Onko normaalia, että...? Saman kohtalon kärsineiltä pikaista apua oikeasti!!

Anonyymi-ap

1. Niin onko normaalia että minulla alkoi tulla kauheasti mustapäitä jo 10-vuotiaana??? Siis minua harmittaa ja itkettää joka ikinen päivä ihoni! Olen nytkin 10-v, mutta mustapäitä alkoi siis tulla 2021-2022 vuonna talvella ja niitä on minulla vieläkin. Eli tätä on ollut melkein vuoden... Juuri tuli koulukuvat ja ihan järkyttävältä näytti naamani. Ja tässähän on niinkun tosi kiva kun kellään muulla meidän luokkalaisella ei ole niitä! Olen katsellut ihmisiä enkä ole huomannut kyllä kuin 2 mustäpäitä!!! Olen oikeasti kateellinen muille ihmisille. Mietin joka päivä miksi juuri minä????!! Nykyisin jos nään jonkun tuntemattomankin niin katson häntä ensin naamaan onko hänellä mustapäitä... Olen surullinen, itken joka päivä. Minulla on ihan hir-ve-äs-ti niitä otsassa ja muutamia nenässä.
2. Olen puhdistanut ihoani säännöllisesti 2 kertaa päivässä siitä lähtien kun pari ensimmäistä näppyä tuli. Ensin hoidin kasvovedellä ja kosteuttavalla rasvalla, ei kuule auttanut paljoa vaan tuli lisää. No sitten hoidin ihoani hellällä puhdistusgeelillä ja sebamed-rasvalla. Rupesi sekin tökkimään, koska ei auttanut vaikka käytin 3 kuukautta... Sen jälkeen vaihdoin toiseen nimittäin acon puhdistusgeeliin ja acon rasvaan. Acon tuotteita käytin pari kuukautta ja ne olivat siihen mennessä parhaat. No sen jälkeen kuulin saarentaika tuotteista. Ostimme Saarentaian teepuusaippuan ja sen kanssa käytän edelleen acon rasvaa. Sitten olen tuon Saarentaian teepuusaippuan ja acon rasvan lisäksi nyt pari kertaa käyttänyt kuorinta-ainetta, kerran kokeillut geelimäistä savinaamiota, ja kerran myös nenään ja otsaan laittanut pari puhdistustarraa. Nuo tuotteet ovat toimineet myös hyvin, mutta on tosi turhauttavaa kun mustapäät ei vaan lähde pois!:( Olen kuitenkin huomannut että kesällä minulla oli tosi pahasti noita mustapäitä ja olen saanut niitä vähän hillittyä. Mutta edelleen kauheaa!
Joten nyt toivon ehdottomasti vastauksia! Kertokaa missä iässä sinulle tuli mustapäitä ja miten sait ne pois, kaipaan tuotteiden nimiä!

Jos saan jonkun kommentin ansiosta mustapäät pois, olen hänelle niiiiiiiiiiin kiitollinen! En voisi edes kuvitella sitä riemua ja iloa kun mustapäät olisivat poissa!:)))
Pikaisia vastauksia.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PS suoraan sanottuna naamani näyttää ihan pommin räjäyttämällä tai *erseeltä... Ja pidän itseäni muuten ihan kauniina, mutta vain nuo mustapäät vaivaavat.

    • Anonyymi

      Auttaisiko joku vai eikö kellään muulla ollut mustapäitä 10-vuotiaana?:(((

    • Anonyymi

      Auttaisiko joku? Vai olenko oikeasti ainut jolla on mustapäitä?:((( Mutta vielä niin minulla on siis sekaiho. Eli laittakaa sekaiholle tarkoitettuja rasvoja, puhdistusaineista yms.

    • Anonyymi

      Kiitoksia vaan vastauksista! Kukaan ei auta, mutta kyllä minä varmaan sitten ilman teitä muitakin pärjään. Olen nimittäin vaihtanut ihonhoitotuotteita ja iho on paremmassa kunnossa, mutta edelleen on niitä hiton mustapäitä.

      • Anonyymi

        Joo, kyllä sinä varmasti pärjäät! Sinulla nyt vain sattuu olemaan noita mustapäitä, se on pikkujuttu. Mikään elämässäsi ei ole kuitenkaan kiinni mustapäistä vaan omista valinnoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä sinä varmasti pärjäät! Sinulla nyt vain sattuu olemaan noita mustapäitä, se on pikkujuttu. Mikään elämässäsi ei ole kuitenkaan kiinni mustapäistä vaan omista valinnoistasi.

        Kiitos kannustuksestasi!:))
        Mutta olisin vain halunnut neuvoja hyviin ihonhoitotuotteisiin... Mutta ihmiset eivät vain vastaa... Ehkä sitten joskus 2024...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe