvaamisesi kertoo vain omasta mitättömyydestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vastaat sanoista joita sinä käytät.
        Muiden solvaamisesi kertoo vain omasta mitättömyydestäsi.

        Heh. No miltäpä tuntuu ampua itseään jalkaan? Taas kerran. Pitää lisätä tuohon luetteloon vielä "mitättömyys"....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vastaat sanoista joita sinä käytät.
        Muiden solvaamisesi kertoo vain omasta mitättömyydestäsi.

        Jos otus käyttäytyy kuin jänis. Näyttää jänikseltä. Syö kuin jänis. Elää kuin jänis. Niin kylllä se silloin on jänis. Aivan sama logiikka pätee myös sanaan hihhuli. Amen.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jos otus käyttäytyy kuin jänis. Näyttää jänikseltä. Syö kuin jänis. Elää kuin jänis. Niin kylllä se silloin on jänis. Aivan sama logiikka pätee myös sanaan hihhuli. Amen.

        Sellainen sinä olet.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Heh. No miltäpä tuntuu ampua itseään jalkaan? Taas kerran. Pitää lisätä tuohon luetteloon vielä "mitättömyys"....

        Sinun jalkasi ovat olleet tyngät jo ajat sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun jalkasi ovat olleet tyngät jo ajat sitten.

        Ai siellä on nyt itse UV naputtamassa. Tyyli kun on ihan sama. Muistatko kun kirjoittelit tänne että ALFAlla pyyhkii todella hyvin? Samalla naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jos otus käyttäytyy kuin jänis. Näyttää jänikseltä. Syö kuin jänis. Elää kuin jänis. Niin kylllä se silloin on jänis. Aivan sama logiikka pätee myös sanaan hihhuli. Amen.

        Amen kuuluu Raamatun sanastoon.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai siellä on nyt itse UV naputtamassa. Tyyli kun on ihan sama. Muistatko kun kirjoittelit tänne että ALFAlla pyyhkii todella hyvin? Samalla naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan....

        >> naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan.... <<

        Onko siinä jotain väärää, jos luulee tai haluaa asioitten onnistuvan, ja on optimisti?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla. Kas näin:

        "Hihhuli on alun perin (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys, mutta nykyään sillä viitataan myös mitä tahansa uskontoa vahvasti kannattavaan henkilöön. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".

        Hihhulit-nimellä tunnetaan myös ekspressionistisen taidemaalari Tyko Sallisen uskonnollista hurmosta kuvaava kuuluisa öljyvärimaalaus vuodelta 1918.

        Suomen sanaksi hihhuli on todella poikkeuksellinen sikäli, että h esiintyy geminaattana. H-kirjain esiintyy kylläkin tuplana myös muutamissa lainasanoissa kuten wahhabismi, eräissä onomatopoieettisissa ilmauksissa (hohhoijaa) ja joissakin murteissa, etenkin Savon murteessa (rahhoo). "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

        Mitä tulee siihen nimittelyyn, niin miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua olisi täällä nimetelty homohinttariksi, idiootiksi, kehitysvammaiseksi, pedofiiliksi, jälkeen jääneksi pelleksi, aivovammaiseksi, valehtelijaksi, paholaisen kätyriksi yms yms?

        Minua on kaikilla noilla nimityksillä täällä "kunnioitettu". Plus tasaisin väliajoin on sanottu että joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen. Joten tuohon verrattuna sana "hihhuli" on kyllä aika laimea nimitys...

        >> joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen <<

        Olet ihan oikeassa. On väärin sanoa "kohta", kun emme tiedä, kaunako edes elät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen <<

        Olet ihan oikeassa. On väärin sanoa "kohta", kun emme tiedä, kaunako edes elät.

        Joh. 3:16
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai siellä on nyt itse UV naputtamassa. Tyyli kun on ihan sama. Muistatko kun kirjoittelit tänne että ALFAlla pyyhkii todella hyvin? Samalla naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan....

        Oli todella nasevasti sanottu oli kuka oli, tynkäjalka.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla. Kas näin:

        "Hihhuli on alun perin (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys, mutta nykyään sillä viitataan myös mitä tahansa uskontoa vahvasti kannattavaan henkilöön. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".

        Hihhulit-nimellä tunnetaan myös ekspressionistisen taidemaalari Tyko Sallisen uskonnollista hurmosta kuvaava kuuluisa öljyvärimaalaus vuodelta 1918.

        Suomen sanaksi hihhuli on todella poikkeuksellinen sikäli, että h esiintyy geminaattana. H-kirjain esiintyy kylläkin tuplana myös muutamissa lainasanoissa kuten wahhabismi, eräissä onomatopoieettisissa ilmauksissa (hohhoijaa) ja joissakin murteissa, etenkin Savon murteessa (rahhoo). "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

        Mitä tulee siihen nimittelyyn, niin miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua olisi täällä nimetelty homohinttariksi, idiootiksi, kehitysvammaiseksi, pedofiiliksi, jälkeen jääneksi pelleksi, aivovammaiseksi, valehtelijaksi, paholaisen kätyriksi yms yms?

        Minua on kaikilla noilla nimityksillä täällä "kunnioitettu". Plus tasaisin väliajoin on sanottu että joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen. Joten tuohon verrattuna sana "hihhuli" on kyllä aika laimea nimitys...

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai siellä on nyt itse UV naputtamassa. Tyyli kun on ihan sama. Muistatko kun kirjoittelit tänne että ALFAlla pyyhkii todella hyvin? Samalla naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan....

        No siihen norsun v....ttu asentoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella nasevasti sanottu oli kuka oli, tynkäjalka.

        Aina keksii henkiset köyhät uusia sanoja. Nyt saamme nauraa koko illan.


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla. Kas näin:

        "Hihhuli on alun perin (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys, mutta nykyään sillä viitataan myös mitä tahansa uskontoa vahvasti kannattavaan henkilöön. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".

        Hihhulit-nimellä tunnetaan myös ekspressionistisen taidemaalari Tyko Sallisen uskonnollista hurmosta kuvaava kuuluisa öljyvärimaalaus vuodelta 1918.

        Suomen sanaksi hihhuli on todella poikkeuksellinen sikäli, että h esiintyy geminaattana. H-kirjain esiintyy kylläkin tuplana myös muutamissa lainasanoissa kuten wahhabismi, eräissä onomatopoieettisissa ilmauksissa (hohhoijaa) ja joissakin murteissa, etenkin Savon murteessa (rahhoo). "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

        Mitä tulee siihen nimittelyyn, niin miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua olisi täällä nimetelty homohinttariksi, idiootiksi, kehitysvammaiseksi, pedofiiliksi, jälkeen jääneksi pelleksi, aivovammaiseksi, valehtelijaksi, paholaisen kätyriksi yms yms?

        Minua on kaikilla noilla nimityksillä täällä "kunnioitettu". Plus tasaisin väliajoin on sanottu että joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen. Joten tuohon verrattuna sana "hihhuli" on kyllä aika laimea nimitys...

        Lahkouskovaiset ovat kiihkeitä nimittelemään ja jopa solvaamaan muita, mutta heidän itsensä nimittely on jumalanpilkkaa.

        Onhan tuossa heidän kannaltaan vissi logiikka, joskin sairas.🤔


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai siellä on nyt itse UV naputtamassa. Tyyli kun on ihan sama. Muistatko kun kirjoittelit tänne että ALFAlla pyyhkii todella hyvin? Samalla naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan....

        Usko.vaisen usko Alfan menestykseen ja jopa voittokulkuun oli vielä ihan äskettäin käsin kosketeltava, kuten hänen pilkallinen kiukkunsa niitä kohtaan jotka eivät siihen – tosiasioista johtuen – uskoneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan.... <<

        Onko siinä jotain väärää, jos luulee tai haluaa asioitten onnistuvan, ja on optimisti?

        No ei, mutta jos tosiasiat näyttävät muuta, onhan se hassua kiukutella niille jotka ovat realisteja.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Usko.vaisen usko Alfan menestykseen ja jopa voittokulkuun oli vielä ihan äskettäin käsin kosketeltava, kuten hänen pilkallinen kiukkunsa niitä kohtaan jotka eivät siihen – tosiasioista johtuen – uskoneet.

        Onko muiden usko jotenkin sinulta pois?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla. Kas näin:

        "Hihhuli on alun perin (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys, mutta nykyään sillä viitataan myös mitä tahansa uskontoa vahvasti kannattavaan henkilöön. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".

        Hihhulit-nimellä tunnetaan myös ekspressionistisen taidemaalari Tyko Sallisen uskonnollista hurmosta kuvaava kuuluisa öljyvärimaalaus vuodelta 1918.

        Suomen sanaksi hihhuli on todella poikkeuksellinen sikäli, että h esiintyy geminaattana. H-kirjain esiintyy kylläkin tuplana myös muutamissa lainasanoissa kuten wahhabismi, eräissä onomatopoieettisissa ilmauksissa (hohhoijaa) ja joissakin murteissa, etenkin Savon murteessa (rahhoo). "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

        Mitä tulee siihen nimittelyyn, niin miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua olisi täällä nimetelty homohinttariksi, idiootiksi, kehitysvammaiseksi, pedofiiliksi, jälkeen jääneksi pelleksi, aivovammaiseksi, valehtelijaksi, paholaisen kätyriksi yms yms?

        Minua on kaikilla noilla nimityksillä täällä "kunnioitettu". Plus tasaisin väliajoin on sanottu että joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen. Joten tuohon verrattuna sana "hihhuli" on kyllä aika laimea nimitys...

        Tattis hyvä supliikki;)


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lahkouskovaiset ovat kiihkeitä nimittelemään ja jopa solvaamaan muita, mutta heidän itsensä nimittely on jumalanpilkkaa.

        Onhan tuossa heidän kannaltaan vissi logiikka, joskin sairas.🤔

        Oliko sinulla tarkempi sisältö tuolle sanalle ”lahkouskovainen”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen norsun v....ttu asentoon.

        Naamasi on kuin sianpillu pakkasella! 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla tarkempi sisältö tuolle sanalle ”lahkouskovainen”?

        Jaa, no. Suomessa se tarkoittaa 80 %:n todennäköisyydellä helluntailaisia, mutta kyllä kirkkokin yhä ruokkii keskuudessaan vanhoillisia lahkoja kuten räsäsläiset.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        No ei, mutta jos tosiasiat näyttävät muuta, onhan se hassua kiukutella niille jotka ovat realisteja.

        Se nyt on ihan inhimmillistä laittaa hanttiin, vaikka mettään näyttäisi menevän.

        Lisäksi kristityt lukevat Raamattua, missä on esimerkkejä siitä, miten asiat ja olosuhteet voi ensin näyttää tappiolliselta, mutta lopulta asiat kääntyvätkin hyväksi ja voitoksi.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jaa, no. Suomessa se tarkoittaa 80 %:n todennäköisyydellä helluntailaisia, mutta kyllä kirkkokin yhä ruokkii keskuudessaan vanhoillisia lahkoja kuten räsäsläiset.

        Miten heidän oppinsa sitten poikkeaa muiden krisrityjen opista ?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jaa, no. Suomessa se tarkoittaa 80 %:n todennäköisyydellä helluntailaisia, mutta kyllä kirkkokin yhä ruokkii keskuudessaan vanhoillisia lahkoja kuten räsäsläiset.

        Eikö kirkon itsen pitäisi olla uskollinen omalle opilleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko muiden usko jotenkin sinulta pois?

        Ei muuten, mutta jos se yhdistyy vihaan ja pilkkaan, silloin alkaa olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on ihan inhimmillistä laittaa hanttiin, vaikka mettään näyttäisi menevän.

        Lisäksi kristityt lukevat Raamattua, missä on esimerkkejä siitä, miten asiat ja olosuhteet voi ensin näyttää tappiolliselta, mutta lopulta asiat kääntyvätkin hyväksi ja voitoksi.

        Yksikään uskonnollinen kirjoitus maailmassa ei anna päinvastaisia esimerkkejä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ei muuten, mutta jos se yhdistyy vihaan ja pilkkaan, silloin alkaa olla.

        Vain sinulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kirkon itsen pitäisi olla uskollinen omalle opilleen?

        Vain kirkko itse jäsenineen voi arvioida, onko se uskollinen omalle opilleen – ja mikä se oppi on.

        Oletko, usko.vainen, ajatellut liittyä takaisin kirkkoon ja osallistua tuohon prosessiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> naureskelit niille tiedoille että ALFA on menossa muka konkkaan. Miten nyt suu pannaan.... <<

        Onko siinä jotain väärää, jos luulee tai haluaa asioitten onnistuvan, ja on optimisti?

        Ei siinä mitään väärä ole mutta se että naureskelee muille ylimielisesti ja kertoo kuinka tyhmiä he ovat kun uskovat moista roskaa, niin siihen saa kuitata takaisin. Samalla kun se kertoo sen, kuinka sokeasti uskovia te olette ja kuinka juuri sokeasti uskovia on helppo huijata...


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Yksikään uskonnollinen kirjoitus maailmassa ei anna päinvastaisia esimerkkejä.

        Room. 9:28
        sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naamasi on kuin sianpillu pakkasella! 🤣

        "Naamasi on kuin sianpillu pakkasella! 🤣"

        Landepersu sen tietää...


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vain kirkko itse jäsenineen voi arvioida, onko se uskollinen omalle opilleen – ja mikä se oppi on.

        Oletko, usko.vainen, ajatellut liittyä takaisin kirkkoon ja osallistua tuohon prosessiin?

        Kirkkoa ja sen oppia kykenee arvioimaan jokainen lukutaitoinen. Evlut kirkko natisee liitoksissaan kun liberaalit sitä repivät. Oletko Räyhis jo itse jäsen?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ei siinä mitään väärä ole mutta se että naureskelee muille ylimielisesti ja kertoo kuinka tyhmiä he ovat kun uskovat moista roskaa, niin siihen saa kuitata takaisin. Samalla kun se kertoo sen, kuinka sokeasti uskovia te olette ja kuinka juuri sokeasti uskovia on helppo huijata...

        Sinua ei usko kukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Room. 9:28
        sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti.

        Ja aina tulevaisuudessa, paitsi Justinianuksen ruton, mustan surman ja 30-vuotisen sodan aikaan juuri silloin.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jos otus käyttäytyy kuin jänis. Näyttää jänikseltä. Syö kuin jänis. Elää kuin jänis. Niin kylllä se silloin on jänis. Aivan sama logiikka pätee myös sanaan hihhuli. Amen.

        "Jänis on märehtijä."

        Jumalan sana.

        Raamattu

        👻


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ja aina tulevaisuudessa, paitsi Justinianuksen ruton, mustan surman ja 30-vuotisen sodan aikaan juuri silloin.

        Monet löysivät Herran noidenkin koettelemusten ansiosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet löysivät Herran noidenkin koettelemusten ansiosta.

        Just...🕺

        Joka tapauksessa ne olivat aikalaisille maailmanloppuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Room. 9:28
        sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti.

        Mutta turhaa kiirettä Hän ei pidä...


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mutta turhaa kiirettä Hän ei pidä...

        >> Mutta turhaa kiirettä Hän ei pidä... <<

        "Lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi... Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."

        Ei silti viivytellä kannata parannuksenteossa, sillä "Herran päivä on tuleva niinkuin varas yöllä".


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule kun termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla. Kas näin:

        "Hihhuli on alun perin (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys, mutta nykyään sillä viitataan myös mitä tahansa uskontoa vahvasti kannattavaan henkilöön. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".

        Hihhulit-nimellä tunnetaan myös ekspressionistisen taidemaalari Tyko Sallisen uskonnollista hurmosta kuvaava kuuluisa öljyvärimaalaus vuodelta 1918.

        Suomen sanaksi hihhuli on todella poikkeuksellinen sikäli, että h esiintyy geminaattana. H-kirjain esiintyy kylläkin tuplana myös muutamissa lainasanoissa kuten wahhabismi, eräissä onomatopoieettisissa ilmauksissa (hohhoijaa) ja joissakin murteissa, etenkin Savon murteessa (rahhoo). "

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hihhuli

        Mitä tulee siihen nimittelyyn, niin miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua olisi täällä nimetelty homohinttariksi, idiootiksi, kehitysvammaiseksi, pedofiiliksi, jälkeen jääneksi pelleksi, aivovammaiseksi, valehtelijaksi, paholaisen kätyriksi yms yms?

        Minua on kaikilla noilla nimityksillä täällä "kunnioitettu". Plus tasaisin väliajoin on sanottu että joudun kohta helvettiin paistumaan jos en käänny jeesuksen puoleen. Joten tuohon verrattuna sana "hihhuli" on kyllä aika laimea nimitys...

        Oliko sinun mielestä Jeesus ja apostolit niitä sinun "hihhuleita"???
        Heitähän pieksettiin ja paiskottiin riimuissa tyrmään ja lopulta tapettiinkin, kun eivät lopettaneet kertomasta Jeesuksen ylösnousemuksesta.

        Ja huusihan Johannes kastaja paikalle hiippailleille kirjanoppineille että " TE KYYKÄÄRMEIDEN SIKIÖT", jotka nimittelivät uskovia sinun lailla hihhuleiksi ja olivat olevinaan uskossa parempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinun mielestä Jeesus ja apostolit niitä sinun "hihhuleita"???
        Heitähän pieksettiin ja paiskottiin riimuissa tyrmään ja lopulta tapettiinkin, kun eivät lopettaneet kertomasta Jeesuksen ylösnousemuksesta.

        Ja huusihan Johannes kastaja paikalle hiippailleille kirjanoppineille että " TE KYYKÄÄRMEIDEN SIKIÖT", jotka nimittelivät uskovia sinun lailla hihhuleiksi ja olivat olevinaan uskossa parempia.

        Ja sinä uskot että tämä todella tapahtui? Eikä ole minun syyni että tälläinen sana on olemassa. Koeta nyt vain elää se kanssa. Niin ja kerro myös koska Suomessa on hihhuleita heitetty linnaan kärsimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jänis on märehtijä."

        Jumalan sana.

        Raamattu

        👻

        Sinä oot pahempi märehtijä, kun et tajua tekstin suomentajan tekemiä virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 3:16
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Luterilaiset palsta tämä. Hellarit ei itse usko mutta kiroaa kaikkia jotka uskoo.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lahkouskovaiset ovat kiihkeitä nimittelemään ja jopa solvaamaan muita, mutta heidän itsensä nimittely on jumalanpilkkaa.

        Onhan tuossa heidän kannaltaan vissi logiikka, joskin sairas.🤔

        Hellarit haukkuu kristittyjä ja vaparit pilkkaa oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla tarkempi sisältö tuolle sanalle ”lahkouskovainen”?

        Lahkot mainitaan Raamatussa lahkot ja eriseurat harhaopit väärä opettajat väärät Jeesukset väärät profeetat ja puolueet.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jaa, no. Suomessa se tarkoittaa 80 %:n todennäköisyydellä helluntailaisia, mutta kyllä kirkkokin yhä ruokkii keskuudessaan vanhoillisia lahkoja kuten räsäsläiset.

        Vaparit lestat jehovat hellarit ja muut lähetys seurakunnat eri seurat rauhan yhdistykset ja esikoiset vanhoilliset arkki seurakunnat ciryseurakunnat elävä sanalaiset ja adventistit babtistit. Niiden haaraliikkeitä. No otetaan siionistin myymään sanaa rahasta 💸💰.Jehovat myy miljoona kirjaa hellarit myös riippuu aiheesta mikä myy.Viimeksi toteutumatta jäi maailmanloppu JEHOVILLA 1974 ja 84.sitten millenium.Mutta se myi.Jehovat rahastaa omaisuuksia näillä kauhujutuilla.Har mageddon on nyt viimeisen myynnin mukaan ilmaston muutos mutta oikea har mageddon on Arabiassa sen niminen laakso. Rahaa tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room. 9:28
        sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti.

        Lestoilla on omat hellareita vastaavat eri seurat ryhmät ja lahkot sekä kuin JEHOVILLA omat säännöt ja lakihenkisyys. Eli tarkoittaa lähdetään ristiltä pois toiseen evankeliumiin hammasten kiristelyyn. Meiltä mitä olette varastelleet kristittyjen rahoja tavaroita niin niistä kannattaa lukea Ilmestyskirjasta mihin te menette kuilemanne jälkeen myös väkivallan ja kristittyjen vanhingoittamisen takia. Teille on ihan omat tuomiot.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ja aina tulevaisuudessa, paitsi Justinianuksen ruton, mustan surman ja 30-vuotisen sodan aikaan juuri silloin.

        Justimus Juudas. Kyllä kaikki Raamatun paiseet rutto on juutalaisissa ja faaraossa. Kyllä . Juutalainen Job paiseineen tai naemanspitaalissa ...Paavalia rusikoi juutalaisuuden tähden demoni ja magdalassa oli 7 demonia juutalaisissa noidissa....noituus on kiellettyä myös woodoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet löysivät Herran noidenkin koettelemusten ansiosta.

        Juutalaisissa on saatana meni Juudakseen tauti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinun mielestä Jeesus ja apostolit niitä sinun "hihhuleita"???
        Heitähän pieksettiin ja paiskottiin riimuissa tyrmään ja lopulta tapettiinkin, kun eivät lopettaneet kertomasta Jeesuksen ylösnousemuksesta.

        Ja huusihan Johannes kastaja paikalle hiippailleille kirjanoppineille että " TE KYYKÄÄRMEIDEN SIKIÖT", jotka nimittelivät uskovia sinun lailla hihhuleiksi ja olivat olevinaan uskossa parempia.

        Kyykäärme et oli juutalaisia fariseukset rabbeja kaiken hyvän vastustajia ja ulkokultaisia. Kun luet jonkun kohdan lue kenestä on kysymys ollut 2000 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vastaat sanoista joita sinä käytät.
        Muiden solvaamisesi kertoo vain omasta mitättömyydestäsi.

        MITÄ HELVETTIÄ TEET LUTERILAINEN OTSIKON ALLA TÄÄLLÄ. MENE HELLAREIHIN .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaiset palsta tämä. Hellarit ei itse usko mutta kiroaa kaikkia jotka uskoo.

        Tässä on aivan loistava esimerkki siitä, millainen maailma olisi jos uskovaiset olisivat vallassa. Vaikka täällä kuinka vakuutellaan että kristinusko on kaiken hyvän tuoja, niin tässä nyt todistetaan ihan päin vastoin. Täys rähinä päällä ja kaikki yrittävät todistaa kuinka oikeaoppisia he ovat ja kuinka kaikki muut ovat "eksytettyjä"....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tässä on aivan loistava esimerkki siitä, millainen maailma olisi jos uskovaiset olisivat vallassa. Vaikka täällä kuinka vakuutellaan että kristinusko on kaiken hyvän tuoja, niin tässä nyt todistetaan ihan päin vastoin. Täys rähinä päällä ja kaikki yrittävät todistaa kuinka oikeaoppisia he ovat ja kuinka kaikki muut ovat "eksytettyjä"....

        Olet hyvä esimerkki ateistisen valtion kristityjen vainoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ HELVETTIÄ TEET LUTERILAINEN OTSIKON ALLA TÄÄLLÄ. MENE HELLAREIHIN .

        Etkö kestä keskustelua omasta ”uskostasi”?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvä esimerkki ateistisen valtion kristityjen vainoista.

        Niin siis miten minä olen esim vainonnut sinua ja sinun kavereitasi? Olenko tullut ovikelloa soittelemaan ja kysymään että "saako tulla keskustelemaan ateismista?". Olenko vaatinut tällä palstalla uskovaisuudesta vankilatuomiota?

        Kenties jopa elinkautista, kuten hihhuliystäväsi tässä taannoin tekivät aborttiin liittyen? Tai olenko vaatinut keskitysleirien perustamista hihhuleille ja heidän eheyttämistä ateisteiksi? Vai miten minä olen sinun ja sinunlaisia vainonnut?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin siis miten minä olen esim vainonnut sinua ja sinun kavereitasi? Olenko tullut ovikelloa soittelemaan ja kysymään että "saako tulla keskustelemaan ateismista?". Olenko vaatinut tällä palstalla uskovaisuudesta vankilatuomiota?

        Kenties jopa elinkautista, kuten hihhuliystäväsi tässä taannoin tekivät aborttiin liittyen? Tai olenko vaatinut keskitysleirien perustamista hihhuleille ja heidän eheyttämistä ateisteiksi? Vai miten minä olen sinun ja sinunlaisia vainonnut?

        Eikö se vaino ala aina solvaavasta puheesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se vaino ala aina solvaavasta puheesta?

        Jaa, että kun minua on täällä solvattu homohinttariksi, idiootiksi, vajaamieliseksi, pedofiiliksi, työttömäksi luuseriksi, valehtelijaksi, eläimiin sekaantujaksi yms yms yms niin minua on silloin vainottu teidän hihhuleiden taholta? Ymmärsinkö oikein?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jaa, että kun minua on täällä solvattu homohinttariksi, idiootiksi, vajaamieliseksi, pedofiiliksi, työttömäksi luuseriksi, valehtelijaksi, eläimiin sekaantujaksi yms yms yms niin minua on silloin vainottu teidän hihhuleiden taholta? Ymmärsinkö oikein?

        Etkö muka ole kaikkea tuota ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muka ole kaikkea tuota ?

        Kerroppas oletko tavannut minut? Vai millä ihmeen kokemuksella sinulla on pokeria väittää moista? Olette te hihhulit ihmeellisiä kun kaikki jotka eivät ajattele kuin te, ovat heti homoja,pedofiileja ja pahimpia rosvoja. Ja tämä sama hihhulijengi sitten hurraa suuren ääneen kolmoismurhaajalle....

        https://www.vauva.fi/keskustelu/1584204/ketju/jaahalli_hurrasi_kolmoismurhaajalle


      • Viimeksi kun meidän piti tavata niin sinä väitit kiven kovaan että en ole lähelläkään Helsinkiä ja nyt sitten tunnustat että asunkin Eiranrannassa? Kuinkas se nyt näin? Sinä taidat valehdella ihan työksesi...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Viimeksi kun meidän piti tavata niin sinä väitit kiven kovaan että en ole lähelläkään Helsinkiä ja nyt sitten tunnustat että asunkin Eiranrannassa? Kuinkas se nyt näin? Sinä taidat valehdella ihan työksesi...

        On se kumma kun kukaan ei halua tavara sinua, IR. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun kukaan ei halua tavara sinua, IR. 🤣

        Vai että ihan "tavara sinua"? Nytkö on kaappihomon suoni pullistunut jo siihen tahtiin että ei osaa edes kirjoittaa....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai että ihan "tavara sinua"? Nytkö on kaappihomon suoni pullistunut jo siihen tahtiin että ei osaa edes kirjoittaa....

        Noin, se kansankynttilä taas loistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot pahempi märehtijä, kun et tajua tekstin suomentajan tekemiä virheitä.

        Just joo.
        Heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkot mainitaan Raamatussa lahkot ja eriseurat harhaopit väärä opettajat väärät Jeesukset väärät profeetat ja puolueet.

        Mummomuorilla on oma jeesuksensa, jollaista ei löydy Raamatusta


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mutta turhaa kiirettä Hän ei pidä...

        Jeesuksen ennustus Jerusalamin hävityksestä toteutui aika nopeasti, noin 70 vuodessa.
        Nooakaan ei rakentanut arkkiaan muutamassa päivässä.
        Jotkut ovat arvioineet että Raamatun kääntäminen maailman kaikille kielille kestäisi nykyvauhdilla vielä noin 150 vuotta.


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai että ihan "tavara sinua"? Nytkö on kaappihomon suoni pullistunut jo siihen tahtiin että ei osaa edes kirjoittaa....

        Tyypillinen usko.vaisen virhe, kun hän on kiihoittuneessa tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen ennustus Jerusalamin hävityksestä toteutui aika nopeasti, noin 70 vuodessa.
        Nooakaan ei rakentanut arkkiaan muutamassa päivässä.
        Jotkut ovat arvioineet että Raamatun kääntäminen maailman kaikille kielille kestäisi nykyvauhdilla vielä noin 150 vuotta.

        Korjaus:
        Siis Jerusalemin hävitys v. 70, noin 40 vuoden luluttua.


    • Anonyymi

      >> termi "hihhuli" ei todellakaan olen minun keksimäni. Sana on tullut suomalaiseen sanastoon jo 1800-luvulla <<

      Mutta haukkumanimi kristitty tuli jo paljo aiemmin, jo 2000 vuotta sitten. Voisit ihan hyvin sitä käyttää, kun sekin kerran on muiden keksimä nimittelysana Jeesukseen uskoville alunperin.

      • Huumorityttö.😅


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Huumorityttö.😅

        Niin olet, söpöliini!


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Huumorityttö.😅

        Kiitos, kiitos!!! 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet, söpöliini!

        Kiitos omastakin puolestani! Voinko lähettää jonkin kuvan?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kiitos omastakin puolestani! Voinko lähettää jonkin kuvan?

        Toki, mieluimmin Veijon kanssa. 👨‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki, mieluimmin Veijon kanssa. 👨‍❤️‍💋‍👨

        Koska Veijo on luonasi, voit varmaan polyteknisesti taitavana lisätä hänet kuvaani.😊


    • Anonyymi

      Alffa oli täysin satanistien miehittämä. Viimeisimmät omistajatkin koostuivat vapaamuurareista. Siitä on kristinusko kaukana.

      • Oliko sinulla esittää muutama nimi ja heidän yhteytensä stalinismiin? 🥱


      • Anonyymi

        Höpöhöpö koko kanava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö koko kanava.

        Hyvä kanava on.


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Oliko sinulla esittää muutama nimi ja heidän yhteytensä stalinismiin? 🥱

        Satanismi ja stalinismi ovat tosiaan melkein sama asia, mutta siltikin puhe oli _satanismista_.😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö koko kanava.

        Katsoin silloin kun muilta tullut mitään mielenkiintoista.Alussa liikaa uskonasioita.Kun tätä vähennettiin sisältö kiinnosti enemmän.
        Ehdottomasti sosiaalinen tilaus tällaiselle kanavalle. Somehömppä tökkii.SomeLissut ja Lasset vastenmielisiä.
        Eduskuntapuoleet ostakoon kanavan puoluetuillaan, Mainostajat peesaa kuin hait laivaa perässä.
        Kunnon debatit joka ilta päivänpolttavista asioista.Indietyylisiä klippejä sekaan tuotantoon Etc.
        Paljon ihmisiä jotka ei roiku somessa eikä netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö koko kanava.

        Taitaa olla ainoa kanava, jolta ei tule sinun etsimääsi moraalitonta pornoa.


    • Anonyymi

      Ilmestyskirja: 21:6 seiskaa ei kannata lukea.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Milloin tämä kanava nyt sitten lopettaa ohjelmien esittämiset?

      Täällä väitettiin, että toimilupa lähtee heti. Miksi sitten kanavalta edelleen tulee ohjelmaa?

      • Anonyymi

        Ei kai toimilupaa ole peruttu? Saahan tuo jatkaa, jos Jeesus, Jahve ja Suuri Cthulhu taikovat tilille rahaa, jonka turvin pyörittää toimintaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai toimilupaa ole peruttu? Saahan tuo jatkaa, jos Jeesus, Jahve ja Suuri Cthulhu taikovat tilille rahaa, jonka turvin pyörittää toimintaansa.

        Täällä väitettiin, että toimilupa meni samantien konkurssihakemuksen kanssa.

        Ihan piti netistä hakea, että mikähän on Cthulhu. Onko tämä jotain sinun uususkontoasi, jossa kirjailijan luoma kuvitteellinen hahmo taikoo jotain..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai toimilupaa ole peruttu? Saahan tuo jatkaa, jos Jeesus, Jahve ja Suuri Cthulhu taikovat tilille rahaa, jonka turvin pyörittää toimintaansa.

        Ja lahkopersut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä väitettiin, että toimilupa meni samantien konkurssihakemuksen kanssa.

        Ihan piti netistä hakea, että mikähän on Cthulhu. Onko tämä jotain sinun uususkontoasi, jossa kirjailijan luoma kuvitteellinen hahmo taikoo jotain..?

        Katselin yhden Cthulhu-leffan toissa vuosikymmenellä, ja Hitto että oli kaamea. Eli siis hyvä!

        Tavallinen purjehtijaseurue rantautui tavalliseen epsanjalaiseen kaupunkiin, joka olikin Cthulhun valtaama... hui!😬


    • Anonyymi

      Ei Jumala pettänyt Alfaa. Haukka ei osannut pyörittää kaupallista mainosrahotteista tv kanavaa. TV7 saa myös paljon lahjoituksia katsojiltaan joten senkin toiminta loppuisi jos joutuisi rahoittamaan toimintansa mainoksilla.

      Jokuhan voisi ostaa nyt halvalla Alfan konkurssipesän ja jatkaa toimintaa puhtaalta pöydältä. Ehkä tämä olikin tarkoitettu näin. Alfa toimi niin kauan kun IRRtv rahoitti sen toimintaa.

      • Anonyymi

        Ei Alfalra ole mitään ostettavaa.
        Studiot ovat IRRTV:n joita Alfa on vuokrannut.


      • Anonyymi

        Brilliance Communications Oy teki konkurssin.
        Mitä omaisuutta luulet Alfatv:llä olevan?


      • >Jokuhan voisi ostaa nyt halvalla Alfan konkurssipesän ja jatkaa toimintaa puhtaalta pöydältä.

        Valitettavasti toimilupa ei ole myyrä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Jokuhan voisi ostaa nyt halvalla Alfan konkurssipesän ja jatkaa toimintaa puhtaalta pöydältä.

        Valitettavasti toimilupa ei ole myyrä.

        Toimilupia menee ja tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimilupia menee ja tulee.

        Etenkin menee.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Etenkin menee.

        Enemmän on tullut kuin mennyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän on tullut kuin mennyt.

        Mutta nyt meni.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mutta nyt meni.

        Oli ennen sitä tullut, edelleen saldo on positiivinen.


    • Anonyymi

      Luulin ihan ensin, että kristityille olisi jotain sattunut, kunnes tajusin, että maallinen Alfa-tv:hän tässä nurin meni. Kristillinen IRR-TV taas jatkaa niin kuin ennenkin, kuten he omilla nettisivuillaankin sanovat: IRR-TV:n työ ja toiminta jatkuvat normaalisti.

    • Harmi ,että kanava loppui.
      Oli ihan katseltavaakin ohjelmaa välillä.

    • Anonyymi

      Jonkun taskuunhan ne rahat ovat menneet, menikö sähkölaitoksien bonuspalkkioihin?

      • Anonyymi

        Mitkä rahat?


      • Anonyymi

        Sinnekin vaarana mennä kenties osa.

        Valitsemiemme kansanedustajien pitäisikin kiireesti säätää perustuslain säätämisen mukaisesti (tai valtalakien pohjalta) että kaikki sähköyhtiöiden mahdolliset bonukset yms. konfiskoidaan valtiolle energian hintojen kohtuullistamiseksi.


    • Anonyymi

      IRR-TV on ainoastaan ostanut ohjelma-aikaa Alfa-TV:ltä, joka meni konkkaan. Miten tästäkin nyt sitten muka kristityt saatiin taas syytettyjen penkille...?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eivät edes Jumala ja Jeesus viitsineet tuijottaa Alfan suoraan 1960-luvulta ollutta ohjelmatarjontaa, vaan lähtivät Thorin ja Odinin kanssa katsomaan Big Brotheria ja Temppateita. Siellä näkyy sentään tissejä ja paljaita pakaroita.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät ole kuten sinä.


      • Anonyymi

        Porno erinomaisen suosittua netissä heillä.

        👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porno erinomaisen suosittua netissä heillä.

        👻

        Tarviiko tuota ihmetellä?

        Perähommat ja mummopornohan googlessa vissiin rulettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko tuota ihmetellä?

        Perähommat ja mummopornohan googlessa vissiin rulettaa.

        Tissien väliin ja naisten naamojen rasvaus myös!
        Maailmanlopun enteitä ilmiselvästi.

        👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissien väliin ja naisten naamojen rasvaus myös!
        Maailmanlopun enteitä ilmiselvästi.

        👻

        Mummopornohan googlessa rulettaa vissiin sen takia et voi vetää tissien väliin lyhyemmälläkin fiilalla ja alempaa.


      • Anonyymi

        Jumala ja Jeesus ovat sinunkin hanurisi ja kalustosi nähneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole kuten sinä.

        Valitettavastineivät.

        Jos ihmiset keskittyisivät enemmän kauniisiin asioihin kuten tisseihin ja pyllyihin kuin sotaisiin ja kostonhaluisiin taikaolentoihin, maailma olisi vähemmän sotaisa paikka elää.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset syyttäkö Jumalaa ihmisten tekemistä virheistä. Kun niin teette, asetutte tuomitsemaan Jumalaa valheillanne. Se on kadotukseen vievä synti.

      • Jumala on luonut ihmiset tekemään haluamiaan virheitä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jumala on luonut ihmiset tekemään haluamiaan virheitä.

        Ihmisellä on vapaa tahto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisellä on vapaa tahto.

        Paitsi ettei ole.🥱


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Paitsi ettei ole.🥱

        Mitä teet tahtomattasi? 🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet tahtomattasi? 🫢

        Pysyn naisissa 🥴


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Paitsi ettei ole.🥱

        Taatusti ON! Ainoat, mitä emme voi valita on vanhempamme ja kotimaamme kieli ja paskalle lähtö. Vai ootko sinä jotenkin pakko-ohjattu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taatusti ON! Ainoat, mitä emme voi valita on vanhempamme ja kotimaamme kieli ja paskalle lähtö. Vai ootko sinä jotenkin pakko-ohjattu ?

        Juuri annoit muutaman esimerkin siitä, että täydellistä vapaata tahtoa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri annoit muutaman esimerkin siitä, että täydellistä vapaata tahtoa ei ole.

        Et näköjään edes tiedä mitä tahto on. 🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään edes tiedä mitä tahto on. 🫣

        Kyllä tiedän. Siksi tiedän myös, että mitään täydellistä vapaata tahtoa ei ole ja sinä annoit pari esimerkkiä siitä eli tavallaan ammuit itseäsi nilkkaan sanomalla "Taatusti ON!" ennen esimerkkejäsi. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän. Siksi tiedän myös, että mitään täydellistä vapaata tahtoa ei ole ja sinä annoit pari esimerkkiä siitä eli tavallaan ammuit itseäsi nilkkaan sanomalla "Taatusti ON!" ennen esimerkkejäsi. 😂

        Mitä sinä et voisi itse tahtoa?


    • Anonyymi

      Miksi ei nyt sitten bessewissereiltä kuuluu mitään vastausta, kun on kysytty, että miksi Alfa vieläkin näkyy, vaikka besserwissereitten mielestä toimilupa lakkaa heti, kun konkkahakemus jätetään.

      • Anonyymi

        Varsinainen konkurssimenettely alkaa vasta sitten, kun tuomioistuin on käsitellyt konkurssihakemuksen ja päättänyt asettaa sen konkurssiin.


    • Anonyymi

      Monipuolinen ohjelmatarjonta

      Musiikki (30 %),
      keskustelu- ja
      ajankohtaisohjelmia (35 %),
      lifestyle (29 %),
      urheilua, luontoa.

      Ei siis kristillinen kanava.

      • Anonyymi

        Sitä kristillistä sai tosiaan suurennuslasilla hakea, milloin sitä olisi tarjolla. Olisi pitänyt koko kanavasta tehdä puhtaasti kristillinen, ei huolia mitään maallista joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kristillistä sai tosiaan suurennuslasilla hakea, milloin sitä olisi tarjolla. Olisi pitänyt koko kanavasta tehdä puhtaasti kristillinen, ei huolia mitään maallista joukkoon.

        Tv7 on jo.


      • Anonyymi

        Vain 3% ohjelmista oli hengellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain 3% ohjelmista oli hengellisiä.

        Kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Älkää vain kertoko tätä UV:lle. Sehän kaappihomo romahtaa täysin kun saa tietää että bisnesmiehet veivät sen rahat eikä suinkaan jeesus....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tv7 on jo.

        Ylen pitäisi tehdä tasapuolisesti muuta ohjelmaa ihmisille.


    • Anonyymi

      Alfa-TV:llä ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa.

      • Anonyymi

        Ei sen enempää kuin ylelläkään.


      • Anonyymi

        >>Alfa-TV:llä ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa<<

        Alfan pomo Hannu Haukka on kristitty lähetysjärjestön johtaja.
        https://irr-tv.fi/historia/


      • Anonyymi

        Lopun jälkeen ei ole.
        Sama kuolleilla uskovaisillakin...


      • Anonyymi

        Näin on, Jumala ei anna itseänsä pilkata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, Jumala ei anna itseänsä pilkata!

        Siis itse Taivaan Jumala lopettaa tällaiset ohjelmat ja hyvä niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis itse Taivaan Jumala lopettaa tällaiset ohjelmat ja hyvä niin!

        Missejä ja puolialastomia nyrkkeileviä miehiä, nam.

        Siis tasokas kanava 😛


    • Anonyymi

      uskovaiset, lienee nämä helluntalaisia? siis haukka perhe ..
      Niin huijjasivat sijoittajien rahat,
      ja ahneuden syntiä tehden nappasivat veroparatiisiin kymmeniä, ellei satoja miljoonia itselleen !!
      Että sellaista uskovaisuus pyhä peliä tämä.

      • Anonyymi

        Parempi on köyhä, joka nuhteettomasti vaeltaa, kuin kahdella tiellä mutkitteleva rikas. Joka laista ottaa vaarin, on ymmärtäväinen poika; mutta irstailijain seuratoveri saattaa isänsä häpeään. Joka kartuttaa varojaan korolla ja voitolla, kokoaa niitä sille, joka vaivaisia armahtaa. Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus. Joka eksyttää oikeamielisiä pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa; mutta nuhteettomat perivät onnen. Rikas mies on omissa silmissään viisas, mutta ymmärtäväinen köyhä ottaa hänestä selvän. Kun vanhurskaat riemuitsevat, on ihanuus suuri; mutta kun jumalattomat nousevat, saa ihmisiä hakea. Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon. Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka sydämensä paaduttaa, se onnettomuuteen lankeaa. Kuin muriseva leijona ja ahnas karhu on kurjan kansan jumalaton hallitsija. Vähätaitoinen ruhtinas runsaasti kiskoo, mutta väärän voiton vihaaja saa elää kauan. Ihmisen, jota verivelka painaa, on pakoiltava hamaan hautaan asti; älköön häntä suojeltako. Nuhteettomasti vaeltavainen saa avun, mutta kahdella tiellä mutkittelija kerralla kaatuu. Joka peltonsa viljelee, saa leipää kyllin, mutta tyhjän tavoittelija saa köyhyyttä kyllin.
        Sananlaskut 28:6‭-‬19 FB38

        https://bible.com/bible/365/pro.28.6-19.FB38


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi on köyhä, joka nuhteettomasti vaeltaa, kuin kahdella tiellä mutkitteleva rikas. Joka laista ottaa vaarin, on ymmärtäväinen poika; mutta irstailijain seuratoveri saattaa isänsä häpeään. Joka kartuttaa varojaan korolla ja voitolla, kokoaa niitä sille, joka vaivaisia armahtaa. Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus. Joka eksyttää oikeamielisiä pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa; mutta nuhteettomat perivät onnen. Rikas mies on omissa silmissään viisas, mutta ymmärtäväinen köyhä ottaa hänestä selvän. Kun vanhurskaat riemuitsevat, on ihanuus suuri; mutta kun jumalattomat nousevat, saa ihmisiä hakea. Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon. Onnellinen se ihminen, joka aina on aralla tunnolla; mutta joka sydämensä paaduttaa, se onnettomuuteen lankeaa. Kuin muriseva leijona ja ahnas karhu on kurjan kansan jumalaton hallitsija. Vähätaitoinen ruhtinas runsaasti kiskoo, mutta väärän voiton vihaaja saa elää kauan. Ihmisen, jota verivelka painaa, on pakoiltava hamaan hautaan asti; älköön häntä suojeltako. Nuhteettomasti vaeltavainen saa avun, mutta kahdella tiellä mutkittelija kerralla kaatuu. Joka peltonsa viljelee, saa leipää kyllin, mutta tyhjän tavoittelija saa köyhyyttä kyllin.
        Sananlaskut 28:6‭-‬19 FB38

        https://bible.com/bible/365/pro.28.6-19.FB38

        "Irstalijan seuratoveri"
        Tiesitkö?

        Mannerheim erotettiin sotakoulusta lankeemuksensa takia.


      • Anonyymi

        Onko Haukkahelluntailainen?
        Luulin, että vapaakirkkolainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Haukkahelluntailainen?
        Luulin, että vapaakirkkolainen

        Täällä tuntuu olevan luulevaisia ja ilmeisen tietoisesti disinformaatiota esittäviä siinä määrin, ettei niitä jaksa mitenkään kommentoida.


    • Anonyymi

      >>Paitsi ettei ole.<<
      Vaikka ihmisen toiminta näkyy aivoissa ennen varsinaista toimintaa niin ei voida kiistää etteikö ihminnen voi vapaasti vaihtaa televisio kanavaa jos hän sitä itse haluaa. Ihmisen mieli ja aivot ovat niin monimutkainen kokonaisuus että determinismi ei voi sitä täysin selittää. Kukaan ei pakottanut minua kirjoittamaan tätä kommenttia vaan olisin voinut olla kirjoittamatta. Ei tiede pysty selittämään sitä miksi kirjoitin tämän kommentin. Tiede voi toki tutkia asiaa mutta vastausta ei saada. Ihminen on niin monimutkainen kokonaisuus.

      Onneksi Suomessa on vielä muitakin kanavia kun Yle ja muitakin puolueita kun SDP. Vaikka enemmistö filosofeista on deterministejä ei se tarkoita että determinismi olisi totuus.

      • Anonyymi

        Persukanava pystyyn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persukanava pystyyn!

        Ylelle pitää olla vastavoima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylelle pitää olla vastavoima.

        Göring!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persukanava pystyyn!

        >>Persukanava pystyyn!<<

        Ei tarvita koska kukaan ei jaksa enää katsoa telkkaria. Youtubessa on jo Puopolon, Onni Rostilan sekä Vakkurin kanavat. Vielä kun sinne saisi Päivi Räsäsen ja Tapio Puolimatkan kanavat niin olisi hyvä.

        Vakkuria voi kuunnella myös Ylellä
        https://areena.yle.fi/podcastit/1-50754359


    • Anonyymi

      En voi kieltää, eli myönnän, että olen rukoillut Jumalan tahdon tapahtumista. Koen, että rukouksiini on vastattu. Minulle Alfa edusti äärikonservatiivista kristinuskon tulkintaa. Eli hyvä, kun loppui.

      • Anonyymi

        Missä siellä tulkittiin kristinuskoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä siellä tulkittiin kristinuskoa?

        Studiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä siellä tulkittiin kristinuskoa?

        Hyvä ohjelma ja kannattaa katsoa:

        >>Jouluna juhlitaan Jeesusta, mutta mitä hänestä voidaan tietää? Mikä oli hänen sanomansa ja vaikutuksensa maailmanhistoriassa? Keskustelijoina Jeesus-tutkija Matti Kankaanniemi, kirkkohistorian dosentti Timo Junkkaala ja Kansanlähetysopiston vararehtori Vesa Ollilainen. Juontajana Matti Korhonen. Ohjelma on esitetty AlfaTV:llä 20.12.2018.<<
        https://www.youtube.com/watch?v=2ycQs-WGTv8&t=2033s


    • Anonyymi

      Pettikö jumala kaikki ne jotka syntyivät geneettisten sairauksien kanssa tai kuolivat leukemiaan 10-vuotiaana? En voi uskoa välittävään jumalaan koska on kasapäin todisteita ettei sellaista olentoa ole olemassa. Sairauksia on miljoonia kuin myös tapaturmaisia tapoja vammautua. Sotiminen ja ihmisten kiduttaminen on maailman mittakaavassa arkipäivää. Minkälainen välittävä jumala vain antaisi kaiken luonnon julmuuden tapahtua?

      • Anonyymi

        Toisin sanoen sinä olet omasta mielestäsi Jumalaakin parempi.

        Totuus kuitenkin on, että Jumala loi kaiken hyväksi, mutta ihminen itse lankesi syntiin, Jumalan vastustamiseen ja siitä seurasi kirous; tuli vaivat, sairaudet, ongelmat... Siitä kertoo Raamatun alkusivut ja loppu Raamatusta kertoo siitä, kun Jumala valmistelee lopullista pääsyä synnin vallasta ja toteuttaa suunnitelmansa Jeesuksen kautta. Loppu on vapaavalintaista; voit joko uskoa suunnitelman ja astua siihen, tai hylätä sen ja jatkaa siinä porukassa, joka ei koskaan vapaudu synneistään ja pääse siihen hyvään ja rauhan aikaan, jonka Jumala on luvannut vielä tulevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen sinä olet omasta mielestäsi Jumalaakin parempi.

        Totuus kuitenkin on, että Jumala loi kaiken hyväksi, mutta ihminen itse lankesi syntiin, Jumalan vastustamiseen ja siitä seurasi kirous; tuli vaivat, sairaudet, ongelmat... Siitä kertoo Raamatun alkusivut ja loppu Raamatusta kertoo siitä, kun Jumala valmistelee lopullista pääsyä synnin vallasta ja toteuttaa suunnitelmansa Jeesuksen kautta. Loppu on vapaavalintaista; voit joko uskoa suunnitelman ja astua siihen, tai hylätä sen ja jatkaa siinä porukassa, joka ei koskaan vapaudu synneistään ja pääse siihen hyvään ja rauhan aikaan, jonka Jumala on luvannut vielä tulevan.

        >> ne jotka syntyivät geneettisten sairauksien kanssa tai kuolivat leukemiaan 10-vuotiaana? En voi uskoa välittävään jumalaan <<

        Minä uskon välittävään Jeesukseen, vaikka perheessä ja suvussa on synnynnäisiä geneettisiä sairauksia ja vammoja, ongelmia, syöpäsairas nuori ym., eikä uskossa juuri muita kuin minä.

        "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan"

        Ahdistukset vetävät yleensä paremmin Jumalan luokse. Hyvinä aikoina ihmiset ovat haluttomampia miettimään kuolemanvakavia asioita, kuten sitä, minne päätyy kuoleman jälkeen.


    • Anonyymi

      AlfaTV oli heti alusta lähtien otsikoissa.

      "Valtakunnallisen Alfa-TV:n taustalla toimiva lähetysjärjestö kokosi yhteen vapaiden suuntien seurakunnat ja lähes 60 evankelis-luterilaisen kirkon seurakuntaa. Nyt ne ovat sitoutuneet kampanjaan, jonka aikana kristillistä sanomaa mainostetaan näkyvästi"

      Onko jossain listattu nämä seurakunnat? Seuraavissa vaaleissa voimme äänestää ko. vouhakkeet pihalle seurakunnista.

      "AlfaTV-kanavan rahoitus on tullut valtaosaltaan kristillisiltä lähetystyöjärjestöiltä.

      Asian tekee ongelmalliseksi se, että yhdistykset eivät pyydä lahjoittajilta varoja suomenkieliseen kaupalliseen tv-liiketoimintaan. Tv-kanavan taustayhdistys IRR-TV ry ja sen ulkomaalaiset sisarjärjestöt keräävät varoja lähetystyöhön ja muun muassa orpolasten auttamiseen.

      Nyt sidettä taustayhdistykseen yritetään katkoa. AlfaTV:n taustayhtiöllä Brilliance Communicationsilla on parhaillaan käynnissä osakeanti, jossa se pyrkii keräämään suomalaisilta kolme miljoonaa euroa.

      Toimitusjohtaja Hannu Haukka on antanut AlfaTV:n ja taustayhdistyksen rahaliikenteestä useita erilaisia selityksiä."

      Nyt ollaan rehellisten kristillisten arvojen äärellä.

      • Anonyymi

        Sotket jo ”Se löytyi” missionkin tähän. 🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotket jo ”Se löytyi” missionkin tähän. 🫢

        Löysin Nokia Missionin mieheni kanssa.

        T: Usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin Nokia Missionin mieheni kanssa.

        T: Usko

        Mihin olit sen hukannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin olit sen hukannut?

        Päivi Räsäsen käsilaukkuun.
        Mieheni unohtui sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Räsäsen käsilaukkuun.
        Mieheni unohtui sinne.

        Kyllä se ”miehesi” on koko ajan ollut napasi alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin Nokia Missionin mieheni kanssa.

        T: Usko

        Olisi kannattanut Jeesus löytää sen sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ”miehesi” on koko ajan ollut napasi alla.

        Päivi Räsänen lainasi koska ei kehtaa omistaa "Holmesiani"


      • Anonyymi

        "Toimitusjohtaja Hannu Haukka on antanut AlfaTV:n ja taustayhdistyksen rahaliikenteestä useita erilaisia selityksiä."

        Suomen Kuvalehti on selvittänyt rahaliikennettä virallisiin tilinpäätöstietoihin perustuen. Kuvio oli yksinkertaistettuna se, että IRR-TV osti Alfa TV:ltä lähetysaikaa ja ohjelmatuotantoa maksaen niistä roimaa ylihintaa. Näin IRR-TV rahoitti kanavan toimintaa miljoonilla, saaden vastineeksi vain hyvin vähän ohjelma-aikaa.

        IRR-TV:n sitten suljettua rahahanat loppu oli nopea, kun loppui hyväntekeväisyys, niin loppui myös kanavan tarina.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toimitusjohtaja Hannu Haukka on antanut AlfaTV:n ja taustayhdistyksen rahaliikenteestä useita erilaisia selityksiä."

        Suomen Kuvalehti on selvittänyt rahaliikennettä virallisiin tilinpäätöstietoihin perustuen. Kuvio oli yksinkertaistettuna se, että IRR-TV osti Alfa TV:ltä lähetysaikaa ja ohjelmatuotantoa maksaen niistä roimaa ylihintaa. Näin IRR-TV rahoitti kanavan toimintaa miljoonilla, saaden vastineeksi vain hyvin vähän ohjelma-aikaa.

        IRR-TV:n sitten suljettua rahahanat loppu oli nopea, kun loppui hyväntekeväisyys, niin loppui myös kanavan tarina.

        -a-teisti-

        "Suomen Kuvalehti on selvittänyt rahaliikennettä virallisiin tilinpäätöstietoihin perustuen. Kuvio oli yksinkertaistettuna se, että IRR-TV osti Alfa TV:ltä lähetysaikaa ja ohjelmatuotantoa maksaen niistä roimaa ylihintaa. Näin IRR-TV rahoitti kanavan toimintaa miljoonilla, saaden vastineeksi vain hyvin vähän ohjelma-aikaa."

        Osakeyhtiölain näkökulmasta kyseessä on emoyhtiön konserniavustus tytäryhtiölle, joka on naamioitu siirtohintojen sisälle. Ei veroseuraamusta.

        Rahankeräyslain näkökulmasta asia onkin sitten varin epäilyttävä. Jos kyse on valeoikeustoimesta, joka ei vastaa sen tarkoitusta ja luonnetta, niin voi IRR-TV parkaa. Jos IRR-TV on rikkonut rahankeräysehtoja, niin kerätätyt varat tulee palauttaa valtiolle rikoshyötynä. Rahankeräysvaroja ei saa antaa liiketoiminnan tukemiseen, ainoastaa yleishyödylliseen kristilliseen tarkoitukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Suomen Kuvalehti on selvittänyt rahaliikennettä virallisiin tilinpäätöstietoihin perustuen. Kuvio oli yksinkertaistettuna se, että IRR-TV osti Alfa TV:ltä lähetysaikaa ja ohjelmatuotantoa maksaen niistä roimaa ylihintaa. Näin IRR-TV rahoitti kanavan toimintaa miljoonilla, saaden vastineeksi vain hyvin vähän ohjelma-aikaa."

        Osakeyhtiölain näkökulmasta kyseessä on emoyhtiön konserniavustus tytäryhtiölle, joka on naamioitu siirtohintojen sisälle. Ei veroseuraamusta.

        Rahankeräyslain näkökulmasta asia onkin sitten varin epäilyttävä. Jos kyse on valeoikeustoimesta, joka ei vastaa sen tarkoitusta ja luonnetta, niin voi IRR-TV parkaa. Jos IRR-TV on rikkonut rahankeräysehtoja, niin kerätätyt varat tulee palauttaa valtiolle rikoshyötynä. Rahankeräysvaroja ei saa antaa liiketoiminnan tukemiseen, ainoastaa yleishyödylliseen kristilliseen tarkoitukseen.

        "Rahankeräyslain näkökulmasta asia onkin sitten varin epäilyttävä. Jos kyse on valeoikeustoimesta, joka ei vastaa sen tarkoitusta ja luonnetta, niin voi IRR-TV parkaa. Jos IRR-TV on rikkonut rahankeräysehtoja, niin kerätätyt varat tulee palauttaa valtiolle rikoshyötynä. "

        Näitä kuvioita olisi syytä tutkia.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        "Rahankeräyslain näkökulmasta asia onkin sitten varin epäilyttävä. Jos kyse on valeoikeustoimesta, joka ei vastaa sen tarkoitusta ja luonnetta, niin voi IRR-TV parkaa. Jos IRR-TV on rikkonut rahankeräysehtoja, niin kerätätyt varat tulee palauttaa valtiolle rikoshyötynä. "

        Näitä kuvioita olisi syytä tutkia.

        Tee sitten tutkintapyyntö poliisille !


    • Anonyymi

      Nyt olisi oiva tilaisuus perustaa uusi ja uljaampi uskis kanava, päätähtinä olisi:

      räy his
      kor kkis
      ti tityy

      näiden veijareinen iloinen live show 24/7 ja katsojamäärät olisi taatut!

      • Anonyymi

        Perusta toki, Repe!


    • Anonyymi

      Aivan kökkö kanava! Tökerö eläkeläiskanava kuolemaan valmistujais virsineen. Ohjelmista jäi tuntu että väkisin
      kyhätty kokoelma sekalaista soppaa.
      Kuoleman tylsä.
      Miksi sijoittaa tällaiseen?Saa mennä.

      • Anonyymi

        Mitä kanavaa olet katsonut? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kanavaa olet katsonut? 😂

        TV7 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV7 🥴

        Nyt puhutaan Alfasta.


      • Anonyymi

        Kuin kirkon palvonta menot Jumalalle!

        👻


    • Anonyymi

      Juoko demarit nyt ylen kahviossa ilmaisia kahvia pullan kera sen kunnialksi kun konkurssiin meni Alffa tv? Onko pullakahvit sosiaalikahvia jonka Suomen kansa maksaa pakkoveron muodossa ja onhan nämä kahvit tietysi sosialisteille ihan ilmaiset ja maistuvat hyvin.

      • Anonyymi

        Hyvä Suomi

        Somali


    • Anonyymi

      Jotkut uskovat ovat ilmeisesti koko Alfaa luulleet kristilliseksi. He eivät ole tienneet, että vain IRR:n ohjelmat siellä olivat kristillisiä.

      Sehän on ollut pelkkää inhimmillistä tiedonpuutetta siitä, miten asiat ovat. Kannattaako sellaisesta nyt melua nostaa. Varsinkin kun IRR ei mihinkään konkkaan ole mennyt.

      • Anonyymi

        Ei kukaan sellaista ole luullut, höpsö.


      • Anonyymi

        TV7 on johtotähtemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TV7 on johtotähtemme.

        Mikä onkaan TV7:n taustayhteisö? Onko sama kuin AlfaTV:llä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä onkaan TV7:n taustayhteisö? Onko sama kuin AlfaTV:llä?

        Kastetut juutalaisten kultaisella suihkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastetut juutalaisten kultaisella suihkulla.

        Periaatteessa kaikki kristityt Paavalin suihkulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa kaikki kristityt Paavalin suihkulla.

        🍆💦
        🤣🤣🤣

        👻


    • Anonyymi

      Alfa TV:n puolesta on aitouskovien piirissä varmasti rukoiltu kiivaasti, mutta kiivainkaan rukous ei tälläkään kertaa vaikuttanut reaalitodellisuuteen, vaan Alfan kohdalla toteutui se, mikä sen kohtaloksi kaikkien tosiasioiden valos oli "määrättykin."

      -a-teisti-

      • Anonyymi

        Ei koskaan yliluonnollisen toimijan avulla.


    • Anonyymi

      Kiitos "vajakit" näistä lukuisista kommenteista!

      • Anonyymi

        Kuvaako tuo myös itseäsi, kun et kerran kykene asiallisemmin kommentoimaan, vaan tarvitset ylimielisyyttäsi pönkitystä omatunnollesi?


    • Anonyymi

      Uskosta puheen ollen, YouTubessa on paljon mielenkiintoista uskonnollista propagandaa. Itseeni iskee lähinnä sellainen tieteellisempi pohdiskelu, Emil Anton esimerkiksi. Myös Zeitgeist-elokuva on tullut katsottua tubesta.

    • Anonyymi

      Apostolien teot 8

      8 Ja syntyi suuri ilo siinä kaupungissa.

      9 Mutta ennestään oli kaupungissa muuan mies, nimeltä Simon, joka harjoitti noituutta ja hämmästytti Samarian kansaa sanoen olevansa jokin suuri;

      10 ja häntä kuuntelivat kaikki, pienet ja suuret, ja sanoivat: "Tämä mies on se Jumalan voima, jota kutsutaan 'suureksi'".

      11 Ja he kuuntelivat häntä sentähden, että hän kauan aikaa oli noituuksillaan heitä hämmästyttänyt.

      12 Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset.

      13 Ja Simon itsekin uskoi, ja kasteen saatuansa hän pysytteli Filippuksen seurassa; ja nähdessään ihmeitä ja suuria, voimallisia tekoja hän hämmäs

      14 Mutta kun apostolit, jotka olivat Jerusalemissa, kuulivat, että Samaria oli ottanut vastaan Jumalan sanan, lähettivät he heidän tykönsä Pietarin ja Johanneksen.

      15 Ja tultuaan sinne nämä rukoilivat heidän edestänsä, että he saisivat Pyhän Hengen;

      16 sillä hän ei ollut vielä tullut yhteenkään heistä, vaan he olivat ainoastaan kastetut Herran Jeesuksen nimeen.

      17 Silloin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän Heng

      18 Mutta kun Simon näki, että Henki annettiin sille, jonka päälle apostolit panivat kätensä, toi hän heille rahaa

      19 ja sanoi: "Antakaa minullekin se valta, että kenen päälle minä käteni panen, se saa Pyhän Hengen".

      20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.

      21 Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.

      22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.

      23 Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."

      24 Niin Simon vastasi ja sanoi: "Rukoilkaa te minun edestäni Herraa, ettei minulle tapahtuisi mitään siitä, mitä te olette sanoneet".

      25 Ja kun he olivat todistaneet ja Herran sanaa puhuneet, palasivat he Jerusalemiin ja julistivat evankeliumia monessa Samarian kylässä.

    • Anonyymi

      Oli Jumalan tahto että Alfatv kaatuu.

    • Anonyymi

      Saattaisi olla omistajien etu, että AlfaTV:n rahankäyttö tutkittaisiin tarkasti.

      • Anonyymi

        Olisko tehneet virheitä rahasiirroissa ja jäisivät kiinni?


      • Totta.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Totta.

        Tee tutkintapyyntö poliisille vai onko tarkoituksesi vain mustamaalata taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee tutkintapyyntö poliisille vai onko tarkoituksesi vain mustamaalata taas?

        Rasisti sika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee tutkintapyyntö poliisille vai onko tarkoituksesi vain mustamaalata taas?

        Valkomaalaavatko biseksuaalisena syntyneet itseänsä julkisella homovihalla?


        👻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee tutkintapyyntö poliisille vai onko tarkoituksesi vain mustamaalata taas?

        ”Tee tutkintapyyntö poliisille vai onko tarkoituksesi vain mustamaalata taas?”

        Miksi pidät mustamaalaamisena sitä, että haluaa tietää tarkemmin näitä rahoitustaustoja? Aika outo asenne.

        Mieluummin tässä on paikka tutkivalle journalismille, jossa avattaisiin näitä kiemuroita tarkemmin. Eihän välttämättä kyse ole mistään rikoksesta vaan tavallisesta puljaamisesta, joka ei ehkä päivänvaloa kestä.


    • Anonyymi

      Kansa ei halunut kristillisrasistista ohjelmistoa.

      • Anonyymi

        Jees
        Vain me taivaaseen ja muut uuniin.


      • Anonyymi

        Jaa.. vaikka Alfalla ei sellaista ollut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa.. vaikka Alfalla ei sellaista ollut?

        Ei, ei sen enempää kristilistä kuin rasistista ohjelmaa.


    • Anonyymi

      Omegaa Jumala ei edes luonut.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe