Miehistä jotka harrastaa kalastusta. Jos miehellä on jotain kalastuskuvia treffi ilmoituksessakin niin ei naiset tykkää. Naiset sitten kuitenkin tykkää kun miehellä on kuvia jossa mies juhlii ja juo viinaa. Naisilla jotain tylsiä koirakuvia ja lapsikuvia.
Miksei naiset kiinnostu
69
58
Vastaukset
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla baareissa mies tapaa naisia. Kalassa mies ei naisiin tutustu joten mies joutuu kalastamaan yksin.
T: viinamies- Anonyymi
Taidat olla jonkin juottolaketjun palkkalistoilla. Viinaa ei kai saa Suomessa laillisesti mainostaa muualla kuin tämmöisillä saiteilla. Ja mikäpä onkaan parempi kohderyhmä kuin yksinäiset "sinkut" jotka ovat yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla jonkin juottolaketjun palkkalistoilla. Viinaa ei kai saa Suomessa laillisesti mainostaa muualla kuin tämmöisillä saiteilla. Ja mikäpä onkaan parempi kohderyhmä kuin yksinäiset "sinkut" jotka ovat yksin.
Alkoholisoitunut jätetty peräkammarin poika joka yrittää itselleen puolustaa ryyppäämistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholisoitunut jätetty peräkammarin poika joka yrittää itselleen puolustaa ryyppäämistään.
Ei Rauman mies ryyppää kuin kotonaan ja yksin. Täällä kirjoittelee näitä viinamies-juttuja ja Botti1975 nimimerkillä köyhyydestä, kalajuttuja ja vastaavia kuten aloituksessa. Väliin kyselee seuraa Raumalta. Joku avohoitopotilas varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei viinamies viinaa mainosta, vaan miten naisia saa. Baarista ja yökerhosta.
Sitä ei yksinkertainen raitis mies ymmärrä, vaan istuu kotona yksinään mietteissään.
- Anonyymi
Olisin aikoinaan kiinnostunut kyllä kalastavasta miehestä, jos hän olis muutenkin mukava ja kumppaniksi käypä.
Kalastus ei ole ollenkaan huono harrastus, siitä kun saa syötävääkin.
Jasu - Anonyymi
Tytöt kiinnostuvat miehestä joka kertoo olevansa Oikea Mies. Luuletko oikeasti että tytöt etsivät seuranhakupalvelusta kalakaveria tai kahvilaseuraa?
- Anonyymi
Kalakaveria kyllä!
- Anonyymi
Minä haen
- Anonyymi
Minäpä halusin kalakaverin ja löysin. Nyt on tapailtu lähes vuosi, verkkoja laskettu ja nostettu, kaloja on savusteltu ja hyvin on minulle maistunut sekä ahven että seura.
Ilmeisesti vain pitää löytää oikea kohde.- Anonyymi
Ne tytöt jota etsivät seuranhakupalvelusta kalakaveria varmasti laittavat siitä tiedon esille profiilissaan. Sellaisia tyttöjä ei ole lainkaan. Muka-naisia ehkä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tytöt jota etsivät seuranhakupalvelusta kalakaveria varmasti laittavat siitä tiedon esille profiilissaan. Sellaisia tyttöjä ei ole lainkaan. Muka-naisia ehkä on.
Eihän se niinpäin mene. Miehen profiilissa on että kävelee, sienestää, kalastaa, golfaa ja etsii niihin seuraa. Kyllä nappaa minulle heti.
- Anonyymi
Naisethan tuoksuvat itse sillille niin eivät varmaan halua että ukkokin haisee silakalle.
- Anonyymi
Mistä tietää onko mies käynyt kalassa vai muissa seikkailuissa.
- Anonyymi
hölmponpöntto asia oikein e3ttä miksi nainen ei vihastu tai eregoi?
- Anonyymi
On aika jooh hauska tv-ohjekna jossa hyvciä näyttelijöitä... mikä tämäkin Laura Bertram paraqntava juttu se4 näyttelijänainen
- Anonyymi
Kiinnostutko itse jos naisella on joku neulonta kuva? Koska se on tylsää.
- Anonyymi
Kalastus ei ole tylsää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalastus ei ole tylsää
On se. Varsinkin ihmiselle joka ei voi syödä kalaa tai kestä edes sen hajua.
Kalastus on tunnotonta eläinrääkkäystä. 🌹👀
Palstakamu kirjoitti:
Paskat. Paljon eettisempää kuin ostaa kaupan laarista.
Yhdellä sanalla kertoi, mikä on eläinrääkkääminen moraali. 🌹👀
- Anonyymi
Jä'ttimäinen avaruusalus joku Andromeda ja sitten tuo näyttelijänainen parantaqa välillä ihmisiä tuo Laura Bertraqm näyttelijänä
- Anonyymi
Ryhdy tubettajaksi , tavoittele julkisuutta niin hamoset tippuvat friidujen yltä ja he löytävät itsensä sinun julkku persoonan alta .
- Anonyymi
Kalastaminen on boooring.
- Anonyymi
Ei ole tytöillä kalastusviettiä.
- Anonyymi
Olen minäkin harrastanut kalastusta. Nykyään harrastan virtuaalikalastusta kalastus peliä pelaamalla, siihen jää koukkuun, on upea ja hieno peli ja kalaa tulee, suuria vonkaleita, jestas sentään.
Monta tuntia saatan pelata kalastus peliä päivässä. - Anonyymi
Kyllä sitä olis kiva mennä naisen kanssa kalaan esim ottaa olutta ja kalastella ja teltassa seksiä harrastaa ja sapuskaa tehdä ja juoda yhdessä juovuksiin
- Anonyymi
Välis, et sinä saa koskaan naista.
- Anonyymi
Kun nainen on pensaassa, niin mies voi kalassa ollessa lähestyä huhuillen, täällä jossain se silli luuraa????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nainen on pensaassa, niin mies voi kalassa ollessa lähestyä huhuillen, täällä jossain se silli luuraa????
Ei vattu sanon suoraan sen, et joku raja sillin kalastuksessakin. Piffee päivinä ainakin itse karkasin paikalt toodel!
- Anonyymi
Olitko taas siikoja ongimassa? Kokeile välillä vaikka hauen onkinta kuvaa profiiliin.
- Anonyymi
Ei nainen jaksa veneessä istua.
- Anonyymi
Istuu, jopa kahdeksan tuntia!
- Anonyymi
Joku kiinnostuu ja joku taas ei. Kyllä naisissakin on paljon kalastusta harrastavia ja sellaiset hyvinkin kiinnostuu. Se on sitten ihan oma kysymyksensä, että mahtaako kalastusta harrastavat naiset kauheasti deittiapeissa pyöriä. Monen näppituntuma lienee, ettei sieltä sellainen nainen oikein sopivaa seuraa löydä, kun noissa on miehillä enempi etsinnässä sellanen naisellinen lähiöprinsessa. Sellanen, joka ei uskalla edes katso kalaa, kun se on limanen ja jonka kynnet katkeaa ihan vaan katsoessa kalastuskuvaa.
- Anonyymi
Tykkäisin kyllä miehestä, joka harrastaa kalastusta ja ymmärrän, että saaliskuva on tärkeä osoitus saavutuksesta.
Valitettavasti olen vaan hyvin hellämielinen ja minkä tahansa kuolleen elävän olennon esittely vaan tuntuu ihan kamalalta, varsinkin kun se lävähtää silmille yllättävästi kuten Tinderissä.
Sitten sen vaan haluaa pois silmistään ja voit arvata miten.
Se vaan on niin. Voin kyllä sen syödä kalan, mutten halua nähdä mitään teurastuskuvia.
Joten älkää kiitos miehet laittako niitä, naiset eivät useinkaan niitä halua katsella.- Anonyymi
Luonnosta erkaantuneellehan liha syntyy jo valmiiksi vakuumiin.
- Anonyymi
Laita riittävän iso kala siihen prkl!
- Anonyymi
Kiinnostuuko miehet naisesta, jonka treffi-ilmoituksessa on kuvia naisen kutomista villasukista?
- Sheena- Anonyymi
Kylmäjalkainen kyllä...
- Anonyymi
Vaimoni on innokas kutomaan ja hänen somemaailmassaankin on paljon kuvia neulooseista, joten minua ainakin kiinnostaisi henkilö jolla on itselleen rakas harrastus kuvissakin mukana. Jos olisin sinkku ja hänet nyt bongaisin nettitreffeiltä neulomiensa sukkien tai villapaidan kanssa niin pisteet saisi.
- Anonyymi
Naiset haluavat sinun kiinnostuvan itsestään ei kaloista.
Vasta vakiintuneessa suhteessa yhdessä harrastaminen ja jopa omat harrastukset eivät aiheuta meteliä eikä naamaa vääristellä jos lähtee pariksi viikoksi lappiin poikien kanssa kalalle. - Anonyymi
Kalastava mies on paras!! Olen aina hyväksynyt rinnalle vain kalastavan ja luontoa ymmärtävän puolison!
Kalastus on aika marginaaliharrastus. Ajatuksena ihan kiva, mutta ei juuri kiinnosta asiaan vihkiytymätöntä. Vähän sama kuin kertoisi keräilevänsä postimerkkejä. Antaa ehkä vähän sellaisen vanhan ukon kuvan. Toisaalta voisi tehdä vaikutuksen johonkin erähenkiseen naiseen, jollaisia tuolla treffipalstoilla tuntuu pyörivän yllättävän paljon.
- Anonyymi
"Marginaaliharrastus" Suomessa on tilastojen mukaan noin kaksimiljoonaa vapaa-ajan kalastajaa. Sanohan joku muu harrastus joka kokoaa moisen ryhmän harrastamaan suomessa?
Melkoiset on sinun marginaalisi.
- Anonyymi
Kalastus on ätmien hommaa.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Voi minä tiedän ihanan kalastusta ja metsästystä harrastavan miehen. Siinä on oikea sissi mieheksi.😘😘❤
- Anonyymi
Ei kiinnosta kalakuvat koska en syö kalaa. Kalakin tuntee kipua siinä missä ihminenkin. Olet joku sadisti jos kalakuvia.
- Anonyymi
Luonnosta erkaantuneen ituhipin kommentti.
- Anonyymi
Mä kalastan itsekin ja mulle se on harrastus muiden joukossa. Lähinnä sellanen ruuan hankintaharrastus, jota kyllä tykkäisin tehdä yhdessä, jos olisi sellainen oma kulta. Myös veneily on mukavaa. Kalan osaan suomustaa ja perata.
- Anonyymi
Sulla on vapa väärillä vesillä.
- Anonyymi
Kyllä me naiset metsästäminen ja kalastamme itsekin. Metsämies on paras mies :)
- Anonyymi
Metsästämme*
- Anonyymi
Naiset ei osaa perkaa kaloja niin ei ne sitten tykkää kalasta.
- Anonyymi
Osataan, nyljen riistalinnutkin.
- Anonyymi
Kalastaminen voi olla tylsää jos ei tiedä missä ne kalat ovat, silloin ei tule kalojakaan.
Oikeasti kalat ovat jännissä paikoissa kyllä, jotain kivilohkareita jos on niin kiertävät sellaisia jännissä paikoissa ovat kyllä monestikin. - Anonyymi
Jos lähtee kalastamaan niin kannattaa ottaa evästä mukaan vaikka tuleekin kaloja kun ei niitä raakava viitsi heti pureksia kuin joku Taru Sormusten Herrasta Klonkku
- Anonyymi
Joutuu autiolle saarelle ja vene hajonnut tämä elokuvassa joo ruokana vain jotain pretzel-tikkuja suolatikkuja, muttaq hauskoja pureskeltavia ja terveellisempiä kuin perunalastut.
- Anonyymi
Tienasin 3000 euroa kalastamalla ja kalaa myymällä. Ensi vuonna pitää tienata saman verran.
- Anonyymi
Ai siikoja ongien?
- Anonyymi
Tunkekaa ahven per seeseen, tulee kiva fiilis
- Anonyymi
Jos on X-Men eli jonkun entinen eksä niin naqiset ei kiinnostu paljoa.
Huvittaa kyllä itseä prezel-jutut eli jotkut suolatikut sellaiset piiloutuneena sohvan sisälle joo paketti avautui huonosti niitä löytyy sitten aina jostain niitä sohavn sisältäkin - Anonyymi
huvittaa itseäni kyllä jotain naposteltavia menee piiloutuvat hampailta jonnekin vaikka sohvan koloihin
- Anonyymi
Oletkin samanlainen mielenterveyskuntoutuva avopotilas kuin aloittaja. Kyllä teidät tunnistaa hyvin jutuista.
- Anonyymi
Mistäpä tiedät, että se kalastusharrastus on syy?
Ainakin aloituksen perusteella syyt on muualla. Olisko kanootista pudonnut pari inkkaria? Eikö oikein ole liitua millä piirtää? - Anonyymi
hirveän pitkiä potkuja voi olla jalkapalleroisessa mitähän oli joskus joku rene hiquiytsa ja claudio taffarel syöttelivät toisilleen jotain sellaista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213