Miten ohittaa oikein?

Anonyymi-ap

Moottoriteholla, vai järjellä? 🤔

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täysillä

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­N­y­­­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17650551g

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kumpaakin olisi hyvä olla jonkin verran mutta ei tarvi mitenkään hirveitä määriä.

    • Anonyymi

      Tietenkin molemmilla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä käytettiin vain ilmeisesti noista sitä toista, eli moottoritehoa....

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5c304269-e1ab-478a-a06d-3b830ff0bccb

        Vaan ei tainnut olla ohitustilanne ollenkaan, ehkä tehonhallintaharjoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ei tainnut olla ohitustilanne ollenkaan, ehkä tehonhallintaharjoitus?

        Tarina ei kerro,että oliko ohittamassa tehoilla jotakin toista, ja suistunut sitten seinään, joten arvailuksi meni.


    • Anonyymi

      Pahimpia virheitä ohittajilla on kun eivät käytä vilkkua koko ohituksen ajan.
      Varsinkin jos on hämärää tai pimeää ja ohitus menee tiukaksi niin vastaantuleva autoilija ei hoksaa että vastaan tuleekin kaksi autoa rinnakkain. Jos vähänkin kaarretta tiessä ohituspaikalla niin vastaantulijalle autojen valot näyttää aivan kuin kaikki olisi peräkkäin omalla kaistallaan.

    • Anonyymi

      Itse ainakin olen päässyt tarvittaessa ohi, ja ihan kevyestikin vielä, vaikka autossa ei ole kuin 120hv. Toiset ne ei näytä pääsevän, vaikka olisi 400hv.

      • Anonyymi

        Hyvin pärjäsi aikanaan myös 75 hv katiskalla. Ainoa syy vaihtaa tehokkaampaan oli melu. Talvella ulvoi nastat, kesällä yks-piste-äkänen kinneri. 3200 rpm satasessa ja 4000 rpm motarilla :D


    • Anonyymi

      Kysy siltä bussikuskilta jos se osaa suomea miten pitää ohittaa. Siellä kyydissähän sä kuitenkin istut.

      • Anonyymi

        No mitäs se hyödyttää sinun mielestäsi?


    • Anonyymi

      itse ohitan muita kyykyttäen. minulla on skoda.

      • Anonyymi

        Slaavikyykyssähän sitä ajetaankin.


    • Anonyymi

      Tässä sulle vastaus: lappu lattiaan ja 7000 rpm surutta tauluun. Oli sitten mikä tahansa hyrpiidi-hypetin.

    • Anonyymi

      Tehokkaalla Bemarilla!

    • Anonyymi

      Tojotisti ei koskaan ohita, vaan on aina ohitettava.

      • Anonyymi

        Tuotako aloituksessa kysyttiin Einstein?


      • Anonyymi

        Väärin! POLKEE TOITSUU TÄYYYYYSIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Ai miten ohittaa? No näin: POLKEE TOITSUU TÄYYYYYYSIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Se ohittaminen onkin taitolaji. Jotkin lähnyää rinnalla km tolkulla ja koukkaavat heti eteen. Toiset ohittavat järkevämmin.

      • Anonyymi

        Ja saksalais kikottimien polkijat ohittavat kuolemaa uhmaten, täysin järkensä menettäneinä. 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saksalais kikottimien polkijat ohittavat kuolemaa uhmaten, täysin järkensä menettäneinä. 🤪

        Vastaantulijat väistäköön, kun minä tuun Bemarilla keskiviivaa pitkin!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe