Virallinen Metusalem?
-flowersreally-
Kuka on palstan
37
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä on tyyliin nyt asiallinen aloitus? Mitä tälläkin edes haetaan?
Osa ei saa kirjoittaa mitään ja sitten päivä sotalla tällaista merkityksetöntä p….aa.- Anonyymi
Tämä on upea ja tärkeä aloitus.
- Anonyymi
Mä olen ainakin se virallinen imperatiivi-muodon tarkastaja.
- Anonyymi
Pujottelija. Virkaiän puolesta Jazuli.
- Anonyymi
Luulisi, että Kynis on vanhempi. Jos ajatusmaailmaa peilataan on Välis ja Kynis molemmat hyvin vanhoillisia ainakin naiskuvansa suhteen.
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi, että Kynis on vanhempi. Jos ajatusmaailmaa peilataan on Välis ja Kynis molemmat hyvin vanhoillisia ainakin naiskuvansa suhteen.
Kynis on tiettävästi vanhin, ainakin jos omiin puheisiinsa voi luottaa. Prinssi saattaa olla hyvänä kakkosena. Pujis jää molemmista, lienee suunnilleen mun ikänen.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kynis on tiettävästi vanhin, ainakin jos omiin puheisiinsa voi luottaa. Prinssi saattaa olla hyvänä kakkosena. Pujis jää molemmista, lienee suunnilleen mun ikänen.
Pujis on lähempänä 60:tä kuin 50:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pujis on lähempänä 60:tä kuin 50:tä.
Kynis on 80 homekorvapappi.
Onkohan täällä kuin moni ikäänsä maininnut?
PalstaRinssi kirjoitti:
Onkohan täällä kuin moni ikäänsä maininnut?
No eipä ole juurikaan tullut seurattua. Aika moni on antanut eri yhteyksissä viittauksia ikäänsä, esim. mainiten että vitosella alkaa tms. Ja itse olen sanonut suoraan, että ensi vuonna omani alkaa vitosella, mikä ei jätä paljon arvailtavaa.
- Anonyymi
No eipä ole juurikaan tullut seurattua. Aika moni on antanut eri yhteyksissä viittauksia ikäänsä, esim. mainiten että vitosella alkaa tms. Ja itse olen sanonut suoraan, että ensi vuonna omani alkaa vitosella, mikä ei jätä paljon arvailtavaa.
Kyllä lisää vinkkejä tarvitaan iästäsi.
- Anonyymi
No en ainakaan minä ja se tieto riittää mulle.
- Anonyymi
Jasu on ollut 20 vuotta palstoilla ✌️
- Anonyymi
En nyt sentään. Lisäsit ominpäin muutaman vuoden.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sentään. Lisäsit ominpäin muutaman vuoden.
JasuPalstailun Hall of Fame-nimityksesi on varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstailun Hall of Fame-nimityksesi on varma.
Kovastihan olet sitten mieltynyt minuun, jos tuonkin voit luvata.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstailun Hall of Fame-nimityksesi on varma.
Jazulin paita, tai rintsikat, vedetään Lahden jäähallin kattoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatte kaikki rintsikat lahjoituksena, jahka olen käynyt ensin pienennysleikkauksessa. Vanhoille liiveille ei ole enää käyttöä.
Ellen tee hamsterille riippumattoa niistä, hmm.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen Lahteen matsiin jos hallissa on Jasun rintsikat nähtävänä <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen Lahteen matsiin jos hallissa on Jasun rintsikat nähtävänä <3
Kauhean kaukaa ei kannata matkustaa. Ei ne niin ihmeelliset ole kuitenkaan.
Jasu
- Anonyymi
Jos jalkapallon oikea nimi olisikin pääpallon kun keknkä osuu monesti pelaajan päähän kengittää päähän pelin nimi olisi pääpallo pääkallo
- Anonyymi
Sanna MArin on messias kun teetti itsestään sellaisen Jeesus-taulun kuvan.
- Anonyymi
iltapäivällä tulee vaarallinen joukkue brasilia on tosi vaarallinen tuo joukkue, ottelu.
- Anonyymi
voi olla hassua mennä nukkumsasn tyttöjenkin mielestä tuntuu pehmoiselle3 ja hassulle jos nukkuu lämpimän peiton alla ja jos omat jalatkin tuntuvat pehmoisille sitten hassulle4
- Anonyymi
hassua ehkä voi olla nukkua sillei lämpöisessä peiton alla ja omat jalatkin tuntuvat pehmoisille ja niin, hassua nukkua silloin voi tyttöjenkin mielestä olla silloin
- Anonyymi
hassua voi olla tyttöjenkin mielestä jos menee nukkumaan lämpimän peiton alle ja sitten omat jalattkin tunutvat pehmoisille hassuille, nyukahtaa sitten
- Anonyymi
onko hauskaa höpötellä tyttöjen kansa jotain mielestäni aika haquskaakin cvoi olla
- Anonyymi
Jos herää oikeasti unesta kun pissittää paljon jotta ei laske petiin niin pakko mennä vessaan sitten
Pitäisi tarkentaa, onko kysymys iästä, vaiko palstalla olo ajasta? Onhan tämä sivusto, suoli24, tuttu ihan tämän alusta saakka. Wikipedian mukaan 1998 vuonna sai alkunsa. Mutta aktiivisemmin vasta viimevuodesta itse täällä. Ihan muut osiot kiinnosti silloin aikoinaan.
- Anonyymi
Olet jo kaikki palstat valloittanut, Onko enää yhtäkään sivustoa, jossa et olisi kiivennyt huipulle? Ansaitset Metusalemin tittelin.
- Anonyymi
Tyttöjen jalkapalloa ei ole4 paljon tv:ssä minua kyllä huvittavat nuo FIFA-tytöt hienoja paitoja
- Anonyymi
Joku hammaslääkäri-nsainern soitti ityse4lle hassusti jotain hmpaasta e4yttä parnas
- Anonyymi
tuollaqinen on jo hauskaakin me4nnä nukkumaab ja pehmoinen peti mihin mennä
- Anonyymi
Hauska mennä sitten nukkumaan jos on joku pehmoinben peti ja patja
- Anonyymi
Voi olla tyttöjenkin mielestä hauskaa mennä nukkjumaan jos varusteina on jokku pehmoin patja ja sänky
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453056- 502482
- 1082473
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382151Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2431745- 1011699
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4551675Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141552R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231359