Kylmä vaimo

Anonyymi-ap

Olen ollut avioliitossa vaimoni kanssa 22 vuotta. Olemme asuneet jo pitkään asumuserossa. Emme ole harrastaneet seksiä 11 vuoteen. Yhtään ainutta yhdessä nukuttua yötä ei ole ollut. Olen ollut selibaatissa tuon 11 vuotta. Se ei vielä riitä, vaan tuona aikana emme ole kertaakaan edes halanneet, hyväilleet tai suudelleet toisiamme. Vaimoani se ei haittaa, hän on täysin seksuaaliton, kylmä ihminen. Mutta minua haittaa, sillä olen tässä suhteessa täysin hänen vastakohtansa. Suomeksi sanottuna olen aivan hakoteillä, voin huonosti tämän takia. Tilani sen kuin pahenee koko ajan. Syön lääkkeitä, jotta kestäisin tämän v- mäisen olon. Joka jäytää minua koko ajan. Maksullisia naisia en ole käyttänyt. Pelkkä raaka seksi kun ei aivan lämmitä. Ehkä kohta käyn ja katson, mitä se antaa. Tinderissä olen ollut kauan, mutta ketään en ole löytänyt. En edes vältä, vaikka puolisoni saisi tietää. Ihan sama. Kun en käy baareissa, on lähes mahdotonta ratkaista tämä ongelma. Olisiko kellään tähän vinkkiä? Ollut samassa jamassa? Varmaan tilanteeni kuulostaa ihan järjettömältä. Niinhän se onkin!

37

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän seuraavaksi ?

    • Anonyymi

      Eikö kannata erota jos olet noin onneton? Avioliittoon kuuluu velvollisuuksia, vaimosi ei hoida niitä osaltaan.
      T. Joskus jonkun vaimoksi haluava

      • Anonyymi

        No jos seksiä pitää velvollisuutena veikkaisin että se ei kiinnosta enään jonkun ajan jälkeen lainkaan


    • Anonyymi

      Jos et ole tuohon jamaan 11 vuodessa tottunut ja lapsia ei ole? Niin kyllähän on aika nostaa kytkintä jo oman olotilan perusteellakin. Maksullinen huolenpito toinen vaihtoehto

      • Anonyymi

        On meillä kaksi lasta. Toinen vielä alaikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä kaksi lasta. Toinen vielä alaikäinen.

        Minkä ikäisiä lapsia, 6 vja 9v ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä lapsia, 6 vja 9v ?

        14 ja 22. Nuorempi äitinsä luona.


      • Anonyymi

        Unohtakaa nyt jo tuo lasten käyttäminen ainoana syynä siihen, miksi ei erota. Eivät lapset halua, että heidän vanhempansa ovat onnettomia, kun koittavat väkisin pysyä yhdessä. Ja eiköhän se ole se ja sama, oletteko yhdessä vai ette, jos ette edes asu yhdessä. Sehän se on se suurin asia lapsille, että jos vanhempia ei ole molempia samaan aikaan saatavilla.

        Tärkeintä on pohjustaa asia hyvin lapsille niin, että se on mahdollisimman helppo heille ymmärtää, ja että hekin voisivat kokea, että niin on parempi, niin te voitte taas olla onnellisia. 14-vuotias ymmärtää jo hyvin, ei tosiaankaan ole mikään kakara enää.


    • Anonyymi

      Meillä mies ri halaisi tai tee aloituksia seksiin, mutta minä menen ja halaan, ehdotan seksiä, eikä hän kieltäydy tai aja pois eli eri tilanne. Joskus tuntuu ettei hän välitä minusta, koska tekee noin,vastaa ettei ehdi koska olen nopeampi mutta toisaalta kun olen muutaman kerran kokeillut mies ei halaa tai mitään muutakaan jos vaikka viikon olen koskematta ollenkaan, häntä tuo ei haittaa yhtään. Mies muutoinkin huomioi hyvin vähän esim ei keskustele, ei kysy kuulumisia, mielipiteitäni tai kerro mihin menee ja milloin. Olemme alkaneet etääntymään. Tunnen henkistä tyhjyyttä ja olen surullinen. Koen etten kelpaa ja että olen vain joku pala hänen elämäänsä kuten eaim joku auto tai autoaankin hän huoltaa enemmän.

      • Anonyymi

        En ymmärrä teitä suomalaiset naiset! Mitä haluatte? Teille ei kelpaa normaali mies, joka ei ole edes läski, kouluttamaton tai muuten vaan äijämies. Ei kelpaa mies, joka pitäisi teistä huolta. Haette jotain erikoista, jota ei juurikaan ole olemassa. Olette hyvin pinnallisia, laskelmoivia sanonko mitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä teitä suomalaiset naiset! Mitä haluatte? Teille ei kelpaa normaali mies, joka ei ole edes läski, kouluttamaton tai muuten vaan äijämies. Ei kelpaa mies, joka pitäisi teistä huolta. Haette jotain erikoista, jota ei juurikaan ole olemassa. Olette hyvin pinnallisia, laskelmoivia sanonko mitä!

        Olettamus että nainen tarvitsee huolenpitoa joltain joka ei ole edes läski osoittaa että et ole ihan penaalin käytetyin kumi, ei kohteliaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olettamus että nainen tarvitsee huolenpitoa joltain joka ei ole edes läski osoittaa että et ole ihan penaalin käytetyin kumi, ei kohteliaisuus

        Aidosti toimivassa parisuhteessa toisesta huolehtiminen ja toiselle hyvän tekeminen tulevat luonnostaan ja ovat olennainen osa suhdetta. Kyllä sinäkin sen vielä joskus pääset kokemaan.


    • Anonyymi

      Harvemmin sitä asumuserossa puolison kanssa seksiä on

    • Anonyymi

      Parisuhdeterapeutille mars.

      • Ei enää tuossa tilanteessa auta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei enää tuossa tilanteessa auta.

        Onko kokemusta ja silti vonkaat eksältä vieläkin hmmm... mikähän voisi olla parasta sulle se suljettu kenties


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kokemusta ja silti vonkaat eksältä vieläkin hmmm... mikähän voisi olla parasta sulle se suljettu kenties

        Taidat itse vaan venytellä siellä kaiket iltaa pientä piliä. Nyt en tämän enempää vastaa sinulle, vaikka länkyttäisit mitä tahansa.


    • Kysymys kuuluu, miksi olet vielä hänen kanssa?

      • Anonyymi

        Jos kun he kerran ovat asuluserossa olleet kauan eivät he ole olleet yhdessä vuosiin jolloin se ei ole sen kummempaa kuin että molemmat allekirjoittaa avuoero paperin ja tuomari lyö leiman paperiin ja liitto oli siinä ositus on toki tehtävä mutta siinä kohti se köyhempi osapuoli vain luopuu kaikista olemattomista oikeuksistaan mihinkään kun luultavammin kyseinen henkilö on itse ongelma miksi ero ei ole lainvoimainen jo muutoinkin


    • Anonyymi

      "Maksullisia naisia en ole käyttänyt. Pelkkä raaka seksi kun ei aivan lämmitä. "

      Mies maksaa tuherosta aina, ihan aina, jotenkin. Iloinen tyttö lämmittää tai tarkkaan ottaen kuumottaa eikä ole raaka, sinä olet jonkin kummallisen aatteen kahleissa. Tilaa tyttö, näe, tunne ja koe omakohtaisesti.

      • Anonyymi

        Valhetta, koska täs puhuu miespuolinen puoliso! Sama miehen retale, joka esiintyy......


      • Anonyymi

        Ai miten maksaa, jos menot jaetaan puoliksi?


    • Anonyymi

      Olet tyhmä mies. Sinun olisi pitänyt erota jo 10 vuotta ja 10 kuukautta sitten jos et ole saanut seksiä vaimoltasi 10 vuoteen. Miksi ihmiset roikkuu suhteessa jossa ei ole läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Ei voi käsittää. Siinähän kärsii sitten, omasta tyhmyydestään...


      • Anonyymi

        Miksi yleensä pitäisi, jos asumuseroakin on jo 11v? Asumusero tarkoittaa, että asutaan ERI osoitteissa, no saapihan sitä kaikki tuet ja tupla lapsilisät.. Muija on jatkanut elämäänsä uuden ukon kanssa, äijä rypee menneessä. Nahjus


    • Anonyymi

      Onneksi naiset/vaimot on eri tyyppisiä. Ja onneksi meillä haluavampi osa puoli on vaimo kulta.

    • Anonyymi

      Vaimokin tykkäisi järjestelyistäsi innostuisi naimaan uudelleen.

    • Anonyymi

      olette asumuserossa, eli asuneet eri osoitteissa jo pitkään.
      Oma on aloittajan häpeä ja ongelma kun ei osaa lopullista avioeroa ottaa.

    • Anonyymi

      Tunne kylmä parisuhde ei toimi, erotiikka kuulu asiaan kaikkinensa. Itse muijan kanssa 31 vuotta yhdessä ja edelleen muija haluu seksiä suht säännöllisesti ja pusutella pitää ja kosketella päivittäin.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Tuo kertoo, että ollaan suhteessa oikean ihmisen kanssa


    • Anonyymi

      Oletko varma ettei hänellä ole toinen mies? Hanki yksityisetsivä.

      • Anonyymi

        Niin saat selville.


    • Anonyymi

      Tuo kuullosti niin keksityltä. No, jos olisikin totta, niin arvatenkin syy löytyy itsestäsi. Kuten kirjoitin, kuullistaa keksityltä.

    • Anonyymi

      Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Sinä et kiinnosta vaimoasi. Se ei tarkoita etteikö joku muu häntä kiinnostaisi. Eroa ja aloita oma elämä. Älä hauku,katso peiliin.💩

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe