Kristinuskon opilliseen sisältöön ei moni nykyisin usko, mutta sen moraaliseen perintöön, joka rajoittaa varsinkin seksiä, useimmat tällä palstalla suhtautuvat kuin selvyyteen. On seksimoralismin aika. 🌹👀
Seksimoralismi seisoo vahvana
6
122
Vastaukset
Ero 50-60 -lukuun on se, että silloin vaiettiin seksistä. Nyt ei vaieta, mutta esitetään hyvin jyrkästi kielteisiä näkemyksiä. Samalla kun tavat ovat vapautuneet, myös seksikielteisyys ja tiukkuus on lisääntynyt. On tapahtunut polarisoitumista. 🌹👀
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176503795
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
hassuja juttuja höpötellä tyttöjen kanssa joitain
- Anonyymi
Minulla seisoo vahvana ja käytän seiokkiani ilmaan mitään moraalia.
- Anonyymi
Vääristyneet ajatukset eivät ole vielä rikoksia eli onko se ihan ok että ihmisillä on sellaisia sairaita fantasioita? Mielikuvien ja median avulla meille yritetään pakkosyöttää normaalista poikkeavaa seksuaalikäyttäytymistä. Piste. Sitten se tuputus siirtyy ajatuksen tasolle ja voi myötävaikuttaa siihen että ne ajatukset myös toteutuvat. Lisäksi se vaikuttaa väistämättä ihmisen identiteettiin. Suvaitsevaisuus on ihan eri asia kuin tuo tuputus, ihme juttu etteivät omien ismiensä tuputtajat tunnu tajuavan sitä millään. Kaipa se on tässäkin asiassa niin että vähemmistöt kokevat olevansa uhattuina, mikä johtaa tarpeettomaan aggressiivisuuteen liskoaivojen aktivoituessa.
Luulet olevasi Jumala, jonka harhautuneet kuvitelmat 'sairaista fantasioista' ja poikkeavasta käyttäytymisestä' ovat varmaa jumalansanaa.
Te moralistivähemmistöläiset luulette olevanne uhattuina. Se johtaa tarpeettomaan aggressiivisuuten liskoaivojen aktivoituessa. Vaikka olettekin väestön vähemmistöä, psyykkisissä sairaaloissa olette enemmistönä. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999