Ostikohan kukaan alla mainittua pakettia?
Jos niin miten hyvin toimi?
Mahtuiko pyörä kuljetuslaukkuun?
-
Taitettava pyörä 20" 7 vaihdetta 27-2109
ja
Kuljetuslaukku, kokoontaitettava polkupyörä 27-0466
Taitettava pyörä ja Kuljetuslaukku, Biltema
16
313
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Bilteman myymiä?
- Anonyymi
Varmasti ihan hirmu hyvä ja laadukas, kuten Bilteman polkupyörät yleensäkin...
- Anonyymi
Vähän pelottava tuollainen. Huonosti tehtynä taittomekanismi voi katketa yllättäen.
- Anonyymi
Hyvin mahtuu, kumipuku ja käsiraudat sopiivasempaan ylänurkkaan.
Olen ajatellut tuota pyörä laukku pakettia tulevan kesän käyttöön.
Ruotsissa voisi ajella satamasta vaikka Moderna museetiin.
Virossa käydä katsomassa näyttely Kumussa.
Ukrainassa kiinnostaisi taasen Eremitaaši.
Voisin tietysti vuokrata pyörän.
Olisi vaan hienoa viitata olohuoneen seinällä telineessä olevaan Yosemiteen, tällä kävin, tällä polkaisin.- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Olen ajatellut tuota pyörä laukku pakettia tulevan kesän käyttöön.
Ruotsissa voisi ajella satamasta vaikka Moderna museetiin.
Virossa käydä katsomassa näyttely Kumussa.
Ukrainassa kiinnostaisi taasen Eremitaaši.
Voisin tietysti vuokrata pyörän.
Olisi vaan hienoa viitata olohuoneen seinällä telineessä olevaan Yosemiteen, tällä kävin, tällä polkaisin.Iso peukku!
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Olen ajatellut tuota pyörä laukku pakettia tulevan kesän käyttöön.
Ruotsissa voisi ajella satamasta vaikka Moderna museetiin.
Virossa käydä katsomassa näyttely Kumussa.
Ukrainassa kiinnostaisi taasen Eremitaaši.
Voisin tietysti vuokrata pyörän.
Olisi vaan hienoa viitata olohuoneen seinällä telineessä olevaan Yosemiteen, tällä kävin, tällä polkaisin.Taksi on parempi vaihtoehto mutta ei helsingissä.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Olen ajatellut tuota pyörä laukku pakettia tulevan kesän käyttöön.
Ruotsissa voisi ajella satamasta vaikka Moderna museetiin.
Virossa käydä katsomassa näyttely Kumussa.
Ukrainassa kiinnostaisi taasen Eremitaaši.
Voisin tietysti vuokrata pyörän.
Olisi vaan hienoa viitata olohuoneen seinällä telineessä olevaan Yosemiteen, tällä kävin, tällä polkaisin.Ukrainan joukot eivät ole edenneet vielä pietariin asti.
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan joukot eivät ole edenneet vielä pietariin asti.
Puhuin tulevasta kesästä. Eiköhän Juhannuksena kaikki ole toisin.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Olen ajatellut tuota pyörä laukku pakettia tulevan kesän käyttöön.
Ruotsissa voisi ajella satamasta vaikka Moderna museetiin.
Virossa käydä katsomassa näyttely Kumussa.
Ukrainassa kiinnostaisi taasen Eremitaaši.
Voisin tietysti vuokrata pyörän.
Olisi vaan hienoa viitata olohuoneen seinällä telineessä olevaan Yosemiteen, tällä kävin, tällä polkaisin.Onkohan mitään pyöräily porukkaa joka tekis tuontyylisiä matkoja.
Esimerkiksi junalla jonnekkin ja sit tutustuttas pyöräillen paikkakuntaan ja sitten takas junalla.
- Anonyymi
Eiköhän laivayhtiöt ota pyörän sellaisenaan kuljetukseen.
- Anonyymi
Ainakin viron juottolautat ottavat fillarin autokannelle, sitovat narunpätkällä kiinni. Laukut kantoon.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin viron juottolautat ottavat fillarin autokannelle, sitovat narunpätkällä kiinni. Laukut kantoon.
Ettei tarvitse seikkalla autokannella.
Pyörä taitetaan pieneksi ja laitetaan kuljetuslaukkuun.
Voin viedä sen sitten vaikka hyttiin kuin minkä tahansa matkalaukun.
- Anonyymi
Eremitaasissa on joitain vanhoja töherryksiä, jotka on varastettu Ukrainasta. Kelepaa niitä töllistellä, sano
- Anonyymi
Ne ovat esihistoriallista taidetta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
